Ranking with the stars in Zweden was ook best grappigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omg nee. Hij heeft inderdaad een irritante stem. Andere mensen belachelijk maken vind ik dan wel weer geinig hihi.
Ja pauze hier van half 2 tot half 3, Tiempo Españoles haha!
breng mij ook ff op de hoogte aub? lucht je hart bij dr love je oud-klasgenoot..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal het morgen wel even bekend maken.. Laat het nu even bezinken..
en ga even op consult bij mijn klasgenoten
Andere mensen belachelijk maken vind ik het probleem niet maar bij Paul de Leeuw denk ik dat altijd: paul heb je wel eens in de spiegel gekekenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omg nee. Hij heeft inderdaad een irritante stem. Andere mensen belachelijk maken vind ik dan wel weer geinig hihi.
Ja pauze hier van half 2 tot half 3, Tiempo Españoles haha!
Oh PB what happened?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Hallo.. Dat ging niet zo als gepland
Oh heb ik geen last van.. Hij moet wel even denken met zappen maar dat komt omdat ie alles opneemt en dat dan weer moet laten gaan. En ik zap toch nooitquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het zappen gaat ontzetten traag. Daarnaast duurt het lang voordat hij de eerste keer als je tv aanzet (bij opstartbeurt) dat tv echt verschijnt en soms loopt ie dan gewoon vast. En soms loopt het vast als je mce probeert af te sluiten. Althans daar heb ik last van....
mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg weer over Apple<>Windows denk ik
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bartquote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg weer over Apple<>Windows denk ik
all in favor say I!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bart
Laat ik het zo zeggen.. ik heb net zeg maar... 30 pagina's voor niks zitten tikken..quote:
Bier en tieten!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bart
En zaterdag naar de skihut, right?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn oordopjes
Nicequote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn oordopjes
Waterfrontquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En zaterdag naar de skihut, right?
Ik ben zaterdag in waterfrontben je er wel eens geweest? zeer toffe tent
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bier en tieten!
Nee, dat hoeft nou ook weer niet, maar anders wordt het zo'n zeiktopic
Zie TTquote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..
D&Bquote:
Jaaa skihutquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En zaterdag naar de skihut, right?
Ik ben zaterdag in waterfrontben je er wel eens geweest? zeer toffe tent
* PieterBas probeert zijn slok water binnen te houden...quote:
Dat ben je iddquote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa skihutdus heb ik geen last van oren
Nee nog niet geweestMaar ik ben saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |