quote:
Nee, die was niet zo lang (sterker nog: we konden zo naar binnen).quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was dat niet de rij om de Sint Pieter in te gaan? Die is namelijk schandelijk lang, maar voor de beklimming stond niet eens een rij toen ik er in Maart was. Waarschijnlijk omdat je daar 3 Euro voor moet betalen ofzo, gierige toeristen
.
Heul niet in houdgreepquote:
Lieve fotoquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke.
[ afbeelding ]
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijntquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen in Italië? Wij zitten tussen 18 en 25 juli in de Dolomieten
www.pharosreizen.nlquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef -marz- het volgende:
Aaaww is Janneke een schildpadje? Lief koppie.
[..]
Ja weten we nog niet. Hebben ook nog niets geboekt ofzo. Zolang de zon schijntvinden we het overal leuk, en we hebben een rough guide voor de leuke eettentjes en OV tips in de steden e.d.
Eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lieve fotoJe ziet er echt schattig uit daar
En JannekeLijkt een beetje op mijn Mini:
[ afbeelding ]
Ik was eigenlijk van plan een Paris Visite te kopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat een lieve katjesWil er ook wel eentje, maar geen plek en lief is allergisch
![]()
Miss_S: wat mij in parijs ook wel handig leek waren de 'witte fietsen' (dat project dat volledig mislukt was in amsterdam werkt daar dus wel), weet de franse naam niet meer maar je ziet ze wel overal. Het was in elk geval niet duur en het is toch fijner dan de metro (die ook handig is hoor).
Ik ga ook niks boeken hoor, we rijden meestal gewoon met een campinggids in de hand ergens naartoe en dan bellen we ter plekke de camping of ze een plekje vrij hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
www.pharosreizen.nl
reisbureau van de ANWBgoedkoop
![]()
Ik had uigerekend hoeveel ik kwijt zou zijn met die pakketjes metrokaartjes en dat was ongeveer net zoveel als de Paris Visitequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Over Parijs:
Paris Visite is volgens mij vrij duur, maar ik kan me vergissen. Dat stond volgens mij in de Wat & Hoe. Wij hebben gewoon steeds een pakketje metrokaartjes gekocht en verder veel gelopen.
Dat systeem met die fietsen begreep ik niet helemaal. Is het de bedoeling dat je naar je bestemming fiets en je fiets vervolgens parkeert op de locatie waar je naartoe wilt en als je dan weer weg wilt, moet je weer een nieuwe fiets regelen? Volgens mij was het sowieso érg duur. Daarnaast lijkt het me ook best éng om in Parijs te fietsen.
Voor Disney heb je wel iets meer zones nodig, net zoals een paar andere dingen waar wij misschien heen willenquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zoveel zones heb je waarschijnlijk niet nodig denk ik, nou ja als je naar disney gaat weet ik dat niet. Wij zaten wel redelijk van het centrum af en hadden nog genoeg aan een weekkaartje van 16,50 (voor alle OV is dat dan). Echt veel goedkoper dan rotterdam btw
Ja, ik vind je er echt lief uitzien daar!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens. Wat een schatje
.
Wat ik zo grappig vind aan Janneke is dat de ene helft van haar gezichtje licht is en de andere donker.
Ik noem haar dan ook altijd duo penotti.
Noem je MIJ nou schattig?![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |