Waarom voel je je dan beter?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef -marz- het volgende:
Viking wat zielig voor je katjeen wat goed dat je toch naar de dierenarts bent gegaan zeg.
Hopelijk komt alles nu goed met hem (klinkt niet goed van die piemel?)
Zoals ik volgens mij al eerder postte eet ik weer 'normaal' zoals ik eerst at. Ik voel me slecht als ik minder eet en ik gun mezelf zoveel lekkere dingetjes![]()
Verder veel te druk en daardoor te moe eigenlijk om te sporten. Eigenlijk is dat een smoes, maar ik kan ff de motivatie niet vinden. Over een paar dagen gaan we al op vakantie en mijn bikinistreven van 70 kg heb ik dan zeker weten niet gehaaldmaar ik maak me er ook niet echt druk om.
Gister naar "de afvallers" gekeken op SBS6, daarna voel ik me altijd een stuk beter
Broertje (van 19quote:Op donderdag 24 april 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
Wat dat betreft heb ik geloof ik niet zo'n hele goede ventHij weigert te koken als ik er niet ben, dus dan wordt het diepvriespizza, frituurvoedsel of hij gaat bij zijn moeder eten
![]()
Soms kook ik wel eens gewoon NIET uit protest, maar dan gebeurt er simpelweg niets want lief gaat niet uit zichzelf ineens koken ofzo. Dus dan is het 22.00 uur ofzo en zit ik mezelf al zo op te vreten dat ik maar een tosti voor mezelf maak![]()
Vanavond eet ik bij Coldfeet dus er zal thuis wel geen fatsoenlijk avondeten gegeten worden
Wat sneuquote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, heet dat zo? Heb die term niet horen vallen, maar hij had het wel over steentjes dus het zal wel. Hij vertelde zoveel, ben de helft alweer kwijt
.
Ik weet niet of 'ie aangepast voer krijgt. Nog niet over gehad. Eerst maar kijken hoe erg het is.
Ja, ik merkte dus pas vandaag echt wat en als ik merk dat iets niet in de haak ik sla ik wel meteen alarm.
Maar achteraf gezien waren al langer symptomen: aan geslachtsdelen likken, miauwen als je hem oppakt (wij dacht: stel je niet zo aan). Maar hij was gewoon wel actief. En vandaag kon 'ie gewoon amper meer lopen, zomaar ineens.
Hoe dik ze zijn voor het afvallen! Dat alleen al stemt mij onmiddellijk tevredenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan beter?
Daar waren ze allemaal heel veel afgevallen en sommige waren ronduit mager geworden
Van het gezin dat won waren de 2 jongste toch wel echt mager?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:45 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hoe dik ze zijn voor het afvallen! Dat alleen al stemt mij onmiddellijk tevreden![]()
En die 5 kilo van mij is een eitje vergeleken met wat zij kwijt moe(s)ten.
En zo mager zijn ze achteraf ook weer niet, op 1 na - een jong ding van 13. Ze moeten nog steeds flatterende cq. camouflerende kleding dragen.
Hah, dat herken ik exactquote:Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Broertje (van 19) weigerde ook altijd te koken
nu als hij kookt is het pizza, opwarm lasagne, of iets anders met 4000 kcal
toen hij nog niet kookte en ik er ook niet elke keer zin in had
nam ik van alles gewoon de helft, dus precies genoeg voor 1 persoon en kon hij het lekker uitzoeken
Ja die wonnen bedoel ik ja. Ok die jongen was nu ook slank.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Van het gezin dat won waren de 2 jongste toch wel echt mager?
Volgens mij bedoel jij een ander meisje
Hij doet een krachttraining en neemt voedingssuplementen zoals eiwitshakequote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hah, dat herken ik exact
Broertjes en gezond eten
Peter kookt ook amper als ik er niet ben. Ik ben er dus op maandagavond, woensdagavond en donderdagavond niet, en meestal eet hij op die dagen patat, pizza en pastaquote:Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Broertje (van 19) weigerde ook altijd te koken
nu als hij kookt is het pizza, opwarm lasagne, of iets anders met 4000 kcal
toen hij nog niet kookte en ik er ook niet elke keer zin in had
nam ik van alles gewoon de helft, dus precies genoeg voor 1 persoon en kon hij het lekker uitzoeken
Zeg je nu dat je yoghurt hebt gegeten als avondeten?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:12 schreef -marz- het volgende:
Over yoghurt gesproken. Vandaag mijn avondeten een bakje volle yoghurt met roosvicee (oid).
En nu moet ik toch nog door de regen naar de supermarkt, voor kattenbrokjes.
omdat ik anders geen eten krijg?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar waarom zouden jullie wel elke dag koken als jullie vriendjes/partners/broertjes/vaders dat weigeren ?
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar waarom zouden jullie wel elke dag koken als jullie vriendjes/partners/broertjes/vaders dat weigeren ?
Yuh.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je yoghurt hebt gegeten als avondeten?
Is toch gezellig en lekkerquote:
Je moet toch nog kattenbrokjes halen, neem dan ook een maaltijdsalade mee, of zo'n stoommaaltijd: dan hoef je ook niet te koken en krijg je toch iets binnen!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef -marz- het volgende:
[..]
Yuh.
Ik kook dus ook niet als ik alleen ben
Heb daar even bijgelezen en het klinkt echt of je er nog maar net op tijd bij was!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ouders komen zo even op de koffie(had ze gemaild over Taco).
Ik heb een halve maaltijdsalade op. Niet echt veel trek, maar ga zo nog even een paar crackers smeren. De dierenarts heeft net ook weer gebeld, maar voor degenen die geïnteresseerd zijn in de vorderingen, kijk even in dit topic--> Kat moet naar dierenarts, maar hoe?
Tuurlijk houd ik wel van etenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Is toch gezellig en lekkerof hou je niet van eten
ik vind het 't leukst om taart, toetjes koekjes e.d. te maken
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar dan kook je toch niet/of alleen voor jezelf net zolang tot het kwartje valt
Tja, ik doe het nou als werk, dus sowieso 20 uur in de week, maar daardoor heb ik weinig tijd gehad om het hier in huis te doen. Hier in huis is het al 3 weken niet meer schoongemaakt ofzoquote:Op donderdag 24 april 2008 19:46 schreef -marz- het volgende:
Sylvana ik ken niemand die het zo vaak over schoonmaken heeft als jij.
Misschien eens tijd voor een andere, leukere hobby?
Ja wel goed en zo. Maar ook wel lekker makkelijk voor de rest. en zo.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doenNet als met schoonmaken hier in huis, als ik het niet doe, doet niemand anders het. Ook al werk ik nu en zitten mn huisgenoten de hele dag thuis ivm herkansingsweek/vakantie. Ik ben gewoon veel te goed voor deze wereld
Heb nu de afwas klaar, zo nog ff de badkamer en wc schoonmaken en alles stofzuigen en dan ziet het er hier thuis ook weer netjes uit
Ja, vorig jaar als vakantiebaantje als alphahulp gwerkt ( bij mensen thuis schoonmaken die het vanwege ziekte/ouderdom niet meer zelf kunnen) En nu ik tijdelijk gestopt ben met studeren doe ik dit dus weer tot septemberquote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef -marz- het volgende:
Je hebt van je hobby je werk gemaakt zelfs?
Nee hoor grapje, viel me gewoon op. Ik heb soms ook poetsvlagen, waarbij ineens het hele huis schoon moet. Maar meestal zit ik gewoon op m'n reet niks te doen
Ze doen het niet omdat ze weten dat jij het toch wel gaat doenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doenNet als met schoonmaken hier in huis, als ik het niet doe, doet niemand anders het. Ook al werk ik nu en zitten mn huisgenoten de hele dag thuis ivm herkansingsweek/vakantie. Ik ben gewoon veel te goed voor deze wereld
Heb nu de afwas klaar, zo nog ff de badkamer en wc schoonmaken en alles stofzuigen en dan ziet het er hier thuis ook weer netjes uit
ja, das bruto, netto hou ik iets van 9 euro nog wat over per uurquote:Op donderdag 24 april 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja wel goed en zo. Maar ook wel lekker makkelijk voor de rest. en zo.
maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
m'n ouders willen een schoonmaakster huren, dus heb aangeboden dat ik het ook wel wil doen (ik maak wel schoon hoor en doe ook dingen voordat ik een preek krijg)
alpha hulp verdient 12,75/uur meen ik te lezen?
M'n huidige baantje krijg ik iets van 12 euro nettoquote:Op donderdag 24 april 2008 20:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, das bruto, netto hou ik iets van 9 euro nog wat over per uur
Uhuquote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ze doen het niet omdat ze weten dat jij het toch wel gaat doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
M'n huidige baantje krijg ik iets van 12 euro netto
als ik m'n best doe 14-15 euro maar ik ben niet zo goedmaar das geestelijk zo vermoeiend. Lijkt mij wel wat, alpha hulp.
Nee, zoals ik al zei, ik vind schoonmaken gewoon echt leuk om te doen. Geeft mezelf ook rust in mn hoofd, ff nergens aan hoeven te denken, lekker muziekje aan en als het allemaal weer schoon is geeft het me gewoon een hoop voldoeningquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Inderdaad het volgende:
Schoonmaken.Ik ken een paar mensen die er echt verslaafd aan zijn, maar wat is er nu zo leuk aan? Behalve dat alles netjes is erna natuurlijk..
Of doe jij het alleen voor het geld, Sylvana?
je hebt een PMquote:Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waar werk jij? Ik ben op dit moment aan het zoeken naar vakantiewerk
.
Ik kreeg 5 gulden en fooi. Maar nu heb ik het over heeeuul lang geledenquote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef -marz- het volgende:
WTF 15 euro PF, verdienen jullie kinders zo veel tegenwoordig?
Ik weet nog dat ik 10 gulden kreeg en dat was een vetpot.
Als je een leidinggevende functie hebtquote:Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef -marz- het volgende:
WTF 15 euro PF, verdienen jullie kinders zo veel tegenwoordig?
Ik weet nog dat ik 10 gulden kreeg en dat was een vetpot.
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de M van Inderdaad waren..... FRIETJEESS....
ga ik door voor de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |