abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58286765
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Ik wil er niet over praten.
(nou ja, donderdag is de vaste frietdag hier, ik wilde mijn huisgenoot niet teleurstellen ).

Voel je je nu beter trouwens? Of nog steeds zo-zo?
ja ik voel me nu wel goed
heb wel vaker dat ik me niet zo lekker voel overdag
duizelig etc. soort van misselijk en dan 2-3-4 uur slaap en dan is alles weer goed
pi_58286818
Oh Dat is niet zo goed?
Je eet wel genoeg?
pi_58286873
Ondervoed? Bloedsuikerschommelingen? Dat laatste heb ik (denk ik) last van, om 4-5 uur 's middags word ik soms enorm brak en licht in m'n hoofd. En chagrijnig, dat schijnt ermee te maken te hebben. Als ik dan thuis kom ben ik heel moe en kan ik voor m'n gevoel zo gaan slapen voor de rest van de nacht.

En was je al wat gewicht kwijt Inderdaad?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58286960
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Inderdaad het volgende:
Oh Dat is niet zo goed?
Je eet wel genoeg?
Ik gok dat ik twee keer zo veel eet als de meeste in dit topic - ik ben dan ook een tijdje niet meer afgevallen
pi_58287007
Zelfs als je veel eet kan je ondervoed zijn heur. Iets met voedingsstoffen enzo die in snoep niet zo veel schijnen te zitten.
pi_58287027
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef -marz- het volgende:
Ondervoed? Bloedsuikerschommelingen? Dat laatste heb ik (denk ik) last van, om 4-5 uur 's middags word ik soms enorm brak en licht in m'n hoofd. En chagrijnig, dat schijnt ermee te maken te hebben. Als ik dan thuis kom ben ik heel moe en kan ik voor m'n gevoel zo gaan slapen voor de rest van de nacht.

ondervoed heeft niet per se met je bmi te maken toch?
ja misschien mis ik wel wat essentiele vitaminen en mineralen
want echt zo gezond gezond eet ik ook weer niet
quote:
Ondervoeding treedt op bij personen of dieren met een tekort aan essentiële voedingsstoffen of/en een tekort aan joules en voedingsstoffen. Voedsel is noodzakelijk voor de instandhouding van het lichaam en levert energie voor het verrichten van arbeid. Ondervoeding kan ook optreden bij een tekort aan essentiële proteïnes, vitamines en mineralen, dit kan tot ernstige gezondheidsproblemen leiden.

Ondervoeding is meestal te wijten aan te weinig of verkeerde voeding, maar kan ook veroorzaakt worden door het onvermogen van het lichaam om voedsel op te nemen. Dit kan voorkomen bij bepaalde darmziektes en stofwisselingsstoornissen.
pi_58287036
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef -marz- het volgende:
Zelfs als je veel eet kan je ondervoed zijn heur. Iets met voedingsstoffen enzo die in snoep niet zo veel schijnen te zitten.
yeah, dat weet ik stiekem ook wel.
pi_58287126
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef -marz- het volgende:

84,4, dus bijna niets. Ook pas 2/3 dagen bezig ofzo.. Komt allemaal nog wel!

Ah, dat was ik vergeten:
Hoevaak wegen jullie je? En hoelaat?
Ik doe het nu 's ochtends en 's avonds, en dat is niet echt goed. Soms zelfs overdag nog eens, lol.
Toch 3kg verschil tussen de ochtend en avond..

En PF, moet je wel mee uitkijken als het doorzet. Het klinkt niet echt postief namelijk..
pi_58287144
hoi

Ik ben aan het werk en ik verveel me...maar moet nog wel even. Zucht....
pi_58287245
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
hoi

Gelukkig heb je Fok!.
pi_58287286
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:02 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Gelukkig heb je Fok!.
Precies, al is deze computer erg traag en het toetsenbord begeeft het geloof ik
pi_58287304
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
hoi

en wat doe jij voor werk? ik wil ook werk waar je kan fokken
pi_58287322
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:57 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

84,4, dus bijna niets. Ook pas 2/3 dagen bezig ofzo.. Komt allemaal nog wel!

Ah, dat was ik vergeten:
Hoevaak wegen jullie je? En hoelaat?
Ik doe het nu 's ochtends en 's avonds, en dat is niet echt goed. Soms zelfs overdag nog eens, lol.
Toch 3kg verschil tussen de ochtend en avond..
2 keer op een dag wegen is wel erg veel Ik weeg me 1-2 keer in de week, 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest en als ik nog niks heb gegeten/gedronken
pi_58287411
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

2 keer op een dag wegen is wel erg veel Ik weeg me 1-2 keer in de week, 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest en als ik nog niks heb gegeten/gedronken
2 keer is teveel, ik zit niet te wachten op een obsessie ofzo.
1-2 keer in week klinkt gezonder.. En in de ochtend weeg je het minst, dus dat klinkt beter ja. Ik ga het vanaf nu dan maar.. donderdag en dinsdag doen. Beste denk ik.
pi_58287422
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en wat doe jij voor werk? ik wil ook werk waar je kan fokken
Bij een freelancer die pr werk doet voor festivals en feesten in amsterdam, persberichten schrijven enzo. Wel leuk alleen het betaalt niet echt veel Maargoed het past bij m'n studie
pi_58287504
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:09 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

2 keer is teveel, ik zit niet te wachten op een obsessie ofzo.
1-2 keer in week klinkt gezonder.. En in de ochtend weeg je het minst, dus dat klinkt beter ja. Ik ga het vanaf nu dan maar.. donderdag en dinsdag doen. Beste denk ik.
Hey ik ook dinsdag en donderdag. Enige dagen dat ik 's morgens alleen thuis ben en dus bij de weegschaal durf te komen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58287533
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hey ik ook dinsdag en donderdag. Enige dagen dat ik 's morgens alleen thuis ben en dus bij de weegschaal durf te komen .
Hehe. Ik ga het toch stiekem morgenochtend nog doen, anders moet ik tot maandag wachten. Daarna stop ik echt.
pi_58287584
maakt toch niet uit als je je elke ochtend weegt - zo lang het maar geen invloed op je dag heeft

en ik ben verdomme in de laatste 20 seconden overboden op ebay, dat is mij tactiek
pi_58287637
Ik woog me eerst elke dag, nu eens in de 2 weken ofzo. Lekker gemotiveerd enzo.

Op het werk heb ik een eigen kantoor met een eigen pc om lekker de hele dag te fokken met een grote pot thee en de benen op tafel. En ik krijg daar belachelijk veel geld voor.
pi_58287916
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef -marz- het volgende:
Op het werk heb ik een eigen kantoor met een eigen pc om lekker de hele dag te fokken met een grote pot thee en de benen op tafel. En ik krijg daar belachelijk veel geld voor.

Maarja tis maar een bijbaantje en ik werk bij iemand thuis dus zoveel geld krijg ik nou eenmaal niet. Toch wel lekker op zich, ik zou niet snel in een supermarkt gaan zitten ofzo.
pi_58288067
Ik ga op de crosstrainer, douchen en slapen.
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast.
pi_58288105
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Maarja tis maar een bijbaantje en ik werk bij iemand thuis dus zoveel geld krijg ik nou eenmaal niet. Toch wel lekker op zich, ik zou niet snel in een supermarkt gaan zitten ofzo.
Nee dan is leeuwentemmer idd interessanter.

Offtopic geblaat, qua eten dan wel dieten heb ik ook niks meer te vertellen dus ik ga maar eens ergens anders vertier zoeken. Morgen nog 1 dag werken en dan een stevig staaltje vakantie vieren
pi_58288423
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef Inderdaad het volgende:
Ik ga op de crosstrainer, douchen en slapen.
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast.
Succes en welterusten alvast

Ik ben klaar met schoonmaken, dus nog ff rustig computeren en dan vroeg naar bed, morgen ook weer de hele dag werken.
pi_58288474
quote:
Russische doktoren verwijderen meter buik

Uitgegeven: 24 april 2008 19:20
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 19:20

MOSKOU - Russische chirurgen hebben de hangbuik van een vrouw verwijderd, omdat ze bijna niet meer kon lopen, meldde de Russische krant Pravda donderdag.

De buik was ruim een meter lang en hing tot op haar voeten. De chirurgen hebben ruim zestig kilo vet weggesneden.

nu.nl
OMG
pi_58289188
Hoe zit het met de hardloopsters?
#35.
pi_58289255
lees het topic zou ik zeggen
pi_58289257
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:15 schreef Clayton1 het volgende:
Hai Clay! Het goed met deze hardloopster. Ik heb deze week 2x 8k gelopen en doe morgen een loopje van 5k. En jij?
pi_58289397
Prima, afgelopen zaterdag en dinsdag nog 5km gelopen, nu in het weekend weer een keer.
ik probeer steeds sneller te worden, al valt dat niet mee.
#35.
pi_58289478
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lees het topic zou ik zeggen
Het ging toch ook over hardlopen (Evy).
#35.
pi_58289571
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
Prima, afgelopen zaterdag en dinsdag nog 5km gelopen, nu in het weekend weer een keer.
ik probeer steeds sneller te worden, al valt dat niet mee.
Hoe hard ga je nu dan?
pi_58289584
Daaarom zei ik ook, lees het topic
pi_58289756
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe hard ga je nu dan?
zaterdag 27min 40 sec is 11 km/uur
dinsdag 28 min +??
#35.
pi_58289808
Hier nog een hardloper

Ik heb zondag en woensdag hardgelopen (Evy), morgen ga ik verder met les 5. Deze week ook 3x 13 km gefietst.

Ik heb gister gezondigd Heb 4 uur in de auto gezeten en daarbij een halve zak winegums, een halve zak doritos en dubbelfris (niet eens de light variant) weggewerkt.

Daarom heb ik vandaag rustig aan gedaan, en ga ik morgen een maaltijdsalade maken met geroosterde kip met pesto en knoflook, rode ui, paprika, tomaatjes, sla.
Voor de dressing:halvanaise, mosterd, peper, knoflook en worcestershiresaus.
Daarbij een ciabatta opbakken met olijfolie en knoflook.

Kijken of lief dit ook naar binnen kan werken
Smoke City - Underwater love
pi_58289810
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

zaterdag 27min 40 sec is 11 km/uur
dinsdag 28 min +??
Das best netjes toch?
pi_58289889
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Das best netjes toch?
ja best netjes, 2 maanden geleden liep ik een wedstrijd mee in 29 min 36sec.
gaat dus steeds beter
#35.
pi_58290001
ik heb een enorme eetbehoefte maar ik heb al het eetbare in huis al op gegeten
en niet eens superveel gegeten als nog
en ik ben al de hele tijd misselijk maar ik heb wel trek en m'n buik voelt echt huuuge
maar ik voel me niet dik of zo
pi_58290431
quote:
Op donderdag 24 april 2008 22:15 schreef Clayton1 het volgende:
goed

daarnet in de stromende regen hardgelopen voel me wel een bikkel

morgennacht en zaterdagmiddag alleen kijken naar de hardlopers, batavierenrace

En nu slapen, MOE!!!! Heel MOE!!!

morgen is Faithy er weer vanaf 't werk, en dan ben ik er pas zondagavond weer
Ja doei.
pi_58290581
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

goed

daarnet in de stromende regen hardgelopen voel me wel een bikkel

aan jou had ik ook niet getwijfeld.
Maar rond Miss_S blijft het verdacht stil, terwijl ze normaal heel het topic vult.
#35.
pi_58290982
uh, laat haar.
pi_58292832
Zo, CF dat was lekkere pizza heur en lekkere aardbeien, die moet ik binnenkort ook ff halen. Aardbeien

Viking, wat fijn dat je beestje niets ernstigs mankeert. Blaasgruis komt heel veel voor bij katers ja. De zouten in de urine gaan kristallen vormen en dat gaat de boel verstoppen. De blaas kan er letterlijk van knappen en dan ben je echt ver van huis (mogelijk nierfalen enzo). Speciaal voer met minder zouten is zeker aan te raden aangezien het probleem anders blijft. Ik ben persoonlijk wel fan van de harde brokjes van Royal Canin. Dat is het enige wat de katten hier krijgen aangezien 1tje nogal heftige voedselallergie heeft. Wel duur, maar al je grootverpakkingen haalt valt het per saldo wel mee.

Ik ga mijn nest maar eens opzoeken
pi_58294433
Goedemorgen
Hier net mijn ontbijt op en nu een kopje thee.
Nog één ochtendje werken en dan weekend van 3 dagen. Dat mag ook wel, want volgend weekend moet ik weer doorwerken en we werken ook beiden 's ochtends op 30 april en de hele hemelvaartsdag.

Verder alles prima hier! Hopen dat het vanmiddag een beetje warm is, dan kruip ik met een boekje op mijn balkon.
  vrijdag 25 april 2008 @ 07:03:34 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58294477
Goedemorgen,

Ik ben er ook weer vroeg uit .
Gisteravond op tijd naar bed gegaan. Had knallende koppijn van al het gedoe van gisteren. Mijn ouders zijn ook nog even langs geweest.
Wel grappig om te merken dat mijn moeder in de fifties is blijven steken:

"Wat kost dat allemaal, zo naar de dierenarts? Je bent toch wel 150 euro kwijt, denk ik" (ik heb niks gezegd, maar ik dacht: ik mag blij zijn als het niet meer is dan 3 keer dat bedrag ).
Verder zei ze: "Zeg maar dat je een arme student bent en vraag of ze nog wat klusjes voor je te doen hebben." . Toen heb ik echt gezegd: "Mama, dat kon in de jaren vijftig misschien, maar nu werkt het écht niet meer zo." Gelukkig was ze niet mee, anders had ze dat nog tegen de dierenarts gezegd ook. Dan was ik echt door de grond gezakt . Het was toch een vreemde nacht zonder Taco. Vind het maar niks dat 'ie hier niet is. Ik weet niet of Janneke hem ook mist. Vast wel, maar daar merk ik niet heel veel van . De dierenarts belt vanmiddag nog even.

Ik ga straks naar een vriendin in Utrecht en Dinges gaat dus op vakantie, dus ik kan komende weken even op adem komen. Het vreet energie om zoveel met iemand bezig te zijn en dat ik wil helemaal niet, want ik heb haar nog niet eens gemeet. Nu kan ik eindelijk weer even afdalen naar de aarde en mijn energie steken in andere belangrijke dingen (like: scriptie afmaken) . Dus jullie horen niets / weinig meer over haar de komende dagen. Als ze terug is, gaan we snel meeten.

Verder ben ik ongesteld. Dat is ook altijd minder leuk.
Nu eerst even eten .

Fijne dag allemaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_58294664
Goedemorgen

vroeg op staan loont

tassen hangen op de motor, spullen zijn gepakt, en ben zo goed als klaar voor een werkdag én voor de Batavierenrace.

Vanavond om 12 uur is de start, en dan door tot zaterdagmiddag Ga dus de komende 40 uur niet écht meer slapen (er is ook nog feest morgenavond ) wish me luck!

Cruesli wordt nu naar binnen gewerkt, gewicht nog steeds 73,5, en wil nu echt graag weer normaal naar de wc kunnen Zit al weer een paar dagen 'verstopt', zeg maar..

Zodadelijk dus lekker naar 't werk, dan komt Faithy weer tevoorschijn en vanavond lekker BBQ-en

@Viking: aan Cato merkte ik sterk dat hij Sushi wel mistte.. en nog steeds dus misschien valt 't (gelukkig) mee met het missen bij jouw Janneke..

Ik hoop dat alles goedkomt met de kleine Taco
Ja doei.
pi_58294701
Sterkte motorbloempje, maar je gaat niet meelopen dan? Als je meeloopt, dan krijg je nog wat slaap, en dat is toch beter dan niets..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58294846
Goeiemorgen

Ben nog niet helemaal uitgeslapen, hoop zo na het douchen wel Moet de hele dag werken en dan snel boodschappen doen voor Peter hierheen komt Van het weekend lekker rustig weekendje, ff wat tijd aan elkaar besteden, laatste paar weken waren aardig druk.

Zo maar eens wat lekkere recepten uitzoeken voor dit weekend. Lekker kokkerellen heb ik nou doordeweeks ook niet echt tijd meer voor
pi_58294867
Goedemorgen meiden

Clayton ik sliep en vanaf nu zal het wel vaker (lees altijd) stil zijn als jij iets vraagt aan mij

Verder heb ik me niet gewogen, ben er niet helemaal bij deze ochtend
Beetje slecht geslapen
pi_58294930
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen. Niet iedereen meldt het altijd als ze hardgelopen hebben, en soms komt het er bij mensen gewoon niet van omdat ze druk met andere dingen zijn. En dit topic gaat niet alleen over hardlopen, maar over afvallen. Dus om je steeds alleen op de hardlopers te richten vind ik ook een beetje apart tegenover de mensen die niet hardlopen, maar aan andere sporten doen ( zoals zwemmen zoals ik)

Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:28:45 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58295026
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen.
Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Juist.
En dat heb ik ergens vorige week ook al gezegd.
Hij komt gewoon af en toe binnenvallen en vraagt dan alleen: "Hoe gaat het met de hardlopers hier?" "Hoe lang heb je gelopen?" "Hoe ver?" etc.
We zijn aan niemand verantwoording schuldig - alleen aan onszelf .
Ik vind het dus ook logisch dat Miss_S zo reageert .

Kwam er net achter dat ik geen schone bh's meer heb . Gelukkig heb ik er gisteren eentje uitgewassen en die zit nu in de droger. Is wel droog voor ik wegga .
Nu even eten .

Bah, ik heb buikpijn . Waarom moet een vrouw die toch geen kinderen wil ook ongesteld worden? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58295055
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bah, ik heb buikpijn . Waarom moet een vrouw die toch geen kinderen wil ook ongesteld worden? .
Dat is toch juist iets moois van de natuur
Ja dat zegt diegene die de pil zo lang mogelijk doorslikt
Maar hopelijk heb je er snel minder last van, is nooit echt leuk
pi_58295171
Goedemorgen allemaal.

Gister 10 minuten op de crosstrainer geweest. Een beetje weinig nog, maar ik ga het opbouwen. En vanavond ga ik weer Evy lopen, aflevering nummer 2.
Vandaag dus op het juiste tijdstip mezelf gewogen en ik weeg 83,3.

En ongesteld zijn valt vaak mee, alleen die buikpijn is erg irritant. Ook zo moeilijk te negeren.
pi_58295248
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef teigan het volgende:
Sterkte motorbloempje, maar je gaat niet meelopen dan? Als je meeloopt, dan krijg je nog wat slaap, en dat is toch beter dan niets..
Helaas niet...

nou ja, vind het tof om motorbegeleiding te zijn, maar had ook graag gelopen. Er waren wat uitvallers in het team van mn studievereniging, zodat ik werd gevraagd om de openingsrit te lopen van 4km, da's wel tof maar dat ging ik helaas niet redden..

volgend jaar kijk ik even wat ik doe, want vind motorbegeleiding doen ook wel heel tof

En dank je heb de eerste sterke pot koffie al gezet hier op 't werk
Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:48:44 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58295260
Ik ga dit weekend weer hardlopen.
Ben benieuwd hoe het gaat . Ik was de laatste dagen niet bij de computer vandaan te slaan, dus vandaar dat het er wederom bij in geschoten is, maar vanaf dit weekend wordt alles weer normaal. Yay! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58295289
Damn, dan heb je het echt wel erg te pakken zeg Renske Sterkte met je buikpijn en succes met je normale leven weer oppakken

Ik ben werken
pi_58295300
Ik ga de komende week niet hardlopen want dan zit ik in Parijs
pi_58295348
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:47 schreef Faithy het volgende:

[..]

Helaas niet...

nou ja, vind het tof om motorbegeleiding te zijn, maar had ook graag gelopen. Er waren wat uitvallers in het team van mn studievereniging, zodat ik werd gevraagd om de openingsrit te lopen van 4km, da's wel tof maar dat ging ik helaas niet redden..

volgend jaar kijk ik even wat ik doe, want vind motorbegeleiding doen ook wel heel tof

En dank je heb de eerste sterke pot koffie al gezet hier op 't werk
Die openingloop is leuk, die heb ik in 99 gelopen... Toen was ie 3,4 km en ik heb hem geloof ik in 17 minuten gedaan... Het is een leuke sfeer, maar wat ben je kapot na zo'n nacht..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58295356
hardlopen is trouwens zó fijn

dinsdag ook, in het zonnetje, blauwe lucht.. fluitende vogeltjes..
Muziekje op en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Evy heeft een aantal leuke muziekjes toch wel nu, met wat catchy tunes. Zoals 'Old Jack and Billy Boy', dat hupt zo lekker

ik denk dat ik zondag zó dood ben dat ik niet nog een stuk kan lopen, en dan wordt het pas uiterlijk vrijdag dat ik weer kan (dinsdag -vrijdagochtend zitten we in Engeland) en daar baal ik flink van. We gaan wel veel lopen in Newcastle, dus dat scheelt wel denk ik maar tóch..

Had nooit gedacht dat ik zó verslaafd zou raken
bedenk me net dat ik dinsdagochtend voor vertrek nog wel een rondje kan lopen
Doei.
pi_58295518
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:51 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga de komende week niet hardlopen want dan zit ik in Parijs
Veel plezier is Parijs!
Wat ga je er allemaal doen?

En Faithy, het is wel een goede verslaving. Beter dan roken/drugs enzo.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:12:00 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58295536
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Veel plezier is Parijs!
Gokje:

Langs de Seine lopen, naar de Eiffeltoren, in de Jardins du Luxembourg wandelen, shoppen, naar de Notre Dame.
Ga je ook naar het rioolmuseum en de catacomben?
Niet meer actief op Fok!
pi_58295537
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Veel plezier is Parijs!
Dankjewel
Nog geen vaste plannen, dinsdag gaan we wel naar Disney
pi_58295552
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gokje:

Langs de Seine lopen, naar de Eiffeltoren, in de Jardins du Luxembourg wandelen, shoppen, naar de Notre Dame.
Ga je ook naar het rioolmuseum en de catacomben?
Shoppen zal niet
De rest moeten we nog invullen maar zal vast wel
pi_58295637
Miss_S: als je ontzettend leuke en toffe dingen wilt zien in 'vreemde' steden kan ik je GeoCaching aanraden.

Misschien iets kort dag om nu nog een gps-apparaat te kopen (zijn wat duur), maar wij doen dat iig altijd op onze tripjes.

In elke grote stad of in de buurt liggen wel wat 'caches', doosjes met daarin een logboek en een paar items. Sommige items hebben een doel ('wil naar Canada' bijvoorbeeld) en dan kun jij dat item een eindje op weg helpen door hem in de volgende cache te leggen.

Veel caches bestaan uit een combinatie van opdrachten, die je op leuke plekjes in een stad brengt waar je normaal als 'doorsnee-toerist' niet komt en leert je vaak een hoop over de geschiedenis van een stad

Wij hebben er voor Newcastle al een paar geselecteerd. Je komt lekker aan het wandelen, en doet niet alleen de 'standaard' plekken aan, die uiteraard ook wel leuk zijn
Doei.
pi_58295706
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Faithy het volgende:
Miss_S: als je ontzettend leuke en toffe dingen wilt zien in 'vreemde' steden kan ik je GeoCaching aanraden.

Misschien iets kort dag om nu nog een gps-apparaat te kopen (zijn wat duur), maar wij doen dat iig altijd op onze tripjes.

In elke grote stad of in de buurt liggen wel wat 'caches', doosjes met daarin een logboek en een paar items. Sommige items hebben een doel ('wil naar Canada' bijvoorbeeld) en dan kun jij dat item een eindje op weg helpen door hem in de volgende cache te leggen.

Veel caches bestaan uit een combinatie van opdrachten, die je op leuke plekjes in een stad brengt waar je normaal als 'doorsnee-toerist' niet komt en leert je vaak een hoop over de geschiedenis van een stad

Wij hebben er voor Newcastle al een paar geselecteerd. Je komt lekker aan het wandelen, en doet niet alleen de 'standaard' plekken aan, die uiteraard ook wel leuk zijn
Klinkt leuk inderdaad, maar is nu een beetje laat dag is
pi_58295748
Parijs lijkt me zo leuk om eens te zien.
*me zet op to-do lijstje voor volgend jaar*
En dat GeoCaching klinkt erg leuk.
pi_58295768
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef Inderdaad het volgende:
Parijs lijkt me zo leuk om eens te zien.
*me zet op to-do lijstje voor volgend jaar*
En dat GeoCaching klinkt erg leuk.
Ik ben er een paar jaar geleden 1 dag geweest met mijn beste vriendin
Vond het erg mooi daar, nu 5 dagen met mijn vriendje
Zal toch anders zijn
pi_58295786
een goedkoop gps ding heb je 'al' voor 100 euro en het levert echt z'n geld op

zin in Newcastle

gaan in Italië en Oostenrijk ook Cachen
Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:29:42 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58295832
Ik wil idd ook nog eens een GPS-geval kopen .
Twee jaar geleden in Rome zó vaak verdwaald dat het niet leuk meer was. We hadden een enorme kutkaart van de ANWB (nooit kopen dus: de kleine straatjes staan er niet op) en toen we een Italiaanse vrouw de weg vroegen, kregen we van haar een veel betere kaart . Vanaf toen ging het dan ook beter .
Ik hoef voorlopig niet terug naar Parijs, maar ik wil wel spoedig weer terug naar Rome .
Niet meer actief op Fok!
pi_58295953
Rome

als we in Italië zijn is het nog 300km rijden maar éigenlijk wil ik daar nog wel even heen, al is het maar een dagje
Of misschien in het najaar kijken of we een stedentripje kunnen regelen... René is er nog nooit geweest, en wil hem zo graag al dat moois laten zien
Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:40:57 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58296001
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:38 schreef Faithy het volgende:
Rome

als we in Italië zijn is het nog 300km rijden maar éigenlijk wil ik daar nog wel even heen, al is het maar een dagje
Of misschien in het najaar kijken of we een stedentripje kunnen regelen... René is er nog nooit geweest, en wil hem zo graag al dat moois laten zien
Ik vind Rome ontzagwekkend en totaal niet vergelijkbaar met welke andere stad dan ook.
Toen ik daar voor het eerst was, had ik toch een soort gevoel van 'thuiskomen'. Het is toch de bakermat van de westerse beschaving .
Ik weet nog dat ik bij het Colosseum uit de metro stapte en voor het eerst het Colosseum zag - bij avond, dus er brandden lichtjes in. Echt heel indrukwekkend .
Niet meer actief op Fok!
pi_58296027
Wij hadden ook het plan om in de zomervakantie nog naar Rome te gaan
Maar dat zit er niet in, dus dan maar dagjes weg (zoals naar Antwerpen)
En 2 weken met mijn ouders mee
pi_58296039
Hé dat GeoCachen klinkt best leuk! Ik dacht dat het meer voor nerds was enzo

Faithy hoe zit dat dan in het bos enzo, werkt je GPS dan nog wel?

Wandelen met GPS lijkt me tof, maar de verwachting dat bomen het signaal tegenhouden weerhoudt mij ervan om er 1 aan te schaffen.

Vandaag laatste dag werken
pi_58296087
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind Rome ontzagwekkend en totaal niet vergelijkbaar met welke andere stad dan ook.
Toen ik daar voor het eerst was, had ik toch een soort gevoel van 'thuiskomen'. Het is toch de bakermat van de westerse beschaving .
Ik weet nog dat ik bij het Colosseum uit de metro stapte en voor het eerst het Colosseum zag - bij avond, dus er brandden lichtjes in. Echt heel indrukwekkend .
Ik ging voor het eerst naar Rome in 2002, met school
Wat een geweldige ervaring... zó mooi, zo gaaf dat alles waar ik over geleerd had er nog stond.. en wow..

het Pantheon Het Colosseum, het Forum..

Maar ook Ostia, de oude havenstad... zó prachtig.... ja.. daar moeten we nog 'even' heen dit jaar

@-marz-

Als je GPS eenmaal signaal heeft, verliest hij het in het bos niet zomaar. Wel als je hem daarna uitzet, en weer aanzet, want dan kan hij misschien het signaal moeilijk terugvinden.
Hij is vaak iets minder nauwkeurig, maar dat is geen kwestie van honderden meters, vaak maar een tiental

We zijn iig nog nooit verdwaald met dat ding, en hebben van bos tot stad gelopen ook op de motor werkt 't prima. Steuntje erop en rijden maar
Doei.
pi_58296100
GPS hoort gewoon te werken onder bomen volgens mij. In de Midi-Pyreneen een paar dagen rondgelopen zonder kaart, alleen zo'n ding, en hij werkte perfect. Zelfs toen we de zon niet meer konden zien door het dichte struikgewas/bomen en we ons buiten de paden bevonden (het soort rondlopen waarbij je niet mag uitglijden, want dan glij je het ravijn in en je zit niet vast ofzo), deed ie het nog. Dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn .

En Rome is . Ik wil de Sint Pieter weer op! Zo ongelooflijk mooi (dat uitzicht dan, de Sint Pieter zelf vind ik echt een foeilelijke kerk ).
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:48:48 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58296132
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:47 schreef Chicolate het volgende:
GPS hoort gewoon te werken onder bomen volgens mij. In de Midi-Pyreneen een paar dagen rondgelopen zonder kaart, alleen zo'n ding, en hij werkte perfect. Zelfs toen we de zon niet meer konden zien door het dichte struikgewas/bomen en we ons buiten de paden bevonden (het soort rondlopen waarbij je niet mag uitglijden, want dan glij je het ravijn in en je zit niet vast ofzo), deed ie het nog. Dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn .

En Rome is . Ik wil de Sint Pieter weer op! Zo ongelooflijk mooi (dat uitzicht dan, de Sint Pieter zelf vind ik echt een foeilelijke kerk ).
Ben ik niet op geweest.
Stond zó'n lange rij en had al 3 uur in de rij gestaan voor het Vaticaans Museum .
Niet meer actief op Fok!
pi_58296187
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben ik niet op geweest.
Stond zó'n lange rij en had al 3 uur in de rij gestaan voor het Vaticaans Museum .
Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart was . Waarschijnlijk omdat je daar 3 Euro voor moet betalen ofzo, gierige toeristen .

Vaticaanse Musea zijn een behoorlijk overrated ... je staat uuuren in de rij, kan stapje voor stapje het museum door en als je eenmaal bij de Sixtijnse Kapel bent, moet je dr zo snel mogelijk weer uit ... zonder te struikelen want tijdens het uitlopen probeer je de schilderingen nog te zien ... neh, doe mij het uitzicht maar .
pi_58296270

Wij hebben deze. Is maar een simpel ding, waar je alleen coordinaten op kunt lezen. Geen kaart niets dus
Wel kun je de verhoudingen zien tussen de verschillende punten, maar wegen ed. zijn niet te vinden
Doei.
pi_58296385
Ok het werkt dus wel volgens jullie. Het is wel stoer. Wat ben jij toch stoer Faithy

Ik was ook in Rome in 2002 geloof ik! Ook met school.

Dit jaar gaan we ook naar Italie, maar ik denk niet naar Rome. Maar we hebben nog weinig concrete plannen (behalve dat we raclette gaan eten in Zwitserland), dus wie weet.
pi_58296504
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:00 schreef -marz- het volgende:
Wat ben jij toch stoer Faithy

dat valt wel mee hoor

Waar gaan jullie heen in Italië? Wij zitten tussen 18 en 25 juli in de Dolomieten
Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:15:51 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58296717
Ik wilde net even een foto van mezelf in m'n nieuwe shirtje maken, maar het lukt niet echt. Krijg de webcam niet op de goede hoogte, afstand tussen mij en cam is te klein en als ik hem anders neerzet, is er weer een lichtprobleem... Misschien later nog dus .

Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke .

Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:17:10 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58296748
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart was . Waarschijnlijk omdat je daar 3 Euro voor moet betalen ofzo, gierige toeristen .
Nee, die was niet zo lang (sterker nog: we konden zo naar binnen).
Nee, de rij om de St Pieter óp te mogen was pas lang. Maar ik heb wél een foto van de kist van de vorige paus .
Niet meer actief op Fok!
pi_58296781

*kat in houdgreep*

!~

leuke foto
Doei.
pi_58296828
Lieve foto Renske
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:25:59 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58296927
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:18 schreef Faithy het volgende:

*kat in houdgreep*

!~

leuke foto
Heul niet in houdgreep . Ze vond het heel leuk om met mij op de foto te gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58296970
je hand zit om d'r keel
Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:33:02 #284
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58297098
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke .

[ afbeelding ]
Lieve foto Je ziet er echt schattig uit daar

En Janneke Lijkt een beetje op mijn Mini:

Vandaag ga ik winkelen- alleen weet ik niet in welke stad. Ben nog steeds aan het twijfelen of ik naar Groningen ga of ergens anders heen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58297206
Wat zijn katten toch mooie dieren!
Wij krijgen waarschijnlijk 2 kittens over een paar weken, ik verheug me er echt op. <3
pi_58297225
Wat een lieve katjes Wil er ook wel eentje, maar geen plek en lief is allergisch

Miss_S: wat mij in parijs ook wel handig leek waren de 'witte fietsen' (dat project dat volledig mislukt was in amsterdam werkt daar dus wel), weet de franse naam niet meer maar je ziet ze wel overal. Het was in elk geval niet duur en het is toch fijner dan de metro (die ook handig is hoor).

Gezondheids/afvaltechnisch geen nieuws, maar morgen ga ik op de weegschaal OH NOOOO!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58297257
Aaaww is Janneke een schildpadje? Lief koppie.
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:

[..]
Waar gaan jullie heen in Italië? Wij zitten tussen 18 en 25 juli in de Dolomieten
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijnt vinden we het overal leuk, en we hebben een rough guide voor de leuke eettentjes en OV tips in de steden e.d.
pi_58297278
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef -marz- het volgende:
Aaaww is Janneke een schildpadje? Lief koppie.
[..]

Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijnt vinden we het overal leuk, en we hebben een rough guide voor de leuke eettentjes en OV tips in de steden e.d.
www.pharosreizen.nl

reisbureau van de ANWB goedkoop

Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:41:36 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58297286
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lieve foto Je ziet er echt schattig uit daar

En Janneke Lijkt een beetje op mijn Mini:
[ afbeelding ]

Eens . Wat een schatje .
Wat ik zo grappig vind aan Janneke is dat de ene helft van haar gezichtje licht is en de andere donker.
Ik noem haar dan ook altijd duo penotti .

Noem je MIJ nou schattig? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58297296
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een lieve katjes Wil er ook wel eentje, maar geen plek en lief is allergisch

Miss_S: wat mij in parijs ook wel handig leek waren de 'witte fietsen' (dat project dat volledig mislukt was in amsterdam werkt daar dus wel), weet de franse naam niet meer maar je ziet ze wel overal. Het was in elk geval niet duur en het is toch fijner dan de metro (die ook handig is hoor).

Ik was eigenlijk van plan een Paris Visite te kopen
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:44:48 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58297348
nice Pic viking

geen tijd om nu alles bij te lezen, want heb zo een afspraak bij de kapper en moet nog ff ontbijten....

maar moet dit even kwijt:

weegschaal gaf vanmorgen aan: 85,7

gaat eindelijk weer de goede kant op. stond al een paar weken wat stil qua gewicht....

ow ja BMI= 25,04

nog 2 ons voor een gezond gewicht
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:45:28 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58297360
Over Parijs:

Paris Visite is volgens mij vrij duur, maar ik kan me vergissen. Dat stond volgens mij in de Wat & Hoe. Wij hebben gewoon steeds een pakketje metrokaartjes gekocht en verder veel gelopen.
Dat systeem met die fietsen begreep ik niet helemaal. Is het de bedoeling dat je naar je bestemming fiets en je fiets vervolgens parkeert op de locatie waar je naartoe wilt en als je dan weer weg wilt, moet je weer een nieuwe fiets regelen? Volgens mij was het sowieso érg duur. Daarnaast lijkt het me ook best éng om in Parijs te fietsen.
Niet meer actief op Fok!
pi_58297361
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:

[..]

www.pharosreizen.nl

reisbureau van de ANWB goedkoop

Ik ga ook niks boeken hoor, we rijden meestal gewoon met een campinggids in de hand ergens naartoe en dan bellen we ter plekke de camping of ze een plekje vrij hebben.
pi_58297372
Gefeliciteerd Beessie-Jen. Erg dichtbij! Je kan het!
pi_58297388
Zoveel zones heb je waarschijnlijk niet nodig denk ik, nou ja als je naar disney gaat weet ik dat niet. Wij zaten wel redelijk van het centrum af en hadden nog genoeg aan een weekkaartje van 16,50 (voor alle OV is dat dan). Echt veel goedkoper dan rotterdam btw
Het mooi kotsende meisje.
pi_58297403
dit wordt misschien ons nieuwe gezinslid:

Doei.
pi_58297407
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Over Parijs:

Paris Visite is volgens mij vrij duur, maar ik kan me vergissen. Dat stond volgens mij in de Wat & Hoe. Wij hebben gewoon steeds een pakketje metrokaartjes gekocht en verder veel gelopen.
Dat systeem met die fietsen begreep ik niet helemaal. Is het de bedoeling dat je naar je bestemming fiets en je fiets vervolgens parkeert op de locatie waar je naartoe wilt en als je dan weer weg wilt, moet je weer een nieuwe fiets regelen? Volgens mij was het sowieso érg duur. Daarnaast lijkt het me ook best éng om in Parijs te fietsen.
Ik had uigerekend hoeveel ik kwijt zou zijn met die pakketjes metrokaartjes en dat was ongeveer net zoveel als de Paris Visite
Dus denk dat ik toc voor de Paris Visite gaat, hoef ik 5 dagen nergens meer aan te denken
pi_58297421
*jaloers op Faithy *
Lief. <3 Heeft hij/zij al een naam?
pi_58297432
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zoveel zones heb je waarschijnlijk niet nodig denk ik, nou ja als je naar disney gaat weet ik dat niet. Wij zaten wel redelijk van het centrum af en hadden nog genoeg aan een weekkaartje van 16,50 (voor alle OV is dat dan). Echt veel goedkoper dan rotterdam btw
Voor Disney heb je wel iets meer zones nodig, net zoals een paar andere dingen waar wij misschien heen willen
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:51:25 #300
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58297464
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eens . Wat een schatje .
Wat ik zo grappig vind aan Janneke is dat de ene helft van haar gezichtje licht is en de andere donker.
Ik noem haar dan ook altijd duo penotti .

Noem je MIJ nou schattig? .
Ja, ik vind je er echt lief uitzien daar!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')