Je hoeft je niet aangevallen te voelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:07 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Heraclesliederen zingen in Enschede is toch ook vragen om problemen?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:19 schreef NeedeRadicals het volgende:
Yep..
Enige doel van die Heraclieden is toch later in Almelo gaan lopen bleren hoe stoer ze wel niet waren om
liederen te gaan zingen in Enschede?
Dat zou mooi zijn. Zou een geweldige toevoeging zijn aan onze historie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
Feli. Ik heb zo'n voorgevoel dat jullie CL voorronde mogen gaan spelen.
Ik heb het idee dat in ieder geval Luinge dat niet met je eens isquote:Op zondag 4 mei 2008 04:37 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat was het daar gezellig zegtopavondje gehad
Dat voorgevoel heb ik nou totaal nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:03 schreef Blawh het volgende:
Feli. Ik heb zo'n voorgevoel dat jullie CL voorronde mogen gaan spelen.
Geen foto, wel een filmpjequote:Op zondag 4 mei 2008 07:53 schreef 9christensen het volgende:
hoppaaa.. was een echt avondje nac
heeft iemand een foto dat de spelers in dat wagentje zitten?
Dan vraag ik misschien wel een clubcard aan en probeer ik ook een mooie wedstrijd mee te pikken, als voetballiefhebber, niet als Twente supporter.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:11 schreef RobbieT het volgende:
[..]
En lijk mij persoonlijk super om daar als Fc Twente supporter eens deel van mogen te makn
Welke van de 3 rode kaarten was onterecht in jouw ogen dan?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:02 schreef Thieske het volgende:
Ik was met de arbitrage niet helemaal gelukkig, maar dat is ongetwijfeld door een NAC bril gezien.
Inderdaad de 2e van Mtiliga, en rood voor blinde vind ik ook wat overdreven.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Welke van de 3 rode kaarten was onterecht in jouw ogen dan?
Alleen de 2e gele kaart van Mtiliga was discutabel, de rest was terecht.
Daarnaast had NAC nooit de intentie om een doelpunt te maken in de 1e wedstrijd en gisteren was het ook naadje.
Best maf, ik krijg alleen beeld als ik met media player classic kijkquote:Op zondag 4 mei 2008 15:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen foto, wel een filmpje
Hier aan het eind: http://www.fctwente.nl/im(...)-03-samenvatting.wmv
Gisteravond wel op RTL.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:35 schreef Moody het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar is de samenvatting wel uitgezonden op RTL gisteren of vandaag?
Emmen.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:31 schreef MarkNMGN het volgende:
In welk stadion wordt de volgende ronde voor jullie nou gespeeld?
Ah, dacht ergens gelezen te hebben dat in Arnhem of Nijmegen werd gehouden.quote:
Ik kan het fout hebben, maar ik dacht ergens Emmen te hebben gelezen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan vraag ik misschien wel een clubcard aan en probeer ik ook een mooie wedstrijd mee te pikken, als voetballiefhebber, niet als Twente supporter.
quote:In de finaleronde van de play-offs speelt FC Twente tegen de winnaar van de wedstrijd Ajax-sc Heerenveen. FC Twente zal haar thuiswedstrijd spelen in het stadion van FC Emmen. Wanneer FC Twente Ajax treft speelt de ploeg eerst thuis: zaterdag 10 mei om 19.30 uur in Emmen. Is Heerenveen de tegenstander, dan speelt FC Twente eerst uit: zaterdag 10 mei om 18.30 uur in Heerenveen.
Dat zei ikquote:
Kan niet lang meer duren voordat hij z'n eerste goal voor de hoofdmacht maakt.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:35 schreef Moody het volgende:
Knappe prestatie. En Arnautovic topscorer met 20 goals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |