quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig sindskort ook in het Polman Stadion.
't Is ons helaas niet gelukt kaartjes te bemachtigen, dus carpool gaat niet doorquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:20 schreef Lamzak_ het volgende:
Kaartjes voor Emmen zijn binnen!
Tevens is grolsch veste een echt mooie naam. Bevalt me wel!
er zijn nog kaarten te koopquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:58 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
't Is ons helaas niet gelukt kaartjes te bemachtigen, dus carpool gaat niet door
Alleen voor die hoofdtribune of wat is het voor 40 euro ofzo toch? of mijn maat zit maar wat te lullen en heeft geen zin om te gaan, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik zit volgens mij voor een geeltje op de hoofdtribunequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:57 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Alleen voor die hoofdtribune of wat is het voor 40 euro ofzo toch? of mijn maat zit maar wat te lullen en heeft geen zin om te gaan, dat kan natuurlijk ook
quote:Grolsch Veste nieuwe naam stadion
09-05-2008
Het stadion van FC Twente krijgt een nieuwe naam. Met ingang van het komende voetbalseizoen wordt het omgedoopt tot ‘Grolsch Veste’. Joop Munsterman, voorzitter vanFC Twente, en Ab Pasman, bestuursvoorzitter van Grolsch, onthulden vrijdagmiddag gezamenlijk de nieuwe naam. Tijdens een feestelijke bijeenkomst, ter gelegenheid van het bereiken van het hoogste punt van het vernieuwde stadion, is dit gevierd met ‘pannenbier’.
-later vandaag foto's en een videoverslag van de onthulling-
“FC Twente bouwt momenteel aan de uitbreiding van het stadion naar ruim 24.000 zitplaatsen, een toename van 10.700 plaatsen. Met de nieuwe naam bekrachtigen we de goede relatie die we hebben met buurman Grolsch, goed ‘noaberschap’ zoals we in Twente zeggen. Zowel FC Twente als Grolsch zijn internationaal georiënteerd, maar hechten beide aan de regio. Wederom een Twentse naamgever waar we trots op zijn,” aldus Joop Munsterman.
Standvastig en eigenzinnig
De naam ‘Grolsch Veste’ is een naam met een positieve betekenis voor zowel FC Twente als voor Grolsch. Voor FC Twente betekent de naam een voor tegenstanders moeilijk te nemen ‘veste’; een plek waar het voor de tegenstander lastig is een goed resultaat te behalen. De herkomst van Grolsch, Groenlo, is vestingstad Grol, een stad met goede sfeer en gezelligheid. De stad floreerde door de standvastigheid en eigenzinnigheid van de Grollenaren. Het zijn deze eigenschappen en ambitie waar zowel Grolsch als FC Twente zich goed in herkennen.
Trouw aan de regio
FC Twente en Grolsch hebben al 43 jaar een bijzondere relatie. In 1965 was Grolsch zelfs de eerste shirtsponsor van de club. Ab Pasman: “Vakmanschap is Meesterschap is naast Grolsch ook van toepassing op FC Twente. We zijn trots op de club, op Oost-Nederland als onze thuishaven en op ons bier. FC Twente en Grolsch zitten in de genen van de Oost-Nederlanders. De nieuwe naamgeving bevestigt onze regionale verankering.”
Zat je er niet ver naastquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:19 schreef Rikketik het volgende:
Wel tof inderdaad. De Grolsch vesting... wel een beetje cheesy though.
Al zou 'De Veste' wel een toffe verbastering zijn.
ik ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb ook zenuwen,![]()
Fuck wat heb ik er zin aan.
Netjes voor play-offsquote:
Zolang we geen concurrenten zijn hebben we geen keus.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel leuk dat Emmen pro-Twente is dezer dagen
Tele2 staat aan.
* Moody heeft een goed gevoel over de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |