Ja, ik moest ff lunchenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nou het Pest-Piles-moment gemist![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Maar ik vind het niet tof om jou te pesten, je hebt het al zo zwaar
Ghehe, je had het sarcasme niet door?quote:
We kunnen elkaar amper verstaanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef nicomart het volgende:
gelukkig wonen jullie wel lekker dicht bij elkaar
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, je had het sarcasme niet door?
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch is OS X grenzend aan God...
Jaquote:
whehe.. is er nog iets typisch Gronings trouwens? Misschien wel leuk om dat te mixen met een zuinige Zeeuwquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
We kunnen elkaar amper verstaan
M'n zus heeft iemand in Midden-Amerika, dus wat dat betreft valt het nog mee
Once you go black, you never go back, maar dan andersquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk kan het cliché van "Als je Mac OS X eenmaal hebt geprobeerd wil je nooit meer terug naar Windows" wel weer aanslepen, maar het is echt zo
Ik wel iigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
Ik las trouwens laast een berichtje dat Zeeuwen zelfs zuinig zijn met condooms
White meer in dit gevalquote:Op donderdag 24 april 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back, maar dan anders
Been there, done that. Ik ben niet 100% overtuigd van mac. Ze zijn mooi maar ik vind ze soms onhandigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk kan het cliché van "Als je Mac OS X eenmaal hebt geprobeerd wil je nooit meer terug naar Windows" wel weer aanslepen, maar het is echt zo
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een helquote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik ben niet 100% overtuigd van mac. Ze zijn mooi maar ik vind ze soms onhandig
Klopt, ook welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je hebt ook zwarte macs natuurlijk
Neejoh. Vista heeft ook voordelden... Media Centerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een hel
Wat ging niet als gepland?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Hallo.. Dat ging niet zo als gepland
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een hel
Eensquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gesprek met mijn afstudeerbegeleider met schoolquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gesprek met mijn afstudeerbegeleider met school
Niet goed?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef PieterBas het volgende:
Gesprek met mijn afstudeerbegeleider met school
Uhm Front Row pwnd Alleen jammer dat je er nog geen tv mee kunt kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neejoh. Vista heeft ook voordelden... Media Centeren Mahjong
(sorry ik houd van Mahjong
)
Ennehhhhhhhh Gadgets
Ik heb er ook geen problemen mee.. Durf alleen nog geen SP1 te installeren.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee
Je kan er gewoon niet mee omgaan![]()
Op Vista 64 niks van gemerktquote:Op donderdag 24 april 2008 15:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee.. Durf alleen nog geen SP1 te installeren.
FrontRowquote:Op donderdag 24 april 2008 15:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Uhm Front Row pwnd Alleen jammer dat je er nog geen tv mee kunt kijken
Dat ziet er hetzelfde uit als Media Centerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Uhm Front Row pwnd Alleen jammer dat je er nog geen tv mee kunt kijken
Je krijgt er alleen geen MPEG 2 decoder bij en dus moet je op google gaan zoeken welke goed werkt. Daarna is het nog maar de vraag of die mpeg2 decoder weer goed werkt icm met jou videokaart en mcequote:Op donderdag 24 april 2008 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ziet er hetzelfde uit als Media CenterAlleen met Media Center kan je wél tv kijken
Daar heb ik mediaplayer voor of VLCquote:Op donderdag 24 april 2008 15:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen geen MPEG 2 decoder bij en dus moet je op google gaan zoeken welke goed werkt. Daarna is het nog maar de vraag of die mpeg2 decoder weer goed werkt icm met jou videokaart en mce
maar die decoder werkt niet icm met mce voor de tv functionaliteit...quote:
Heb ff geen zin om het en public bekend te maken maar...quote:
Gecheckedquote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ff geen zin om het en public bekend te maken maar...
check je PM
Ik heb nergens problemen mee. Waar zou ik problemen mee moeten hebben dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
maar die decoder werkt niet icm met mce voor de tv functionaliteit...
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ff geen zin om het en public bekend te maken maar...
check je PM
Ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd![]()
Wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het gaat ons ook eigenlijk niet veel aanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij allemaal wel denk ik
Maar als je het niet wil delen kan ik dat ook wel begrijpen PB
Zal het morgen wel even bekend maken.. Laat het nu even bezinken..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het zappen gaat ontzetten traag. Daarnaast duurt het lang voordat hij de eerste keer als je tv aanzet (bij opstartbeurt) dat tv echt verschijnt en soms loopt ie dan gewoon vast. En soms loopt het vast als je mce probeert af te sluiten. Althans daar heb ik last van....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nergens problemen mee. Waar zou ik problemen mee moeten hebben dan?
Als het is wat ik denk dat het is. Lijkt me ontzettend balen, succes ermeequote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal het morgen wel even bekend maken.. Laat het nu even bezinken..
Is goed jongen, succes ermee iigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ga even op consult bij mijn klasgenoten
Omg neequote:
Ranking with the stars in Zweden was ook best grappigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omg nee. Hij heeft inderdaad een irritante stem. Andere mensen belachelijk maken vind ik dan wel weer geinig hihi.
Ja pauze hier van half 2 tot half 3, Tiempo Españoles haha!
breng mij ook ff op de hoogte aub? lucht je hart bij dr love je oud-klasgenoot..quote:Op donderdag 24 april 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ga even op consult bij mijn klasgenoten
Andere mensen belachelijk maken vind ik het probleem niet maar bij Paul de Leeuw denk ik dat altijd: paul heb je wel eens in de spiegel gekekenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omg nee. Hij heeft inderdaad een irritante stem. Andere mensen belachelijk maken vind ik dan wel weer geinig hihi.
Ja pauze hier van half 2 tot half 3, Tiempo Españoles haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |