Ranking de Starsquote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef Leinonlein het volgende:
Nee joh, we zijn op een forum dat spreek toch voor zich! Ik vind paul de leeuw ook wat flauw eigenlijk... Laatst in Nederland zag ik een soort quiz met hem, omg wat een flauwerik!
quote:Zo ik ben ook weer terug uit mijn pauze
Ja, ik moest ff lunchenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nou het Pest-Piles-moment gemist![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Maar ik vind het niet tof om jou te pesten, je hebt het al zo zwaar
Ghehe, je had het sarcasme niet door?quote:
We kunnen elkaar amper verstaanquote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef nicomart het volgende:
gelukkig wonen jullie wel lekker dicht bij elkaar
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Bravebart het volgende:
Ghehe, je had het sarcasme niet door?
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toch is OS X grenzend aan God...
Jaquote:
whehe.. is er nog iets typisch Gronings trouwens? Misschien wel leuk om dat te mixen met een zuinige Zeeuwquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
We kunnen elkaar amper verstaan
M'n zus heeft iemand in Midden-Amerika, dus wat dat betreft valt het nog mee
Once you go black, you never go back, maar dan andersquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk kan het cliché van "Als je Mac OS X eenmaal hebt geprobeerd wil je nooit meer terug naar Windows" wel weer aanslepen, maar het is echt zo
Ik wel iigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef nicomart het volgende:
Ik las trouwens laast een berichtje dat Zeeuwen zelfs zuinig zijn met condooms
White meer in dit gevalquote:Op donderdag 24 april 2008 15:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back, maar dan anders
Been there, done that. Ik ben niet 100% overtuigd van mac. Ze zijn mooi maar ik vind ze soms onhandigquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaIk kan het cliché van "Als je Mac OS X eenmaal hebt geprobeerd wil je nooit meer terug naar Windows" wel weer aanslepen, maar het is echt zo
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een helquote:Op donderdag 24 april 2008 15:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Been there, done that. Ik ben niet 100% overtuigd van mac. Ze zijn mooi maar ik vind ze soms onhandig
Klopt, ook welquote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je hebt ook zwarte macs natuurlijk
Neejoh. Vista heeft ook voordelden... Media Centerquote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een hel
Wat ging niet als gepland?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef PieterBas het volgende:
Hallo.. Dat ging niet zo als gepland
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Klopt, ze hebben hun nadelen, maar Windows (zeker Vista) is helemaal een hel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |