Oh PB what happened?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Hallo.. Dat ging niet zo als gepland
Oh heb ik geen last van.. Hij moet wel even denken met zappen maar dat komt omdat ie alles opneemt en dat dan weer moet laten gaan. En ik zap toch nooitquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het zappen gaat ontzetten traag. Daarnaast duurt het lang voordat hij de eerste keer als je tv aanzet (bij opstartbeurt) dat tv echt verschijnt en soms loopt ie dan gewoon vast. En soms loopt het vast als je mce probeert af te sluiten. Althans daar heb ik last van....
mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg weer over Apple<>Windows denk ik
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bartquote:Op donderdag 24 april 2008 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Genoeg weer over Apple<>Windows denk ik
all in favor say I!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bart
Laat ik het zo zeggen.. ik heb net zeg maar... 30 pagina's voor niks zitten tikken..quote:
Bier en tieten!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het volgende agendapunt wordt aangedragen door Bart
En zaterdag naar de skihut, right?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn oordopjes
Nicequote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Yesse het volgende:
Ik krijg morgen als het goed is mijn oordopjes
Waterfrontquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En zaterdag naar de skihut, right?
Ik ben zaterdag in waterfrontben je er wel eens geweest? zeer toffe tent
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bier en tieten!
Nee, dat hoeft nou ook weer niet, maar anders wordt het zo'n zeiktopic
Zie TTquote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar niet eindigt in Wijn en piemels..
D&Bquote:
Jaaa skihutquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En zaterdag naar de skihut, right?
Ik ben zaterdag in waterfrontben je er wel eens geweest? zeer toffe tent
* PieterBas probeert zijn slok water binnen te houden...quote:
Dat ben je iddquote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaa skihutdus heb ik geen last van oren
Nee nog niet geweestMaar ik ben saai
So true, maar aan de andere kant. Dan heb ik nog liever Paul de leeuw dan zo´n huilende chick die de hele dag door zeurt dat ze er niet uit ziet. Dan beter iemand die lelijk is en tenminste positief in het leven staat. Maar dat neemt nog niet weg dat ik Paulie nog steeds een sufferd vindquote:Op donderdag 24 april 2008 15:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Andere mensen belachelijk maken vind ik het probleem niet maar bij Paul de Leeuw denk ik dat altijd: paul heb je wel eens in de spiegel gekeken
Je bent een dikke vatzige kalende homo. Dan zit het je niet veel mee...
Goed bruggetjequote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, welke maat heb je? nu we het over bier en tieten hebben?![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn schoenmaat staat in mijn FoBoquote:
ik kan een foute opmerking makenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat staat in mijn FoBo(38)
En verder zit er niets aan mijn lichaam die maat kano kunnen zijn
Maatje 38... kom ik daar met maat 48 (maat containership) aan..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn schoenmaat staat in mijn FoBo(38)
En verder zit er niets aan mijn lichaam die maat kano kunnen zijn
Ah dat is al nummer 5 met maat 48quote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maatje 38... kom ik daar met maat 48 (maat containership) aan..
PieterBassiequote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is... Het zal niet de eerste keer zijn, dat een dronken meisje met haar naaldhakjes vol op mijn voet gaan staan..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah dat is al nummer 5 met maat 48Ik vind het nog steeds wel meevallen...
dat gaat toch nergens meer over ik ken iemand die heeft maat 49. Ze konden geen passende schaatsen voor hem vinden toen we gingen schaatsenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die heeft toch geen schaatsen nodig?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat gaat toch nergens meer over ik ken iemand die heeft maat 49. Ze konden geen passende schaatsen voor hem vinden toen we gingen schaatsen
In CenterParcs had ik dat ook.. toen ging ik door de bowlingschoen heen.. en gewoon weer teruggezet en nieuwe gepakt..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
dat gaat toch nergens meer over ik ken iemand die heeft maat 49. Ze konden geen passende schaatsen voor hem vinden toen we gingen schaatsen
Die kan een lantaarnpaal onder z'n schoenen bindenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die heeft toch geen schaatsen nodig?
Dat vind ik eigenlijk best een kleine maatquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Maat 42 is ook niet ideaal overigens. Die maat is altijd het snelst uitverkocht
Jouw opmerkingen zijn scherp vandaagquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die kan een lantaarnpaal onder z'n schoenen binden
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)quote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best een kleine maat![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)
weet jij waar die pot met goud wordt neergezet bij de regenboog?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)
bijdehandjequote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
weet jij waar die pot met goud wordt neergezet bij de regenboog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |