Ik vond het wel handig en overzichtelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat PF daarmee is begonnen en idd het gaat wel wat sneller! (in het begin typte ik keurig: Ontbijt tussendoor etc. etc.)
Wat was jouw post dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik was iets te haastig met m'n pm richting Chico.
En ik dacht dat ik hem op slot ging gooien met m'n laatste post, maar er was dus nog iemand die eerder was.
Nee, dat kost juist veel moeitequote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, lui typenMSN- en bR33zAH-taal zeker
Dat is een geheimpje tussen mij en Chico.quote:
De post, niet de PMquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is een geheimpje tussen mij en Chico.
Geheimpjes.
Je bent ervaren?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee, dat kost juist veel moeite!
Magere yoghurt kan je beter nemenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:12 schreef Inderdaad het volgende:
Yoghurt en aardbeien gehaald!
Wel volle yoghurt, is dat heel anders dan bv yoghurt light?
Wanneer eten jullie trouwens voor de laatste keer, 8 uur?
Mijn god, ja daar heb ik niet op geletquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Moet het trouwens niet slank de zomer in zijn?
Nee?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Dank je. Opgeschreven voor de volgende keer: magere yoghurt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Magere yoghurt kan je beter nemen
Ik eet om half 9 voor het laatst
Souper, een laat avondmaal heet een souper Je kan ook gewoon T. zeggen though.quote:Ja ik vind het ook wel handig
Alleen nog geen goede afkorting gevonden voor mijn maaltijd na het diner
Dat is ook een interessante TTquote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee?
Want ik ga pas de lente van 2009 slank in?.
Uhm. De zomer begint 21 juni (of 1 juni)quote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Voordat ik ga kickboksen eet ik 2.5 uur niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je. Opgeschreven voor de volgende keer: magere yoghurt.
Laatste vraag voor vandaag:
Hoelang voor het rennen/hard lopen eten jullie voor het laatst? Ik wil dat rond half 10 gaan doen, maar geen zin in steken.
Ja maar 'in' slaat op wat gaat komenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Uhm. De zomer begint 21 juni (of 1 juni)
en de lente begint op 21 maart (of 1 maart)
en het is nu 23 april - of je bent 1 maand en 2 dagen te laat
of veul te vroeg.
Ik snap jullie niet meer
S is wel een leuke variatiequote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Souper, een laat avondmaal heet een souper Je kan ook gewoon T. zeggen though.
Volle yoghurt is lekkerder dan magere, als je er geen liters van eet kan het best.
Zie hier mijn verwarring:quote:Op woensdag 23 april 2008 19:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar 'in' slaat op wat gaat komen
Het kan wel de slank de lente 'door' zijn
Steken moet je gewoon door heen lopen, gaat van zelf weer over.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je. Opgeschreven voor de volgende keer: magere yoghurt.
Laatste vraag voor vandaag:
Hoelang voor het rennen/hard lopen eten jullie voor het laatst? Ik wil dat rond half 10 gaan doen, maar geen zin in steken.
Steken van een volle maag kan je niet doorheen lopenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Steken moet je gewoon door heen lopen, gaat van zelf weer over.
Niet op reageruuuuuuuuhhhhhquote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Steken van een volle maag kan je niet doorheen lopen
Maar zo'n rare reactie vond ik het niet van hem/haarquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:54 schreef mordradead het volgende:
Ik heb vandaag les 4 gelopen, ging prima op een aantal plekken langer doorgelopen want stoppen als mensen kijken daar doe ik niet aan
Neuh, dit is m'n 4e paar klompjes, ze lopen fantastisch! (2 ervan zijn zelfs een stuk hoger dan dit) Ze zijn nl. van Scholl, wat van oorsprong een gezondheidsklompenmerk is.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dat loopt toch onwijs moeilijk, een schoen zonder achterkant
Oh, heb je nachtdienst?quote:Op donderdag 24 april 2008 05:32 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen, VikingAls ik jou was zou ik toch proberen nog iets van slaap te krijgen
Succes!
Neuh, niks belangrijks.quote:Op donderdag 24 april 2008 07:51 schreef Inderdaad het volgende:
Goedemorgen.
Er na slapen zorgt er wel voor dat je vanavond waarschijnlijk niet kan slapen of er erg lang over doet om in slaap te komen.Maar als je nog iets belangrijks moet doen vandaag kan het beter wel..
Gister Evy 1 gelopen zonder problemen! Andere kant oplopen zorgt ervoor dat ik een hele hoge heuvel ontloop en dan lukt het allemaal wel.Ook voor het eerst in maanden zuivel in een vloeibare vorm gegeten, lol. Best prettig.
Dat moet ze er dan maar voor over hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, niks belangrijks.
Overigens merk ik vaak pas de volgende dag iets van slaapgebrek. Morgen ben ik bij een vriendin in Utrecht, dus die krijgt met een lekkere sjaggo te maken dan.
5 kilo in een jaar dat is best netjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik weeg 63,4Ik heb net even gecheckt en dat is het laagterecord sinds ik ben begonnen in feb. 2007.
Vorig jaar op 25 april woog ik nog 68,5. Dus das 5 kilo in 1 jaar.
Maar goed, na lange tijd van schommelen zit er nu echt weer daling in, om precies te zijn anderhalve kilo in anderhalve week. Fijn!
Ik krijg erg last van mijn ogen als ik een week ofzo weg ben geweest en dan weer terug komquote:Op donderdag 24 april 2008 10:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben allergisch voor mijn twee katten,
maar doordat mijn ouders sinds mijn geboorte al katten hebben krijg ik steeds een kleine "dosis" dus heb ik er niet echt last van tenzij ik heel erg ga knuffele e.d.
Ben ik echter vijf weken op vakantie geweest, ergens zonder katten, dan krijg ik gelijk een keiharde allergische aanval bij terugkomst
Ja dat is een shin splint (google maar even), een veelvoorkomende blessure bij beginners.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Auw, pijn.. Aan/in m'n linkerscheenbeen, ik denk door het lopen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
.
Haha, ja dat had ik dus ookquote:Op donderdag 24 april 2008 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word behoorlijk bang van dat gegoogle op shin splits..
Tja, het is maar 2 weken, dus valt wel mee. Ga wel zoveel mogelijk proberen zelf al beginnen te proberen met gezond eten, gisteren ging heel goed. Maarja, maar even kijken hoe het gaat als ik samen met Peter ben, dan gaat het meestal een stuk minder goed dan wanneer ik gewoon alleen ben.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana wat ga je doen om de weken te overbruggen totdat je naar de dietist kan?
Ben benieuwd wat de dietist gaat zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, het is maar 2 weken, dus valt wel mee. Ga wel zoveel mogelijk proberen zelf al beginnen te proberen met gezond eten, gisteren ging heel goed. Maarja, maar even kijken hoe het gaat als ik samen met Peter ben, dan gaat het meestal een stuk minder goed dan wanneer ik gewoon alleen ben.
Voor ik Peter leerde kennen, at ik 's avonds eigenlijk nooit chips of een koek bij de koffie/thee ( als ik thuis ben drink ik geen eens thee 's avonds) Maar hij eet dus wel elke avond chips, heeft altijd chips in huis, drinkt elke avond koffie met een koek erbij, en dan vind ik het gewoon erg lastig om dan nee te zeggen als hij wel zit te eten 's avonds. Of om zelf wat gezonds te eten terwijl hij een zak chips eet ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo gaat het fout als je bij je vriend bent Sylvana? Op welke manier?
Hij zou toch juist een goede motivator kunnen zijn (als dat een woord is, dan).
Maar hoe zie je dat dat anders gaat worden met een dietist?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voor ik Peter leerde kennen, at ik 's avonds eigenlijk nooit chips of een koek bij de koffie/thee ( als ik thuis ben drink ik geen eens thee 's avonds) Maar hij eet dus wel elke avond chips, heeft altijd chips in huis, drinkt elke avond koffie met een koek erbij, en dan vind ik het gewoon erg lastig om dan nee te zeggen als hij wel zit te eten 's avonds. Of om zelf wat gezonds te eten terwijl hij een zak chips eet ofzo.
En hij zei al, goed van je dat je naar een diëtist gaat, zolang ik maar niet op dieet hoef. Dus maar even kijken dan hoe we dat allemaal gaan doen.
Ik ben gewoon 3 avonden in de week thuis, alleen, en dan gaat het meestal wel vrij goed, haal ik geen chips in huis, eet geen koeken enzo. Maarja, ben ook 4 avonden bij hem, en dan gaat het meestal dus gewoon minder goed.
Hij vind mijn lichaam wel mooi, vind het zelf helemaal geen probleem dat ik 9 kg ben aangekomen sinds ik hem ken, vindt me nog steeds een lekker ding enzo ( ik vind dat totaal niet van mezelf dusquote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ben ik nu wel heel hard, maar als hij je wil steunen, en dat wil ie vast, zorgt ie dat ie die lekkere dingen niet in huis haalt/gaat zitten opeten als jij er bij bent.
Misschien nog een rare vraag, maar hoe vindt hij jouw lichaam dan?
Zo zou ik ook willen dat mijn vriend zou reageren maar dat kan je niet altijd verwachtenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ben ik nu wel heel hard, maar als hij je wil steunen, en dat wil ie vast, zorgt ie dat ie die lekkere dingen niet in huis haalt/gaat zitten opeten als jij er bij bent.
Misschien nog een rare vraag, maar hoe vindt hij jouw lichaam dan?
Sorry, maar dat vind ik dan geen steunen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij vind mijn lichaam wel mooi, vind het zelf helemaal geen probleem dat ik 9 kg ben aangekomen sinds ik hem ken, vindt me nog steeds een lekker ding enzo ( ik vind dat totaal niet van mezelf dus)
En ik denk echt niet dat ik hem zo gek krijg dat hij het niet meer in huis haalt en zelf niet opeetHij wil me best steunen, als ie er zelf maar niks voor hoeft te laten.
Daarbij is het ook nog eens ongezond voor hem zelf en voor zijn vriendin dus een beetje verandering zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dan geen steunen.
Het spijt me echt als ik hard overkom, maar als het andersom was, en mijn vriend ongelukkig was met z'n lichaam en af wilde vallen, zou ik het niet eens durven om voor zijn neus vette dingen te gaan zitten eten...
Het moet natuurlijk ook uit jezelf komenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hey, ik ben de quotefunctie kwijt???
Ik zou tenminste erop aangesproken willen worden door iemand als je mee dreigt te gaan doen met snacken. Of dat wel zo slim is enzo. Maar toen ik ècht goede motivatie voor het afvallen had (het eerste half jaar) kon ik goed mandarijntjes eten terwijl hij (met ook wel wat overgewicht) met een zak chips naast me zit.
En bij mij zei hij ook dat ie me nog steeds mooi vond, maar toen ik eenmaal afgevallen was vond ie me veeeel mooier en kreeg ik ook meer complimentjes!
Hij loopt niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Moet je hem gewoon een stukje lopen en kijken of ie hinkt oid?
Echt gaan hoor! Dit klinkt helemaal niet goed!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou.
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks.
Wow klinkt ernstig! Zet z'n mandje voor hem en kijk of hij er zelf inkruipt?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou.
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks.
second thatquote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan ben ik nu de enige; denk ik.... ik ben het namelijk niet eens met DandD....
ik vind het heeeel leuk hoor als je vriend je steunt enzo en dan maar niets eet als je er bent enzo..
maar WIE is er op dieet? en hoe lang kan dat wel niet duren? ik vind het eerlijk gezegd ook andersom egoistisch om te zeggen dat omdat ik op dieet ben, mijn vriend ook geen lekkere dingen meer in huis mag halen en lekker mag genieten van dingen die ik op dat moment niet WIL (mag is heel wat anders) eten..
ik woon ook samen, misschien is het dan anders.....
maar je kan toch niet verwachten dat iedereen in je omgeving zich aanpast, omdat je op dieet bent???
ik denk dat het meer een wilskracht-issue is...gewoon hard zijn voor jezelf. Verleidingen leren weerstaan
naja das dan mijn meningen het werkt heeeeel goed
haha
naja zeg ook niet dat het bij iedereen werkt, maar bij mij werkt het primaquote:
Als iemand anders chips eet - en ik niet -quote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
naja zeg ook niet dat het bij iedereen werkt, maar bij mij werkt het prima
Het is heel bijzonder als iedereen het met Miss S eens is.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo is iedereen het met Miss_S eens?. Ik kwam ermee!
Hahah aahw. Niet zo gemeen doenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is heel bijzonder als iedereen het met Miss S eens is.Dat gebeurt niet zo vaak.
Dat we het met jou eens zijn, is een stuk vanzelfsprekender.
Sorry, maar ik heb collega's die WordArt gebruiken. Ik mag vandaag gemeen zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hahah aahw. Niet zo gemeen doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb collega's die WordArt gebruiken. Ik mag vandaag gemeen zijn.
Eet jouw vriend ook elke avond koek en chips bij jullie op de bank?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan ben ik nu de enige; denk ik.... ik ben het namelijk niet eens met DandD....
ik vind het heeeel leuk hoor als je vriend je steunt enzo en dan maar niets eet als je er bent enzo..
maar WIE is er op dieet? en hoe lang kan dat wel niet duren? ik vind het eerlijk gezegd ook andersom egoistisch om te zeggen dat omdat ik op dieet ben, mijn vriend ook geen lekkere dingen meer in huis mag halen en lekker mag genieten van dingen die ik op dat moment niet WIL (mag is heel wat anders) eten..
maar je kan toch niet verwachten dat iedereen in je omgeving zich aanpast, omdat je op dieet bent???
ik denk dat het meer een wilskracht-issue is...gewoon hard zijn voor jezelf. Verleidingen leren weerstaan
haha
precies datquote:Op donderdag 24 april 2008 15:05 schreef octopussy het volgende:
Mja wilskracht houdt ook een keertje op. Ik zou zeker niet expres de verleiding opzoeken door lekkere dingen op tafel te zetten om er niet van te mogen eten. Dat is toch pure zelfkwelling?
En ik ontzeg mijn vriend ook niets hoor. Maar hij weet gewoon dat ik het er moeilijk mee heb als hij bijvoorbeeld roze koeken gaat zitten eten naast me. Het is en blijft een eeuwige strijd voor mij, een licht eetprobleem. Een beetje als een verslaving: je komt er nooit helemaal van af. Een afgekickt alcoholist zet je ook geen glas whiskey voor, daar houdt je rekening mee.
Vind zeker als je samenwoont dat je dit soort dingen wel voor elkaar over moet hebben. En snoepen is geen eerste levensbehoefte!
Dat soort dingen moet 'ie toch zelf weten? Ik vind wel dat ie kan benadrukken dat jij andere plannen hebt. Dat het gemeen is om dingen te eten waar je bij bent valt wel mee eigenlijk, want je krijgt er ook weer wat positiefs voor terug om van de vettigheid af te blijven, namelijk afvallen en zo wrs. beter in je vel zitten!quote:Ik vind ook niet dat andere zich hoeven aan te passen aan jou, maar voor hem is het net zo min gezond
En als hij nog geen chips voor je wil opgeven vind ik dat ook niet echt goed klinken
Ik ben blij dat mijn vriendje net zo gezond leeft als ik, waarschijnlijk was het anders ook niet mijn vriendje
owgets!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh en vannacht lag 'ie vrijwel de hele nacht bij mij op bed en zelfs als ik bewoog, bewoog hij niet. Dat vond ik wel merkwaardig en hij lag ook op mijn tas in de kast.
Volgens Mark ligt het aan z'n ribben. Hij beweegt ook amper. Draait wel z'n kopje om maar ligt verder doodstil. Dus het is niet gewoon z'n poot.
Ik zou slecht kunnen tegen iemand die bijvoorbeeld elke dag junkfood eet of elke dag chips en koek etcquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Renske: succes met je katje!
Als er echt iets is moet hij/zij gewoon echt mee... Bij de jaarlijkse vaccinaties & controle ging die van ons ook altijd krijsen als ze vermoord was in het reismandje achterop de fiets. Maar dat is nou eenmaal het beste.
[..]
Dat soort dingen moet 'ie toch zelf weten? Ik vind wel dat ie kan benadrukken dat jij andere plannen hebt. Dat het gemeen is om dingen te eten waar je bij bent valt wel mee eigenlijk, want je krijgt er ook weer wat positiefs voor terug om van de vettigheid af te blijven, namelijk afvallen en zo wrs. beter in je vel zitten!
En smaakcompatibiliteit ken ik en is ook wel wat belangrijk, maar dat je het zo belangrijk vindt voor eten???
Met mate is inderdaad erg belangrijk, dan heb ik ook echt nergens problemen mee hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou het wel belangrijk vinden dat ie een beetje fatsoenlijk kan koken en dat het niet elke dag macaroni of boterhammen isLekkere hapjes eten nog met mate vind ik niets mis mee eigenlijk. Maar mate is het toverwoord. En eerlijk gezegd lukt dat veel beter met iemand erbij dan helemaal in m'n eentje. Dus als er dan toch iets lekkers in huis is, liever samen opeten, want op komt het toch wel waarschijnlijk
Dit is dus wat ik probeerde te zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef conleche het volgende:
Ik zou het verschrikkelijk vinden om met iemand te zijn die alleen ongezonde dingen eet. Maakt dan niet eens zoveel uit of dat voor mijn neus gebeurd. Het feit dat iemand zo slecht met z'n gezondheid omspringt vind ik dan veel erger. Ik bedoel, het is helemaal niet erg om af en toe een bakje chips te nemen, maar iedere avond en dan de hele zak.. Weinig respectvol. Niet naar jou en vooral niet tegenover zijn eigen lichaam. (kan best zijn dat hij mager is, maar hoe zit het met zijn aders??)
Dat is inderdaad wel een goede regelquote:Op donderdag 24 april 2008 15:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Okee, ik las over elke avond een hele zak heen. Maar helemaal uitbannen vind ik niet fair tegenover de ander. En een andere stelregel bij ons was: Niet klagen en ongezonde dingen eten. Dus als ik iets ongezonds vrat mocht ik niet zeggen dat ik dik was ofzo en hij ook niet, maar zeiden we gewoon 'Dan doe je er wat aan'.
En dat werkte wel goed!
nou geen koek, maar wel chips, sate, pinda's, kaas, frituur etc etcquote:Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eet jouw vriend ook elke avond koek en chips bij jullie op de bank?
En die eet dat elke dag voor jouw neus op? als jullie samen gezellig op de bank zittenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
nou geen koek, maar wel chips, sate, pinda's, kaas, frituur etc etcmijn vriend is gek op snacken ...
en tja ik heb daar niet veel moeite mee, ik bedenk me altijd gewoon hoeveel calorien ik bespaar door het niet te nemen
Goed dat je gegaan bent! Ik denk dat als zijn blaas eenmaal geleegd is, dat hij zich dan een stuk beter gaat voelen!!quote:
Oh, heet dat zo? Heb die term niet horen vallen, maar hij had het wel over steentjes dus het zal welquote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef k_i_m het volgende:
Oh, blaasgruis. Dat is heel zielig, dan ben je er gelukkig nog op tijd bijgeweest. Krijgt ie nou ook aangepast voer straks?
Peter en ik gaan met Koninginnedag gewoon hier de stad in, is altijd erg gezellig en met Hemelvaart gaan we naar Dauwpopquote:Op donderdag 24 april 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Gaan jullie nog wat doen met koninginnedag? Mark en ik gaan waarschijnlijk gewoon even de stad in hier. Er is oa een middeleeuwse en keltische markt. Dat lijkt me wel heel tof
.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Aww, wat zielig, Viking
Conleche, wees welkom om eens mee te eten! Maar vanavond wordt het simpel, omdat ik nog steeds een beetje mank ben. Toetje is meringue met aardbeien en limoenroom
Gisteren heerlijke aarbeien op alleeen beetje jammer dan nog geen 20 aarbeien 3 euro kostenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even aardbeitjes halen voor vanavond, heb ik zin in!
Weet ik toch, dat jij daar ook wel van houdtquote:Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Das gemeen, mij een beetje lekker maken met dat toetje![]()
Ik mag bepaalde dingen niet eten vanwege allergie/intolerantie, en dat zijn dingen die ik echt lekker vind. Een tijd geleden was ik ook op een soort 'dieet' en moest ik alle lekkere dingen laten staan. Iedereen in mijn omgeving bleef dat gewoon eten, bood het mij aan (quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha
Waarom voel je je dan beter?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef -marz- het volgende:
Viking wat zielig voor je katjeen wat goed dat je toch naar de dierenarts bent gegaan zeg.
Hopelijk komt alles nu goed met hem (klinkt niet goed van die piemel?)
Zoals ik volgens mij al eerder postte eet ik weer 'normaal' zoals ik eerst at. Ik voel me slecht als ik minder eet en ik gun mezelf zoveel lekkere dingetjes![]()
Verder veel te druk en daardoor te moe eigenlijk om te sporten. Eigenlijk is dat een smoes, maar ik kan ff de motivatie niet vinden. Over een paar dagen gaan we al op vakantie en mijn bikinistreven van 70 kg heb ik dan zeker weten niet gehaaldmaar ik maak me er ook niet echt druk om.
Gister naar "de afvallers" gekeken op SBS6, daarna voel ik me altijd een stuk beter
Broertje (van 19quote:Op donderdag 24 april 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
Wat dat betreft heb ik geloof ik niet zo'n hele goede ventHij weigert te koken als ik er niet ben, dus dan wordt het diepvriespizza, frituurvoedsel of hij gaat bij zijn moeder eten
![]()
Soms kook ik wel eens gewoon NIET uit protest, maar dan gebeurt er simpelweg niets want lief gaat niet uit zichzelf ineens koken ofzo. Dus dan is het 22.00 uur ofzo en zit ik mezelf al zo op te vreten dat ik maar een tosti voor mezelf maak![]()
Vanavond eet ik bij Coldfeet dus er zal thuis wel geen fatsoenlijk avondeten gegeten worden
Wat sneuquote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, heet dat zo? Heb die term niet horen vallen, maar hij had het wel over steentjes dus het zal wel. Hij vertelde zoveel, ben de helft alweer kwijt
.
Ik weet niet of 'ie aangepast voer krijgt. Nog niet over gehad. Eerst maar kijken hoe erg het is.
Ja, ik merkte dus pas vandaag echt wat en als ik merk dat iets niet in de haak ik sla ik wel meteen alarm.
Maar achteraf gezien waren al langer symptomen: aan geslachtsdelen likken, miauwen als je hem oppakt (wij dacht: stel je niet zo aan). Maar hij was gewoon wel actief. En vandaag kon 'ie gewoon amper meer lopen, zomaar ineens.
Hoe dik ze zijn voor het afvallen! Dat alleen al stemt mij onmiddellijk tevredenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan beter?
Daar waren ze allemaal heel veel afgevallen en sommige waren ronduit mager geworden
Van het gezin dat won waren de 2 jongste toch wel echt mager?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:45 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hoe dik ze zijn voor het afvallen! Dat alleen al stemt mij onmiddellijk tevreden![]()
En die 5 kilo van mij is een eitje vergeleken met wat zij kwijt moe(s)ten.
En zo mager zijn ze achteraf ook weer niet, op 1 na - een jong ding van 13. Ze moeten nog steeds flatterende cq. camouflerende kleding dragen.
Hah, dat herken ik exactquote:Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Broertje (van 19) weigerde ook altijd te koken
nu als hij kookt is het pizza, opwarm lasagne, of iets anders met 4000 kcal
toen hij nog niet kookte en ik er ook niet elke keer zin in had
nam ik van alles gewoon de helft, dus precies genoeg voor 1 persoon en kon hij het lekker uitzoeken
Ja die wonnen bedoel ik ja. Ok die jongen was nu ook slank.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Van het gezin dat won waren de 2 jongste toch wel echt mager?
Volgens mij bedoel jij een ander meisje
Hij doet een krachttraining en neemt voedingssuplementen zoals eiwitshakequote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hah, dat herken ik exact
Broertjes en gezond eten
Peter kookt ook amper als ik er niet ben. Ik ben er dus op maandagavond, woensdagavond en donderdagavond niet, en meestal eet hij op die dagen patat, pizza en pastaquote:Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Broertje (van 19) weigerde ook altijd te koken
nu als hij kookt is het pizza, opwarm lasagne, of iets anders met 4000 kcal
toen hij nog niet kookte en ik er ook niet elke keer zin in had
nam ik van alles gewoon de helft, dus precies genoeg voor 1 persoon en kon hij het lekker uitzoeken
Zeg je nu dat je yoghurt hebt gegeten als avondeten?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:12 schreef -marz- het volgende:
Over yoghurt gesproken. Vandaag mijn avondeten een bakje volle yoghurt met roosvicee (oid).
En nu moet ik toch nog door de regen naar de supermarkt, voor kattenbrokjes.
omdat ik anders geen eten krijg?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar waarom zouden jullie wel elke dag koken als jullie vriendjes/partners/broertjes/vaders dat weigeren ?
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar waarom zouden jullie wel elke dag koken als jullie vriendjes/partners/broertjes/vaders dat weigeren ?
Yuh.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je yoghurt hebt gegeten als avondeten?
Is toch gezellig en lekkerquote:
Je moet toch nog kattenbrokjes halen, neem dan ook een maaltijdsalade mee, of zo'n stoommaaltijd: dan hoef je ook niet te koken en krijg je toch iets binnen!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef -marz- het volgende:
[..]
Yuh.
Ik kook dus ook niet als ik alleen ben
Heb daar even bijgelezen en het klinkt echt of je er nog maar net op tijd bij was!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ouders komen zo even op de koffie(had ze gemaild over Taco).
Ik heb een halve maaltijdsalade op. Niet echt veel trek, maar ga zo nog even een paar crackers smeren. De dierenarts heeft net ook weer gebeld, maar voor degenen die geïnteresseerd zijn in de vorderingen, kijk even in dit topic--> Kat moet naar dierenarts, maar hoe?
Tuurlijk houd ik wel van etenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Is toch gezellig en lekkerof hou je niet van eten
ik vind het 't leukst om taart, toetjes koekjes e.d. te maken
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar dan kook je toch niet/of alleen voor jezelf net zolang tot het kwartje valt
Tja, ik doe het nou als werk, dus sowieso 20 uur in de week, maar daardoor heb ik weinig tijd gehad om het hier in huis te doen. Hier in huis is het al 3 weken niet meer schoongemaakt ofzoquote:Op donderdag 24 april 2008 19:46 schreef -marz- het volgende:
Sylvana ik ken niemand die het zo vaak over schoonmaken heeft als jij.
Misschien eens tijd voor een andere, leukere hobby?
Ja wel goed en zo. Maar ook wel lekker makkelijk voor de rest. en zo.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doenNet als met schoonmaken hier in huis, als ik het niet doe, doet niemand anders het. Ook al werk ik nu en zitten mn huisgenoten de hele dag thuis ivm herkansingsweek/vakantie. Ik ben gewoon veel te goed voor deze wereld
Heb nu de afwas klaar, zo nog ff de badkamer en wc schoonmaken en alles stofzuigen en dan ziet het er hier thuis ook weer netjes uit
Ja, vorig jaar als vakantiebaantje als alphahulp gwerkt ( bij mensen thuis schoonmaken die het vanwege ziekte/ouderdom niet meer zelf kunnen) En nu ik tijdelijk gestopt ben met studeren doe ik dit dus weer tot septemberquote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef -marz- het volgende:
Je hebt van je hobby je werk gemaakt zelfs?
Nee hoor grapje, viel me gewoon op. Ik heb soms ook poetsvlagen, waarbij ineens het hele huis schoon moet. Maar meestal zit ik gewoon op m'n reet niks te doen
Ze doen het niet omdat ze weten dat jij het toch wel gaat doenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doenNet als met schoonmaken hier in huis, als ik het niet doe, doet niemand anders het. Ook al werk ik nu en zitten mn huisgenoten de hele dag thuis ivm herkansingsweek/vakantie. Ik ben gewoon veel te goed voor deze wereld
Heb nu de afwas klaar, zo nog ff de badkamer en wc schoonmaken en alles stofzuigen en dan ziet het er hier thuis ook weer netjes uit
ja, das bruto, netto hou ik iets van 9 euro nog wat over per uurquote:Op donderdag 24 april 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja wel goed en zo. Maar ook wel lekker makkelijk voor de rest. en zo.
maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
m'n ouders willen een schoonmaakster huren, dus heb aangeboden dat ik het ook wel wil doen (ik maak wel schoon hoor en doe ook dingen voordat ik een preek krijg)
alpha hulp verdient 12,75/uur meen ik te lezen?
M'n huidige baantje krijg ik iets van 12 euro nettoquote:Op donderdag 24 april 2008 20:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, das bruto, netto hou ik iets van 9 euro nog wat over per uur
Uhuquote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ze doen het niet omdat ze weten dat jij het toch wel gaat doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
M'n huidige baantje krijg ik iets van 12 euro netto
als ik m'n best doe 14-15 euro maar ik ben niet zo goedmaar das geestelijk zo vermoeiend. Lijkt mij wel wat, alpha hulp.
Nee, zoals ik al zei, ik vind schoonmaken gewoon echt leuk om te doen. Geeft mezelf ook rust in mn hoofd, ff nergens aan hoeven te denken, lekker muziekje aan en als het allemaal weer schoon is geeft het me gewoon een hoop voldoeningquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Inderdaad het volgende:
Schoonmaken.Ik ken een paar mensen die er echt verslaafd aan zijn, maar wat is er nu zo leuk aan? Behalve dat alles netjes is erna natuurlijk..
Of doe jij het alleen voor het geld, Sylvana?
je hebt een PMquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar werk jij? Ik ben op dit moment aan het zoeken naar vakantiewerk
.
Ik kreeg 5 gulden en fooi. Maar nu heb ik het over heeeuul lang geledenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef -marz- het volgende:
WTF 15 euro PF, verdienen jullie kinders zo veel tegenwoordig?
Ik weet nog dat ik 10 gulden kreeg en dat was een vetpot.
Als je een leidinggevende functie hebtquote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef -marz- het volgende:
WTF 15 euro PF, verdienen jullie kinders zo veel tegenwoordig?
Ik weet nog dat ik 10 gulden kreeg en dat was een vetpot.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de M van Inderdaad waren..... FRIETJEESS....
ga ik door voor de koelkast
ja ik voel me nu wel goedquote:Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Inderdaad het volgende:
[..]Ik wil er niet over praten.
(nou ja, donderdag is de vaste frietdag hier, ik wilde mijn huisgenoot niet teleurstellen).
Voel je je nu beter trouwens? Of nog steeds zo-zo?
Ik gok dat ik twee keer zo veel eet als de meeste in dit topic - ik ben dan ook een tijdje niet meer afgevallenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Inderdaad het volgende:
OhDat is niet zo goed?
Je eet wel genoeg?
ondervoed heeft niet per se met je bmi te maken toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef -marz- het volgende:
Ondervoed? Bloedsuikerschommelingen? Dat laatste heb ik (denk ik) last van, om 4-5 uur 's middags word ik soms enorm brak en licht in m'n hoofd. En chagrijnig, dat schijnt ermee te maken te hebben. Als ik dan thuis kom ben ik heel moe en kan ik voor m'n gevoel zo gaan slapen voor de rest van de nacht.
En was je al wat gewicht kwijt Inderdaad?
quote:Ondervoeding treedt op bij personen of dieren met een tekort aan essentiële voedingsstoffen of/en een tekort aan joules en voedingsstoffen. Voedsel is noodzakelijk voor de instandhouding van het lichaam en levert energie voor het verrichten van arbeid. Ondervoeding kan ook optreden bij een tekort aan essentiële proteïnes, vitamines en mineralen, dit kan tot ernstige gezondheidsproblemen leiden.
Ondervoeding is meestal te wijten aan te weinig of verkeerde voeding, maar kan ook veroorzaakt worden door het onvermogen van het lichaam om voedsel op te nemen. Dit kan voorkomen bij bepaalde darmziektes en stofwisselingsstoornissen.
yeah, dat weet ik stiekem ook wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef -marz- het volgende:
Zelfs als je veel eet kan je ondervoed zijn heur. Iets met voedingsstoffen enzo die in snoep niet zo veel schijnen te zitten.
84,4, dus bijna niets. Ook pas 2/3 dagen bezig ofzo..quote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef -marz- het volgende:
En was je al wat gewicht kwijt Inderdaad?
Gelukkig heb je Fok!.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
hoi![]()
Ik ben aan het werk en ik verveel me...maar moet nog wel even. Zucht....
en wat doe jij voor werk? ik wil ook werk waar je kan fokkenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
hoi![]()
Ik ben aan het werk en ik verveel me...maar moet nog wel even. Zucht....
2 keer op een dag wegen is wel erg veelquote:Op donderdag 24 april 2008 20:57 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
84,4, dus bijna niets. Ook pas 2/3 dagen bezig ofzo..Komt allemaal nog wel!
Ah, dat was ik vergeten:
Hoevaak wegen jullie je? En hoelaat?
Ik doe het nu 's ochtends en 's avonds, en dat is niet echt goed.Soms zelfs overdag nog eens, lol.
Toch 3kg verschil tussen de ochtend en avond..
2 keer is teveel, ik zit niet te wachten op een obsessie ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
2 keer op een dag wegen is wel erg veelIk weeg me 1-2 keer in de week, 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest en als ik nog niks heb gegeten/gedronken
Bij een freelancer die pr werk doet voor festivals en feesten in amsterdam, persberichten schrijven enzo. Wel leuk alleen het betaalt niet echt veelquote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
en wat doe jij voor werk? ik wil ook werk waar je kan fokken
Hey ik ook dinsdag en donderdag. Enige dagen dat ik 's morgens alleen thuis ben en dus bij de weegschaal durf te komenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:09 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
2 keer is teveel, ik zit niet te wachten op een obsessie ofzo.
1-2 keer in week klinkt gezonder.. En in de ochtend weeg je het minst, dus dat klinkt beter ja.Ik ga het vanaf nu dan maar.. donderdag en dinsdag doen. Beste denk ik.
Hehe.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik ook dinsdag en donderdag. Enige dagen dat ik 's morgens alleen thuis ben en dus bij de weegschaal durf te komen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef -marz- het volgende:
Op het werk heb ik een eigen kantoor met een eigen pc om lekker de hele dag te fokken met een grote pot thee en de benen op tafel. En ik krijg daar belachelijk veel geld voor.
Nee dan is leeuwentemmer idd interessanter.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Maarja tis maar een bijbaantje en ik werk bij iemand thuis dus zoveel geld krijg ik nou eenmaal niet. Toch wel lekker op zich, ik zou niet snel in een supermarkt gaan zitten ofzo.
Succes en welterusten alvastquote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef Inderdaad het volgende:
Ik ga op de crosstrainer, douchen en slapen.
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast.
OMGquote:Russische doktoren verwijderen meter buik
Uitgegeven: 24 april 2008 19:20
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 19:20
MOSKOU - Russische chirurgen hebben de hangbuik van een vrouw verwijderd, omdat ze bijna niet meer kon lopen, meldde de Russische krant Pravda donderdag.
De buik was ruim een meter lang en hing tot op haar voeten. De chirurgen hebben ruim zestig kilo vet weggesneden.
nu.nl
Hai Clay! Het goed met deze hardloopster. Ik heb deze week 2x 8k gelopen en doe morgen een loopje van 5k. En jij?quote:
Het ging toch ook over hardlopen (Evy).quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lees het topic zou ik zeggen
Hoe hard ga je nu dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
Prima, afgelopen zaterdag en dinsdag nog 5km gelopen, nu in het weekend weer een keer.
ik probeer steeds sneller te worden, al valt dat niet mee.
Das best netjes toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
zaterdag 27min 40 sec is 11 km/uur
dinsdag 28 min +??
ja best netjes, 2 maanden geleden liep ik een wedstrijd mee in 29 min 36sec.quote:
goedquote:
aan jou had ik ook niet getwijfeld.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed
daarnet in de stromende regen hardgelopenvoel me wel een bikkel
Juist.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen.
Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Dat is toch juist iets moois van de natuurquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bah, ik heb buikpijn. Waarom moet een vrouw die toch geen kinderen wil ook ongesteld worden?
.
Helaas niet...quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef teigan het volgende:
Sterkte motorbloempje, maar je gaat niet meelopen dan? Als je meeloopt, dan krijg je nog wat slaap, en dat is toch beter dan niets..
Die openingloop is leuk, die heb ik in 99 gelopen... Toen was ie 3,4 km en ik heb hem geloof ik in 17 minuten gedaan... Het is een leuke sfeer, maar wat ben je kapot na zo'n nacht..quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
Helaas niet...
nou ja, vind het tof om motorbegeleiding te zijn, maar had ook graag gelopen. Er waren wat uitvallers in het team van mn studievereniging, zodat ik werd gevraagd om de openingsrit te lopen van 4km, da's wel tofmaar dat ging ik helaas niet redden..
volgend jaar kijk ik even wat ik doe, want vind motorbegeleiding doen ook wel heel tof
En dank jeheb de eerste sterke pot koffie al gezet hier op 't werk
Veel plezier is Parijs!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:51 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga de komende week niet hardlopen want dan zit ik in Parijs
Gokje:quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Veel plezier is Parijs!
Wat ga je er allemaal doen?
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Veel plezier is Parijs!
Wat ga je er allemaal doen?
Shoppen zal nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gokje:
Langs de Seine lopen, naar de Eiffeltoren, in de Jardins du Luxembourg wandelen, shoppen, naar de Notre Dame.
Ga je ook naar het rioolmuseum en de catacomben?
Klinkt leuk inderdaad, maar is nu een beetje laat dag isquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Faithy het volgende:
Miss_S: als je ontzettend leuke en toffe dingen wilt zien in 'vreemde' steden kan ik je GeoCaching aanraden.
Misschien iets kort dag om nu nog een gps-apparaat te kopen (zijn wat duur), maar wij doen dat iig altijd op onze tripjes.
In elke grote stad of in de buurt liggen wel wat 'caches', doosjes met daarin een logboek en een paar items. Sommige items hebben een doel ('wil naar Canada' bijvoorbeeld) en dan kun jij dat item een eindje op weg helpen door hem in de volgende cache te leggen.
Veel caches bestaan uit een combinatie van opdrachten, die je op leuke plekjes in een stad brengt waar je normaal als 'doorsnee-toerist' niet komt en leert je vaak een hoop over de geschiedenis van een stad
Wij hebben er voor Newcastle al een paar geselecteerd. Je komt lekker aan het wandelen, en doet niet alleen de 'standaard' plekken aan, die uiteraard ook wel leuk zijn
Ik ben er een paar jaar geleden 1 dag geweest met mijn beste vriendinquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef Inderdaad het volgende:
Parijs lijkt me zo leuk om eens te zien.![]()
*me zet op to-do lijstje voor volgend jaar*
En dat GeoCaching klinkt erg leuk.
Ik vind Rome ontzagwekkend en totaal niet vergelijkbaar met welke andere stad dan ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:38 schreef Faithy het volgende:Rome
als we in Italië zijn is het nog 300km rijdenmaar éigenlijk wil ik daar nog wel even heen, al is het maar een dagje
![]()
Of misschien in het najaar kijken of we een stedentripje kunnen regelen... René is er nog nooit geweest, en wil hem zo graag al dat moois laten zien
Ik ging voor het eerst naar Rome in 2002, met schoolquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Rome ontzagwekkend en totaal niet vergelijkbaar met welke andere stad dan ook.
Toen ik daar voor het eerst was, had ik toch een soort gevoel van 'thuiskomen'. Het is toch de bakermat van de westerse beschaving.
Ik weet nog dat ik bij het Colosseum uit de metro stapte en voor het eerst het Colosseum zag - bij avond, dus er brandden lichtjes in. Echt heel indrukwekkend.
Ben ik niet op geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:47 schreef Chicolate het volgende:
GPS hoort gewoon te werken onder bomen volgens mij. In de Midi-Pyreneen een paar dagen rondgelopen zonder kaart, alleen zo'n ding, en hij werkte perfect. Zelfs toen we de zon niet meer konden zien door het dichte struikgewas/bomen en we ons buiten de paden bevonden (het soort rondlopen waarbij je niet mag uitglijden, want dan glij je het ravijn in en je zit niet vast ofzo), deed ie het nog. Dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
En Rome is. Ik wil de Sint Pieter weer op! Zo ongelooflijk mooi (dat uitzicht dan, de Sint Pieter zelf vind ik echt een foeilelijke kerk
).
Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik niet op geweest.
Stond zó'n lange rij en had al 3 uur in de rij gestaan voor het Vaticaans Museum.
quote:
Nee, die was niet zo lang (sterker nog: we konden zo naar binnen).quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart was. Waarschijnlijk omdat je daar 3 Euro voor moet betalen ofzo, gierige toeristen
.
Heul niet in houdgreepquote:
Lieve fotoquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke.
[ afbeelding ]
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijntquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen in Italië? Wij zitten tussen 18 en 25 juli in de Dolomieten
www.pharosreizen.nlquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef -marz- het volgende:
Aaaww is Janneke een schildpadje? Lief koppie.
[..]
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijntvinden we het overal leuk, en we hebben een rough guide voor de leuke eettentjes en OV tips in de steden e.d.
Eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lieve fotoJe ziet er echt schattig uit daar
En JannekeLijkt een beetje op mijn Mini:
[ afbeelding ]
Ik was eigenlijk van plan een Paris Visite te kopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een lieve katjesWil er ook wel eentje, maar geen plek en lief is allergisch
![]()
Miss_S: wat mij in parijs ook wel handig leek waren de 'witte fietsen' (dat project dat volledig mislukt was in amsterdam werkt daar dus wel), weet de franse naam niet meer maar je ziet ze wel overal. Het was in elk geval niet duur en het is toch fijner dan de metro (die ook handig is hoor).
Ik ga ook niks boeken hoor, we rijden meestal gewoon met een campinggids in de hand ergens naartoe en dan bellen we ter plekke de camping of ze een plekje vrij hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
www.pharosreizen.nl
reisbureau van de ANWBgoedkoop
![]()
Ik had uigerekend hoeveel ik kwijt zou zijn met die pakketjes metrokaartjes en dat was ongeveer net zoveel als de Paris Visitequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Over Parijs:
Paris Visite is volgens mij vrij duur, maar ik kan me vergissen. Dat stond volgens mij in de Wat & Hoe. Wij hebben gewoon steeds een pakketje metrokaartjes gekocht en verder veel gelopen.
Dat systeem met die fietsen begreep ik niet helemaal. Is het de bedoeling dat je naar je bestemming fiets en je fiets vervolgens parkeert op de locatie waar je naartoe wilt en als je dan weer weg wilt, moet je weer een nieuwe fiets regelen? Volgens mij was het sowieso érg duur. Daarnaast lijkt het me ook best éng om in Parijs te fietsen.
Voor Disney heb je wel iets meer zones nodig, net zoals een paar andere dingen waar wij misschien heen willenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zoveel zones heb je waarschijnlijk niet nodig denk ik, nou ja als je naar disney gaat weet ik dat niet. Wij zaten wel redelijk van het centrum af en hadden nog genoeg aan een weekkaartje van 16,50 (voor alle OV is dat dan). Echt veel goedkoper dan rotterdam btw
Ja, ik vind je er echt lief uitzien daar!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Wat een schatje
.
Wat ik zo grappig vind aan Janneke is dat de ene helft van haar gezichtje licht is en de andere donker.
Ik noem haar dan ook altijd duo penotti.
Noem je MIJ nou schattig?![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |