quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
Het is gewoon zwaar kut dat NAC zo weinig fans mag meenemen.
Tis te merken dat de Twente-volgers in dit topic geen fanatieke stadionbezoekers zijn, want de reacties slaan nergens op.
-edit- shit, heb ik het topic nog volgepost ook... Een Twente-fan mag van mij een nieuwe openen!
welk vak zit iequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Schiet lekker op, ik ben er iig bij dinsdag
Gewoon bij jullie volgens mij.quote:
Wordt waarschijnlijk de volgende play-off ronde pas wat voor mij. Ik neem aan dat de kaarten na dit weekend wel weg zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Schiet lekker op, ik ben er iig bij dinsdag
gaat om de seizoenskaart. ik heb andere tribune omdat ik vak 17 scc heb.quote:
Na ik zit gewoon bij de veent op een kaart van iemand anders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef 9christensen het volgende:
[..]
gaat om de seizoenskaart. ik heb andere tribune omdat ik vak 17 scc heb.
verkoop gaat nog niet hard staat op 't forum van fctwente.netquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk de volgende play-off ronde pas wat voor mij. Ik neem aan dat de kaarten na dit weekend wel weg zijn in ieder geval.
quote:FC Twente is erin geslaagd de huurperiode van Liverpool-doelman Mikhailov met twee jaar te verlengen, zo meldt de Tubantia.
De jonge Bulgaar kwam afgelopen zomer op huurbasis over van de Engelse grootmacht, waar hij niet in aanmerking komt voor een werkvergunning. Dit jaar pakte hij zijn speelminuten bij Jong Twente en Jong Bulgarije. Afgelopen zondag zat hij op de bank bij het eerste elftal. De éénvoudig international blijft nu tot 2010 bij FC Twente.
Hoop het, dan nog afwachten of m'n maat nog vrij kan krijgen trouwens. Mooie foto's trouwens robbieT, ander perspectief dan de foto's die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
verkoop gaat nog niet hard staat op 't forum van fctwente.net
maandag vrije verkoop zijn er denk ik nog kaarten genoeg.
Ahum...geen fanatiek stadionbezoeker?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
Het is gewoon zwaar kut dat NAC zo weinig fans mag meenemen.
Tis te merken dat de Twente-volgers in dit topic geen fanatieke stadionbezoekers zijn, want de reacties slaan nergens op.
-edit- shit, heb ik het topic nog volgepost ook... Een Twente-fan mag van mij een nieuwe openen!
whehequote:Ron Jans wimpelt FC Twente af
Trainer Ron Jans van FC Groningen is door FC Twente benaderd om Fred Rutten op te volgen. Rutten stapt aan het eind van dit seizoen over naar de Duitse topclub Schalke 04. "De belangstelling van FC Twente heeft me enorm gestreeld", zegt Jans.
"Ik beschouw het als een waardering voor mijn kwaliteiten en vind FC Twente ook een heel mooie club, maar ik heb besloten bij FC Groningen te blijven."
Ron Jans (49) is bezig aan zijn zesde seizoen in dienst van FC Groningen. Hij heeft zijn contract in september van het vorige jaar verlengd tot medio 2010. "Het verhaal FC Groningen is nog niet af", vindt hij. "Wij willen ons deze zomer weer gaan versterken en van die groep wil ik ook graag weer deel gaan uitmaken."
dvhn
Je kunt het altijd proberen natuurlijk. Het is een van de beste trainers binnen Nederland. Het verschil tussen Groningen en Twente is alleen te klein voor zo'n stap lijkt me.quote:
quote:Voetbalsupporters op de vuist in trein
ENSCHEDE - In Enschede zijn woensdagavond supporters van Heracles en FC Twente met elkaar op de vuist gegaan in een treinstel dat stond te wachten op het station. Twee NS-medewerkers die probeerden in te grijpen, raakten gewond aan hun hoofd en arm.
Dat heeft de politie donderdag gemeld. De aanleiding voor de vechtpartij was het zingen van clubliederen door de groep Heracles-supporters. Omdat de Twente-supporters daar niet van gediend waren, daagden zij de zingende fans van de andere club uit. Dit ontaardde in een vechtpartij waarbij onder meer met riemen op elkaar werd ingeslagen.
De politie, die door de conducteurs was gealarmeerd, moest ingrijpen om een eind te maken aan de schermutselingen in het treinstel. Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.
www.nu.nl
Point madequote:Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.
Inderdaad, te triest voor woorden. Kan er alleen maar uit leedvermaak om lachen, wat een triest volk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Met riemen op elkaar inslaan.Wat zijn die supporters van onze clubs toch soms trieste jongen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, te triest voor woorden. Kan er alleen maar uit leedvermaak om lachen, wat een triest volk.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:07 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Heraclesliederen zingen in Enschede is toch ook vragen om problemen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:19 schreef NeedeRadicals het volgende:
Yep..
Enige doel van die Heraclieden is toch later in Almelo gaan lopen bleren hoe stoer ze wel niet waren om
liederen te gaan zingen in Enschede?
Dat zou mooi zijn. Zou een geweldige toevoeging zijn aan onze historie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
Feli. Ik heb zo'n voorgevoel dat jullie CL voorronde mogen gaan spelen.
Ik heb het idee dat in ieder geval Luinge dat niet met je eens isquote:Op zondag 4 mei 2008 04:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat was het daar gezellig zegtopavondje gehad
Dat voorgevoel heb ik nou totaal nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
Feli. Ik heb zo'n voorgevoel dat jullie CL voorronde mogen gaan spelen.
Geen foto, wel een filmpjequote:Op zondag 4 mei 2008 07:53 schreef 9christensen het volgende:
hoppaaa.. was een echt avondje nac
heeft iemand een foto dat de spelers in dat wagentje zitten?
Dan vraag ik misschien wel een clubcard aan en probeer ik ook een mooie wedstrijd mee te pikken, als voetballiefhebber, niet als Twente supporter.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:11 schreef RobbieT het volgende:
[..]
En lijk mij persoonlijk super om daar als Fc Twente supporter eens deel van mogen te makn
Welke van de 3 rode kaarten was onterecht in jouw ogen dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:02 schreef Thieske het volgende:
Ik was met de arbitrage niet helemaal gelukkig, maar dat is ongetwijfeld door een NAC bril gezien.
Inderdaad de 2e van Mtiliga, en rood voor blinde vind ik ook wat overdreven.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Welke van de 3 rode kaarten was onterecht in jouw ogen dan?
Alleen de 2e gele kaart van Mtiliga was discutabel, de rest was terecht.
Daarnaast had NAC nooit de intentie om een doelpunt te maken in de 1e wedstrijd en gisteren was het ook naadje.
Best maf, ik krijg alleen beeld als ik met media player classic kijkquote:Op zondag 4 mei 2008 15:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen foto, wel een filmpje
Hier aan het eind: http://www.fctwente.nl/im(...)-03-samenvatting.wmv
Gisteravond wel op RTL.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef Moody het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar is de samenvatting wel uitgezonden op RTL gisteren of vandaag?
Emmen.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:31 schreef MarkNMGN het volgende:
In welk stadion wordt de volgende ronde voor jullie nou gespeeld?
Ah, dacht ergens gelezen te hebben dat in Arnhem of Nijmegen werd gehouden.quote:
Ik kan het fout hebben, maar ik dacht ergens Emmen te hebben gelezen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan vraag ik misschien wel een clubcard aan en probeer ik ook een mooie wedstrijd mee te pikken, als voetballiefhebber, niet als Twente supporter.
quote:In de finaleronde van de play-offs speelt FC Twente tegen de winnaar van de wedstrijd Ajax-sc Heerenveen. FC Twente zal haar thuiswedstrijd spelen in het stadion van FC Emmen. Wanneer FC Twente Ajax treft speelt de ploeg eerst thuis: zaterdag 10 mei om 19.30 uur in Emmen. Is Heerenveen de tegenstander, dan speelt FC Twente eerst uit: zaterdag 10 mei om 18.30 uur in Heerenveen.
Dat zei ikquote:
Kan niet lang meer duren voordat hij z'n eerste goal voor de hoofdmacht maakt.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:35 schreef Moody het volgende:
Knappe prestatie. En Arnautovic topscorer met 20 goals
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie maken meer kans dan heerenveen tegen ajax,
kom op, schakel ze uit
Ja, en anders ik. Ik ben een ontzettende FC Twente supporter. Huphup, FC!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:31 schreef pekel het volgende:
Oke, ik vraag het anders. Iemand toevallig 2 á 3 seizoenskaarten oid over, die niet de mogelijkheid heeft om naar Emmen te reizen?![]()
8000 supporters naar Amsterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Even serieus nu
We hadden het 5-voudige ook wel volgekregen denk ik
Zo vreemd is het niet. Een paar jaar geleden 35.000 suporters naar Rotterdam. De belangen zijn nu in principe veel groter (CL = kassa!) én het voetbal is veeeel aantrekkelijker.quote:
Ik bied voor de kaartjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
shit, ik dacht dat de wedstrijd zondag zou zijn. Nu zit ik zaterdag bij Acda en de Munnik..
1. Ajax zal het nóóóit toelatenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet. Een paar jaar geleden 35.000 suporters naar Rotterdam. De belangen zijn nu in principe veel groter (CL = kassa!) én het voetbal is veeeel aantrekkelijker.
1. Natuurlijk niet, het is ook een nutteloze discussiequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Ajax zal het nóóóit toelaten
2. Het is een combi, dan gaat er ook lang niet zoveel man mee, en zeker niet richting het uitvak in de ArenA want dat is echt een klote vak
Voor wie ben je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook bij zaterdag
Hup FC EMMEN!
Ik weet het niet zo goed.quote:
verrekquote:
was me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed.
Heb altijd een zwak gehad voor Ajax, maar zou ook leuk zijn als Twente wint.
Als het maar een mooie pot wordt met liefst veel goals
Dat kun je (helaas) toch niet voorkomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:04 schreef RobbieT het volgende:
Begreep dat er ook gewoon mensen waren die vanuit achteraan de rij de kaarten naar voren gingen doorgeven om dat ze daar mensen kenden. Kutstreken. Aansluiten kun je.
De bekerfinale in 2001 was zeker geen combi, die in 2004 wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef vingerplant het volgende:
[..]
2. De bekerfinale was als ik het me goed herinner ook een combi. Dat van het uitvak klopt, en een grote wedstrijd in De Kuip is sowieso aantrekkelijker dan 1 in de Arena.
quote:Kaartverkoop voor CC-houders donderdag
07-05-2008
Donderdag om 13.00 uur start voor alle clubcardhouders van FC Twente bij de SSU de kaartverkoop voor de play-off wedstrijd tegen Ajax. De laatste twee dagen hebben SCC-houders de gelegenheid gehad kaarten te kopen voor de wedstrijd van zaterdag. SCC-houders die nog geen toegangskaart hebben aangeschaft, krijgen donderdag ook de mogelijkheid kaarten te kopen. Het duel in Emmen begint zaterdag om 19.30 uur.
De toegangskaarten kosten ¤ 20,- of ¤ 25,-
Indien er nog kaarten beschikbaar zijn, is er vrijdag ook de mogelijkheid om van 13.00 uur tot 18.00 uur bij de SSU een toegangskaart te kopen.
Per club- of seizoenkaart kan er één kaart voor de wedstrijd in Emmen worden aangeschaft. Telefonisch reserveren is niet mogelijk .Supporters van FC Twente reizen op eigen vervoer af naar Emmen. Er wordt geen busreis georganiseerd door de club.
fctwente.nl
Maat van mij gaat morgen kijken of hij nog kaarten kan krijgen, zo ja gaan we met de auto vanuit Oldenzaal/Losser en zijn er nog wel 2 plekken vrij...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Misschien maar even kijken of ik vervoer kan regelen...
Iemand hier nog met 2 plekken in de auto?
Zou geweldig zijn... ik ga het ook proberen morgen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:29 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Maat van mij gaat morgen kijken of hij nog kaarten kan krijgen, zo ja gaan we met de auto vanuit Oldenzaal/Losser en zijn er nog wel 2 plekken vrij...
Grolsch wordt de nieuwe sponsor volgens mij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:30 schreef Dr.Aart het volgende:
Arke Stadion krijgt nieuwe naam
ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Het onderkomen heet al sinds de opening in 1997 Arke Stadion.
De reisgigant heeft altijd gezegd dat hij plaats maakt als de Enschedese club een nieuwe naamgever vindt die bereid is nog meer geld te betalen. De nieuwe naam wordt morgenmiddag onthuld tijdens de festiviteiten ter ere van het bereiken van het hoogste punt van de uitbouw van het stadion.
tc tubantia
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik was vanmiddag in het Univé Stadion voor Nederland - China, en die domme omroepster begon met ''welkom in het Univé stadion van fc twentewhehehehe
Klopt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Grolsch wordt de nieuwe sponsor volgens mij.
'Grolsch stadion'.quote:Grolsch gekoppeld aan naam stadion Twente
ENSCHEDE - De naam van het vernieuwde stadion van FC Twente wordt gekoppeld aan Grolsch. De Enschedese bierbrouwerij wordt daarmee de opvolger van Arke, dat sinds de bouw van het stadion in 1997 als 'naamgever' fungeert. De reisorganisatie heeft altijd gezegd plaats te willen maken voor een nieuwe naamgever, die bereid is meer geld te betalen. De exacte naam wordt vrijdag bekendgemaakt bij de viering van het hoogste punt van de uitbouw.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig sindskort ook in het Polman Stadion.
't Is ons helaas niet gelukt kaartjes te bemachtigen, dus carpool gaat niet doorquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Kaartjes voor Emmen zijn binnen!
Tevens is grolsch veste een echt mooie naam. Bevalt me wel!
er zijn nog kaarten te koopquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:58 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
't Is ons helaas niet gelukt kaartjes te bemachtigen, dus carpool gaat niet door
Alleen voor die hoofdtribune of wat is het voor 40 euro ofzo toch? of mijn maat zit maar wat te lullen en heeft geen zin om te gaan, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik zit volgens mij voor een geeltje op de hoofdtribunequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Alleen voor die hoofdtribune of wat is het voor 40 euro ofzo toch? of mijn maat zit maar wat te lullen en heeft geen zin om te gaan, dat kan natuurlijk ook
quote:Grolsch Veste nieuwe naam stadion
09-05-2008
Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Met ingang van het komende voetbalseizoen wordt het omgedoopt tot ‘Grolsch Veste’. Joop Munsterman, voorzitter vanFC Twente, en Ab Pasman, bestuursvoorzitter van Grolsch, onthulden vrijdagmiddag gezamenlijk de nieuwe naam. Tijdens een feestelijke bijeenkomst, ter gelegenheid van het bereiken van het hoogste punt van het vernieuwde stadion, is dit gevierd met ‘pannenbier’.
-later vandaag foto's en een videoverslag van de onthulling-
“FC Twente bouwt momenteel aan de uitbreiding van het stadion naar ruim 24.000 zitplaatsen, een toename van 10.700 plaatsen. Met de nieuwe naam bekrachtigen we de goede relatie die we hebben met buurman Grolsch, goed ‘noaberschap’ zoals we in Twente zeggen. Zowel FC Twente als Grolsch zijn internationaal georiënteerd, maar hechten beide aan de regio. Wederom een Twentse naamgever waar we trots op zijn,” aldus Joop Munsterman.
Standvastig en eigenzinnig
De naam ‘Grolsch Veste’ is een naam met een positieve betekenis voor zowel FC Twente als voor Grolsch. Voor FC Twente betekent de naam een voor tegenstanders moeilijk te nemen ‘veste’; een plek waar het voor de tegenstander lastig is een goed resultaat te behalen. De herkomst van Grolsch, Groenlo, is vestingstad Grol, een stad met goede sfeer en gezelligheid. De stad floreerde door de standvastigheid en eigenzinnigheid van de Grollenaren. Het zijn deze eigenschappen en ambitie waar zowel Grolsch als FC Twente zich goed in herkennen.
Trouw aan de regio
FC Twente en Grolsch hebben al 43 jaar een bijzondere relatie. In 1965 was Grolsch zelfs de eerste shirtsponsor van de club. Ab Pasman: “Vakmanschap is Meesterschap is naast Grolsch ook van toepassing op FC Twente. We zijn trots op de club, op Oost-Nederland als onze thuishaven en op ons bier. FC Twente en Grolsch zitten in de genen van de Oost-Nederlanders. De nieuwe naamgeving bevestigt onze regionale verankering.”
Zat je er niet ver naastquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Wel tof inderdaad. De Grolsch vesting... wel een beetje cheesy though.
Al zou 'De Veste' wel een toffe verbastering zijn.
ik ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb ook zenuwen,![]()
Fuck wat heb ik er zin aan.
Netjes voor play-offsquote:
Zolang we geen concurrenten zijn hebben we geen keus.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel leuk dat Emmen pro-Twente is dezer dagen
Tele2 staat aan.
* Moody heeft een goed gevoel over de wedstrijd.
was na de 2-1 dacht ik of 1-1quote:Op zondag 11 mei 2008 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
de comentator op de radio had het idd over vuurwerk naar Boschker en sprak er schande van , een rotje vind ik wel iets anders dan een fakkel , zoon ding moet je ook niet op het veld gooien.
Snap best dat diegene niet gepakt wil worden maar geef hem dan door of leg hem lekker op de grond , hoorde dat ie vrij snel werd weggehaald.
Het zou vervelend zijn als dit nog een staartje gaat krijgen voor FC Twente in de vorm van een boete.
Dat was niet expres natuurlijk, ik stond naast die kerel en ken hem wel. Hij pakt de fakkel verkeerd vast brande zowat zijn hele arm wegquote:Op zondag 11 mei 2008 00:25 schreef Shivo het volgende:
Er werd een fakkel op het veld gegooid, tweede helft kant van Boschker geloof ik.
Hersi speelde een goede wedstrijd, maar hij had de wedstrijd natuurlijk nooit mogen afmaken.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was niet expres natuurlijk, ik stond naast die kerel en ken hem wel. Hij pakt de fakkel verkeerd vast brande zowat zijn hele arm weg
Verder gave wedstrijd eerste helft slecht, tweede helft beter. Hersi was echt weer geweldig.
Je wou zeggen dat Twente een kans heeft gehad in de eerste helft, of dat de pingel terecht was?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:16 schreef RobbieT het volgende:
Net terug uit Emmen. Mooie sfeer.
@Damzkieee: Het is duidelijk dat je voor Heracles bent.
Twente zou instaat moeten zijn om dit zondag af te maken!
Dat denk ik wel hè. Ik durf zelfs te beweren dat deze wedstrijd belangrijker wordt/is dan de bekerfinale tegen PSV.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:02 schreef denthemen het volgende:
Nu gaan ze dat uitvak echt wel vol krijgen
Voor mij in ieder geval zeker niet. Als je een bekerfinale wint kun je een prijs in je kast zetten. Als je CL haalt kun je miljoenen op je bankrekening zetten. Maar het hele nut van het binnenhalen van miljoenen is juist dat je prijzen in je kast kunt zetten.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hè. Ik durf zelfs te beweren dat deze wedstrijd belangrijker wordt/is dan de bekerfinale tegen PSV.
Doet hij wel vaker hoor, Kufo is niet zo'n sympatieke vent als iedereen denkt.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:44 schreef Silenus het volgende:
Waarom ging N'Kufo eigenlijk de Ajaxfans provoceren na de 1-1? Snap ik niks van, hij werd toch niet uitgescholden? Moet hij niet doen.
Verrassend in the middle of nothing ineens een stad. We hebben er nog een halfuur rondgereden omdat we een afslag te laat hadden genomen.quote:
Nee, want is niet tastbaar... beker finale is belangrijkerquote:Op zondag 11 mei 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien wel de belangrijkste wedstrijd in de historie van Twente, of zeg ik nu iets doms?
Denk dat de financieel directeur daar niet zo over denktquote:Op zondag 11 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, want is niet tastbaar... beker finale is belangrijker
Zoals Moody al aangaf: de positieve impuls die een club als Twente behaald door de CL + die zak met geld is wel wat meer waard dan een bekerfinale.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, want is niet tastbaar... beker finale is belangrijker
Zoals Zwoerd al aangaf moet je dan eerst de voorronde nog maar overlevenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zoals Moody al aangaf: de positieve impuls die een club als Twente behaald door de CL + die zak met geld is wel wat meer waard dan een bekerfinale.
Atlético Madrid is nu inderdaad niet echt iets om naar uit te zien. Of Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef Zwoerd het volgende:
Maar al red je het tegen Ajax, dan moet je alsnog de voorronde CL winnen om echt de miljoenen binnen te halen en dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren.
Dan nog, Twente streeft met het behalen van de voorronde CL clubs als Heerenveen en Groningen in één keer voorbij.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoals Zwoerd al aangaf moet je dan eerst de voorronde nog maar overleven
Natuurlijk zijn dat wel mooie wedstrijden en is het behalen van de voorronde een geweldig resultaat voor de clubquote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Atlético Madrid is nu inderdaad niet echt iets om naar uit te zien. Of Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers.
Maar goed, als je er niet in komt dan weet je nooit wat er zou gebeuren. Eerst maar eens zien dus.
Het zal met het vernieuwde stadion wel echt op het perfecte moment gebeurenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan nog, Twente streeft met het behalen van de voorronde CL clubs als Heerenveen en Groningen in één keer voorbij.
dat was bij ons ook na de bekerfinale met de amstel kraam, maar achquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef RobbieT het volgende:
De drukte zijn ze bij de catering van Emmen zeker ook niet gewend.
In de rust maar even wat drinken halen, zodat de stem ook weer wat verzacht werd.
2 cola en 3 water. Geen probleem zou je denken. Samen met een vriend van me waren we ongeveer de 4e wachtende in de rij, en toen we weer op de plek stonden, stonden de spelers alweer op het veld.
Ze schenken 0.5 liter, en halen dit uit flessen van een liter. De jongen die ons hielp had de flessen ook nog ergens anders staan dus kon elke keer heen en weer lopen. Vervolgens zet hij de bekers rustig 1 voor 1 neer. (Eerst bijvoorbeeld voor de cola, die inschenken, dan de bekers voor het water).
Een meneer voor ons zei van; aah cola light mag ook wel. Is toch allemaal hetzelfde. daar was de jongen achter de balie het niet mee eens. Vervolgens waren wij aan de beurt. Bleek dat de cola op was. Of het dan cola Light mocht zijn want het was toch allemaal cola. Vervolgens 2 halve liter flesjes uit een koeling achter hem. Nou, geef die mee zou je zeggen. Nee, eerst inschenken.
Had inmiddels al 2 bekers voor hem klaar gezet en vertelde hem dit ook; nee, ik pak mijn eigen bekers was het antwoord. Al met al heeft het een kwartier geduurd om 4 mensen te helpen.
Tip voor de catering in Emmen: Zet voor de rust begint al voldoende bekers neer (Omgedraaid, opening naar boven). Schenk vast een beker of wat in van cola e.d..En schaf een postmix aan).
Moet me sterk vergissen als ik dit hele verhaal niet net op een ander forum gelezen heb. Je zit ook op twente.net robbie?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef RobbieT het volgende:
De drukte zijn ze bij de catering van Emmen zeker ook niet gewend.
In de rust maar even wat drinken halen, zodat de stem ook weer wat verzacht werd.
2 cola en 3 water. Geen probleem zou je denken. Samen met een vriend van me waren we ongeveer de 4e wachtende in de rij, en toen we weer op de plek stonden, stonden de spelers alweer op het veld.
Ze schenken 0.5 liter, en halen dit uit flessen van een liter. De jongen die ons hielp had de flessen ook nog ergens anders staan dus kon elke keer heen en weer lopen. Vervolgens zet hij de bekers rustig 1 voor 1 neer. (Eerst bijvoorbeeld voor de cola, die inschenken, dan de bekers voor het water).
Een meneer voor ons zei van; aah cola light mag ook wel. Is toch allemaal hetzelfde. daar was de jongen achter de balie het niet mee eens. Vervolgens waren wij aan de beurt. Bleek dat de cola op was. Of het dan cola Light mocht zijn want het was toch allemaal cola. Vervolgens 2 halve liter flesjes uit een koeling achter hem. Nou, geef die mee zou je zeggen. Nee, eerst inschenken.
Had inmiddels al 2 bekers voor hem klaar gezet en vertelde hem dit ook; nee, ik pak mijn eigen bekers was het antwoord. Al met al heeft het een kwartier geduurd om 4 mensen te helpen.
Tip voor de catering in Emmen: Zet voor de rust begint al voldoende bekers neer (Omgedraaid, opening naar boven). Schenk vast een beker of wat in van cola e.d..En schaf een postmix aan).
Haha klopt. En dan is Copy/paste wel eens handig he.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef Solstice het volgende:
[..]
Moet me sterk vergissen als ik dit hele verhaal niet net op een ander forum gelezen heb. Je zit ook op twente.net robbie?
Ik zie ze liever in de voorronde CL onderuit gaan tegen Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers dan op een schlemielige manier in de 1e ronde UEFA cup tegen Getafe.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Atlético Madrid is nu inderdaad niet echt iets om naar uit te zien. Of Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers.
Maar goed, als je er niet in komt dan weet je nooit wat er zou gebeuren. Eerst maar eens zien dus.
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:36 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik zie ze liever in de voorronde CL onderuit gaan tegen Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers dan op een schlemielige manier in de 1e ronde UEFA cup tegen Getafe.
Overigens eerst niet verliezen danwel zelf scoren in de Arena.
27/12/2007 Ajax-Twente Enscede 2-2
12/10/2006 Ajax-Twente Enschede 1-1
11/21/2005 Ajax-Twente Enschede 2-0
12/01/2002 Ajax-Twente Enschede 2-1
11/28/2001 Ajax-Twente Enschede 3-2
12/17/2000 Ajax-Twente Enschede 5-1
03/18/2000 Ajax-Twente Enschede 0-1
quote:FC Twente aast op Adrie Koster
ENSCHEDE - FC Twente is met Adrie Koster in onderhandeling over de functie van hoofdtrainer. De huidige interim-trainer van Ajax moet in Enschede de opvolger worden van de succesvolle Fred Rutten, die naar Schalke 04 vertrekt.
De belangstelling is pikant, omdat Ajax in de finale van de play-offs met FC Twente strijdt om een ticket in de voorronde van de Champions League. De club uit Enschede polste eerst Ron Jans als mogelijke opvolger van Rutten, maar de trainer van FC Groningen zegde af.
Koster zou aanvankelijk assistent-trainer worden bij PSV, maar Ajax hield hem aan zijn doorlopende contract. Daardoor zou hij in Amsterdam volgend seizoen het beloftenelftal weer onder zijn hoede hebben.
Door de Twentse belangstelling is een nieuwe situatie ontstaan, omdat hij in Enschede hoofdtrainer kan worden. In Enschede zal Koster nauw moeten samenwerken met Erik ten Hag, nu assistent van Fred Rutten en voorbestemd om ooit het technische opperhoofd te worden.
Ajax is op haar beurt geïnteresseerd in de FC Twente-spelers Orlando Engelaar en Douglas Franco Teixeira, maar ondervindt concurrentie van Schalke 04, dat het tweetal ook hoog op het verlanglijstje heeft staan.
AD
LOLquote:Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is het adres van het stadion van Twente? Dan kom ik Adrie morgen afleveren
Ok dan heb ik er wel een goed gevoel over. Dus we scoorden bijna altijd 1 doelpunt in de Arena.quote:
Gewoon op de trein naar Drienerloo stappen, stopt voor het stadion.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is het adres van het stadion van Twente? Dan kom ik Adrie morgen afleveren
Roda speelt tegen Twente altijd anti-voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
3-4-3 en anti-voetbal?
De enigste wedstrijd dat we echt anti-voetbal speelde afgelopen seizoen wonnen we 0-1
Zie het als een compliment. Als we in Enschede ons eigen spel spelen worden we afgeschoten. Thuis spelen we wel ons eigen spel en wonnen we de laatste 2 edities ook van jullie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:28 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Roda speelt tegen Twente altijd anti-voetbal
Die tijd hebben we ook met Utrecht gehad. Volgens mij hebben we daar toen 5 jaar op rij alle duels van gewonnen (zowel beker als competitie). Weet dat we toen, tot hun grote frustratie, eens drie keer in één week wonnen van hun (competitie, beker, competitie). Drie keer vanwege een inhaalduel in de competitie...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Volgens mij verliest twente vrijwel altijd van roda
Is jullie leiding gek geworden? Koster is echt een waardeloze trainer, met de uitstraling en de autoriteit van een gecasteerde haan. Hij is echt met afstand de slechtste trainer die Roda gehad heeft en de enige die het in de 23 jaar dat ik naar Roda ga gepresteerd heeft om ons echt in degradatiezorgen te brengen. Dat lag ook echt volledig aan hem, want nadat Stevens het van hem overnam en de zweep liet knallen was dat snel voorbij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hou mn hart vast als ik namen als Koster hoor
denneboom is geschorstquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef Lamzak_ het volgende:
ik zeg 1-1.. Ongeveer tussen de 30ste en 40ste minuut maakt ajax 1-0, rond de zestigste minuut maakt twente gelijk, door een doelpunt van denneboom na een individuele actie van hem, waardoor hij van schlemiel naar held gaat van enschede
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik gok op een 0-1 van Douglas met een snoeiharde kopbal in de 40ste minuut, na rust scoort Huntelaar snel de 1-1. Vervolgens is Ajax veel beter en rond de 60ste minuut scoort Huntelaar de 2-1. Een kwartier voor tijd scoort Suares de 3-1. In de laatste 10 minuten probeert Twente nog aan te vallen. En uiteindelijk scoort nkufo in de 94ste minuut de 3-2
Wil je me dood hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik gok op een 0-1 van Douglas met een snoeiharde kopbal in de 40ste minuut, na rust scoort Huntelaar snel de 1-1. Vervolgens is Ajax veel beter en rond de 60ste minuut scoort Huntelaar de 2-1. Een kwartier voor tijd scoort Suares de 3-1. In de laatste 10 minuten probeert Twente nog aan te vallen. En uiteindelijk scoort nkufo in de 94ste minuut de 3-2
Dan is hij mijn held omdat hij ook niets kan verpestenquote:
Ja via de rednex, ie da?quote:
Jazeker, wie nog meer dan de tank, herm kogelboerquote:
haha precies. met de trein ofnie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker, wie nog meer dan de tank, herm kogelboer
Ik weet niet hoe het geregeld is. Hoop het welquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha precies. met de trein ofnie?
quote:N'Kufo kampt met liesklachten
Uitgegeven: 14 mei 2008 13:52
ENSCHEDE - FC Twente kan zondag in de tweede play-offwedstrijd tegen Ajax mogelijk niet beschikken over spits Blaise N'Kufo. De Zwitser heeft liesklachten en moest woensdag de training voortijdig verlaten.
ANP
N'Kufo heeft volgens trainer Fred Rutten al weken last van zijn lies. "We zullen deze week van dag tot dag moeten bekijken of hij mee kan trainen met de groep. We houden er de controle op. Hij is nog een vraagteken voor zondag", aldus Rutten.
De aanvalsleider van FC Twente maakte zaterdag in de gewonnen heenwedstrijd (2-1) beide doelpunten voor zijn ploeg. De winnaar van de play-offs plaatst zich voor de voorronde van de Champions League.
Pijntjes
Ook doelman Sander Boschker kampt volgens Rutten met 'pijntjes'. Zijn inzetbaarheid in de return in Amsterdam lijkt echter niet in gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |