Voor wie ben je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook bij zaterdag
Hup FC EMMEN!
Ik weet het niet zo goed.quote:
verrekquote:
was me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed.
Heb altijd een zwak gehad voor Ajax, maar zou ook leuk zijn als Twente wint.
Als het maar een mooie pot wordt met liefst veel goals
Dat kun je (helaas) toch niet voorkomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:04 schreef RobbieT het volgende:
Begreep dat er ook gewoon mensen waren die vanuit achteraan de rij de kaarten naar voren gingen doorgeven om dat ze daar mensen kenden. Kutstreken. Aansluiten kun je.
De bekerfinale in 2001 was zeker geen combi, die in 2004 wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef vingerplant het volgende:
[..]
2. De bekerfinale was als ik het me goed herinner ook een combi. Dat van het uitvak klopt, en een grote wedstrijd in De Kuip is sowieso aantrekkelijker dan 1 in de Arena.
quote:Kaartverkoop voor CC-houders donderdag
07-05-2008
Donderdag om 13.00 uur start voor alle clubcardhouders van FC Twente bij de SSU de kaartverkoop voor de play-off wedstrijd tegen Ajax. De laatste twee dagen hebben SCC-houders de gelegenheid gehad kaarten te kopen voor de wedstrijd van zaterdag. SCC-houders die nog geen toegangskaart hebben aangeschaft, krijgen donderdag ook de mogelijkheid kaarten te kopen. Het duel in Emmen begint zaterdag om 19.30 uur.
De toegangskaarten kosten ¤ 20,- of ¤ 25,-
Indien er nog kaarten beschikbaar zijn, is er vrijdag ook de mogelijkheid om van 13.00 uur tot 18.00 uur bij de SSU een toegangskaart te kopen.
Per club- of seizoenkaart kan er één kaart voor de wedstrijd in Emmen worden aangeschaft. Telefonisch reserveren is niet mogelijk .Supporters van FC Twente reizen op eigen vervoer af naar Emmen. Er wordt geen busreis georganiseerd door de club.
fctwente.nl
Maat van mij gaat morgen kijken of hij nog kaarten kan krijgen, zo ja gaan we met de auto vanuit Oldenzaal/Losser en zijn er nog wel 2 plekken vrij...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Misschien maar even kijken of ik vervoer kan regelen...
Iemand hier nog met 2 plekken in de auto?
Zou geweldig zijn... ik ga het ook proberen morgen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:29 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Maat van mij gaat morgen kijken of hij nog kaarten kan krijgen, zo ja gaan we met de auto vanuit Oldenzaal/Losser en zijn er nog wel 2 plekken vrij...
Grolsch wordt de nieuwe sponsor volgens mij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:30 schreef Dr.Aart het volgende:
Arke Stadion krijgt nieuwe naam
ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Het onderkomen heet al sinds de opening in 1997 Arke Stadion.
De reisgigant heeft altijd gezegd dat hij plaats maakt als de Enschedese club een nieuwe naamgever vindt die bereid is nog meer geld te betalen. De nieuwe naam wordt morgenmiddag onthuld tijdens de festiviteiten ter ere van het bereiken van het hoogste punt van de uitbouw van het stadion.
tc tubantia
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik was vanmiddag in het Univé Stadion voor Nederland - China, en die domme omroepster begon met ''welkom in het Univé stadion van fc twentewhehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |