Nee johquote:Op zondag 6 april 2008 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgende week hopen op een stunt in Eindhoven
Aangepastquote:Op zondag 6 april 2008 01:45 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben trouwens het streepje vergeten tussen '#21' en 'Thrillers...' in de TT, kan een mod dat even veranderen?![]()
Tis al laat.
Thanx.quote:
Is dat ook weer opgelostquote:Janssen: niet met Twente gesproken
Vrijdag kwam naar buiten dat Twente heeft gesproken met Theo Janssen. De middenvelder ontkent. "Ik heb niet met FC Twente gesproken", is de kraakheldere tekst. "Als ze belangstelling hebben moeten ze contact opnemen met Vitesse. Daarna komen ze dan bij mij". Toch is Janssen met Fred Rutten gezien in Hotel de Cantharel in Apeldoorn. Blijft, met de ontkenning van Janssen in het achterhoofd, de mogelijkheid over dat Rutten sprak met de middenvelder over een andere club. Het is bekend dat Rutten kandidaat trainer is bij een aantal clubs.
Bron Omroep Gelderland
Je zou d'r haast wat van gaan denken inderdaad. Wat een zaadwedstrijd. Gauw vergeten en volgende week PSV van de mat blazenquote:Op zondag 6 april 2008 11:45 schreef Blawh het volgende:
Ik begon gister echt bijna te denken dat Twente er alles aan wou doen om ons eruit te werken.
Tja, Excelsior stond tot de 1-0 met 11 man achter de bal, dat is geen recept voor een leuke wedstrijd. Pas na de 1-0 gingen ze een klein beetje naar voren, maar omdat Twente goed behoudend bleef spelen (de punten zijn heilig uiteraard) bleef het een saaie wedstrijd. Whateverquote:Op zondag 6 april 2008 14:10 schreef Mindlight het volgende:
Zonde zeg, feli met de punten maar t was van beide kanten niet best.
Welke?quote:TerroRobbie - zondag 6 april 2008 @ 00:41
Smerige overtreding van die lange neger.
quote:Op zondag 6 april 2008 03:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slechte wedstrijd, maar 3 punten zijn 3 puntenVolgende week hopen op een stunt in Eindhoven
Met een beetje geluk had de scheids het niet gezien en werd Denneboom achteraf geschorstquote:Op zondag 6 april 2008 17:18 schreef Mindlight het volgende:
Was een smerige overtreding op Pique idd.
Mooie poll op Twente.netquote:Blaise Nkufo wordt voor de vijfde achtereenvolgende keer clubtopscorer. Een record. Wat is jouw favoriete Nkufo-moment?
De solo-goal in de wedstrijd tegen Feyenoord (2003/2004)
52%
De tweede goal in de thuiswedstrijd tegen Ajax (2003/2004)
7%
Goal in de halve finale beker tegen NAC waarna hij meteen weer vervangen werd (2003/2004)
29%
Lob-goal uit bij Ajax (2004/2005)
1%
De 1-0 tegen PSV (2006/2007)
2%
Schitterend schot van net buiten de 16 tegen AZ (2006/2007)
5%
Een ander moment
3%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |