abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58325696
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
Het is gewoon zwaar kut dat NAC zo weinig fans mag meenemen.

Tis te merken dat de Twente-volgers in dit topic geen fanatieke stadionbezoekers zijn, want de reacties slaan nergens op.

-edit- shit, heb ik het topic nog volgepost ook... Een Twente-fan mag van mij een nieuwe openen!
Ahum...geen fanatiek stadionbezoeker?

En trouwens,laat ze eerst maar eens die 380 kaarten verkopen alvorens te zitten janken over een te kleine capaciteit... volgens nac.nl:

TUSSENSTAND KAARTVERKOOP NAC-FCT EN FCT-NAC
26-04-2008
Op zaterdag, 16.00u, precies 2 uur voor de termijn sluit dat seizoenkaarthouders hun eigen stoel terug konden kopen met 50% korting, hebben ruim 8.500 mensen van deze gelegenheid gebruik gemaakt.

Maandag start de losse verkoop voor deze wedstrijd. Gezien het hoge aantal mensen dat hun kaart heeft teruggekocht, verwacht NAC uiteindelijk in een uitverkocht Rat Verlegh Stadion te voetballen.

Het animo voor de uitwedstrijd valt vooralsnog tegen: in de eerste 7 uur kaartverkoop werden slechts 38 kaarten van de 180 nog beschikbare kaarten verkocht.
pi_58327572
Wat dat betreft vind ik sowieso niet dat je een verplichting hebt richting de NAC-fans. Je hebt de verplichting naar de knvb en NAC om voor een speelterrein te zorgen dat aan de eisen voldoet. Daarna is het aan jezelf hoe groot dat stadion is(met de bijkomende grootte van de supportersvakken). Zoals ik al eerder zeg snijd het mes bij deze wedstrijd aan twee kanten, NAC en Twente kunnen beide minder supporters meenemen dan in het Arke stadion het geval zou zijn. Lullig voor beiden, maar dan nog is het helemaal geen verplichting, officiëel of moreel om daarom de wedstrijd in het Arke-stadion te houden met alle gevolgen van dien. Wat dat betreft begrijp ik het gemekker ook niet helemaal nee. Helemaal gezien het feit dat NAC net als Twente normaal vrij weinig mensen mee heeft naar een uitwedstrijd.
pi_58330184
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:20 schreef Solstice het volgende:
Nieuwe inschrijving lamzak.
was die 20 pleuro wel afgeschreven dan?
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_58388148
Jep, die is al weg.
pi_58390369
Feli, buit lijkt nu wel binnen.
pi_58391026
quote:
Ron Jans wimpelt FC Twente af

Trainer Ron Jans van FC Groningen is door FC Twente benaderd om Fred Rutten op te volgen. Rutten stapt aan het eind van dit seizoen over naar de Duitse topclub Schalke 04. "De belangstelling van FC Twente heeft me enorm gestreeld", zegt Jans.

"Ik beschouw het als een waardering voor mijn kwaliteiten en vind FC Twente ook een heel mooie club, maar ik heb besloten bij FC Groningen te blijven."

Ron Jans (49) is bezig aan zijn zesde seizoen in dienst van FC Groningen. Hij heeft zijn contract in september van het vorige jaar verlengd tot medio 2010. "Het verhaal FC Groningen is nog niet af", vindt hij. "Wij willen ons deze zomer weer gaan versterken en van die groep wil ik ook graag weer deel gaan uitmaken."

dvhn
whehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_58391187
Het zegt wel dat Twente in de goede hoek zoekt op trainersgebied.
That's all folks!
pi_58391895
Heerlijk avondje vanavond!
Geweldige sfeer, en het stadion viel mij niets niet tegen.
  woensdag 30 april 2008 @ 00:05:16 #34
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58392039
Ik wist dat Rons Jans genoemd ging worden als opvolger van Rutten, maar dat ze hem ook echt zouden benaderen... In elk geval tof dat hij bij Groningen blijft, hij doet het goed daar. Hoewel hij me zeker geen verkeerde trainer voor Twente lijkt.

En natuurlijk een mooie overwinning in het kolkende Univé Stadion! Ik hou nog een slag om de arm, maar safe to say dat dit een geweldige uitgangspositie is voor de tweede wedstrijd.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 april 2008 @ 04:16:59 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_58393914
Tering, helemaal vergeten! Wel lekker die 3-0! We hebben de buit binnen, mannen!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_58396863
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

whehe
Je kunt het altijd proberen natuurlijk. Het is een van de beste trainers binnen Nederland. Het verschil tussen Groningen en Twente is alleen te klein voor zo'n stap lijkt me.
pi_58396995
Ik vond het stadion best goed te doen!, en de sfeer was heeeerlijk
pi_58411219
De sfeer was fantastisch inderdaad. Had er zelf graag bij geweest, maar om nou in m'n eentje te gaan....
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:54:15 #39
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_58412121
pfff wat een feest
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_58424644
quote:
Voetbalsupporters op de vuist in trein

ENSCHEDE - In Enschede zijn woensdagavond supporters van Heracles en FC Twente met elkaar op de vuist gegaan in een treinstel dat stond te wachten op het station. Twee NS-medewerkers die probeerden in te grijpen, raakten gewond aan hun hoofd en arm.

Dat heeft de politie donderdag gemeld. De aanleiding voor de vechtpartij was het zingen van clubliederen door de groep Heracles-supporters. Omdat de Twente-supporters daar niet van gediend waren, daagden zij de zingende fans van de andere club uit. Dit ontaardde in een vechtpartij waarbij onder meer met riemen op elkaar werd ingeslagen.

De politie, die door de conducteurs was gealarmeerd, moest ingrijpen om een eind te maken aan de schermutselingen in het treinstel. Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.

www.nu.nl
!
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:31:24 #41
171357 Rikketik
pi_58424992
Met riemen op elkaar inslaan. Wat zijn die supporters van onze clubs toch soms trieste jongen.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:41:12 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58425213
quote:
Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.
Point made
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58425319
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Met riemen op elkaar inslaan. Wat zijn die supporters van onze clubs toch soms trieste jongen.
Inderdaad, te triest voor woorden. Kan er alleen maar uit leedvermaak om lachen, wat een triest volk.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:45:52 #44
171357 Rikketik
pi_58425326
Beter nieuws: Rutten is weer genomineerd voor de Rinus Michels Award. Mededingers zijn Gertjan Verbeek, Stanley Menzo en Ernie Brandts.
pi_58430354
Zal wel tussen Rutten en Verbeek gaan. Brandts heeft nauwelijks invloed op het succes van NAC, als je spelers en omgeving moet geloven.
pi_58430519
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef Blawh het volgende:

[..]

Inderdaad, te triest voor woorden. Kan er alleen maar uit leedvermaak om lachen, wat een triest volk.
Heraclesliederen zingen in Enschede is toch ook vragen om problemen?
pi_58430556
Wil je het daarmee goedpraten dan?
pi_58430628
Yep..
Enige doel van die Heraclieden is toch later in Almelo gaan lopen bleren hoe stoer ze wel niet waren om
liederen te gaan zingen in Enschede?
En trouwens,in heel Nederland zijn er met koninginnedag vechtpartijtjes..alleen omdat deze over voetbalsupporters gaat wordt er weer aandacht aan geschonken.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:50:01 #49
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58431873
Jij was erbij NeedeRadicals?

Was het een groot gevecht? of was het 3 tegen 3 en word alles lekker overdreven?
pi_58431989
Was er niet bij,hoorde het van verschillende..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')