quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Da's heel herkenbaar. Die van mij was er niet met de sleuteloverdracht (had 'ie gewoon op de schouw gelegdquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb m'n huisbaas sinds de jaarwisseling niet meer gesproken of gezien bedenk ik me nu.
Doe je goedquote:Op donderdag 24 april 2008 17:00 schreef DJKoster het volgende:
Vakantie![]()
Alleen dinsdag werken, verder vrij vanaf nu t/m 5 mei
*check fotoboekquote:Op donderdag 24 april 2008 15:35 schreef Aibmi het volgende:
Nogmaals:
Gaat iemand naar de roos van nijmegen?![]()
Overmorgen op vakantie![]()
![]()
Jaarcontract of niet, volgens mij kan je er in nederland absoluut niet zomaar uitgekickt worden. Je staat als huurder héél sterk. Ik kan het morgen wel even navragen aan m'n leraar Recht voor je? Of Yashaaaa weet het natuurlijk ook wel ws.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Pff huisbazen ja...
Mijn raam is kapot, het kan alleen maar of helemaaaaal open, veel te ver, of dicht... er zat een gat in de vloer van mijn huisgenootje waar ze pas na 2 maanden elke dag zeuren iets aan gedaan hebben, bij mij dreigde er een gat te komen en dat hebben ze opgelost door mijn tapijt open te snijden, nieuw hout erin te flikkeren het tapijt weer terug te leggen en vast te spijkeren waardoor ik er nu altijd een tafeltje op moet zetten, er is al jaren een lekkage waar ze iets aan wilden doen met als gevolg dat er nu al een half jaar een steiger om ons huis heen staat zonder dat er ook maar iemand iets mee doet, de klusjesman heeft om onverklaarbare redenen door de telefoonkabel van mijn huisgenootje heen geschroefd, die gewoon bovenop de vloer lag, dus onbedekt (oftewel: er is BEWUST door dat ding heen geschroefd)
Probleem is dat mijn huur heel laag is, ik een grote kamer heb en maar een contract voor een jaar. Ben bang dat als we teveel problemen maken ik er in augustus weer uitgekickt wordt...
Hmm, ik hoop ten zeerste dat je ernaast zit, want anders is dit een schaamtevol moment voor mij aangezien ik je niet herkenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:44 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
*check fotoboek
Volgens mij ken ik jou
Netjes hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laatste cijfer is ook binnen trouwens, 7.6
Eindlijst
Juridisch 5.9
Financieel 6.3
Facility Management en Logistiek: 7.1
Bedrijfscommunicatie 7.1
Commercieel 7.6
Engels 7.9
Organisatie en Management 8.3
Gemiddelde: 7.1
Ooh ik dacht je dat je vroeger in Beuningen woonde en bij Koningswaal (quote:Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop ten zeerste dat je ernaast zit, want anders is dit een schaamtevol moment voor mij aangezien ik je niet herken
Waarvan denk je me te kennen?
Stuudquote:Op donderdag 24 april 2008 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laatste cijfer is ook binnen trouwens, 7.6
Eindlijst
Juridisch 5.9
Financieel 6.3
Facility Management en Logistiek: 7.1
Bedrijfscommunicatie 7.1
Commercieel 7.6
Engels 7.9
Organisatie en Management 8.3
Gemiddelde: 7.1
Explainquote:Op donderdag 24 april 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vrees dat ik Coiler achterna ga...
Weinig tijd meer om FC bij te houden, en geen zin om terug te lezen, dus voor alleen een tvp hoef ik het niet te doenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb mijn frietjes ook weer opNu met vriendinnetje spangas aan het kijken
!
Alles behalve, dat is het meest chille er aanquote:
Nou, dat klopt ook nogquote:Op donderdag 24 april 2008 18:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je dat je vroeger in Beuningen woonde en bij Koningswaal () zat.
Mijn foto is trouwens best onduidelijk hoor.
Gewoon niet constant bijlezen, maar posten als je er bentquote:Op donderdag 24 april 2008 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig tijd meer om FC bij te houden, en geen zin om terug te lezen, dus voor alleen een tvp hoef ik het niet te doen
Da's wel heel weinig leren inderdaad. Maar scheelt dat je in de les natuurlijk wel wat dingen oppikt (ondanks dat je denkt van nietquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alles behalve, dat is het meest chille er aanPer tentamen 3 uur geleerd ofzo, vaak de avond/ochtend van te voren pas eens.
Als ik niet zat met projecten waar je afhankelijk bent van anderen ook zou het echt seriously easy going zijn
Wat een f*cking foute serie is het zegquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zal ik zo maar even langskomen danZo'n toffe serie
En + frietjes = ^^
http://nl.wikipedia.org/wiki/SpangaSquote:Op donderdag 24 april 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een f*cking foute serie is het zeg
Ik weet voldoende..quote:SpangaS is een Nederlandse jeugd-soapserie van de makers van ZOOP, en de NCRV.
Does niet zo poep praten.. je bent dadeijk een aantal dagen vrijquote:Op donderdag 24 april 2008 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig tijd meer om FC bij te houden, en geen zin om terug te lezen, dus voor alleen een tvp hoef ik het niet te doen
Klinkt als een wannabe Fort Alpha, die het totaal niet haalt.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SpangaS
[..]
Ik weet voldoende..
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt als een wannabe Fort Alpha, die het totaal niet haalt.
Me Gustas Tu was toch ik hou van...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Toevallig trouwens, zat vanmiddag thuis 2 uurtjes spaans bij te werken, Manu Chao cd'tje aangezet voor achtergrond voor de spaanse sfeer (hoewel er andere talen zoals frans doorheen zit)
Krijgen we in de les uitleg over het werkwoord Gusta, zit er een opdracht bij waar je woorden die voorkomen in liedje Me Gustas tu van Manu Chao moest aankruizen
quote:Vertaling:
Ik hou van vliegtuigen, ik hou van jou
Ik hou van reizen, ik hou van jou
Ik hou van de ochtend, ik hou van jou
Ik hou van de wind, ik hou van jou
Ik hou van dromen, ik hou van jou
Ik hou van de zee, ik hou van jou
Wat ga ik doen? ik weet het niet
Wat ga ik doen? ik weet het niet meer
Wat ga ik doen? ik ben verloren
Hoe laat is het, mijn hartje
Ik hou van motoren, ik hou van jou
Ik hou van rennen, ik hou van jou
Ik hou van regen, ik hou van jou
Ik hou van terugkomen, ik hou van jou
Ik hou van marihuana, ik hou van jou
Ik hou van colombiaansen, ik hou van jou
Ik hou van bergen, ik hou van jou
Ik hou van de nacht, ik hou van jou
Wat ga ik doen?, ik ben verloren
Ik hou van avondeten, ik hou van jou
Ik hou van de buurvrouw, ik hou van jou
Ik hou van haar keuken, ik hou van jou
Ik hou van versieren, ik hou van jou
Ik hou van gitaar, ik hou van jou
Ik hou van reggae, ik hou van jou
Ik hou van kaneel, ik hou van jou
Ik hou van vuur, ik hou van jou
Ik hou van wippen, ik hou van jou
Ik hou van la Coruña, ik hou van jou
Ik hou van Malasaña, ik hou van jou
Ik hou van kastanjes, ik hou van jou
Ik hou van Guatemala, ik hou van jou
Voor m'n opleiding moet ik 3e taal doen, en spaans is tenminste een echte wereldtaal ipv wannabe fransquote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Me Gustas Tu was toch ik hou van...
Maar waarom leer je eigenlijk Spaans ?
Niet voor hele bijzondere dingen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar gebruik je de hoge uploadsnelheid voor?
quote:
100Mbit Up & Downquote:Op donderdag 24 april 2008 18:52 schreef DJKoster het volgende:Zaterdag heb ik waarschijnlijk mijn glasvezelverbinding
![]()
30 Mbit down, 4 Mbit up
Bij de SSHN wonen, dan zit het standaard bij je kamer in de huurprijs inbegrepen. Wordt verzorgd door Surfnet.quote:
Training Day is veruit de betere film dus als je die nog niet kent; zeker kijkenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als we 't allemaal eens zijn komt dit topic natuurlijk nooit vol.
Durum donerquote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt een retourtje friettent ben ik bang
'T is een cursus en ik had me vorige week uit voorzorg al afgemeldquote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet niet je squash-partner af te bellen, alleen squashen is zo saai.
The saga continuesquote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
breaking news mensen
het lekt nu om onverklaarbare redenen.. dus er komt zo een loodgieter. die de huisbaas heeft ingeschakeld nadat wij hem gebeld hebben. dus ben benieuwd.. weet niet zeker of ik hier slaap vannacht aangezien de lekkage boven de meterkast zitEn als dat er in drupt en kortsluiting maakt zijn we heel ver van huis hier..
Nope, vandaag nietquote:Op donderdag 24 april 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Potje Catan zit er wss niet in ?
Hopelijk vanaf de computer in je kamer, en niet met je mobiel voor een brandend huisquote:Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik hoop toch echt dat ik vanavond de epiloog kan schrijven
Slapen zonder stroom is niet zo erg, maar een avondje thuis zitten is wel matigquote:Op donderdag 24 april 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb hier ook een keer geslapen zonder stroom, had alleen geurkaarsen voor de avond, die beginnen na een tijdje best te stinken.
Gelukkig betaalt de huisbaas die rekeningen. Als het goed isquote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er een paar rekeningen tussen de zooi verdwijnen, zit je voor je 't weet tussen de kaarsen.
Als 't met die zooi niet op te lossen (quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hij is nu met zo'n trekveer bezig maar volgens mij schiet het niet echt op
Sta je daar: 'oops'quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, en ze komen binnen onder 't mom van "ff de stand opmeten", *rats* en weg was de stroom.
Blijkbaar niet, het gaat hier wel om R'dam he, die zullen wel eea meegemaakt hebbenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Maar da's ook vreemd, kunnen ze van buitenaf de stroom niet afsluiten dan?
Ja? Ik heb 't toch steeds over de fles vloeibare zooi van de kruidvat gehadquote:Op donderdag 24 april 2008 21:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm die "zooi" Pietje moet je dus wel echt alleen in vloeibare vorm er doorheen tyfen..
Echt de categorie 'IQ van een stoeptegel'quote:Op donderdag 24 april 2008 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, het gaat hier wel om R'dam he, die zullen wel eea meegemaakt hebben. Ik was er niet bij, maar m'n huisgenoot was aardig pissed
.
Het was sowieso echt een kutverhaal. De volgende dag zouden ze weer komen aansluiten, zijn ze weer weggereden omdat er niemand was. Wat hadden ze nou gedaan, op de bel gedrukt, JA DIE DOET 'T NIET NEE! Wij de volgende dag een briefje op de deur geplakt, graag dit nummer bellen want de bel doet 't niet, hebben ze 't briefje meegenomen zonder te bellen
. Oh meeeeeen, wat was ik toen boos
.
We wonen op de 3e & 4e verdieping dus achter de deur zit een lange trap omhoog, en daar wonen we pas, dat kunnen we dus nooit horen. Wat een lomp volk is dat zeg
.
Als ze pietjes advies heeft opgevolgd om zo'n hele fles er in te mikken zou dat best kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:21 schreef DJKoster het volgende:
Is die leiding niet gesloopt door al dat ontstoppingspul? Dat ie nu lekt...
Ga ik ook mooi niet doen!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, je hoeft me niet te geloven.
Goed geheugen.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
... of dat je over 2.5 uur jarig bent...
Dividend? Je moet er volgend jaar geld bijleggen om ze weg te kunnen doenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vitesse geeft aandelen uit. Niet te veel dividend verwachten.
Ja kut zooiquote:Op donderdag 24 april 2008 22:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
Weer een mooi eigen doelpunt met voetbal vanavond
Dramatisch ingeschoten penalty echter.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:13 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja kut zooi
Riberry speelt wel lekker trouwens
Ach hij zat en daar gaat het omquote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dramatisch ingeschoten penalty echter.
Maar vind de wedstrijd weinig aan, kijk maar halfjes... sowieso boeit uefa cup me weinig... prijs om 17e club van europa in feite.
Hoe kan die dierenarts nou weten dat die hond pas na 7 slagen dood wasquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fernando_Ricksenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:21 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach hij zat en daar gaat het omMaar wel bagger genomen ja.
Maar UEFA cup boeit me ook vrij weing.
Die Ferando Ricksen, is een Nederlander. Maar ik hoor er nooit wat over
Naar mijn weten is die ook gewoon voor de huisbaas.. Die vent doet meer klusjes hier in huis. (brandslangen ophangen e.d. ) dus dat zal wel los lopen.. Huisbaas was ook best redelijk aan de telefoon..quote:Op donderdag 24 april 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Top dat 't opgelost is, nu de rekening nog verdelen
.
Quizquote:Op donderdag 24 april 2008 23:11 schreef DJKoster het volgende:
Never gonna give you up, never let you down..
Arrrgh, ga uit mijn hoofd
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:14 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Quiz
Ik sta niet in voor het gerickrolld worden door die site, zolang je niet op de 'click the button'-tekst en wel op de knop drukt gebeurt het niet
quote:var count=0;var found=new Array();var currGuessing=-1;var answers = new Array("give you up","let you down","run around and desert you","make you cry","say goodbye","tell a lie and hurt you");var hidden = new Array();
var gameID = 87;
Inderdaad dat is geniaal..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet bij dit soort nummers gelijk aan Hans Teeuwen denken. Ook bij the final countdown, en shout
.
Ik kwam niet meer bijquote:Kennst du das A-Team? Das A-Team? Vier Männer in ein’ schwarzen Van… ohne Rahmen… Ha! Was glaubst du, was da vorgeht? Das kann man sich doch denken, na… Die sind fortflüchtig, dann muss mann nehmen was mann kann…
Weisst du, wie die alle heissen? Der alte Bock der heisst Hannibal… Und der grosse Neger der heisst B.A. Barakos… Und dann gibt es noch so einen Vollidiot, das ist Murdoch. Und der vierte der heisst: Gesicht.
Geweldigquote:
Dat is toch wel de meest nostalgische.. via deze heb ik hem ontdektquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 't einde, als ie van Mozart zo'n hele carnavalshit maakt, geniaal.
Altijd tof, zo'n topic in KLBquote:Op donderdag 24 april 2008 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echtpaar slaat hond dood om verharing
Heb nog een beetje lopen stoken daar.
Ik dacht, waar heeft ie het over.. en toen hoorde ik het..quote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk, er is altijd wel iemand die erin trapt.
Net als in dat 24-topic, of nietquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo makkelijk, er is altijd wel iemand die erin trapt.
jajaja, dat hoor ik nog wel een tijdjequote:
Beiden niet voor mij vanavond. Heb die verjaardag afgezegd en ga zo naar bed... ben vanavond niks waar maar moet morgenochtend fit zijn voor m'n tentamen. Wellicht morgenavond weerquote:Op donderdag 24 april 2008 23:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Altijd tof, zo'n topic in KLB![]()
Tijd voor bier(en catan?)
Nogal wiedes.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jajaja, dat hoor ik nog wel een tijdje
Heb je nog wel iets gedaan vanavond?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beiden niet voor mij vanavond. Heb die verjaardag afgezegd en ga zo naar bed... ben vanavond niks waar maar moet morgenochtend fit zijn voor m'n tentamen. Wellicht morgenavond weer.
Ga slapen joh, je hebt morgen tentamenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Nogal wiedes.De mist in gaan en in een geintje trappen is leuk, maar vervolgens nog vijf keer bevestiging vragen is priceless
Nu raak ik de draad kwijt. dat van pietje ging toch over mikkies zijn klb actie?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:51 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik dacht, waar heeft ie het over.. en toen hoorde ik het..
Ik heb met een studiegenote overleg gehad over het tentamen en de stof, tot een uurtje of tien. Toen ben ik voor de broodnodige rust naar de bank verkast. Vandaag twee tentamens gehad én geleerd, en morgenochtend nog een tentamen... ik ben kapotquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Heb je nog wel iets gedaan vanavond?
Nee, jus d'orange over datum is goorquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
Jus d'orange die een maand over datum is, zou die nog te drinken zijn? Kom net een pak appelsientje tegen en ik heb dorst, maar alles is op (morgenmiddag tijd voor boodschappen)...
Hij hoorde het kwartje vallen, denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nu raak ik de draad kwijt. dat van pietje ging toch over mikkies zijn klb actie?
Het is gewoon een pak appelsientje dat minstens een half jaar houdbaar is ofzo... je zou verwachten dat een maandje niet uit maakt. Maar goed, ik vraag het niet voor niets natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, jus d'orange over datum is goor(ja helaas ervaring). Geen idee hoe lang die over datum was, ruik iig eerst heel goed
.
Ow, ik dacht die verkapte rickroll van Hans Teeuwenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nu raak ik de draad kwijt. dat van pietje ging toch over mikkies zijn klb actie?
Als je geen zin hebt om dat tentamen morgen te maken zou ik een slok nemen...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:54 schreef Mikkie het volgende:
Jus d'orange die een maand over datum is, zou die nog te drinken zijn? Kom net een pak appelsientje tegen en ik heb dorst, maar alles is op (morgenmiddag tijd voor boodschappen)...
Je kan 't altijd proberen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
Het is gewoon een pak appelsientje dat minstens een half jaar houdbaar is ofzo... je zou verwachten dat een maandje niet uit maakt. Maar goed, ik vraag het niet voor niets natuurlijk
En danquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:01 schreef DJKoster het volgende:
Pas op, de 25-jaar grens komt nu snel dichterbij.. (nog 2 maandjes te gaan voor mij)
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om dat tentamen morgen te maken zou ik een slok nemen...
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan 't altijd proberen natuurlijk. Als 't mislukt willen we 't wel weten.
quote:Pietje Puk
Pietje Puk is de postbode van Keteldorp, een klein dorpje in Nederland met slechts 10 straten en zo'n 400 inwoners. Hij is de vriend van alle kinderen. Hij staat altijd voor anderen klaar en haalt dolle streken uit. Hij woont in een post- en telegraafkantoortje met slechts één loket. Het heeft groene ruitjes en een rode deur. Hij doet steeds geheimzinnig over zijn echte leeftijd, maar in boek 20, Pietje Puk en zijn vrienden, wordt Pietje 50 jaar en 25 jaar postbode op dezelfde vrijdag.
Pietje heeft een zelf een liedje gemaakt, waardoor hij vrolijk wordt:
Een, twee, drie, vier
Pietje Puk die heeft plezier
Vijf, zes, zeven, acht
't Is Pietje Puk die altijd lacht.
Zijn vrienden ontdekten toch zijn geboorteakte die ergens verstopt was?quote:Hij doet steeds geheimzinnig over zijn echte leeftijd, maar in boek 20, Pietje Puk en zijn vrienden, wordt Pietje 50 jaar en 25 jaar postbode op dezelfde vrijdag.
quote:Beste PietjePuk007,
Wij van Bierdopje wensen je een hele fijne verjaardag!
Wat is Bierdopje ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste commerciële felicitatie alweer in de mailbox hangen.
[..]
[MMORPG] Rose online part 28quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef DJKoster het volgende:
[..]
ROSE Online![]()
Als jullie dat nou eens allemaal gaan spelen..
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nu 6 g7's en 2 donation wingsIk moet nog ff kijken of ik het ga reporten.. Denk het maar wel hea.. Alhoewel het me wel een hoop gesleep gaat schelen maarja..
En inderdaad die Jackpot.. 9 int dimple gloves
Die is echt enorm handigquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:23 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Hmm handige site, kende ik nog niet
Ik ga denk ik maar niet eens de moeite doen om het uit te leggenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik scroll naar beneden en zie Yashi de meest vreemde kreten in de lucht gooien.
[..]
Ik ook, vooral het laatste seizoen prison break was niet te verstaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
heb altijd engelse ondertiteling.. meestal vooral nodig omdat ik gewoon niet kan horen wat ze zeggen..
Verstandigquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga denk ik maar niet eens de moeite doen om het uit te leggen
Yashi is 1337quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik scroll naar beneden en zie Yashi de meest vreemde kreten in de lucht gooien.
[..]
Ze zou 'm als ondertitel moeten zettenquote:
quote:The video features dizzying special effects such as hypnotic spirals, and as a result was banned from airplay in the United States[1] after failing the Harding Test (a test designed to protect sufferers of photosensitive epilepsy). As of March 5, 2008 the hypnotic spirals have been toned down upon request and the video premiered on TRL March 6, 2008.
Overdag gaan de topics niet zo snel, dus het kan nog...quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
We gaan trouwens over de verwachting van swarma heen. Hij zei dat we bij 80 zouden zijn als ie terugkwam, hij zou mijn verjaardag zeker missen dus hij zal zaterdag / zondag wel terugkomen.
Thanxquote:
Ze hebben een apart deel voor Engelse ondertiteling, handigquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Mikkie het volgende:
Hee, die bierdopjesite is wel handig inderdaad. Ik kijk zelf nooit met NL subs, maar wie weet... als er eens bezoek komt
Nu ga je je de rest van 't jaar irriteren aan de orange-verbindingquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
men download schiet niet op.. en ben op dit moment nog niet in de stemming om andere dingen te doen
Lekker dan... succes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah ik kan men planning gaan maken voor het leren.. Net mailtje gehad van de docent en ik had inderdaad gelijk dat het hele boek tot de stof behoort
Weet je al of je naar de meet komt, ouwequote:
Ja, ik zocht de optie al om 't uit te zetten (net als de IPmelding)quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Blijft dat er nu staan de hele tijd
Thanxquote:
[duppie-aanmoediging-mode]quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga naar mijn essay bespreking.. Wish me luck
Goedequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
De melding "let op: accoord voorwaarden & policy" een optie?
Good luck I wish youquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga naar mijn essay bespreking.. Wish me luck
quote:
Was het maar waarquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Klinkt als "ik heb mijn tentamen goed gemaakt"
Nee ik schijn het wel te moeten verbeterenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef DJKoster het volgende:
Mooi, voldoende, afblijven, rangen.
Beetje raar inderdaad, succes ermeequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ik schijn het wel te moeten verbeteren
Daarom vond ik zijn opmerking zo raar.. Maar daar ga ik hem wel aan houden!
Naja hij heeft aangegeven waar ik wat meer moet vertellen of weet ik veel wat.. buig me er straks wel ff over..
Mjah heb net besloten dat ik het zo-ma-di doe dus vanaaf gewoon vrij houden om te rangen ploxquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Beetje raar inderdaad, succes ermee
Rank 1, als mikkie nog komt..
Je hebt 'm gister- / eergisternacht pas gemaildquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:25 schreef DJKoster het volgende:
Die jobcoach mag nu wel eens gaan terugmailen,
Oftewel, elke reden kan aangewend worden...quote:Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders
(admins) van FOK! deze berichten inzien indien er sprake is van verdenking van een
strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn
deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is
nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender,
ontvanger en sitebeheerders en admins.
Er was een relletje over het lezen van PM's door Danny. En Danny is net een borderliner, dus die gooit dan meteen vanalles overhoopquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Zooo het is leeg...
Waar komt dat toch vandaan trouwens, al dat plotselinge veranderen: geen PM/wel PM, andere algemene voorwaarden, feedback veranderd...
Oh noes, straks wordt Fok! nog een dictatuur!![]()
Nog 1?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt maar eens m'n geplande community site op gaan zetten
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dus ik moest zo een gat graven, zat al best diep, pak ik de schop te laag vast en ram ik toch zo vol met het topje van mijn duim tegen die kutstoep aan;(
En vervolgens heb je de hele omgeving stijf gevloekt natuurlijk?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dus ik moest zo een gat graven, zat al best diep, pak ik de schop te laag vast en ram ik toch zo vol met het topje van mijn duim tegen die kutstoep aan;(
Sorry, ik was er niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als mikkie ook wil wil ik wel ff potje catan
Zow, eindelijk alle muziek van mijn zusje binnen, scheelt weer downloadenquote:acda
acdc
ACDC-19 cds
Aerosmith
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2
artic monkeys
Beastie Boys
beatles
coldplay
cuby and the blizzards
Damien Rice
Diversen
eindelijkenieuwemuziek
Fregie - the dutchess
Green day
Guns N' Roses
jimi
jjgale
Joss Stone -Introducing Joss Stone[2007][CD+SkidVid+Cov]
Kelly_Clarkson-My_December-2007-SAW
Led Zeppelin
madness
Maria Mena
Men at Work - Discography
Michael Buble - Call Me Irresponsible
mighty mighty bosstones
Mika - Life In Cartoon Motion (2007) - Pop By FEFE2003
Mooi Wark
muse
muziek soos
ne-yo
Nelly Furtado-Loose (Album)(2007)-GREEL91
Opgezwolle_-_Eigen_Wereld-NL-CD-2006-HB
paulwelleer en honeydrippersenzo
pete philly
pink
Pink (4 albums)
Pink_Floyd_-_The_Wall_CD_2
queen
Queen - Entire Discography
racoon
rage aginst
Shakira - Oral Fixation Vol.2 [2006 Special Edition] [Bonus Tracks]
smash
soos muziek
specials
The Eagles
The Kooks
Tiesto - Elements of Life [2007] + (Bonus) Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)
Tom Snare's world
tracy chapman
u2
ACDC-19 cds\ACDC-74_Jailbreak-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Back_In_Black-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Ballbreaker-(Remastered)-2005-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Blow_Up_Your_Video-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Dirty_Deeds_Done_Dirt_Cheap-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Flick_Of_The_Switch-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Fly_On_The_Wall-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-For_Those_About_To_Rock_We_Salute_You-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Highway_To_Hell-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-High_Voltage-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-If_You_Want_Blood_You've_Got_It-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-J_Files_01-22-2005-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Let_There_Be_Rock-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Live-(Collector's_Edition)-(2CD)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Live-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Powerage-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-The_Razor's_Edge-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Who_Made_Who-(Remastered)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Live-(Collector's_Edition)-(2CD)-2003-h8me\ACDC-Live-(Collector's_Edition)-(Disc_1)-2003-h8me
ACDC-19 cds\ACDC-Live-(Collector's_Edition)-(2CD)-2003-h8me\ACDC-Live-(Collector's_Edition)-(Disc_2)-2003-h8me
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2\01-13 Aly & Fila
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2\14-20 Sean Tyas
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2\22-28 Menno De Jong
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2\33-43 Marcel Woods
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2\44-55 Markus Schulz
Armin van Buuren - A State Of Trance 300 Part 2\56-76 Armin Van Buuren
Beastie Boys\Aglio E Olio
Beastie Boys\Beastie Boys - Rareities, Oddities & Covers
Beastie Boys\Beastie_Boys-To_the_5_Boroughs-2004-CMS
Beastie Boys\Check Your Head
Beastie Boys\Hello Nasty
Beastie Boys\Ill Communication - Japanese Import
Beastie Boys\Licensed To Ill
Beastie Boys\Paul's Boutique
Beastie Boys\Some Old Bullshit
Beastie Boys\The In Sound From Way Out
Beastie Boys\The_Sounds_of_Science (Disc_1_of_2)
Beastie Boys\The_Sounds_of_Science (Disc_2_of_2)
eindelijkenieuwemuziek\Bob Sinclar - Western Dream
eindelijkenieuwemuziek\gorillaz
eindelijkenieuwemuziek\incubus
eindelijkenieuwemuziek\red hot
eindelijkenieuwemuziek\[2005] Another Day
jimi\the specials
Men at Work - Discography\Men at Work - Business as Usual (1981)
Men at Work - Discography\Men At Work - Cargo (1982)
Men at Work - Discography\Men At Work - Two Hearts (1985)
Mooi Wark\Gewoon Idioot
Mooi Wark\Only Rock N Roll
muziek soos\Queen - Entire Discography
muziek soos\Racoon
muziek soos\Shakira - Oral Fixation Vol.2 [2006 Special Edition] [Bonus Tracks]
muziek soos\soos muziek
muziek soos\Tiesto - Elements of Life [2007] + (Bonus) Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)
muziek soos\Timbaland-Presents_Shock_Value-2007-SAW
muziek soos\Tom Snare's world
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - Classic Queen
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - Greatest Hits
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - Live At Wembly 1986 - Disk 1
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - Live At Wembly 1986 - Disk 2
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - The Platinum Collection - Disk 1
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - The Platinum Collection - Disk 2
muziek soos\Queen - Entire Discography\Queen - The Platinum Collection - Disk 3
muziek soos\Racoon\[2000] Till Monkeys Fly
muziek soos\Racoon\[2001] Here We Go, Stereo!
muziek soos\Racoon\[2005] Another Day
muziek soos\Tiesto - Elements of Life [2007] + (Bonus) Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)\Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)
muziek soos\Tiesto - Elements of Life [2007] + (Bonus) Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)\Tiesto - Elements of Life [2007]
Pink (4 albums)\Pink Try This
Pink (4 albums)\Pink-Can't take me home
Pink (4 albums)\Pink-Im Not Dead - 2006
Pink (4 albums)\Pink-Missundaztood
Pink_Floyd_-_The_Wall_CD_2\Pink Floyd - The Wall CD 2
Queen - Entire Discography\Queen - 1973 - Queen I
Queen - Entire Discography\Queen - 1974 - Queen II
Queen - Entire Discography\Queen - 1974 - Sheer Heart Attack
Queen - Entire Discography\Queen - 1975 - A night at the opera
Queen - Entire Discography\Queen - 1976 - A day at the races
Queen - Entire Discography\Queen - 1977 - News of the world
Queen - Entire Discography\Queen - 1978 - Jazz
Queen - Entire Discography\Queen - 1979 - The Game
Queen - Entire Discography\Queen - 1980 - Flash Gordon
Queen - Entire Discography\Queen - 1981 - Hot space
Queen - Entire Discography\Queen - 1983 - The works
Queen - Entire Discography\Queen - 1986 - A Kind Of Magic
Queen - Entire Discography\Queen - 1989 - The Miracle
Queen - Entire Discography\Queen - 1991 - Innuendo
Queen - Entire Discography\Queen - 1996 - Made In Heaven
Queen - Entire Discography\Queen - 1999 - In Nuce
Queen - Entire Discography\Queen - Classic Queen
Queen - Entire Discography\Queen - Greatest Hits
Queen - Entire Discography\Queen - Live At Wembly 1986 - Disk 1
Queen - Entire Discography\Queen - Live At Wembly 1986 - Disk 2
Queen - Entire Discography\Queen - The Platinum Collection - Disk 1
Queen - Entire Discography\Queen - The Platinum Collection - Disk 2
Queen - Entire Discography\Queen - The Platinum Collection - Disk 3
racoon\[2000] Till Monkeys Fly
racoon\[2001] Here We Go, Stereo!
racoon\[2005] Another Day
Tiesto - Elements of Life [2007] + (Bonus) Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)\Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)
Tiesto - Elements of Life [2007] + (Bonus) Carlito Jay - Looking Back (Aftershock Promotions)\Tiesto - Elements of Life [2007]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |