was na de 2-1 dacht ik of 1-1quote:Op zondag 11 mei 2008 00:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
de comentator op de radio had het idd over vuurwerk naar Boschker en sprak er schande van , een rotje vind ik wel iets anders dan een fakkel , zoon ding moet je ook niet op het veld gooien.
Snap best dat diegene niet gepakt wil worden maar geef hem dan door of leg hem lekker op de grond , hoorde dat ie vrij snel werd weggehaald.
Het zou vervelend zijn als dit nog een staartje gaat krijgen voor FC Twente in de vorm van een boete.
Dat was niet expres natuurlijk, ik stond naast die kerel en ken hem wel. Hij pakt de fakkel verkeerd vast brande zowat zijn hele arm wegquote:Op zondag 11 mei 2008 00:25 schreef Shivo het volgende:
Er werd een fakkel op het veld gegooid, tweede helft kant van Boschker geloof ik.
Hersi speelde een goede wedstrijd, maar hij had de wedstrijd natuurlijk nooit mogen afmaken.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was niet expres natuurlijk, ik stond naast die kerel en ken hem wel. Hij pakt de fakkel verkeerd vast brande zowat zijn hele arm weg
Verder gave wedstrijd eerste helft slecht, tweede helft beter. Hersi was echt weer geweldig.
Je wou zeggen dat Twente een kans heeft gehad in de eerste helft, of dat de pingel terecht was?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:16 schreef RobbieT het volgende:
Net terug uit Emmen. Mooie sfeer.
@Damzkieee: Het is duidelijk dat je voor Heracles bent.
Twente zou instaat moeten zijn om dit zondag af te maken!
Dat denk ik wel hè. Ik durf zelfs te beweren dat deze wedstrijd belangrijker wordt/is dan de bekerfinale tegen PSV.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:02 schreef denthemen het volgende:
Nu gaan ze dat uitvak echt wel vol krijgen
Voor mij in ieder geval zeker niet. Als je een bekerfinale wint kun je een prijs in je kast zetten. Als je CL haalt kun je miljoenen op je bankrekening zetten. Maar het hele nut van het binnenhalen van miljoenen is juist dat je prijzen in je kast kunt zetten.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hè. Ik durf zelfs te beweren dat deze wedstrijd belangrijker wordt/is dan de bekerfinale tegen PSV.
Doet hij wel vaker hoor, Kufo is niet zo'n sympatieke vent als iedereen denkt.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:44 schreef Silenus het volgende:
Waarom ging N'Kufo eigenlijk de Ajaxfans provoceren na de 1-1? Snap ik niks van, hij werd toch niet uitgescholden? Moet hij niet doen.
Verrassend in the middle of nothing ineens een stad. We hebben er nog een halfuur rondgereden omdat we een afslag te laat hadden genomen.quote:
Nee, want is niet tastbaar... beker finale is belangrijkerquote:Op zondag 11 mei 2008 19:42 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien wel de belangrijkste wedstrijd in de historie van Twente, of zeg ik nu iets doms?
Denk dat de financieel directeur daar niet zo over denktquote:Op zondag 11 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, want is niet tastbaar... beker finale is belangrijker
Zoals Moody al aangaf: de positieve impuls die een club als Twente behaald door de CL + die zak met geld is wel wat meer waard dan een bekerfinale.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee, want is niet tastbaar... beker finale is belangrijker
Zoals Zwoerd al aangaf moet je dan eerst de voorronde nog maar overlevenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zoals Moody al aangaf: de positieve impuls die een club als Twente behaald door de CL + die zak met geld is wel wat meer waard dan een bekerfinale.
Atlético Madrid is nu inderdaad niet echt iets om naar uit te zien. Of Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:51 schreef Zwoerd het volgende:
Maar al red je het tegen Ajax, dan moet je alsnog de voorronde CL winnen om echt de miljoenen binnen te halen en dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren.
Dan nog, Twente streeft met het behalen van de voorronde CL clubs als Heerenveen en Groningen in één keer voorbij.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zoals Zwoerd al aangaf moet je dan eerst de voorronde nog maar overleven
Natuurlijk zijn dat wel mooie wedstrijden en is het behalen van de voorronde een geweldig resultaat voor de clubquote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Atlético Madrid is nu inderdaad niet echt iets om naar uit te zien. Of Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers.
Maar goed, als je er niet in komt dan weet je nooit wat er zou gebeuren. Eerst maar eens zien dus.
Het zal met het vernieuwde stadion wel echt op het perfecte moment gebeurenquote:Op zondag 11 mei 2008 19:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan nog, Twente streeft met het behalen van de voorronde CL clubs als Heerenveen en Groningen in één keer voorbij.
dat was bij ons ook na de bekerfinale met de amstel kraam, maar achquote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef RobbieT het volgende:
De drukte zijn ze bij de catering van Emmen zeker ook niet gewend.
In de rust maar even wat drinken halen, zodat de stem ook weer wat verzacht werd.
2 cola en 3 water. Geen probleem zou je denken. Samen met een vriend van me waren we ongeveer de 4e wachtende in de rij, en toen we weer op de plek stonden, stonden de spelers alweer op het veld.
Ze schenken 0.5 liter, en halen dit uit flessen van een liter. De jongen die ons hielp had de flessen ook nog ergens anders staan dus kon elke keer heen en weer lopen. Vervolgens zet hij de bekers rustig 1 voor 1 neer. (Eerst bijvoorbeeld voor de cola, die inschenken, dan de bekers voor het water).
Een meneer voor ons zei van; aah cola light mag ook wel. Is toch allemaal hetzelfde. daar was de jongen achter de balie het niet mee eens. Vervolgens waren wij aan de beurt. Bleek dat de cola op was. Of het dan cola Light mocht zijn want het was toch allemaal cola. Vervolgens 2 halve liter flesjes uit een koeling achter hem. Nou, geef die mee zou je zeggen. Nee, eerst inschenken.
Had inmiddels al 2 bekers voor hem klaar gezet en vertelde hem dit ook; nee, ik pak mijn eigen bekers was het antwoord. Al met al heeft het een kwartier geduurd om 4 mensen te helpen.
Tip voor de catering in Emmen: Zet voor de rust begint al voldoende bekers neer (Omgedraaid, opening naar boven). Schenk vast een beker of wat in van cola e.d..En schaf een postmix aan).
Moet me sterk vergissen als ik dit hele verhaal niet net op een ander forum gelezen heb. Je zit ook op twente.net robbie?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:40 schreef RobbieT het volgende:
De drukte zijn ze bij de catering van Emmen zeker ook niet gewend.
In de rust maar even wat drinken halen, zodat de stem ook weer wat verzacht werd.
2 cola en 3 water. Geen probleem zou je denken. Samen met een vriend van me waren we ongeveer de 4e wachtende in de rij, en toen we weer op de plek stonden, stonden de spelers alweer op het veld.
Ze schenken 0.5 liter, en halen dit uit flessen van een liter. De jongen die ons hielp had de flessen ook nog ergens anders staan dus kon elke keer heen en weer lopen. Vervolgens zet hij de bekers rustig 1 voor 1 neer. (Eerst bijvoorbeeld voor de cola, die inschenken, dan de bekers voor het water).
Een meneer voor ons zei van; aah cola light mag ook wel. Is toch allemaal hetzelfde. daar was de jongen achter de balie het niet mee eens. Vervolgens waren wij aan de beurt. Bleek dat de cola op was. Of het dan cola Light mocht zijn want het was toch allemaal cola. Vervolgens 2 halve liter flesjes uit een koeling achter hem. Nou, geef die mee zou je zeggen. Nee, eerst inschenken.
Had inmiddels al 2 bekers voor hem klaar gezet en vertelde hem dit ook; nee, ik pak mijn eigen bekers was het antwoord. Al met al heeft het een kwartier geduurd om 4 mensen te helpen.
Tip voor de catering in Emmen: Zet voor de rust begint al voldoende bekers neer (Omgedraaid, opening naar boven). Schenk vast een beker of wat in van cola e.d..En schaf een postmix aan).
Haha klopt. En dan is Copy/paste wel eens handig he.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef Solstice het volgende:
[..]
Moet me sterk vergissen als ik dit hele verhaal niet net op een ander forum gelezen heb. Je zit ook op twente.net robbie?
Ik zie ze liever in de voorronde CL onderuit gaan tegen Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers dan op een schlemielige manier in de 1e ronde UEFA cup tegen Getafe.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Atlético Madrid is nu inderdaad niet echt iets om naar uit te zien. Of Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers.
Maar goed, als je er niet in komt dan weet je nooit wat er zou gebeuren. Eerst maar eens zien dus.
quote:Op maandag 12 mei 2008 18:36 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik zie ze liever in de voorronde CL onderuit gaan tegen Schalke/Werder Bremen/Celtic/Rangers dan op een schlemielige manier in de 1e ronde UEFA cup tegen Getafe.
Overigens eerst niet verliezen danwel zelf scoren in de Arena.
27/12/2007 Ajax-Twente Enscede 2-2
12/10/2006 Ajax-Twente Enschede 1-1
11/21/2005 Ajax-Twente Enschede 2-0
12/01/2002 Ajax-Twente Enschede 2-1
11/28/2001 Ajax-Twente Enschede 3-2
12/17/2000 Ajax-Twente Enschede 5-1
03/18/2000 Ajax-Twente Enschede 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |