ja ik voel me nu wel goedquote:Op donderdag 24 april 2008 20:39 schreef Inderdaad het volgende:
[..]Ik wil er niet over praten.
(nou ja, donderdag is de vaste frietdag hier, ik wilde mijn huisgenoot niet teleurstellen).
Voel je je nu beter trouwens? Of nog steeds zo-zo?
Ik gok dat ik twee keer zo veel eet als de meeste in dit topic - ik ben dan ook een tijdje niet meer afgevallenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:46 schreef Inderdaad het volgende:
OhDat is niet zo goed?
Je eet wel genoeg?
ondervoed heeft niet per se met je bmi te maken toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef -marz- het volgende:
Ondervoed? Bloedsuikerschommelingen? Dat laatste heb ik (denk ik) last van, om 4-5 uur 's middags word ik soms enorm brak en licht in m'n hoofd. En chagrijnig, dat schijnt ermee te maken te hebben. Als ik dan thuis kom ben ik heel moe en kan ik voor m'n gevoel zo gaan slapen voor de rest van de nacht.
En was je al wat gewicht kwijt Inderdaad?
quote:Ondervoeding treedt op bij personen of dieren met een tekort aan essentiële voedingsstoffen of/en een tekort aan joules en voedingsstoffen. Voedsel is noodzakelijk voor de instandhouding van het lichaam en levert energie voor het verrichten van arbeid. Ondervoeding kan ook optreden bij een tekort aan essentiële proteïnes, vitamines en mineralen, dit kan tot ernstige gezondheidsproblemen leiden.
Ondervoeding is meestal te wijten aan te weinig of verkeerde voeding, maar kan ook veroorzaakt worden door het onvermogen van het lichaam om voedsel op te nemen. Dit kan voorkomen bij bepaalde darmziektes en stofwisselingsstoornissen.
yeah, dat weet ik stiekem ook wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:53 schreef -marz- het volgende:
Zelfs als je veel eet kan je ondervoed zijn heur. Iets met voedingsstoffen enzo die in snoep niet zo veel schijnen te zitten.
84,4, dus bijna niets. Ook pas 2/3 dagen bezig ofzo..quote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef -marz- het volgende:
En was je al wat gewicht kwijt Inderdaad?
Gelukkig heb je Fok!.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
hoi![]()
Ik ben aan het werk en ik verveel me...maar moet nog wel even. Zucht....
en wat doe jij voor werk? ik wil ook werk waar je kan fokkenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
hoi![]()
Ik ben aan het werk en ik verveel me...maar moet nog wel even. Zucht....
2 keer op een dag wegen is wel erg veelquote:Op donderdag 24 april 2008 20:57 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
84,4, dus bijna niets. Ook pas 2/3 dagen bezig ofzo..Komt allemaal nog wel!
Ah, dat was ik vergeten:
Hoevaak wegen jullie je? En hoelaat?
Ik doe het nu 's ochtends en 's avonds, en dat is niet echt goed.Soms zelfs overdag nog eens, lol.
Toch 3kg verschil tussen de ochtend en avond..
2 keer is teveel, ik zit niet te wachten op een obsessie ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
2 keer op een dag wegen is wel erg veelIk weeg me 1-2 keer in de week, 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest en als ik nog niks heb gegeten/gedronken
Bij een freelancer die pr werk doet voor festivals en feesten in amsterdam, persberichten schrijven enzo. Wel leuk alleen het betaalt niet echt veelquote:Op donderdag 24 april 2008 21:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
en wat doe jij voor werk? ik wil ook werk waar je kan fokken
Hey ik ook dinsdag en donderdag. Enige dagen dat ik 's morgens alleen thuis ben en dus bij de weegschaal durf te komenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:09 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
2 keer is teveel, ik zit niet te wachten op een obsessie ofzo.
1-2 keer in week klinkt gezonder.. En in de ochtend weeg je het minst, dus dat klinkt beter ja.Ik ga het vanaf nu dan maar.. donderdag en dinsdag doen. Beste denk ik.
Hehe.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik ook dinsdag en donderdag. Enige dagen dat ik 's morgens alleen thuis ben en dus bij de weegschaal durf te komen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef -marz- het volgende:
Op het werk heb ik een eigen kantoor met een eigen pc om lekker de hele dag te fokken met een grote pot thee en de benen op tafel. En ik krijg daar belachelijk veel geld voor.
Nee dan is leeuwentemmer idd interessanter.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Maarja tis maar een bijbaantje en ik werk bij iemand thuis dus zoveel geld krijg ik nou eenmaal niet. Toch wel lekker op zich, ik zou niet snel in een supermarkt gaan zitten ofzo.
Succes en welterusten alvastquote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef Inderdaad het volgende:
Ik ga op de crosstrainer, douchen en slapen.
Fijne avond nog allemaal en slaap lekker alvast.
OMGquote:Russische doktoren verwijderen meter buik
Uitgegeven: 24 april 2008 19:20
Laatst gewijzigd: 24 april 2008 19:20
MOSKOU - Russische chirurgen hebben de hangbuik van een vrouw verwijderd, omdat ze bijna niet meer kon lopen, meldde de Russische krant Pravda donderdag.
De buik was ruim een meter lang en hing tot op haar voeten. De chirurgen hebben ruim zestig kilo vet weggesneden.
nu.nl
Hai Clay! Het goed met deze hardloopster. Ik heb deze week 2x 8k gelopen en doe morgen een loopje van 5k. En jij?quote:
Het ging toch ook over hardlopen (Evy).quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lees het topic zou ik zeggen
Hoe hard ga je nu dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:22 schreef Clayton1 het volgende:
Prima, afgelopen zaterdag en dinsdag nog 5km gelopen, nu in het weekend weer een keer.
ik probeer steeds sneller te worden, al valt dat niet mee.
Das best netjes toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
zaterdag 27min 40 sec is 11 km/uur
dinsdag 28 min +??
ja best netjes, 2 maanden geleden liep ik een wedstrijd mee in 29 min 36sec.quote:
goedquote:
aan jou had ik ook niet getwijfeld.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
goed
daarnet in de stromende regen hardgelopenvoel me wel een bikkel
Juist.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen.
Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Dat is toch juist iets moois van de natuurquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bah, ik heb buikpijn. Waarom moet een vrouw die toch geen kinderen wil ook ongesteld worden?
.
Helaas niet...quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:51 schreef teigan het volgende:
Sterkte motorbloempje, maar je gaat niet meelopen dan? Als je meeloopt, dan krijg je nog wat slaap, en dat is toch beter dan niets..
Die openingloop is leuk, die heb ik in 99 gelopen... Toen was ie 3,4 km en ik heb hem geloof ik in 17 minuten gedaan... Het is een leuke sfeer, maar wat ben je kapot na zo'n nacht..quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
Helaas niet...
nou ja, vind het tof om motorbegeleiding te zijn, maar had ook graag gelopen. Er waren wat uitvallers in het team van mn studievereniging, zodat ik werd gevraagd om de openingsrit te lopen van 4km, da's wel tofmaar dat ging ik helaas niet redden..
volgend jaar kijk ik even wat ik doe, want vind motorbegeleiding doen ook wel heel tof
En dank jeheb de eerste sterke pot koffie al gezet hier op 't werk
Veel plezier is Parijs!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:51 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga de komende week niet hardlopen want dan zit ik in Parijs
Gokje:quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Veel plezier is Parijs!
Wat ga je er allemaal doen?
Dankjewelquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Veel plezier is Parijs!
Wat ga je er allemaal doen?
Shoppen zal nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gokje:
Langs de Seine lopen, naar de Eiffeltoren, in de Jardins du Luxembourg wandelen, shoppen, naar de Notre Dame.
Ga je ook naar het rioolmuseum en de catacomben?
Klinkt leuk inderdaad, maar is nu een beetje laat dag isquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Faithy het volgende:
Miss_S: als je ontzettend leuke en toffe dingen wilt zien in 'vreemde' steden kan ik je GeoCaching aanraden.
Misschien iets kort dag om nu nog een gps-apparaat te kopen (zijn wat duur), maar wij doen dat iig altijd op onze tripjes.
In elke grote stad of in de buurt liggen wel wat 'caches', doosjes met daarin een logboek en een paar items. Sommige items hebben een doel ('wil naar Canada' bijvoorbeeld) en dan kun jij dat item een eindje op weg helpen door hem in de volgende cache te leggen.
Veel caches bestaan uit een combinatie van opdrachten, die je op leuke plekjes in een stad brengt waar je normaal als 'doorsnee-toerist' niet komt en leert je vaak een hoop over de geschiedenis van een stad
Wij hebben er voor Newcastle al een paar geselecteerd. Je komt lekker aan het wandelen, en doet niet alleen de 'standaard' plekken aan, die uiteraard ook wel leuk zijn
Ik ben er een paar jaar geleden 1 dag geweest met mijn beste vriendinquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:24 schreef Inderdaad het volgende:
Parijs lijkt me zo leuk om eens te zien.![]()
*me zet op to-do lijstje voor volgend jaar*
En dat GeoCaching klinkt erg leuk.
Ik vind Rome ontzagwekkend en totaal niet vergelijkbaar met welke andere stad dan ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:38 schreef Faithy het volgende:Rome
als we in Italië zijn is het nog 300km rijdenmaar éigenlijk wil ik daar nog wel even heen, al is het maar een dagje
![]()
Of misschien in het najaar kijken of we een stedentripje kunnen regelen... René is er nog nooit geweest, en wil hem zo graag al dat moois laten zien
Ik ging voor het eerst naar Rome in 2002, met schoolquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Rome ontzagwekkend en totaal niet vergelijkbaar met welke andere stad dan ook.
Toen ik daar voor het eerst was, had ik toch een soort gevoel van 'thuiskomen'. Het is toch de bakermat van de westerse beschaving.
Ik weet nog dat ik bij het Colosseum uit de metro stapte en voor het eerst het Colosseum zag - bij avond, dus er brandden lichtjes in. Echt heel indrukwekkend.
Ben ik niet op geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:47 schreef Chicolate het volgende:
GPS hoort gewoon te werken onder bomen volgens mij. In de Midi-Pyreneen een paar dagen rondgelopen zonder kaart, alleen zo'n ding, en hij werkte perfect. Zelfs toen we de zon niet meer konden zien door het dichte struikgewas/bomen en we ons buiten de paden bevonden (het soort rondlopen waarbij je niet mag uitglijden, want dan glij je het ravijn in en je zit niet vast ofzo), deed ie het nog. Dus denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
En Rome is. Ik wil de Sint Pieter weer op! Zo ongelooflijk mooi (dat uitzicht dan, de Sint Pieter zelf vind ik echt een foeilelijke kerk
).
Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben ik niet op geweest.
Stond zó'n lange rij en had al 3 uur in de rij gestaan voor het Vaticaans Museum.
quote:
Nee, die was niet zo lang (sterker nog: we konden zo naar binnen).quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart was. Waarschijnlijk omdat je daar 3 Euro voor moet betalen ofzo, gierige toeristen
.
Heul niet in houdgreepquote:
Lieve fotoquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke.
[ afbeelding ]
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijntquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen in Italië? Wij zitten tussen 18 en 25 juli in de Dolomieten
www.pharosreizen.nlquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef -marz- het volgende:
Aaaww is Janneke een schildpadje? Lief koppie.
[..]
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijntvinden we het overal leuk, en we hebben een rough guide voor de leuke eettentjes en OV tips in de steden e.d.
Eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lieve fotoJe ziet er echt schattig uit daar
En JannekeLijkt een beetje op mijn Mini:
[ afbeelding ]
Ik was eigenlijk van plan een Paris Visite te kopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een lieve katjesWil er ook wel eentje, maar geen plek en lief is allergisch
![]()
Miss_S: wat mij in parijs ook wel handig leek waren de 'witte fietsen' (dat project dat volledig mislukt was in amsterdam werkt daar dus wel), weet de franse naam niet meer maar je ziet ze wel overal. Het was in elk geval niet duur en het is toch fijner dan de metro (die ook handig is hoor).
Ik ga ook niks boeken hoor, we rijden meestal gewoon met een campinggids in de hand ergens naartoe en dan bellen we ter plekke de camping of ze een plekje vrij hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
www.pharosreizen.nl
reisbureau van de ANWBgoedkoop
![]()
Ik had uigerekend hoeveel ik kwijt zou zijn met die pakketjes metrokaartjes en dat was ongeveer net zoveel als de Paris Visitequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Over Parijs:
Paris Visite is volgens mij vrij duur, maar ik kan me vergissen. Dat stond volgens mij in de Wat & Hoe. Wij hebben gewoon steeds een pakketje metrokaartjes gekocht en verder veel gelopen.
Dat systeem met die fietsen begreep ik niet helemaal. Is het de bedoeling dat je naar je bestemming fiets en je fiets vervolgens parkeert op de locatie waar je naartoe wilt en als je dan weer weg wilt, moet je weer een nieuwe fiets regelen? Volgens mij was het sowieso érg duur. Daarnaast lijkt het me ook best éng om in Parijs te fietsen.
Voor Disney heb je wel iets meer zones nodig, net zoals een paar andere dingen waar wij misschien heen willenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zoveel zones heb je waarschijnlijk niet nodig denk ik, nou ja als je naar disney gaat weet ik dat niet. Wij zaten wel redelijk van het centrum af en hadden nog genoeg aan een weekkaartje van 16,50 (voor alle OV is dat dan). Echt veel goedkoper dan rotterdam btw
Ja, ik vind je er echt lief uitzien daar!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Wat een schatje
.
Wat ik zo grappig vind aan Janneke is dat de ene helft van haar gezichtje licht is en de andere donker.
Ik noem haar dan ook altijd duo penotti.
Noem je MIJ nou schattig?![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |