Dankuwelquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neuh niet perse daardoor, vond het je gewoon leuk staan
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou jou eerder op klompen naar je werk kunnen zien gaan dan met een stropdas...!
En nu moeten wij zeker vragen waaromquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:27 schreef Yesse het volgende:
Ik heb zin in morgen
Iets met skihutquote:
quote:
Ik heb hem een 3 gegeven op IMDBquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik kijk Meet the Spartans, maar ben nog niet helemaal overtuigd
De metro gaf hem 0 sterrenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Ik kijk Meet the Spartans, maar ben nog niet helemaal overtuigd
met enorme letters erbij staat als ik op reageren klikquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
vanwege rel om PM...quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
Hoi hoi goedenavond...
kan iemand mij vertellen wat / waarom dit:
[..]
met enorme letters erbij staat als ik op reageren klik
Oke dacht al dat ik misschien iets gedaan had wat niet mochtquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
Rel gemist afgelopen weekend?
Er is een nieuwe policy, en daar moet je het mee eens zijn
Nog wat speciaals gehaald ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:58 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond.. net even boodschappen gedaan
onder andere boodschappen voor mijn oma.. maar verder niks bijzondersquote:
Ik ben vaak langs Mokka gelopen, maar nog nooit daar wezen eten..quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Bootje84 het volgende:
heey yesse!
zo mensen, weer terug van uit eten.. ben uit eten geweest bij Mokka in Naaldwijk. goed vertoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |