En al die gistsporen in bier dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
de vraag is: Hoe lang nog met al die chemicaliën in coca cola zero
accepteren!quote:
Zo zou ik het ook doen, maar goed.. ik bood even wat opties aanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst 4 weken wachten, want dan zie ik ze pas weer. Ik dacht ik begin gewoon dan heb ik het over 4 weken misschien zelfs af...
Eigen schuldquote:
ik zou er trots op zijn!quote:
maakt jou dat nou uit! je eerste naam topic!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
Yesse durft hier gelijk niet meer te komen
Die TT die je voor mij had gemaakt enzulks.quote:
Oh jaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die TT die je voor mij had gemaakt enzulks.
Ojaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die TT die je voor mij had gemaakt enzulks.
Oh, heeft meneertje een oogje op een beepaalde marloes?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
Ik ben allang blij dat Marloes er nu niet is
Dat is Kiwiquote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Oh, heeft meneertje een oogje op een beepaalde marloes?
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je wordt nogal vaak door liefde overvallen he ?
dat wilde ik nog zeggen
digitaal kladblok?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef Yesse het volgende:
OMG ik wil hebben:
[ afbeelding ]
http://www.digitalinkpad-usb.nl/
ik ben al lang blij met mn laptap die ik ook als kladblok can gebruiken (touchscreen whoohoo!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:30 schreef muhammad_ali het volgende:
ik wil een ebook reader. Waar je ook mee kunt schrijven
Een kladblok waar je op kan schrijven maar waarmee je dat was je schreef (op een gewoon blaadje) ook in je pc kan zettenquote:
Een vriend van mij heeft die ook. Enige jammere is dat er vista op zit. Voor de rest is het een top dingquote:Op donderdag 24 april 2008 14:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben al lang blij met mn laptap die ik ook als kladblok can gebruiken (touchscreen whoohoo!)
Het is gewoon een pen en gewoon een kladblokquote:Op donderdag 24 april 2008 14:33 schreef jna het volgende:
Ik ben al blij als ik gewoon een pen en een kladblok bij me heb
Windows Vista werkt niet eens met Windows Vista. Crappy besturingssysteemquote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een kladblok waar je op kan schrijven maar waarmee je dat was je schreef (op een gewoon blaadje) ook in je pc kan zettenAlleen werkt het niet met vista
Windows Vista werkt wel met Vista, je moet gewoon weten hoe je er mee omgaat..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Windows Vista werkt niet eens met Windows Vista. Crappy besturingssysteem
En men durft te beweren dat G.Fawkes erg wasquote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, laat die essay nou ff voor wat het is, en schrijf ff een contactadvertentie voor ons. we willen alles van je weten!
begin maar met je maten ofzo
Mijn contactadvertentie staat al in de OP: Yesse zoekt manquote:Op donderdag 24 april 2008 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, laat die essay nou ff voor wat het is, en schrijf ff een contactadvertentie voor ons. we willen alles van je weten!
begin maar met je maten ofzo
its not a bug. its a featurequote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Windows Vista werkt wel met Vista, je moet gewoon weten hoe je er mee omgaat..En die bugs gaan vanzelf weg. Vista is een goed systeem, alleen iets te vroeg uitgebracht met nog teveel kinderziektes...
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
its not a bug. its a feature
ik vind het een paupersysteem. Het is te zwaar en te veel bugs
zo makkelijk kom je niet van me af... gisteren had je een nieuwsbrief beloofd...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn contactadvertentie staat al in de OP: Yesse zoekt man
Maten; Standaard.
Jij weet al een hoopquote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo makkelijk kom je niet van me af... gisteren had je een nieuwsbrief beloofd...
tot nu toe geen probleem gehad met vista, en voor de rest is het inderdaad top om het zo te gebruiken! heerlijk in college schrijven, en als het saai is, start ik Patience op en ga ik een potje spelenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft die ook. Enige jammere is dat er vista op zit. Voor de rest is het een top ding
bootje uitpassen he! voor je het weet zit je vriendin weer in het topic en heb je weer een paar maanden geen sex!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zo makkelijk kom je niet van me af... gisteren had je een nieuwsbrief beloofd...
mac os X 10.5 crasht nietquote:Op donderdag 24 april 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook een goeie PC hebben voor Vista... en die hebbik
Bij mij doet alles het perfect Hij crasht iig minder(tot nu toe niet) dan mn XP(vaaaaak)...
Vista heeft zelfs Mahjongquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tot nu toe geen probleem gehad met vista, en voor de rest is het inderdaad top om het zo te gebruiken! heerlijk in college schrijven, en als het saai is, start ik Patience op en ga ik een potje spelen![]()
![]()
oeh oeh. PM! Ik wil een opmerking makenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij weet al een hoopStuur me maar een PM met wat je wilt weten dan
Jij hebt toch al vriendin
Mac zorgt ervoor dat als je Leopard koopt je al je andere programma's van mac ook moet updaten voor vele euro'squote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
mac os X 10.5 crasht niet
En ik hoef er ook geen nieuwe computer voor aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |