fuck you!quote:
Sukkel!quote:
fuck youquote:
fuck youquote:
Ik heb zojuist je notes verdubbeld.quote:
heb ik er nu 2quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je notes verdubbeld.
ik moet eerlijk bekennen dat ik het stage lopen wel mis, ik vind werken toch net iets leuker dan studeren...quote:
quote:
nee ik had er al een keer 1 toen ik een topic volgooide samen met Tear... toen was Crossover een beetje boos op ons...quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef crossover het volgende:
Verder een 7.3 en 8 voor de twee tentamens
Hm ik denk dat je dan een van de weinige bent.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik het stage lopen wel mis, ik vind werken toch net iets leuker dan studeren...
garpje toch...?quote:
waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm ik denk dat je dan een van de weinige bent.
Jij kan ook niet veel hebbenquote:
Echt!quote:
Nee hoor, vind ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Hm ik denk dat je dan een van de weinige bent.
Ok, ik zal 'm weghalen dan, maar niet doorvertellen hèquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel...
Trouwens, waarom geef je me een note... ik heb je zelfs in mijn boek vermeld toen ik die schreef
Neequote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij kan ook niet veel hebben
[..]
Echt!
quote:
Ik ben liever bezig met school. Af en toe een dagje werken als ik vrij heb, college's missen, docenten plagenquote:
wat door vertellen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ok, ik zal 'm weghalen dan, maar niet doorvertellen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Oh zoquote:
hihiquote:
ik kan toch niet boos worden op de (nu) enige aanwezige vrouwelijke stagiair...?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat door vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:
Bij student zijn mis ik vooral het moment van 'vrije tijd'. Je moet altijd nog wel wat doen. Klinkt raar, maar ik haat het. Bij werk is het: weg = vrij, morgen weer een dag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef crossover het volgende:
Ik ben liever bezig met school. Af en toe een dagje werken als ik vrij heb, college's missen, docenten plagen
Maar het heeft allebei z'n voor en nadelen, dat wel.
Precies!! En dik geld verdienen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgende keer mn boek eens open doen, dat helpt mss
[..]
Bij student zijn mis ik vooral het moment van 'vrije tijd'. Je moet altijd nog wel wat doen. Klinkt raar, maar ik haat het. Bij werk is het: weg = vrij, morgen weer een dag.
quote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Volgende keer mn boek eens open doen, dat helpt mss
Dat is wel erg vervelend ja, die last die toch op je schouders blijft liggen als je klaar bent met je lessen.quote:[..]
Bij student zijn mis ik vooral het moment van 'vrije tijd'. Je moet altijd nog wel wat doen. Klinkt raar, maar ik haat het. Bij werk is het: weg = vrij, morgen weer een dag.
Klopt heb ik ook. Je hebt wel meer vrije tijd als student maar ik voel me dan juist altijd schuldig omdat ik dan eigenlijk iets hoor te doen enzo.. En met werk is het klaar is klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |