quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Jullie maken meer kans dan heerenveen tegen ajax,
kom op, schakel ze uit
Ja, en anders ik. Ik ben een ontzettende FC Twente supporter. Huphup, FC!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:31 schreef pekel het volgende:
Oke, ik vraag het anders. Iemand toevallig 2 á 3 seizoenskaarten oid over, die niet de mogelijkheid heeft om naar Emmen te reizen?![]()
8000 supporters naar Amsterdamquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Even serieus nu
We hadden het 5-voudige ook wel volgekregen denk ik
Zo vreemd is het niet. Een paar jaar geleden 35.000 suporters naar Rotterdam. De belangen zijn nu in principe veel groter (CL = kassa!) én het voetbal is veeeel aantrekkelijker.quote:
Ik bied voor de kaartjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:45 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
shit, ik dacht dat de wedstrijd zondag zou zijn. Nu zit ik zaterdag bij Acda en de Munnik..
1. Ajax zal het nóóóit toelatenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet. Een paar jaar geleden 35.000 suporters naar Rotterdam. De belangen zijn nu in principe veel groter (CL = kassa!) én het voetbal is veeeel aantrekkelijker.
1. Natuurlijk niet, het is ook een nutteloze discussiequote:Op woensdag 7 mei 2008 08:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Ajax zal het nóóóit toelaten
2. Het is een combi, dan gaat er ook lang niet zoveel man mee, en zeker niet richting het uitvak in de ArenA want dat is echt een klote vak
Voor wie ben je?quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk ook bij zaterdag
Hup FC EMMEN!
Ik weet het niet zo goed.quote:
verrekquote:
was me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed.
Heb altijd een zwak gehad voor Ajax, maar zou ook leuk zijn als Twente wint.
Als het maar een mooie pot wordt met liefst veel goals
Dat kun je (helaas) toch niet voorkomenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:04 schreef RobbieT het volgende:
Begreep dat er ook gewoon mensen waren die vanuit achteraan de rij de kaarten naar voren gingen doorgeven om dat ze daar mensen kenden. Kutstreken. Aansluiten kun je.
De bekerfinale in 2001 was zeker geen combi, die in 2004 wel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:19 schreef vingerplant het volgende:
[..]
2. De bekerfinale was als ik het me goed herinner ook een combi. Dat van het uitvak klopt, en een grote wedstrijd in De Kuip is sowieso aantrekkelijker dan 1 in de Arena.
quote:Kaartverkoop voor CC-houders donderdag
07-05-2008
Donderdag om 13.00 uur start voor alle clubcardhouders van FC Twente bij de SSU de kaartverkoop voor de play-off wedstrijd tegen Ajax. De laatste twee dagen hebben SCC-houders de gelegenheid gehad kaarten te kopen voor de wedstrijd van zaterdag. SCC-houders die nog geen toegangskaart hebben aangeschaft, krijgen donderdag ook de mogelijkheid kaarten te kopen. Het duel in Emmen begint zaterdag om 19.30 uur.
De toegangskaarten kosten ¤ 20,- of ¤ 25,-
Indien er nog kaarten beschikbaar zijn, is er vrijdag ook de mogelijkheid om van 13.00 uur tot 18.00 uur bij de SSU een toegangskaart te kopen.
Per club- of seizoenkaart kan er één kaart voor de wedstrijd in Emmen worden aangeschaft. Telefonisch reserveren is niet mogelijk .Supporters van FC Twente reizen op eigen vervoer af naar Emmen. Er wordt geen busreis georganiseerd door de club.
fctwente.nl
Maat van mij gaat morgen kijken of hij nog kaarten kan krijgen, zo ja gaan we met de auto vanuit Oldenzaal/Losser en zijn er nog wel 2 plekken vrij...quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Misschien maar even kijken of ik vervoer kan regelen...
Iemand hier nog met 2 plekken in de auto?
Zou geweldig zijn... ik ga het ook proberen morgen...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:29 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Maat van mij gaat morgen kijken of hij nog kaarten kan krijgen, zo ja gaan we met de auto vanuit Oldenzaal/Losser en zijn er nog wel 2 plekken vrij...
Grolsch wordt de nieuwe sponsor volgens mij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:30 schreef Dr.Aart het volgende:
Arke Stadion krijgt nieuwe naam
ENSCHEDE - Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Het onderkomen heet al sinds de opening in 1997 Arke Stadion.
De reisgigant heeft altijd gezegd dat hij plaats maakt als de Enschedese club een nieuwe naamgever vindt die bereid is nog meer geld te betalen. De nieuwe naam wordt morgenmiddag onthuld tijdens de festiviteiten ter ere van het bereiken van het hoogste punt van de uitbouw van het stadion.
tc tubantia
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik was vanmiddag in het Univé Stadion voor Nederland - China, en die domme omroepster begon met ''welkom in het Univé stadion van fc twentewhehehehe
Klopt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Grolsch wordt de nieuwe sponsor volgens mij.
'Grolsch stadion'.quote:Grolsch gekoppeld aan naam stadion Twente
ENSCHEDE - De naam van het vernieuwde stadion van FC Twente wordt gekoppeld aan Grolsch. De Enschedese bierbrouwerij wordt daarmee de opvolger van Arke, dat sinds de bouw van het stadion in 1997 als 'naamgever' fungeert. De reisorganisatie heeft altijd gezegd plaats te willen maken voor een nieuwe naamgever, die bereid is meer geld te betalen. De exacte naam wordt vrijdag bekendgemaakt bij de viering van het hoogste punt van de uitbouw.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig sindskort ook in het Polman Stadion.
't Is ons helaas niet gelukt kaartjes te bemachtigen, dus carpool gaat niet doorquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Kaartjes voor Emmen zijn binnen!
Tevens is grolsch veste een echt mooie naam. Bevalt me wel!
er zijn nog kaarten te koopquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:58 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
't Is ons helaas niet gelukt kaartjes te bemachtigen, dus carpool gaat niet door
Alleen voor die hoofdtribune of wat is het voor 40 euro ofzo toch? of mijn maat zit maar wat te lullen en heeft geen zin om te gaan, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik zit volgens mij voor een geeltje op de hoofdtribunequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Alleen voor die hoofdtribune of wat is het voor 40 euro ofzo toch? of mijn maat zit maar wat te lullen en heeft geen zin om te gaan, dat kan natuurlijk ook
quote:Grolsch Veste nieuwe naam stadion
09-05-2008
Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Met ingang van het komende voetbalseizoen wordt het omgedoopt tot ‘Grolsch Veste’. Joop Munsterman, voorzitter vanFC Twente, en Ab Pasman, bestuursvoorzitter van Grolsch, onthulden vrijdagmiddag gezamenlijk de nieuwe naam. Tijdens een feestelijke bijeenkomst, ter gelegenheid van het bereiken van het hoogste punt van het vernieuwde stadion, is dit gevierd met ‘pannenbier’.
-later vandaag foto's en een videoverslag van de onthulling-
“FC Twente bouwt momenteel aan de uitbreiding van het stadion naar ruim 24.000 zitplaatsen, een toename van 10.700 plaatsen. Met de nieuwe naam bekrachtigen we de goede relatie die we hebben met buurman Grolsch, goed ‘noaberschap’ zoals we in Twente zeggen. Zowel FC Twente als Grolsch zijn internationaal georiënteerd, maar hechten beide aan de regio. Wederom een Twentse naamgever waar we trots op zijn,” aldus Joop Munsterman.
Standvastig en eigenzinnig
De naam ‘Grolsch Veste’ is een naam met een positieve betekenis voor zowel FC Twente als voor Grolsch. Voor FC Twente betekent de naam een voor tegenstanders moeilijk te nemen ‘veste’; een plek waar het voor de tegenstander lastig is een goed resultaat te behalen. De herkomst van Grolsch, Groenlo, is vestingstad Grol, een stad met goede sfeer en gezelligheid. De stad floreerde door de standvastigheid en eigenzinnigheid van de Grollenaren. Het zijn deze eigenschappen en ambitie waar zowel Grolsch als FC Twente zich goed in herkennen.
Trouw aan de regio
FC Twente en Grolsch hebben al 43 jaar een bijzondere relatie. In 1965 was Grolsch zelfs de eerste shirtsponsor van de club. Ab Pasman: “Vakmanschap is Meesterschap is naast Grolsch ook van toepassing op FC Twente. We zijn trots op de club, op Oost-Nederland als onze thuishaven en op ons bier. FC Twente en Grolsch zitten in de genen van de Oost-Nederlanders. De nieuwe naamgeving bevestigt onze regionale verankering.”
Zat je er niet ver naastquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Wel tof inderdaad. De Grolsch vesting... wel een beetje cheesy though.
Al zou 'De Veste' wel een toffe verbastering zijn.
ik ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb ook zenuwen,![]()
Fuck wat heb ik er zin aan.
Netjes voor play-offsquote:
Zolang we geen concurrenten zijn hebben we geen keus.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel leuk dat Emmen pro-Twente is dezer dagen
Tele2 staat aan.
* Moody heeft een goed gevoel over de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |