Nou, dat vind ik wel een complimentquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
@Dean: nu weet ik aan wie je me doet denken
Tré Cool, van Green Day
[ afbeelding ]
Mja, het kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Een meet op Schiphol Tower![]()
Eerst maar eens zien dat ik afstudeer, een goede brief schrijf, door alle keuringen heen kom, en 4 jaar opleiding vol maak
Met je mooie stropdasquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
[ afbeelding ]
Kost wat? Voor hun ja, het is een betaalde opleiding (1500 netto ofzo dacht ik)quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het kost wat, maar dan heb je ook watSchijnt wel een zeer zware maar wel toffe baan te zijn
Vanwaar diequote:
Kosten in de zin van tijdquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Kost wat? Voor hun ja, het is een betaalde opleiding (1500 netto ofzo dacht ik)
En zwaar? Veel mensen denken dat het super hectisch is, maar ben in de zaal geweest, en super relaxt iedereen daar
Haha, dan is er niks aan de handquote:
Nee want ik vond het wel hipquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, dan is er niks aan de hand
Ja, das waar, maar niets mooier als een droom waar maken tochquote:
Eigenlijk heb je dat met autorijden ookquote:Naja het is zwaar in de zin van dat je je niet kan permitteren om even niet geconcentreerd te zijn.
hou dat even voor je zelf ja!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
We zijn allemaal lichtelijk aan de rare kant
Ik zit ook nog maar een jaar in het hele vliegtuig gebeuren, ben er toevallig tegenaan gelopen. Dus wie weet komt het bij jou ook opeensquote:
Nooit verwacht dat ik stropdas zou dragen zeker?? De directeur ook niet, keek al zo raar vanochtendquote:
Opeens heb je het....quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit ook nog maar een jaar in het hele vliegtuig gebeuren, ben er toevallig tegenaan gelopen. Dus wie weet komt het bij jou ook opeens
Neuh niet perse daardoor, vond het je gewoon leuk staanquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik stropdas zou dragen zeker?? De directeur ook niet, keek al zo raar vanochtend
dat jij raar bent ja! maar niet dat ik raar ben!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij wist toch al dat ik raar was
Maar sorry
Ohjaquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij raar bent ja! maar niet dat ik raar ben!
ik zou jou eerder op klompen naar je werk kunnen zien gaan dan met een stropdas...!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik stropdas zou dragen zeker?? De directeur ook niet, keek al zo raar vanochtend
maar ik ben toch niet raar...?quote:
Neeeejooohquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar ik ben toch niet raar...?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |