En al die gistsporen in bier dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de vraag is: Hoe lang nog met al die chemicaliën in coca cola zero
accepteren!quote:
Zo zou ik het ook doen, maar goed.. ik bood even wat opties aanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst 4 weken wachten, want dan zie ik ze pas weer. Ik dacht ik begin gewoon dan heb ik het over 4 weken misschien zelfs af...
Eigen schuldquote:
ik zou er trots op zijn!quote:
maakt jou dat nou uit! je eerste naam topic!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
Yesse durft hier gelijk niet meer te komen
Die TT die je voor mij had gemaakt enzulks.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die TT die je voor mij had gemaakt enzulks.
Ojaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die TT die je voor mij had gemaakt enzulks.
Oh, heeft meneertje een oogje op een beepaalde marloes?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
Ik ben allang blij dat Marloes er nu niet is
Dat is Kiwiquote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Oh, heeft meneertje een oogje op een beepaalde marloes?
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je wordt nogal vaak door liefde overvallen he ?
dat wilde ik nog zeggen
digitaal kladblok?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
OMG ik wil hebben:
[ afbeelding ]
http://www.digitalinkpad-usb.nl/
ik ben al lang blij met mn laptap die ik ook als kladblok can gebruiken (touchscreen whoohoo!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef muhammad_ali het volgende:
ik wil een ebook reader. Waar je ook mee kunt schrijven
Een kladblok waar je op kan schrijven maar waarmee je dat was je schreef (op een gewoon blaadje) ook in je pc kan zettenquote:
Een vriend van mij heeft die ook. Enige jammere is dat er vista op zit. Voor de rest is het een top dingquote:Op donderdag 24 april 2008 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben al lang blij met mn laptap die ik ook als kladblok can gebruiken (touchscreen whoohoo!)
Het is gewoon een pen en gewoon een kladblokquote:Op donderdag 24 april 2008 14:33 schreef jna het volgende:
Ik ben al blij als ik gewoon een pen en een kladblok bij me heb
Windows Vista werkt niet eens met Windows Vista. Crappy besturingssysteemquote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een kladblok waar je op kan schrijven maar waarmee je dat was je schreef (op een gewoon blaadje) ook in je pc kan zettenAlleen werkt het niet met vista
Windows Vista werkt wel met Vista, je moet gewoon weten hoe je er mee omgaat..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Windows Vista werkt niet eens met Windows Vista. Crappy besturingssysteem
En men durft te beweren dat G.Fawkes erg wasquote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, laat die essay nou ff voor wat het is, en schrijf ff een contactadvertentie voor ons. we willen alles van je weten!
begin maar met je maten ofzo
Mijn contactadvertentie staat al in de OP: Yesse zoekt manquote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, laat die essay nou ff voor wat het is, en schrijf ff een contactadvertentie voor ons. we willen alles van je weten!
begin maar met je maten ofzo
its not a bug. its a featurequote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Windows Vista werkt wel met Vista, je moet gewoon weten hoe je er mee omgaat..En die bugs gaan vanzelf weg. Vista is een goed systeem, alleen iets te vroeg uitgebracht met nog teveel kinderziektes...
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
its not a bug. its a feature
ik vind het een paupersysteem. Het is te zwaar en te veel bugs
zo makkelijk kom je niet van me af... gisteren had je een nieuwsbrief beloofd...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn contactadvertentie staat al in de OP: Yesse zoekt man
Maten; Standaard.
Jij weet al een hoopquote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo makkelijk kom je niet van me af... gisteren had je een nieuwsbrief beloofd...
tot nu toe geen probleem gehad met vista, en voor de rest is het inderdaad top om het zo te gebruiken! heerlijk in college schrijven, en als het saai is, start ik Patience op en ga ik een potje spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft die ook. Enige jammere is dat er vista op zit. Voor de rest is het een top ding
bootje uitpassen he! voor je het weet zit je vriendin weer in het topic en heb je weer een paar maanden geen sex!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo makkelijk kom je niet van me af... gisteren had je een nieuwsbrief beloofd...
mac os X 10.5 crasht nietquote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook een goeie PC hebben voor Vista... en die hebbik
Bij mij doet alles het perfect Hij crasht iig minder(tot nu toe niet) dan mn XP(vaaaaak)...
Vista heeft zelfs Mahjongquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tot nu toe geen probleem gehad met vista, en voor de rest is het inderdaad top om het zo te gebruiken! heerlijk in college schrijven, en als het saai is, start ik Patience op en ga ik een potje spelen![]()
![]()
oeh oeh. PM! Ik wil een opmerking makenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij weet al een hoopStuur me maar een PM met wat je wilt weten dan
Jij hebt toch al vriendin
Mac zorgt ervoor dat als je Leopard koopt je al je andere programma's van mac ook moet updaten voor vele euro'squote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
mac os X 10.5 crasht niet
En ik hoef er ook geen nieuwe computer voor aan te schaffen.
Lijkt ideaal, maar ik heb nog niemand gehoord, die er anthousiast over was, nadat ze er 1 gekocht/gebruikt haddenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
OMG ik wil hebben:
[ afbeelding ]
http://www.digitalinkpad-usb.nl/
Neehoorquote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mac zorgt ervoor dat als je Leopard koopt je al je andere programma's van mac ook moet updaten voor vele euro's![]()
Flauw hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar ik houd verstandig mijn mons
"Danny leest mee"??quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
oeh oeh. PM! Ik wil een opmerking makenMaar ik houd verstandig mijn monsd
Ohhh dat weet ik 100% zeker. Gezeik geweest hier op mijn werk.. En ja dat moet je als je een bedrijf bentquote:
Danny? Wie is Danny? Ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
"Danny leest mee"??
Die kennen we ondertussen wel
Dat is echt de grootste onzin (wel lief bedoeld natuurlijk). mac kan er niets aan doen dat sommige fabrikanten niet updaten voor de nieuwe OS. Alle apple software werkt gelijk of heeft een update gekregenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohhh dat weet ik 100% zeker. Gezeik geweest hier op de zaak.
Nou, wat ik er van heb gehoord was er weinig aan de handquote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohhh dat weet ik 100% zeker. Gezeik geweest hier op mijn werk.. En ja dat moet je als je een bedrijf bent
Wilde je daar nog antwoord op?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Oh, heeft meneertje een oogje op een beepaalde marloes?
oeh oeh bring it! je maakt me nieuwsgierig! B)quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
oeh oeh. PM! Ik wil een opmerking makenMaar ik houd verstandig mijn mond
uhm, zowel yesse als ik weten dat geen van ons beide iets met elkaar zal beginnen. het is puur ff lekker kletsen en meer niet..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bootje uitpassen he! voor je het weet zit je vriendin weer in het topic en heb je weer een paar maanden geen sex!
Hobbyisten onder elkaarquote:Op donderdag 24 april 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde je daar nog antwoord op?
We delen dezelfde interesse
welke intresse is dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wilde je daar nog antwoord op?
We delen dezelfde interesse
Kunnen het weer geen normale interesses zijnquote:
MWDL en zulks, en het is gewoon gezelligquote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef muhammad_ali het volgende:
welke intresse is dat?
The who and the what, now?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
MWDL en zulks, en het is gewoon gezellig![]()
Bij jou? Nee, onmogelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen het weer geen normale interesses zijn
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzin (wel lief bedoeld natuurlijk). mac kan er niets aan doen dat sommige fabrikanten niet updaten voor de nieuwe OS. Alle apple software werkt gelijk of heeft een update gekregen
Zou je wel willen weten hequote:Op donderdag 24 april 2008 14:52 schreef muhammad_ali het volgende:
The who and the what, now?
M'n imago, wat doe jequote:
Op dit moment zit ik op de kast, en kiwi in berlijnquote:Op donderdag 24 april 2008 14:54 schreef muhammad_ali het volgende:
En owja: piles en kiwi sitting in a tree, K - I - S - S - I - N - G
Ik zou idd wel willen weten voor welk bizar sexspelletje die afkorting staatquote:
werk even mee, ik probeer je te pestenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik in de boom, en kiwi in berlijn
Het wordt nu wel een beetje smerig als je de afkorting kentquote:Op donderdag 24 april 2008 14:56 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik zou idd wel willen weten voor welk bizar sexspelletje die afkorting staat
Aangepastquote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
werk even mee, ik probeer je te pesten
Apple programma's werkten ook niet helemaal goed en Leopard werkt nog steeds niet 100% Oja en de server flipte hem ook de eerste keer.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:53 schreef muhammad_ali het volgende:
Indesign en PS zijn niet van Apple. Die zijn van Adobe je belt campina toch ook niet om te zeggen dat je iPod het niet doet....
HOAX. You cannot prove anything. Steve will kill you!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Apple programma's werkten ook niet helemaal goed en Leopard werkt nog steeds niet 100% Oja en de server flipte hem ook de eerste keer.
Je bent er snel klaar mee, het werd net leukquote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
werk even mee, ik probeer je te pesten
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.phpquote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent er snel klaar mee, het werd net leuk
Weet je nou al wat MWDL is?
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
HOAX. You cannot prove anything. Steve will kill you!
Heel goedquote:Op donderdag 24 april 2008 15:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
http://mooiweerdeleeuw.vara.nl/terugkijken.php
Dingen als de server flipt en de apple software werkt niet helemaal naar bedoeling kan ik natuurlijk vrij weinig mee. Ik wil ook niet beweren dat OSX foutloos is maar wie Vista een goed besturingssysteem vindt, moet wel een echt een verkeersbord voor zijn kop hebbenquote:
Vast welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
waar is piet? is hij ineens aan het werk?
jullie hebben elkaar al ontmoet tijdens de shows of wat?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Maar daar 'kende' ik haar al van
Het is iig mooier+handiger dan XPquote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dingen als de server flipt en de apple software werkt niet helemaal naar bedoeling kan ik natuurlijk vrij weinig mee. Ik wil ook niet beweren dat OSX foutloos is maar wie Vista een goed besturingssysteem vindt, moet wel een echt een verkeersbord voor zijn kop hebben
Nee, zo erg is het niet eens. We zitten allebei in het MWDL-topic hierquote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef muhammad_ali het volgende:
jullie hebben elkaar al ontmoet tijdens de shows of wat?
True, maar besturingssystemen worden gewoon veel te zwaar tegenwoordigquote:
De basisfuntionaliteit van XP vind ik sterker als je kijkt hoeveel kracht je daarvoor nodig hebt...quote:
Een besturingssysteem is als een vrouw (of een man); nooit perfectquote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De basisfuntionaliteit van XP vind ik sterker als je kijkt hoeveel kracht je daarvoor nodig hebt...
maargoed misschien moeten we maar ophouden met de discussie. Ik heb de drang een mooie vrouw uiteindelijk toch altijd gelijk te geven....
Correct.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een besturingssysteem is als een vrouw (of een man); nooit perfect
Toch is OS X grenzend aan God...quote:Op donderdag 24 april 2008 15:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een besturingssysteem is als een vrouw (of een man); nooit perfect
Nee joh, we zijn op een forum dat spreek toch voor zich! Ik vind paul de leeuw ook wat flauw eigenlijk... Laatst in Nederland zag ik een soort quiz met hem, omg wat een flauwerik!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:08 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
jullie hebben elkaar al ontmoet tijdens de shows of wat?
Ow en Paul de Leeuw is echt te karig voor woorden. Die kerel is zo niet grappig(natuurlijk moet ik weer de disclaimer plaatsen dat iedereen recht heeft op zijn mening en blablabla)
Ranking de Starsquote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef Leinonlein het volgende:
Nee joh, we zijn op een forum dat spreek toch voor zich! Ik vind paul de leeuw ook wat flauw eigenlijk... Laatst in Nederland zag ik een soort quiz met hem, omg wat een flauwerik!
quote:Zo ik ben ook weer terug uit mijn pauze
Ja, ik moest ff lunchenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nou het Pest-Piles-moment gemist![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Maar ik vind het niet tof om jou te pesten, je hebt het al zo zwaar
Ghehe, je had het sarcasme niet door?quote:
We kunnen elkaar amper verstaanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef nicomart het volgende:
gelukkig wonen jullie wel lekker dicht bij elkaar
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, je had het sarcasme niet door?
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch is OS X grenzend aan God...
Jaquote:
whehe.. is er nog iets typisch Gronings trouwens? Misschien wel leuk om dat te mixen met een zuinige Zeeuwquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
We kunnen elkaar amper verstaan
M'n zus heeft iemand in Midden-Amerika, dus wat dat betreft valt het nog mee
Once you go black, you never go back, maar dan andersquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk kan het cliché van "Als je Mac OS X eenmaal hebt geprobeerd wil je nooit meer terug naar Windows" wel weer aanslepen, maar het is echt zo
Ik wel iigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
Ik las trouwens laast een berichtje dat Zeeuwen zelfs zuinig zijn met condooms
White meer in dit gevalquote:Op donderdag 24 april 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back, maar dan anders
Been there, done that. Ik ben niet 100% overtuigd van mac. Ze zijn mooi maar ik vind ze soms onhandigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk kan het cliché van "Als je Mac OS X eenmaal hebt geprobeerd wil je nooit meer terug naar Windows" wel weer aanslepen, maar het is echt zo
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een helquote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik ben niet 100% overtuigd van mac. Ze zijn mooi maar ik vind ze soms onhandig
Klopt, ook welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je hebt ook zwarte macs natuurlijk
Neejoh. Vista heeft ook voordelden... Media Centerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een hel
Wat ging niet als gepland?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Hallo.. Dat ging niet zo als gepland
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een hel
Eensquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gesprek met mijn afstudeerbegeleider met schoolquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gesprek met mijn afstudeerbegeleider met school
Niet goed?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef PieterBas het volgende:
Gesprek met mijn afstudeerbegeleider met school
Uhm Front Row pwnd Alleen jammer dat je er nog geen tv mee kunt kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neejoh. Vista heeft ook voordelden... Media Centeren Mahjong
(sorry ik houd van Mahjong
)
Ennehhhhhhhh Gadgets
Ik heb er ook geen problemen mee.. Durf alleen nog geen SP1 te installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee
Je kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Op Vista 64 niks van gemerktquote:Op donderdag 24 april 2008 15:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee.. Durf alleen nog geen SP1 te installeren.
FrontRowquote:Op donderdag 24 april 2008 15:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Uhm Front Row pwnd Alleen jammer dat je er nog geen tv mee kunt kijken
Dat ziet er hetzelfde uit als Media Centerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Uhm Front Row pwnd Alleen jammer dat je er nog geen tv mee kunt kijken
Je krijgt er alleen geen MPEG 2 decoder bij en dus moet je op google gaan zoeken welke goed werkt. Daarna is het nog maar de vraag of die mpeg2 decoder weer goed werkt icm met jou videokaart en mcequote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ziet er hetzelfde uit als Media CenterAlleen met Media Center kan je wél tv kijken
Daar heb ik mediaplayer voor of VLCquote:Op donderdag 24 april 2008 15:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen geen MPEG 2 decoder bij en dus moet je op google gaan zoeken welke goed werkt. Daarna is het nog maar de vraag of die mpeg2 decoder weer goed werkt icm met jou videokaart en mce
maar die decoder werkt niet icm met mce voor de tv functionaliteit...quote:
Heb ff geen zin om het en public bekend te maken maar...quote:
Gecheckedquote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ff geen zin om het en public bekend te maken maar...
check je PM
Ik heb nergens problemen mee. Waar zou ik problemen mee moeten hebben dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
maar die decoder werkt niet icm met mce voor de tv functionaliteit...
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ff geen zin om het en public bekend te maken maar...
check je PM
Ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd![]()
Wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het gaat ons ook eigenlijk niet veel aanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij allemaal wel denk ik
Maar als je het niet wil delen kan ik dat ook wel begrijpen PB
Zal het morgen wel even bekend maken.. Laat het nu even bezinken..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zappen gaat ontzetten traag. Daarnaast duurt het lang voordat hij de eerste keer als je tv aanzet (bij opstartbeurt) dat tv echt verschijnt en soms loopt ie dan gewoon vast. En soms loopt het vast als je mce probeert af te sluiten. Althans daar heb ik last van....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nergens problemen mee. Waar zou ik problemen mee moeten hebben dan?
Als het is wat ik denk dat het is. Lijkt me ontzettend balen, succes ermeequote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal het morgen wel even bekend maken.. Laat het nu even bezinken..
Is goed jongen, succes ermee iigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ga even op consult bij mijn klasgenoten
Omg neequote:
Ranking with the stars in Zweden was ook best grappigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omg nee. Hij heeft inderdaad een irritante stem. Andere mensen belachelijk maken vind ik dan wel weer geinig hihi.
Ja pauze hier van half 2 tot half 3, Tiempo Españoles haha!
breng mij ook ff op de hoogte aub? lucht je hart bij dr love je oud-klasgenoot..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ga even op consult bij mijn klasgenoten
Andere mensen belachelijk maken vind ik het probleem niet maar bij Paul de Leeuw denk ik dat altijd: paul heb je wel eens in de spiegel gekekenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omg nee. Hij heeft inderdaad een irritante stem. Andere mensen belachelijk maken vind ik dan wel weer geinig hihi.
Ja pauze hier van half 2 tot half 3, Tiempo Españoles haha!
Oh PB what happened?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Hallo.. Dat ging niet zo als gepland
Oh heb ik geen last van.. Hij moet wel even denken met zappen maar dat komt omdat ie alles opneemt en dat dan weer moet laten gaan. En ik zap toch nooitquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het zappen gaat ontzetten traag. Daarnaast duurt het lang voordat hij de eerste keer als je tv aanzet (bij opstartbeurt) dat tv echt verschijnt en soms loopt ie dan gewoon vast. En soms loopt het vast als je mce probeert af te sluiten. Althans daar heb ik last van....
mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg weer over Apple<>Windows denk ik
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bartquote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg weer over Apple<>Windows denk ik
all in favor say I!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bart
Laat ik het zo zeggen.. ik heb net zeg maar... 30 pagina's voor niks zitten tikken..quote:
Bier en tieten!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bart
En zaterdag naar de skihut, right?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn oordopjes
Nicequote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn oordopjes
Waterfrontquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En zaterdag naar de skihut, right?
Ik ben zaterdag in waterfrontben je er wel eens geweest? zeer toffe tent
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bier en tieten!
Nee, dat hoeft nou ook weer niet, maar anders wordt het zo'n zeiktopic
Zie TTquote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..
D&Bquote:
Jaaa skihutquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En zaterdag naar de skihut, right?
Ik ben zaterdag in waterfrontben je er wel eens geweest? zeer toffe tent
* PieterBas probeert zijn slok water binnen te houden...quote:
Dat ben je iddquote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa skihutdus heb ik geen last van oren
Nee nog niet geweestMaar ik ben saai
So true, maar aan de andere kant. Dan heb ik nog liever Paul de leeuw dan zo´n huilende chick die de hele dag door zeurt dat ze er niet uit ziet. Dan beter iemand die lelijk is en tenminste positief in het leven staat. Maar dat neemt nog niet weg dat ik Paulie nog steeds een sufferd vindquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Andere mensen belachelijk maken vind ik het probleem niet maar bij Paul de Leeuw denk ik dat altijd: paul heb je wel eens in de spiegel gekeken
Je bent een dikke vatzige kalende homo. Dan zit het je niet veel mee...
Goed bruggetjequote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, welke maat heb je? nu we het over bier en tieten hebben?![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn schoenmaat staat in mijn FoBoquote:
ik kan een foute opmerking makenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat staat in mijn FoBo(38)
En verder zit er niets aan mijn lichaam die maat kano kunnen zijn
Maatje 38... kom ik daar met maat 48 (maat containership) aan..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat staat in mijn FoBo(38)
En verder zit er niets aan mijn lichaam die maat kano kunnen zijn
Ah dat is al nummer 5 met maat 48quote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maatje 38... kom ik daar met maat 48 (maat containership) aan..
PieterBassiequote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is... Het zal niet de eerste keer zijn, dat een dronken meisje met haar naaldhakjes vol op mijn voet gaan staan..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah dat is al nummer 5 met maat 48Ik vind het nog steeds wel meevallen...
dat gaat toch nergens meer over ik ken iemand die heeft maat 49. Ze konden geen passende schaatsen voor hem vinden toen we gingen schaatsenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heeft toch geen schaatsen nodig?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat gaat toch nergens meer over ik ken iemand die heeft maat 49. Ze konden geen passende schaatsen voor hem vinden toen we gingen schaatsen
In CenterParcs had ik dat ook.. toen ging ik door de bowlingschoen heen.. en gewoon weer teruggezet en nieuwe gepakt..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat gaat toch nergens meer over ik ken iemand die heeft maat 49. Ze konden geen passende schaatsen voor hem vinden toen we gingen schaatsen
Die kan een lantaarnpaal onder z'n schoenen bindenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die heeft toch geen schaatsen nodig?
Dat vind ik eigenlijk best een kleine maatquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Maat 42 is ook niet ideaal overigens. Die maat is altijd het snelst uitverkocht
Jouw opmerkingen zijn scherp vandaagquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die kan een lantaarnpaal onder z'n schoenen binden
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)quote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een kleine maat![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)
weet jij waar die pot met goud wordt neergezet bij de regenboog?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)
bijdehandjequote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
weet jij waar die pot met goud wordt neergezet bij de regenboog?
aan het eind tochquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou weer...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik sta weer niet op te letten. Ik sta nu op zoetermeer ipv rotterdam
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die kan een lantaarnpaal onder z'n schoenen binden
Ik heb ook maat 48... Maar ik heb een schoenenzaakje in Leiden waar de eigenaar precies de zelfde maat heeftquote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah dat is al nummer 5 met maat 48Ik vind het nog steeds wel meevallen...
In ieder geval niet halverwege..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt aan het begin
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
in de verkeerde trein stappen in gouda
Dat zit je volgens mij wel goed in Barcaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben een minima, 1.67 en maar schoenmaat 37. Maar gelukkig is mijn maat bijna nooit uitverkocht, whoeheo! Komt goed van pas voor een schoenenaddict
Ik hoop dat het droog is, anders wordt mijn laptop zo nat.. Nou ja.. eens kijken hoe waterdicht mijn eastpack tas isquote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Ah ik sta weer op gouda. Het regent honden en katten
het is een goede dag voor een regentestquote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog is, anders wordt mijn laptop zo nat.. Nou ja.. eens kijken hoe waterdicht mijn eastpack tas is
Hier regende het 5 minuten geleden ontzettend hard, maar inmiddels is het hier al weer droog. Tijdelijk buitje dus maar..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Ah ik sta weer op gouda. Het regent honden en katten
En anders een goede dag om een nieuwe laptop te kopen..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het is een goede dag voor een regentest
niet vergeten gta vi erbij te kopenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En anders een goede dag om een nieuwe laptop te kopen..
maar wil eigenlijk een xbox 360 + flatscreen, dus doe maar niet
Daarom juist..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
niet vergeten gta vi erbij te kopen
IV jaquote:Op donderdag 24 april 2008 17:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Of was het nou iv, volgens mij wel...
Ja inderdaad, iedereen is hier een ukkie en ik hoef me hier niet meer zo klein te voelen hihi. De maten lopen hier zelfs vanaf 30 voor vrouwenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zit je volgens mij wel goed in Barca
Uurtje of 5?quote:
Vind ik nog langquote:Op donderdag 24 april 2008 18:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, wou nog ff het topic vol maken... maar dacht na 2 min van dat lukt me toch niet
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:12 schreef Stienn het volgende:
had inderdaad wat hectoliters achter de kiezen!
Had ik ook last vanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Stienn het volgende:
Pfffff, kon het vanmorgen ook merken zeg..
Ik vanavond niet!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
Het grappige altijd, dan zweer je ff een avondje niet te gaan drinken maar dikke kans dat ik vanavond weer wat van dat spul naar binnen giet!
Boefje!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een heerlijke TT
vanavond ff lekker trainen, vorige week niet geweest
Houquote:
joooooo.quote:
Ik kan wel een borrel gebruiken ja... rough day at the office...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
Het grappige altijd, dan zweer je ff een avondje niet te gaan drinken maar dikke kans dat ik vanavond weer wat van dat spul naar binnen giet!
ik zou zeggen, hou je niet in!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan wel een borrel gebruiken ja... rough day at the office...
Ga zo sporten.. en meestal geldt alcohol voor het sporten.. niet zo goed samen gaan..quote:
Om half 6 ook, en toen zat ik op de fietsquote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Houniet het volgende:
Het regent nu.
Hier is het droog... althans.. zo lijkt het er opquote:
quote:
Mwa, meer smakeloosquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog nooit om een Friends-grap moeten lachen
Komt omdat je zo'n botte lul bentquote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, meer smakeloosIk heb nog nooit om een Friends-grap moeten lachen
Ja kloptquote:Op donderdag 24 april 2008 19:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt omdat je zo'n botte lul bent [ afbeelding ].
Ja komopquote:
nu ff niet, zaterdag weer...quote:
Mmh, mn opa heeft prostaatkanker. Zal ik zeggen dat .....quote:
ouwe, je rukt te weinig!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, mn opa heeft prostaatkanker. Zal ik zeggen dat .....
Ja zoiets, maar dan in wat hardere taal.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja komopZeg eerlijk, vind jij Ross grappig?
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Vind het wel tijd voor een nieuw topic
Graagquote:Op donderdag 24 april 2008 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddZal ik deze maar dichtgooien?
weer een naamtopic piles?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag
Ben wel benieuwd naar de nieuwe titel
u mn mod powerzzz nog vindenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag
Ben wel benieuwd naar de nieuwe titel
nee hoor, zo is het niet.. we plannen niet, we zien elkaar niet al te veel dus ja..quote:Op donderdag 24 april 2008 19:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah je hebt al een afspraak gemaakt..
Is beterquote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
"Waar we de maat van yesse proberen te achterhalen"?
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Moet ik een hint geven?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Het zit onder cup Cquote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
bring it bartje!
en boven de A?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |