Ik mis de strijd van jou kantquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ah cool. Dus als ik het bericht goed ontcijfert heb, was er een eerste date en zijn beide partijen in voor een verlenging van de missie
Het is niet aan mij om twee tortelduifjes te dwarsbomenquote:
Ik vond hem vermakelijk. Maar niet goed. Veel te voorspelbaar en cliché.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een goede film is. Maar ik kan me voorstellen dat op de eerste dat het veel strategischer is om te doen alsof jullie het beide maar nix vonden
Jij hebt gewoon gelogenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om twee tortelduifjes te dwarsbomen
Gelogen? Waarover?quote:
Voor de buien heb je nu Bart, toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alles![]()
![]()
![]()
Sorry, ben in een melodramatische bui
Je laat me ook wel vallen als een baksteen hequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor de buien heb je nu Bart, toch?
Ik laat je niet vallen als een baksteen. Ik heb eenmaal een zwak voor prachtige damesquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je laat me ook wel vallen als een baksteen he![]()
En mijn buien zijn eigenwijs en komen en gaan wanneer ze zelf willen
Maar dan ben je geen veldsproeier meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik laat je niet vallen als een baksteen. Ik heb eenmaal een zwak voor prachtige dames
Desalniettemin wil ik niet geilen op een meisje wat mogelijk de vriendin/date van iemand anders is. Daarom beperk ik mijn opmerkingen tot een stemmetje in mijn hoofd
nu ben ik maar een simpele veldsproeier met pensioenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan ben je geen veldsproeier meerMoeten we een nieuwe functe voor je verzinnen
snel is anders....quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag of is het gewoon tijd om naar bed te gaan?
FOK is traag, en nog geen tijd om naar bed te gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo traag of is het gewoon tijd om naar bed te gaan?
Ik ben nog even aan het bijkomen van "het goede nieuws"quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Pff, wat een conversatie als je even gaat douchen
Waarom weet ik niks meer van jullie meet, ga het zo slecht met me
Ik had inmiddels wel een ontplofte inbox verwacht met allemaal nummers en adressen, maar niet 1
Moet ik het voor je opzoeken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
Pff, wat een conversatie als je even gaat douchen
Waarom weet ik niks meer van jullie meet, gaat het zo slecht met me
Ik had inmiddels wel een ontplofte inbox verwacht met allemaal nummers en adressen, maar niet 1
Nogmaals; ik ben niet zwangerquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het bijkomen van "het goede nieuws"
Het had net zo goed zwangerschap kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis echt een heleboel hier, heb ik het idee
Ik heb zelfs de meet gemistquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar het is zelfs voor mij regelmatig niet te volgen
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Er was geen meet. Yesse en Bart hebben gemeet....
Wij waren niet uitgenodigd
Dan volg je het nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed, gisteren was het ook al 0:30 uur dat ik in bed lag en vanmorgen weer om 6:00 uur eruit
Tell me about itquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Je msn en 06nr? Graag
Maar dat bedoelde je niet toch![]()
Ik weet toch niet waar het over gaat, dus ik snap er zowiezo niets van, maar stuur maar een pm'tje als er een datum is voor een Stage-SC-meetquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan volg je het nooit natuurlijk
Truste
Je staat in het lijstje, dus dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet toch niet waar het over gaat, dus ik snap er zowiezo niets van, maar stuur maar een pm'tje als er een datum is voor een Stage-SC-meet
mijn bui is morgen weer over denk ik. Daaorm ga ik ook zo slapenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
En doe eens allemaal niet zo melodramatisch..Ik was in die bui
quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Je staat in het lijstje, dus dat komt helemaal goed
het regent heul nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:07 schreef Yesse het volgende:
En doe eens allemaal niet zo melodramatisch..Ik was in die bui
Ik ben hier pas een paar weken, dus ik heb geen idee. Maar zal wel weekend worden ja. Lijkt me het handigstquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het in het weekeinde plaats gaat vinden. Ooit eens, ik geloof dat we al ruim een jaar over een STage-meet bezig zijn, en hij is er nog niet gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |