quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:09 schreef Yesse het volgende:
En stil
FOK!, msn en ??quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
Via 3 manieren communiceren tegelijkertijd, best hip
ik moet je helaas ook snel weer verlaten... morgen weer om 7 uur achter het grote wiel plaatsnemen....quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nog steeds want het is stilen jij zegt ook niet veel
Ik sms je wel ff...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Via 3 manieren communiceren tegelijkertijd, best hip
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
En nu nog meer, want ik ga ff douchen
Ben blij dat je het zelf ook in zietquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
hey Piles, Yesse en alle andere die aanstoot namen aan mijn reactie van het vorige topic. Nogmaals: het was een belachelijk reactie van mijn kant, sorry....
wat heb ik gemist???quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
hey Piles, Yesse en alle andere die aanstoot namen aan mijn reactie van het vorige topic. Nogmaals: het was een belachelijk reactie van mijn kant, sorry....
Het is al goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Ja, anders kon ik hem niet vindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh bart, heb jij het 06 nr van yesse dan?
Wehehe. D'r hapt er eenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:16 schreef Bootje84 het volgende:
quote:
Nounouquote:
ow die opmerking.. ja, die was wank..quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC #397 Tijd voor een goede discussie...
Wellus.. Wie gaat er nou bij de bruna staan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NounouZo moeilijk ben ik nou ook weer niet niet te vinden
Ah, jullie hebben al gemeetquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellus.. Wie gaat er nou bij de bruna staan?
bezittelijk voornaamwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met jouw 06nr moet eigenlijk![]()
Ja nouquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wellus.. Wie gaat er nou bij de bruna staan?
Heb je een cam?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ik ga toch maar ff douchen
En als er iemand van 06nr's of msn-adressen af wil mag ie altijd pm-en![]()
Heb straks meer Fokkers dan kennissen op msn
Hij stond bij de bruna. En eh toen heb ik mn halve happy meal op de grond laten vallen zodat het meer op de mac leek en bijna van de trap gevallen.. Blij geweest met winx plaatjes tot ik ontdekte dat je ook voetbalplaatjes kon krijgen.. En ik heb als een gek naar het scherm gewezen. En we wisten wie er dood gingen en wie nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben al gemeet
Vertel eens
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
Oja en een extra toevoeging van Bart:
dat er allemaal pimp negerts in de film zaten met dikke guns en pimp auto's![]()
Ik snap het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Yesse het volgende:
Oja en een extra toevoeging van Bart:
dat er allemaal pimp negerts in de film zaten met dikke guns en pimp auto's![]()
Ik kan dit, aangaande het nog lopende onderzoek, niet bevestigen danwel ontkrachten...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Hebben wij een koppeltje? Vertel eens, bart. Vertel eens Yesse. Dit vind ik wel leuk nietsof zie ik ze vliegen?
Jaloezie is een zondequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, je begrijpt dat je mensen nu jaloers heb gemaakt hè.. door je 06nr af te staan.. sommige hebben nu een achterstand op een medefok!ker...
Bassie en Adriaan zijn twee chagerijnige oude ventjesquote:slaap lekker lieve vriendjes en vriendinnetjes!!
xxx
Mooi! Verwarring strooienquote:
Ah cool. Dus als ik het bericht goed ontcijfert heb, was er een eerste date en zijn beide partijen in voor een verlenging van de missiequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan dit, aangaande het nog lopende onderzoek, niet bevestigen danwel ontkrachten...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan zijn twee chagerijnige oude ventjes
Je hebt mn post gelezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah cool. Dus als ik het bericht goed ontcijfert heb, was er een eerste date en zijn beide partijen in voor een verlenging van de missie
Ik heb gehoord dat het een goede film is. Maar ik kan me voorstellen dat op de eerste dat het veel strategischer is om te doen alsof jullie het beide maar nix vondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |