Ahum...geen fanatiek stadionbezoeker?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Yeahinho het volgende:
Het is gewoon zwaar kut dat NAC zo weinig fans mag meenemen.
Tis te merken dat de Twente-volgers in dit topic geen fanatieke stadionbezoekers zijn, want de reacties slaan nergens op.
-edit- shit, heb ik het topic nog volgepost ook... Een Twente-fan mag van mij een nieuwe openen!
whehequote:Ron Jans wimpelt FC Twente af
Trainer Ron Jans van FC Groningen is door FC Twente benaderd om Fred Rutten op te volgen. Rutten stapt aan het eind van dit seizoen over naar de Duitse topclub Schalke 04. "De belangstelling van FC Twente heeft me enorm gestreeld", zegt Jans.
"Ik beschouw het als een waardering voor mijn kwaliteiten en vind FC Twente ook een heel mooie club, maar ik heb besloten bij FC Groningen te blijven."
Ron Jans (49) is bezig aan zijn zesde seizoen in dienst van FC Groningen. Hij heeft zijn contract in september van het vorige jaar verlengd tot medio 2010. "Het verhaal FC Groningen is nog niet af", vindt hij. "Wij willen ons deze zomer weer gaan versterken en van die groep wil ik ook graag weer deel gaan uitmaken."
dvhn
Je kunt het altijd proberen natuurlijk. Het is een van de beste trainers binnen Nederland. Het verschil tussen Groningen en Twente is alleen te klein voor zo'n stap lijkt me.quote:
quote:Voetbalsupporters op de vuist in trein
ENSCHEDE - In Enschede zijn woensdagavond supporters van Heracles en FC Twente met elkaar op de vuist gegaan in een treinstel dat stond te wachten op het station. Twee NS-medewerkers die probeerden in te grijpen, raakten gewond aan hun hoofd en arm.
Dat heeft de politie donderdag gemeld. De aanleiding voor de vechtpartij was het zingen van clubliederen door de groep Heracles-supporters. Omdat de Twente-supporters daar niet van gediend waren, daagden zij de zingende fans van de andere club uit. Dit ontaardde in een vechtpartij waarbij onder meer met riemen op elkaar werd ingeslagen.
De politie, die door de conducteurs was gealarmeerd, moest ingrijpen om een eind te maken aan de schermutselingen in het treinstel. Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.
www.nu.nl
Point madequote:Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.
Inderdaad, te triest voor woorden. Kan er alleen maar uit leedvermaak om lachen, wat een triest volk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Met riemen op elkaar inslaan.Wat zijn die supporters van onze clubs toch soms trieste jongen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, te triest voor woorden. Kan er alleen maar uit leedvermaak om lachen, wat een triest volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |