quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
Da's heel herkenbaar. Die van mij was er niet met de sleuteloverdracht (had 'ie gewoon op de schouw gelegdquote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb m'n huisbaas sinds de jaarwisseling niet meer gesproken of gezien bedenk ik me nu.
Doe je goedquote:Op donderdag 24 april 2008 17:00 schreef DJKoster het volgende:
Vakantie![]()
Alleen dinsdag werken, verder vrij vanaf nu t/m 5 mei
*check fotoboekquote:Op donderdag 24 april 2008 15:35 schreef Aibmi het volgende:
Nogmaals:
Gaat iemand naar de roos van nijmegen?![]()
Overmorgen op vakantie![]()
![]()
Jaarcontract of niet, volgens mij kan je er in nederland absoluut niet zomaar uitgekickt worden. Je staat als huurder héél sterk. Ik kan het morgen wel even navragen aan m'n leraar Recht voor je? Of Yashaaaa weet het natuurlijk ook wel ws.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Pff huisbazen ja...
Mijn raam is kapot, het kan alleen maar of helemaaaaal open, veel te ver, of dicht... er zat een gat in de vloer van mijn huisgenootje waar ze pas na 2 maanden elke dag zeuren iets aan gedaan hebben, bij mij dreigde er een gat te komen en dat hebben ze opgelost door mijn tapijt open te snijden, nieuw hout erin te flikkeren het tapijt weer terug te leggen en vast te spijkeren waardoor ik er nu altijd een tafeltje op moet zetten, er is al jaren een lekkage waar ze iets aan wilden doen met als gevolg dat er nu al een half jaar een steiger om ons huis heen staat zonder dat er ook maar iemand iets mee doet, de klusjesman heeft om onverklaarbare redenen door de telefoonkabel van mijn huisgenootje heen geschroefd, die gewoon bovenop de vloer lag, dus onbedekt (oftewel: er is BEWUST door dat ding heen geschroefd)
Probleem is dat mijn huur heel laag is, ik een grote kamer heb en maar een contract voor een jaar. Ben bang dat als we teveel problemen maken ik er in augustus weer uitgekickt wordt...
Hmm, ik hoop ten zeerste dat je ernaast zit, want anders is dit een schaamtevol moment voor mij aangezien ik je niet herkenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:44 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
*check fotoboek
Volgens mij ken ik jou
Netjes hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laatste cijfer is ook binnen trouwens, 7.6
Eindlijst
Juridisch 5.9
Financieel 6.3
Facility Management en Logistiek: 7.1
Bedrijfscommunicatie 7.1
Commercieel 7.6
Engels 7.9
Organisatie en Management 8.3
Gemiddelde: 7.1
Ooh ik dacht je dat je vroeger in Beuningen woonde en bij Koningswaal (quote:Op donderdag 24 april 2008 17:56 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop ten zeerste dat je ernaast zit, want anders is dit een schaamtevol moment voor mij aangezien ik je niet herken
Waarvan denk je me te kennen?
Stuudquote:Op donderdag 24 april 2008 18:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Laatste cijfer is ook binnen trouwens, 7.6
Eindlijst
Juridisch 5.9
Financieel 6.3
Facility Management en Logistiek: 7.1
Bedrijfscommunicatie 7.1
Commercieel 7.6
Engels 7.9
Organisatie en Management 8.3
Gemiddelde: 7.1
Explainquote:Op donderdag 24 april 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik vrees dat ik Coiler achterna ga...
Weinig tijd meer om FC bij te houden, en geen zin om terug te lezen, dus voor alleen een tvp hoef ik het niet te doenquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik heb mijn frietjes ook weer opNu met vriendinnetje spangas aan het kijken
!
Alles behalve, dat is het meest chille er aanquote:
Nou, dat klopt ook nogquote:Op donderdag 24 april 2008 18:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ooh ik dacht je dat je vroeger in Beuningen woonde en bij Koningswaal () zat.
Mijn foto is trouwens best onduidelijk hoor.
Gewoon niet constant bijlezen, maar posten als je er bentquote:Op donderdag 24 april 2008 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig tijd meer om FC bij te houden, en geen zin om terug te lezen, dus voor alleen een tvp hoef ik het niet te doen
Da's wel heel weinig leren inderdaad. Maar scheelt dat je in de les natuurlijk wel wat dingen oppikt (ondanks dat je denkt van nietquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alles behalve, dat is het meest chille er aanPer tentamen 3 uur geleerd ofzo, vaak de avond/ochtend van te voren pas eens.
Als ik niet zat met projecten waar je afhankelijk bent van anderen ook zou het echt seriously easy going zijn
Wat een f*cking foute serie is het zegquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zal ik zo maar even langskomen danZo'n toffe serie
En + frietjes = ^^
http://nl.wikipedia.org/wiki/SpangaSquote:Op donderdag 24 april 2008 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat een f*cking foute serie is het zeg
Ik weet voldoende..quote:SpangaS is een Nederlandse jeugd-soapserie van de makers van ZOOP, en de NCRV.
Does niet zo poep praten.. je bent dadeijk een aantal dagen vrijquote:Op donderdag 24 april 2008 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Weinig tijd meer om FC bij te houden, en geen zin om terug te lezen, dus voor alleen een tvp hoef ik het niet te doen
Klinkt als een wannabe Fort Alpha, die het totaal niet haalt.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/SpangaS
[..]
Ik weet voldoende..
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt als een wannabe Fort Alpha, die het totaal niet haalt.
Me Gustas Tu was toch ik hou van...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Toevallig trouwens, zat vanmiddag thuis 2 uurtjes spaans bij te werken, Manu Chao cd'tje aangezet voor achtergrond voor de spaanse sfeer (hoewel er andere talen zoals frans doorheen zit)
Krijgen we in de les uitleg over het werkwoord Gusta, zit er een opdracht bij waar je woorden die voorkomen in liedje Me Gustas tu van Manu Chao moest aankruizen
quote:Vertaling:
Ik hou van vliegtuigen, ik hou van jou
Ik hou van reizen, ik hou van jou
Ik hou van de ochtend, ik hou van jou
Ik hou van de wind, ik hou van jou
Ik hou van dromen, ik hou van jou
Ik hou van de zee, ik hou van jou
Wat ga ik doen? ik weet het niet
Wat ga ik doen? ik weet het niet meer
Wat ga ik doen? ik ben verloren
Hoe laat is het, mijn hartje
Ik hou van motoren, ik hou van jou
Ik hou van rennen, ik hou van jou
Ik hou van regen, ik hou van jou
Ik hou van terugkomen, ik hou van jou
Ik hou van marihuana, ik hou van jou
Ik hou van colombiaansen, ik hou van jou
Ik hou van bergen, ik hou van jou
Ik hou van de nacht, ik hou van jou
Wat ga ik doen?, ik ben verloren
Ik hou van avondeten, ik hou van jou
Ik hou van de buurvrouw, ik hou van jou
Ik hou van haar keuken, ik hou van jou
Ik hou van versieren, ik hou van jou
Ik hou van gitaar, ik hou van jou
Ik hou van reggae, ik hou van jou
Ik hou van kaneel, ik hou van jou
Ik hou van vuur, ik hou van jou
Ik hou van wippen, ik hou van jou
Ik hou van la Coruņa, ik hou van jou
Ik hou van Malasaņa, ik hou van jou
Ik hou van kastanjes, ik hou van jou
Ik hou van Guatemala, ik hou van jou
Voor m'n opleiding moet ik 3e taal doen, en spaans is tenminste een echte wereldtaal ipv wannabe fransquote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Me Gustas Tu was toch ik hou van...
Maar waarom leer je eigenlijk Spaans ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |