Fleecetruien ook niet..quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar klompen zijn niet ESD veilig
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
heey yesse!
zo mensen, weer terug van uit eten.. ben uit eten geweest bij Mokka in Naaldwijk. goed vertoeven
[taalnazimodus]wezen zijn kinderen zonder oudersquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben vaak langs Mokka gelopen, maar nog nooit daar wezen eten..
Wat liefquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
onder andere boodschappen voor mijn oma.. maar verder niks bijzonders
Goeiehoihalloquote:
Haha, niet echt neequote:
quote:
Ghehequote:
Af en toe sta ik daar weer bij de AH, met typische vrouwen dingen... op de band en dan kijkt de cassiere toch vaak aan.. van wat moet jij weer met die panty's. Als ik dan heel lief zeg, het is voor mijn oma dan is het meestal eenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Alles flex? Jij met een geweldige opleiding
Ik word nooit zo wausquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheMmh, moet je eens opletten als ik echt vrolijk ben, dan word je er helemaal waus van
prima! druk druk druk en vind het verschrikkelijk dat ik over 8 weken mijn verslag al in moet leverenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor, primaNounou, je kan ook overdrijven he
En met jou?
hoi Dean!quote:
Ja maar dat is ook liefquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe sta ik daar weer bij de AH, met typische vrouwen dingen... op de band en dan kijkt de cassiere toch vaak aan.. van wat moet jij weer met die panty's. Als ik dan heel lief zeg, het is voor mijn oma dan is het meestal eenblik
Moet jij eens oplettenquote:
Dat is inderdaad wel irritant, veel te doen en nog maar weinig tijd hebben .. Maar gaat je wel lukken toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
prima! druk druk druk en vind het verschrikkelijk dat ik over 8 weken mijn verslag al in moet leveren![]()
Dat is zoveel werk in zo weinig tijd imo...
Mmh, en je bent nog niet echt ver met je verslag begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
prima! druk druk druk en vind het verschrikkelijk dat ik over 8 weken mijn verslag al in moet leveren![]()
Dat is zoveel werk in zo weinig tijd imo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |