abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58283647
Mijn vriend houdt ook wel van minder gezonde hapjes. Als ik hem chips voorzet eet hij het braaf op iig
Maar dat zijn dingen waar ik liever geen commentaar op wil geven. Ik wil graag dat hij mij mijn eigen keuzes laat maken, dus dan moet ik hem dat ook laten doen.

Ik ben het dus niet helemaal eens met wie dat ook zei dat vriendlief zijn eetgedrag moet aanpassen als jij probeert af te vallen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58283674
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:20 schreef -marz- het volgende:
Viking wat zielig voor je katje en wat goed dat je toch naar de dierenarts bent gegaan zeg.

Hopelijk komt alles nu goed met hem (klinkt niet goed van die piemel? )

Zoals ik volgens mij al eerder postte eet ik weer 'normaal' zoals ik eerst at. Ik voel me slecht als ik minder eet en ik gun mezelf zoveel lekkere dingetjes

Verder veel te druk en daardoor te moe eigenlijk om te sporten. Eigenlijk is dat een smoes, maar ik kan ff de motivatie niet vinden. Over een paar dagen gaan we al op vakantie en mijn bikinistreven van 70 kg heb ik dan zeker weten niet gehaald maar ik maak me er ook niet echt druk om.

Gister naar "de afvallers" gekeken op SBS6, daarna voel ik me altijd een stuk beter
Waarom voel je je dan beter?
Daar waren ze allemaal heel veel afgevallen en sommige waren ronduit mager geworden
pi_58284002
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
Wat dat betreft heb ik geloof ik niet zo'n hele goede vent Hij weigert te koken als ik er niet ben, dus dan wordt het diepvriespizza, frituurvoedsel of hij gaat bij zijn moeder eten

Soms kook ik wel eens gewoon NIET uit protest, maar dan gebeurt er simpelweg niets want lief gaat niet uit zichzelf ineens koken ofzo. Dus dan is het 22.00 uur ofzo en zit ik mezelf al zo op te vreten dat ik maar een tosti voor mezelf maak

Vanavond eet ik bij Coldfeet dus er zal thuis wel geen fatsoenlijk avondeten gegeten worden
Broertje (van 19 ) weigerde ook altijd te koken
nu als hij kookt is het pizza, opwarm lasagne, of iets anders met 4000 kcal
toen hij nog niet kookte en ik er ook niet elke keer zin in had
nam ik van alles gewoon de helft, dus precies genoeg voor 1 persoon en kon hij het lekker uitzoeken
pi_58284021
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, heet dat zo? Heb die term niet horen vallen, maar hij had het wel over steentjes dus het zal wel . Hij vertelde zoveel, ben de helft alweer kwijt .
Ik weet niet of 'ie aangepast voer krijgt. Nog niet over gehad. Eerst maar kijken hoe erg het is .
Ja, ik merkte dus pas vandaag echt wat en als ik merk dat iets niet in de haak ik sla ik wel meteen alarm.
Maar achteraf gezien waren al langer symptomen: aan geslachtsdelen likken, miauwen als je hem oppakt (wij dacht: stel je niet zo aan). Maar hij was gewoon wel actief. En vandaag kon 'ie gewoon amper meer lopen, zomaar ineens.
Wat sneu Maar uh, mijn katten likken altijd hun gelslachtasdelen (om te wassen)
pi_58284046
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom voel je je dan beter?
Daar waren ze allemaal heel veel afgevallen en sommige waren ronduit mager geworden
Hoe dik ze zijn voor het afvallen! Dat alleen al stemt mij onmiddellijk tevreden
En die 5 kilo van mij is een eitje vergeleken met wat zij kwijt moe(s)ten.

En zo mager zijn ze achteraf ook weer niet, op 1 na - een jong ding van 13. Ze moeten nog steeds flatterende cq. camouflerende kleding dragen.
pi_58284078
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:45 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hoe dik ze zijn voor het afvallen! Dat alleen al stemt mij onmiddellijk tevreden
En die 5 kilo van mij is een eitje vergeleken met wat zij kwijt moe(s)ten.

En zo mager zijn ze achteraf ook weer niet, op 1 na - een jong ding van 13. Ze moeten nog steeds flatterende cq. camouflerende kleding dragen.
Van het gezin dat won waren de 2 jongste toch wel echt mager?
Volgens mij bedoel jij een ander meisje
pi_58284085
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nam ik van alles gewoon de helft, dus precies genoeg voor 1 persoon en kon hij het lekker uitzoeken
Hah, dat herken ik exact

Broertjes en gezond eten
pi_58284114
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Van het gezin dat won waren de 2 jongste toch wel echt mager?
Volgens mij bedoel jij een ander meisje
Ja die wonnen bedoel ik ja. Ok die jongen was nu ook slank.

Maar ik vergelijk mezelf niet met die kinderen, maar met mijn leeftijdsgenoten.
pi_58284125
Wat sneu van je kat, Viking! Ik word er altijd zo naar van als m'n beest iets heeft, hij kan niet praten en ik vind het per definitie zielig als ik hem uit z'n territorium meesleur ergens naartoe, ook al is het voor z'n eigen bestwil.

Verder vind ik niet dat mijn vriend mee hoeft te lijnen met mij. Hij eet ook graag ongezonde dingen, hij rookt en hij drinkt bier. Tja, zijn keuze, en ik hou er niet minder om van hem. Dat deed hij namelijk allemaal ook al toen ik hem leerde kennen, dus wie ben ik om hem nu te willen veranderen? Ik ben mezelf, en ik doe dat niet. Mijn keuze. Meestal kook ik, en meestal is dat ook gezond. En als hij kookt is dat ook best vaak gezond, en soms ongezond, en dan eet ik wel wat minder.

Mijn dag was zo leuk alle lieve VWO3-kinderen hebben hun maatschappelijke stage (bejaarden begeleiden en leren verzorgen) afgesloten met een hele leuke thema-ochtend. Ik ben zo trots op ze, had echt niet verwacht dat ze zo veel zorg en tederheid in zich hadden, maar ze gingen zó leuk met die ouderen om, het was haast ontroerend.

Ze hadden zelf voor de hapjes gezorgd, dus heb wel een paar niet zo gezone dingen op, maar verder eigenlijk weinig gehad wegens erg drukke middag. Nu heb ik helemaal geen honger, dus ik neem een restje pompoensoep met een broodje.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2008 18:49:25 ]
pi_58284466
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hah, dat herken ik exact

Broertjes en gezond eten
Hij doet een krachttraining en neemt voedingssuplementen zoals eiwitshake
dus hij eet juist super veel (vooral eiwitten)
maar ja, ik eet dan ook gewoon een pizza hoor
pi_58284682
Over yoghurt gesproken. Vandaag mijn avondeten een bakje volle yoghurt met roosvicee (oid).

En nu moet ik toch nog door de regen naar de supermarkt, voor kattenbrokjes.
pi_58284727
quote:
Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Peter kookt ook amper als ik er niet ben. Ik ben er dus op maandagavond, woensdagavond en donderdagavond niet, en meestal eet hij op die dagen patat, pizza en pasta

Ik ben weer terug uit de stad, het regent Dus heb alleen het hoognodige gehaald. Maar dus nog geen nieuwe zomerjas ofzo gekocht die ik eigenlijk ook wel nodig heb. Naja, van het weekend nog maar ff kijken dan
  donderdag 24 april 2008 @ 19:17:25 #163
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58284808
Wat posten jullie veel zeg
Kijk even niet...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58284824
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:12 schreef -marz- het volgende:
Over yoghurt gesproken. Vandaag mijn avondeten een bakje volle yoghurt met roosvicee (oid).

En nu moet ik toch nog door de regen naar de supermarkt, voor kattenbrokjes.
Zeg je nu dat je yoghurt hebt gegeten als avondeten?
pi_58284825
Maar waarom zouden jullie wel elke dag koken als jullie vriendjes/partners/broertjes/vaders dat weigeren ?
pi_58284855
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar waarom zouden jullie wel elke dag koken als jullie vriendjes/partners/broertjes/vaders dat weigeren ?
omdat ik anders geen eten krijg?
pi_58284871
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

De mijne kookt best vaak. Maar dan moet ik het wel eerder zeggen dan 19 uur...

Als hij kookt is het de ene keer heel lekker en de ander keer gebruikt ie iets teveel ingredienten zeg maar...
pi_58284953
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

omdat ik anders geen eten krijg?

Maar dan kook je toch niet/of alleen voor jezelf net zolang tot het kwartje valt
pi_58284956
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeg je nu dat je yoghurt hebt gegeten als avondeten?
Yuh.

Ik kook dus ook niet als ik alleen ben
pi_58284999
Koken vind ik - het leukst met vrienden

Als ik alleen ben dan nodig ik mezelf bij iemand uit haha Sowieso kookt voor 6-8-10 mensen makkelijker dan voor 1-2
pi_58285023
Ik vind koken helemaal nooit leuk.
pi_58285049
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef -marz- het volgende:
Ik vind koken helemaal nooit leuk.
Is toch gezellig en lekker of hou je niet van eten
ik vind het 't leukst om taart, toetjes koekjes e.d. te maken
pi_58285057
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef -marz- het volgende:

[..]

Yuh.

Ik kook dus ook niet als ik alleen ben
Je moet toch nog kattenbrokjes halen, neem dan ook een maaltijdsalade mee, of zo'n stoommaaltijd: dan hoef je ook niet te koken en krijg je toch iets binnen!
  donderdag 24 april 2008 @ 19:28:11 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58285106
Mijn ouders komen zo even op de koffie (had ze gemaild over Taco).
Ik heb een halve maaltijdsalade op. Niet echt veel trek, maar ga zo nog even een paar crackers smeren. De dierenarts heeft net ook weer gebeld, maar voor degenen die geïnteresseerd zijn in de vorderingen, kijk even in dit topic --> Kat moet naar dierenarts, maar hoe?
Niet meer actief op Fok!
pi_58285276
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
Mijn ouders komen zo even op de koffie (had ze gemaild over Taco).
Ik heb een halve maaltijdsalade op. Niet echt veel trek, maar ga zo nog even een paar crackers smeren. De dierenarts heeft net ook weer gebeld, maar voor degenen die geïnteresseerd zijn in de vorderingen, kijk even in dit topic --> Kat moet naar dierenarts, maar hoe?
Heb daar even bijgelezen en het klinkt echt of je er nog maar net op tijd bij was!
pi_58285344
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Is toch gezellig en lekker of hou je niet van eten
ik vind het 't leukst om taart, toetjes koekjes e.d. te maken
Tuurlijk houd ik wel van eten

Taart maken e.d. vond ik vroegah ook leuk, maar sinds ik voor mezelf moet koken en het geld kost vind ik er helemaal niks meer aan. Het kost tijd, geld, de keuken wordt er een troep van

Te laat conleche, net terug met alleen kattenvoer en een fles cranberrysap. Avondeten is toch overrated vind ik. Zoals sommigen geen honger hebben 's ochtends heb ik 's avonds niet zo veel trek.
pi_58285522
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar dan kook je toch niet/of alleen voor jezelf net zolang tot het kwartje valt
waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doen Net als met schoonmaken hier in huis, als ik het niet doe, doet niemand anders het. Ook al werk ik nu en zitten mn huisgenoten de hele dag thuis ivm herkansingsweek/vakantie. Ik ben gewoon veel te goed voor deze wereld

Heb nu de afwas klaar, zo nog ff de badkamer en wc schoonmaken en alles stofzuigen en dan ziet het er hier thuis ook weer netjes uit

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 24-04-2008 19:49:09 ]
pi_58285600
Sylvana ik ken niemand die het zo vaak over schoonmaken heeft als jij.
Misschien eens tijd voor een andere, leukere hobby?
pi_58285713
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:46 schreef -marz- het volgende:
Sylvana ik ken niemand die het zo vaak over schoonmaken heeft als jij.
Misschien eens tijd voor een andere, leukere hobby?
Tja, ik doe het nou als werk, dus sowieso 20 uur in de week, maar daardoor heb ik weinig tijd gehad om het hier in huis te doen. Hier in huis is het al 3 weken niet meer schoongemaakt ofzo Dus gewoon hoog tijd dat dat weer gebeurd, en helemaal als Peer hier is in het weekend, vind ik het toch wel fijn als het schoon is

Dus ja, anderen hebben het de hele dag over colleges of motoren, ik over schoonmaken

En met schoonmaken verbrand je tenminste wel een boel caloriëen
pi_58285781
Je hebt van je hobby je werk gemaakt zelfs?

Nee hoor grapje, viel me gewoon op. Ik heb soms ook poetsvlagen, waarbij ineens het hele huis schoon moet. Maar meestal zit ik gewoon op m'n reet niks te doen
pi_58285963
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

waarom zou ik? Ik vind het niet erg om te doen Net als met schoonmaken hier in huis, als ik het niet doe, doet niemand anders het. Ook al werk ik nu en zitten mn huisgenoten de hele dag thuis ivm herkansingsweek/vakantie. Ik ben gewoon veel te goed voor deze wereld

Heb nu de afwas klaar, zo nog ff de badkamer en wc schoonmaken en alles stofzuigen en dan ziet het er hier thuis ook weer netjes uit
Ja wel goed en zo. Maar ook wel lekker makkelijk voor de rest. en zo.
maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
m'n ouders willen een schoonmaakster huren, dus heb aangeboden dat ik het ook wel wil doen (ik maak wel schoon hoor en doe ook dingen voordat ik een preek krijg )
alpha hulp verdient 12,75/uur meen ik te lezen?
pi_58285982
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef -marz- het volgende:
Je hebt van je hobby je werk gemaakt zelfs?

Nee hoor grapje, viel me gewoon op. Ik heb soms ook poetsvlagen, waarbij ineens het hele huis schoon moet. Maar meestal zit ik gewoon op m'n reet niks te doen
Ja, vorig jaar als vakantiebaantje als alphahulp gwerkt ( bij mensen thuis schoonmaken die het vanwege ziekte/ouderdom niet meer zelf kunnen) En nu ik tijdelijk gestopt ben met studeren doe ik dit dus weer tot september Dus ik maak voor mn werk schoon, bij mezelf thuis ben ik de enige die schoonmaakt en bij Peter maak ik ook vaak schoon, dus ja, doe het wel reg vaak ja Maar ik vind het dus niet erg om te doen, lekker nergens aan denken, muziek aan en gaan En dan tussendoor een beetje internetten
pi_58285985
quote:
Op donderdag 24 april 2008 19:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ze doen het niet omdat ze weten dat jij het toch wel gaat doen
pi_58286008
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja wel goed en zo. Maar ook wel lekker makkelijk voor de rest. en zo.
maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten
m'n ouders willen een schoonmaakster huren, dus heb aangeboden dat ik het ook wel wil doen (ik maak wel schoon hoor en doe ook dingen voordat ik een preek krijg )
alpha hulp verdient 12,75/uur meen ik te lezen?
ja, das bruto, netto hou ik iets van 9 euro nog wat over per uur
pi_58286055
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, das bruto, netto hou ik iets van 9 euro nog wat over per uur
M'n huidige baantje krijg ik iets van 12 euro netto
als ik m'n best doe 14-15 euro maar ik ben niet zo goed maar das geestelijk zo vermoeiend. Lijkt mij wel wat, alpha hulp.
pi_58286066
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ze doen het niet omdat ze weten dat jij het toch wel gaat doen
Uhu De mens is er immers op ingericht om geen caloriëen te verspillen
pi_58286087
Schoonmaken. Ik ken een paar mensen die er echt verslaafd aan zijn, maar wat is er nu zo leuk aan? Behalve dat alles netjes is erna natuurlijk..

Of doe jij het alleen voor het geld, Sylvana?
pi_58286101
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

M'n huidige baantje krijg ik iets van 12 euro netto
als ik m'n best doe 14-15 euro maar ik ben niet zo goed maar das geestelijk zo vermoeiend. Lijkt mij wel wat, alpha hulp.
Waar werk jij? Ik ben op dit moment aan het zoeken naar vakantiewerk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58286136
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Inderdaad het volgende:
Schoonmaken. Ik ken een paar mensen die er echt verslaafd aan zijn, maar wat is er nu zo leuk aan? Behalve dat alles netjes is erna natuurlijk..

Of doe jij het alleen voor het geld, Sylvana?
Nee, zoals ik al zei, ik vind schoonmaken gewoon echt leuk om te doen. Geeft mezelf ook rust in mn hoofd, ff nergens aan hoeven te denken, lekker muziekje aan en als het allemaal weer schoon is geeft het me gewoon een hoop voldoening Anders dan deed ik het ook niet uit mezelf bij Peter hoor, want daar krijg ik er geen geld voor

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 24-04-2008 20:24:17 ]
pi_58286212
WTF 15 euro PF, verdienen jullie kinders zo veel tegenwoordig?

Ik weet nog dat ik 10 gulden kreeg en dat was een vetpot.
pi_58286246
Gegeten vandaag tot nog toe:

O: 2 vezelcrackers met biefstukworst
L: salade van 2 gekookte eitjes, een half zakje paprika rauwkostmix een eetlepel light-mayo en kruiden.
T: wodka met cocktailgarnalen en light-mayo

Voor vanavond in de planning:

Biologische kip piripiri uit de oven met de andere helft van de zak wokgroenten van gister, Toe: aardbeien.
pi_58286275
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar werk jij? Ik ben op dit moment aan het zoeken naar vakantiewerk .
je hebt een PM
pi_58286283
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef -marz- het volgende:

Ik kreeg 5 gulden en fooi. Maar nu heb ik het over heeeuul lang geleden
pi_58286293
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:19 schreef -marz- het volgende:

Als je een leidinggevende functie hebt
pi_58286355
Nu ben ik wel nieuwsgierig

Ik ben een fles cranberrysap aan het wegwerken. Had een beginnend blaas-ontsteking-achtig gevoel.
pi_58286459
dit schijnt goed te verdienen/leuk te zijn
maar uh, modellen? haha http://www.promodames.com/
pi_58286543
Ik moet ook ooit leren schoonmaken leuk te vinden, zou zoveel beter zijn voor dit huis.

O: 2 crackers met kaas
T: 2 koekjes en halve komkommer
L: halve boterham (Duits brood dat er al 3 dagen ligt is smerig)
T: Appel
M: Te ongezond, dus dat noem ik maar niet.
T: Na de crosstrainer vandaag eet ik nog wat yoghurt met aardbeien.

Ik 3 dagen in de week Evy doen en 3 dagen op de crosstrainer voor een aantal minuten (opbouwen naar 40). 3 dagen fiets ik 1 uurtje nu, dus beweging moet op zich goed zijn.
pi_58286622
Ik zou vandaag evy doen maar het regent en ik heb net 3 uur geslapen want ik voelde mij zo-zo
pi_58286635
de M van Inderdaad waren..... FRIETJEESS....
ga ik door voor de koelkast
pi_58286700
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de M van Inderdaad waren..... FRIETJEESS....
ga ik door voor de koelkast
Ik wil er niet over praten.
(nou ja, donderdag is de vaste frietdag hier, ik wilde mijn huisgenoot niet teleurstellen ).

Voel je je nu beter trouwens? Of nog steeds zo-zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')