weet jij waar die pot met goud wordt neergezet bij de regenboog?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en toch is het de gemiddelde maat voor mannen in nederland... En ik ben ook niet super lang dus tja (1.78m)
bijdehandjequote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
weet jij waar die pot met goud wordt neergezet bij de regenboog?
aan het eind tochquote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoe flik je dat nou weer...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik sta weer niet op te letten. Ik sta nu op zoetermeer ipv rotterdam
Hahaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die kan een lantaarnpaal onder z'n schoenen binden
Ik heb ook maat 48... Maar ik heb een schoenenzaakje in Leiden waar de eigenaar precies de zelfde maat heeftquote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ah dat is al nummer 5 met maat 48Ik vind het nog steeds wel meevallen...
In ieder geval niet halverwege..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt aan het begin
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
in de verkeerde trein stappen in gouda
Dat zit je volgens mij wel goed in Barcaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben een minima, 1.67 en maar schoenmaat 37. Maar gelukkig is mijn maat bijna nooit uitverkocht, whoeheo! Komt goed van pas voor een schoenenaddict
Ik hoop dat het droog is, anders wordt mijn laptop zo nat.. Nou ja.. eens kijken hoe waterdicht mijn eastpack tas isquote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Ah ik sta weer op gouda. Het regent honden en katten
het is een goede dag voor een regentestquote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoop dat het droog is, anders wordt mijn laptop zo nat.. Nou ja.. eens kijken hoe waterdicht mijn eastpack tas is
Hier regende het 5 minuten geleden ontzettend hard, maar inmiddels is het hier al weer droog. Tijdelijk buitje dus maar..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Ah ik sta weer op gouda. Het regent honden en katten
En anders een goede dag om een nieuwe laptop te kopen..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het is een goede dag voor een regentest
niet vergeten gta vi erbij te kopenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En anders een goede dag om een nieuwe laptop te kopen..
maar wil eigenlijk een xbox 360 + flatscreen, dus doe maar niet
Daarom juist..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:58 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
niet vergeten gta vi erbij te kopen
IV jaquote:Op donderdag 24 april 2008 17:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Of was het nou iv, volgens mij wel...
Ja inderdaad, iedereen is hier een ukkie en ik hoef me hier niet meer zo klein te voelen hihi. De maten lopen hier zelfs vanaf 30 voor vrouwenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zit je volgens mij wel goed in Barca
Uurtje of 5?quote:
Vind ik nog langquote:Op donderdag 24 april 2008 18:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
Klopt, wou nog ff het topic vol maken... maar dacht na 2 min van dat lukt me toch niet
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:12 schreef Stienn het volgende:
had inderdaad wat hectoliters achter de kiezen!
Had ik ook last vanquote:Op donderdag 24 april 2008 18:15 schreef Stienn het volgende:
Pfffff, kon het vanmorgen ook merken zeg..
Ik vanavond niet!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
Het grappige altijd, dan zweer je ff een avondje niet te gaan drinken maar dikke kans dat ik vanavond weer wat van dat spul naar binnen giet!
Boefje!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een heerlijke TT
vanavond ff lekker trainen, vorige week niet geweest
Houquote:
joooooo.quote:
Ik kan wel een borrel gebruiken ja... rough day at the office...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef Stienn het volgende:
Het grappige altijd, dan zweer je ff een avondje niet te gaan drinken maar dikke kans dat ik vanavond weer wat van dat spul naar binnen giet!
ik zou zeggen, hou je niet in!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan wel een borrel gebruiken ja... rough day at the office...
Ga zo sporten.. en meestal geldt alcohol voor het sporten.. niet zo goed samen gaan..quote:
Om half 6 ook, en toen zat ik op de fietsquote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Houniet het volgende:
Het regent nu.
Hier is het droog... althans.. zo lijkt het er opquote:
quote:
Mwa, meer smakeloosquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog nooit om een Friends-grap moeten lachen
Komt omdat je zo'n botte lul bentquote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, meer smakeloosIk heb nog nooit om een Friends-grap moeten lachen
.
Ja kloptquote:Op donderdag 24 april 2008 19:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt omdat je zo'n botte lul bent [ afbeelding ].
Ja komopquote:
nu ff niet, zaterdag weer...quote:
Mmh, mn opa heeft prostaatkanker. Zal ik zeggen dat .....quote:
ouwe, je rukt te weinig!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, mn opa heeft prostaatkanker. Zal ik zeggen dat .....
Ja zoiets, maar dan in wat hardere taal.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja komopZeg eerlijk, vind jij Ross grappig?
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Vind het wel tijd voor een nieuw topic
Graagquote:Op donderdag 24 april 2008 19:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddZal ik deze maar dichtgooien?
weer een naamtopic piles?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag
Ben wel benieuwd naar de nieuwe titel
u mn mod powerzzz nog vindenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Graag
Ben wel benieuwd naar de nieuwe titel
nee hoor, zo is het niet.. we plannen niet, we zien elkaar niet al te veel dus ja..quote:Op donderdag 24 april 2008 19:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah je hebt al een afspraak gemaakt..
Is beterquote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
"Waar we de maat van yesse proberen te achterhalen"?
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Moet ik een hint geven?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Het zit onder cup Cquote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef Bootje84 het volgende:
bring it bartje!
en boven de A?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |