quote:FC Twente aast op Adrie Koster
ENSCHEDE - FC Twente is met Adrie Koster in onderhandeling over de functie van hoofdtrainer. De huidige interim-trainer van Ajax moet in Enschede de opvolger worden van de succesvolle Fred Rutten, die naar Schalke 04 vertrekt.
De belangstelling is pikant, omdat Ajax in de finale van de play-offs met FC Twente strijdt om een ticket in de voorronde van de Champions League. De club uit Enschede polste eerst Ron Jans als mogelijke opvolger van Rutten, maar de trainer van FC Groningen zegde af.
Koster zou aanvankelijk assistent-trainer worden bij PSV, maar Ajax hield hem aan zijn doorlopende contract. Daardoor zou hij in Amsterdam volgend seizoen het beloftenelftal weer onder zijn hoede hebben.
Door de Twentse belangstelling is een nieuwe situatie ontstaan, omdat hij in Enschede hoofdtrainer kan worden. In Enschede zal Koster nauw moeten samenwerken met Erik ten Hag, nu assistent van Fred Rutten en voorbestemd om ooit het technische opperhoofd te worden.
Ajax is op haar beurt geïnteresseerd in de FC Twente-spelers Orlando Engelaar en Douglas Franco Teixeira, maar ondervindt concurrentie van Schalke 04, dat het tweetal ook hoog op het verlanglijstje heeft staan.
AD
LOLquote:Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is het adres van het stadion van Twente? Dan kom ik Adrie morgen afleveren
Ok dan heb ik er wel een goed gevoel over. Dus we scoorden bijna altijd 1 doelpunt in de Arena.quote:
Gewoon op de trein naar Drienerloo stappen, stopt voor het stadion.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:47 schreef denthemen het volgende:
Wat is het adres van het stadion van Twente? Dan kom ik Adrie morgen afleveren
Roda speelt tegen Twente altijd anti-voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:26 schreef DarkShine het volgende:
3-4-3 en anti-voetbal?
De enigste wedstrijd dat we echt anti-voetbal speelde afgelopen seizoen wonnen we 0-1
Zie het als een compliment. Als we in Enschede ons eigen spel spelen worden we afgeschoten. Thuis spelen we wel ons eigen spel en wonnen we de laatste 2 edities ook van jullie.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:28 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Roda speelt tegen Twente altijd anti-voetbal
Die tijd hebben we ook met Utrecht gehad. Volgens mij hebben we daar toen 5 jaar op rij alle duels van gewonnen (zowel beker als competitie). Weet dat we toen, tot hun grote frustratie, eens drie keer in één week wonnen van hun (competitie, beker, competitie). Drie keer vanwege een inhaalduel in de competitie...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Volgens mij verliest twente vrijwel altijd van roda
Is jullie leiding gek geworden? Koster is echt een waardeloze trainer, met de uitstraling en de autoriteit van een gecasteerde haan. Hij is echt met afstand de slechtste trainer die Roda gehad heeft en de enige die het in de 23 jaar dat ik naar Roda ga gepresteerd heeft om ons echt in degradatiezorgen te brengen. Dat lag ook echt volledig aan hem, want nadat Stevens het van hem overnam en de zweep liet knallen was dat snel voorbij.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hou mn hart vast als ik namen als Koster hoor
denneboom is geschorstquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:33 schreef Lamzak_ het volgende:
ik zeg 1-1.. Ongeveer tussen de 30ste en 40ste minuut maakt ajax 1-0, rond de zestigste minuut maakt twente gelijk, door een doelpunt van denneboom na een individuele actie van hem, waardoor hij van schlemiel naar held gaat van enschede
quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik gok op een 0-1 van Douglas met een snoeiharde kopbal in de 40ste minuut, na rust scoort Huntelaar snel de 1-1. Vervolgens is Ajax veel beter en rond de 60ste minuut scoort Huntelaar de 2-1. Een kwartier voor tijd scoort Suares de 3-1. In de laatste 10 minuten probeert Twente nog aan te vallen. En uiteindelijk scoort nkufo in de 94ste minuut de 3-2
Wil je me dood hebbenquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:38 schreef Zwoerd het volgende:
Ik gok op een 0-1 van Douglas met een snoeiharde kopbal in de 40ste minuut, na rust scoort Huntelaar snel de 1-1. Vervolgens is Ajax veel beter en rond de 60ste minuut scoort Huntelaar de 2-1. Een kwartier voor tijd scoort Suares de 3-1. In de laatste 10 minuten probeert Twente nog aan te vallen. En uiteindelijk scoort nkufo in de 94ste minuut de 3-2
Dan is hij mijn held omdat hij ook niets kan verpestenquote:
Ja via de rednex, ie da?quote:
Jazeker, wie nog meer dan de tank, herm kogelboerquote:
haha precies. met de trein ofnie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker, wie nog meer dan de tank, herm kogelboer
Ik weet niet hoe het geregeld is. Hoop het welquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:13 schreef 9christensen het volgende:
[..]
haha precies. met de trein ofnie?
quote:N'Kufo kampt met liesklachten
Uitgegeven: 14 mei 2008 13:52
ENSCHEDE - FC Twente kan zondag in de tweede play-offwedstrijd tegen Ajax mogelijk niet beschikken over spits Blaise N'Kufo. De Zwitser heeft liesklachten en moest woensdag de training voortijdig verlaten.
ANP
N'Kufo heeft volgens trainer Fred Rutten al weken last van zijn lies. "We zullen deze week van dag tot dag moeten bekijken of hij mee kan trainen met de groep. We houden er de controle op. Hij is nog een vraagteken voor zondag", aldus Rutten.
De aanvalsleider van FC Twente maakte zaterdag in de gewonnen heenwedstrijd (2-1) beide doelpunten voor zijn ploeg. De winnaar van de play-offs plaatst zich voor de voorronde van de Champions League.
Pijntjes
Ook doelman Sander Boschker kampt volgens Rutten met 'pijntjes'. Zijn inzetbaarheid in de return in Amsterdam lijkt echter niet in gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |