abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 14:38:08 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58278783
nou dan ben ik nu de enige; denk ik.... ik ben het namelijk niet eens met DandD....
ik vind het heeeel leuk hoor als je vriend je steunt enzo en dan maar niets eet als je er bent enzo..
maar WIE is er op dieet? en hoe lang kan dat wel niet duren? ik vind het eerlijk gezegd ook andersom egoistisch om te zeggen dat omdat ik op dieet ben, mijn vriend ook geen lekkere dingen meer in huis mag halen en lekker mag genieten van dingen die ik op dat moment niet WIL (mag is heel wat anders) eten..
ik woon ook samen, misschien is het dan anders.....
maar je kan toch niet verwachten dat iedereen in je omgeving zich aanpast, omdat je op dieet bent???
ik denk dat het meer een wilskracht-issue is...gewoon hard zijn voor jezelf. Verleidingen leren weerstaan

naja das dan mijn mening en het werkt heeeeel goed haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 24 april 2008 @ 14:38:49 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58278797
Oh en vannacht lag 'ie vrijwel de hele nacht bij mij op bed en zelfs als ik bewoog, bewoog hij niet. Dat vond ik wel merkwaardig en hij lag ook op mijn tas in de kast.
Volgens Mark ligt het aan z'n ribben. Hij beweegt ook amper. Draait wel z'n kopje om maar ligt verder doodstil. Dus het is niet gewoon z'n poot.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 april 2008 @ 14:44:44 #103
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58278931
Vanochtend dus Theorieding gemaakt, appeltje eitje 2 foutjes waaronder een van "Hoe hard mag je hier?" en ik 800 ipv 80 invulde

Minpuntje was dat ze mijn fantastische havo 3 ( ) pasfoto niet goed vonden, kon ik weer heen en weer om nieuwe te laten maken in de stad. Toen kwam ik in de stad mijn nicht tegen, even met haar een saucijzenbroodje ( ) gegeten en toen nog even een broek en trui gekocht, shop till we drop of niet dan
Morgen les 5 van Evy... eigenlijk dan zondag les 6 maar misschien doe ik die maandag wel aangezien ik zondag ga fietsen met een vriend van me.
Bernie en ik zijn tof.
pi_58279157
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou .
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks .
Echt gaan hoor! Dit klinkt helemaal niet goed!
pi_58279164
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou .
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks .
Wow klinkt ernstig! Zet z'n mandje voor hem en kijk of hij er zelf inkruipt?
pi_58279165
Viking, zo snel mogelijk naar de dierenarts ermee. Kan best zijn dat er iets is met z'n organen ofzo (sorry, maar ik heb gezien hoe snel zoiets kan gaan). Als je hem iets te eten of te drinken voorzet ff kijken of hij dat neemt of dat hij moeilijkheden heeft of mijdt. DA kan heel snel een bloedanalyse doen.
pi_58279192
Als mijn katje zo zou piepen had ik direct de dierenarts gebeld en hem gebracht En uh, ja. Ik weet niet. Het is nu toch al 15:00 eigenlijk.
pi_58279233
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan ben ik nu de enige; denk ik.... ik ben het namelijk niet eens met DandD....
ik vind het heeeel leuk hoor als je vriend je steunt enzo en dan maar niets eet als je er bent enzo..
maar WIE is er op dieet? en hoe lang kan dat wel niet duren? ik vind het eerlijk gezegd ook andersom egoistisch om te zeggen dat omdat ik op dieet ben, mijn vriend ook geen lekkere dingen meer in huis mag halen en lekker mag genieten van dingen die ik op dat moment niet WIL (mag is heel wat anders) eten..
maar je kan toch niet verwachten dat iedereen in je omgeving zich aanpast, omdat je op dieet bent???
ik denk dat het meer een wilskracht-issue is...gewoon hard zijn voor jezelf. Verleidingen leren weerstaan

second that
Hm.. als familie chips/appels eet oid. en ik niet dan walg ik er ook meteen van
Goede dieet tip: aanstelleritus
  donderdag 24 april 2008 @ 14:57:17 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58279279
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

second that
naja zeg ook niet dat het bij iedereen werkt, maar bij mij werkt het prima
pi_58279308
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

naja zeg ook niet dat het bij iedereen werkt, maar bij mij werkt het prima
Als iemand anders chips eet - en ik niet -
dan stinkt het, maakt het teveel lawaai, eten ze vies, etc
dus dan heb ik er automatisch geen trek in
pi_58279310
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo is iedereen het met Miss_S eens? . Ik kwam ermee!
Het is heel bijzonder als iedereen het met Miss S eens is. Dat gebeurt niet zo vaak.
Dat we het met jou eens zijn, is een stuk vanzelfsprekender.
pi_58279341
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het is heel bijzonder als iedereen het met Miss S eens is. Dat gebeurt niet zo vaak.
Dat we het met jou eens zijn, is een stuk vanzelfsprekender.
Hahah aahw. Niet zo gemeen doen
pi_58279378
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hahah aahw. Niet zo gemeen doen
Sorry, maar ik heb collega's die WordArt gebruiken. Ik mag vandaag gemeen zijn.
pi_58279432
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Sorry, maar ik heb collega's die WordArt gebruiken. Ik mag vandaag gemeen zijn.
waar werk je

ik voel me misselijk als in
heel weinig gegeten en dan wel snoep en liters cola light
misselijk van de honger zeg maar

maar ik heb best veel (6 crackers hagelslag/kaas nee niet samen)
(twee sultana koekjes en uh.. vast nog wel iets?) en gezond (nja, hagelslag) gegeten en helemaal geen cola
oh. en nog een plakje kaas.
misschien is het toch te weinig
pi_58279451
Mja wilskracht houdt ook een keertje op. Ik zou zeker niet expres de verleiding opzoeken door lekkere dingen op tafel te zetten om er niet van te mogen eten. Dat is toch pure zelfkwelling?

En ik ontzeg mijn vriend ook niets hoor. Maar hij weet gewoon dat ik het er moeilijk mee heb als hij bijvoorbeeld roze koeken gaat zitten eten naast me. Het is en blijft een eeuwige strijd voor mij, een licht eetprobleem. Een beetje als een verslaving: je komt er nooit helemaal van af. Een afgekickt alcoholist zet je ook geen glas whiskey voor, daar houdt je rekening mee.
Vind zeker als je samenwoont dat je dit soort dingen wel voor elkaar over moet hebben. En snoepen is geen eerste levensbehoefte!
pi_58279601
Renske succes met je kat, hopelijk is er niets ergs

Ik vind ook niet dat andere zich hoeven aan te passen aan jou, maar voor hem is het net zo min gezond
En als hij nog geen chips voor je wil opgeven vind ik dat ook niet echt goed klinken

Ik ben blij dat mijn vriendje net zo gezond leeft als ik, waarschijnlijk was het anders ook niet mijn vriendje
pi_58279717
Ik ben het met DandD en Miss_S eens

even een hele kleine we mogen bij een huis komen kijken we zijn 9e dus de kans is klein dat we 't worden, maargoed.. we hebben een eerste uitnodiging binnen voor een huis in Nijmegen voelt wel goed
Ja doei.
pi_58279735
quote:

Eet jouw vriend ook elke avond koek en chips bij jullie op de bank?
pi_58279796
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:05 schreef octopussy het volgende:
Mja wilskracht houdt ook een keertje op. Ik zou zeker niet expres de verleiding opzoeken door lekkere dingen op tafel te zetten om er niet van te mogen eten. Dat is toch pure zelfkwelling?

En ik ontzeg mijn vriend ook niets hoor. Maar hij weet gewoon dat ik het er moeilijk mee heb als hij bijvoorbeeld roze koeken gaat zitten eten naast me. Het is en blijft een eeuwige strijd voor mij, een licht eetprobleem. Een beetje als een verslaving: je komt er nooit helemaal van af. Een afgekickt alcoholist zet je ook geen glas whiskey voor, daar houdt je rekening mee.
Vind zeker als je samenwoont dat je dit soort dingen wel voor elkaar over moet hebben. En snoepen is geen eerste levensbehoefte!
precies dat

Wij wonen nu 4 maanden samen. Maar daarvoor aten we al 90% van de tijd samen sinds augustus.
Hij houdt gelukkig ook van groente en gezond eten, maar als hij 'eens in de zoveel tijd' zin heeft in koekjes of chocolade of weetikveel wat, ga ik niet zeuren, het is zijn leven maar als hij voor mijn neus dingen op zou gaan eten die ik lekker vind en waar ik moeilijk vanaf kan blijven, ELKE DAG, dan zou ik dat niet fijn vinden dan heb ik zoiets van 'is het nu zo moeilijk om rekening met mij te houden?'

Gelukkig kan ik over het algemeen goed nee zeggen, dus is het probleem misschien wat minder (er liggen al maanden chips/nootjes/snoep in de kast die we nooit aanraken ) maar als Peter ook maar een beetje om je geeft (klinkt heel stom, dat weet ik) en je wil STEUNEN, dan doet hij dat door rekening met je te houden, en dat doet hij nu niet, en dat noem ik geen steunen:

met een volle mond en hand chips tegen je zeggen 'volhouden schat! afblijven van die vette zooi!'
Ja doei.
pi_58279805
Renske: succes met je katje!
Als er echt iets is moet hij/zij gewoon echt mee... Bij de jaarlijkse vaccinaties & controle ging die van ons ook altijd krijsen als ze vermoord was in het reismandje achterop de fiets. Maar dat is nou eenmaal het beste.
quote:
Ik vind ook niet dat andere zich hoeven aan te passen aan jou, maar voor hem is het net zo min gezond
En als hij nog geen chips voor je wil opgeven vind ik dat ook niet echt goed klinken

Ik ben blij dat mijn vriendje net zo gezond leeft als ik, waarschijnlijk was het anders ook niet mijn vriendje
Dat soort dingen moet 'ie toch zelf weten? Ik vind wel dat ie kan benadrukken dat jij andere plannen hebt. Dat het gemeen is om dingen te eten waar je bij bent valt wel mee eigenlijk, want je krijgt er ook weer wat positiefs voor terug om van de vettigheid af te blijven, namelijk afvallen en zo wrs. beter in je vel zitten!
En smaakcompatibiliteit ken ik en is ook wel wat belangrijk, maar dat je het zo belangrijk vindt voor eten???
Het mooi kotsende meisje.
pi_58279828
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh en vannacht lag 'ie vrijwel de hele nacht bij mij op bed en zelfs als ik bewoog, bewoog hij niet. Dat vond ik wel merkwaardig en hij lag ook op mijn tas in de kast.
Volgens Mark ligt het aan z'n ribben. Hij beweegt ook amper. Draait wel z'n kopje om maar ligt verder doodstil. Dus het is niet gewoon z'n poot.
owgets!

sterkte en een voorzichtige aai voor 't poezebeest
Ja doei.
pi_58279880
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Renske: succes met je katje!
Als er echt iets is moet hij/zij gewoon echt mee... Bij de jaarlijkse vaccinaties & controle ging die van ons ook altijd krijsen als ze vermoord was in het reismandje achterop de fiets. Maar dat is nou eenmaal het beste.
[..]

Dat soort dingen moet 'ie toch zelf weten? Ik vind wel dat ie kan benadrukken dat jij andere plannen hebt. Dat het gemeen is om dingen te eten waar je bij bent valt wel mee eigenlijk, want je krijgt er ook weer wat positiefs voor terug om van de vettigheid af te blijven, namelijk afvallen en zo wrs. beter in je vel zitten!
En smaakcompatibiliteit ken ik en is ook wel wat belangrijk, maar dat je het zo belangrijk vindt voor eten???
Ik zou slecht kunnen tegen iemand die bijvoorbeeld elke dag junkfood eet of elke dag chips en koek etc
Of dat raar is denk het niet
Wil eventueel later toch ook kinderen met hem en dan moet hij zijn patroon toch aanpassen
Dus liever iemand met dezelfde ideeen

En ik zal de laatste zijn om te zeggen dat andere moet en stoppen met snoepen voor iemand die op 'dieet' is
Want zo heb ik 4 jaar geleefd met elke dag snoep, koek, chips voor mijn neus
Maar als vriend vind ik niet dat je chips boven je vriendinnetje moet kiezen want chips is voor hem net zo slecht
pi_58280224
Zou het wel belangrijk vinden dat ie een beetje fatsoenlijk kan koken en dat het niet elke dag macaroni of boterhammen is Lekkere hapjes eten nog met mate vind ik niets mis mee eigenlijk. Maar mate is het toverwoord. En eerlijk gezegd lukt dat veel beter met iemand erbij dan helemaal in m'n eentje. Dus als er dan toch iets lekkers in huis is, liever samen opeten, want op komt het toch wel waarschijnlijk
pi_58280389
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou het wel belangrijk vinden dat ie een beetje fatsoenlijk kan koken en dat het niet elke dag macaroni of boterhammen is Lekkere hapjes eten nog met mate vind ik niets mis mee eigenlijk. Maar mate is het toverwoord. En eerlijk gezegd lukt dat veel beter met iemand erbij dan helemaal in m'n eentje. Dus als er dan toch iets lekkers in huis is, liever samen opeten, want op komt het toch wel waarschijnlijk
Met mate is inderdaad erg belangrijk, dan heb ik ook echt nergens problemen mee hoor
pi_58280474
Ik zou het verschrikkelijk vinden om met iemand te zijn die alleen ongezonde dingen eet. Maakt dan niet eens zoveel uit of dat voor mijn neus gebeurd. Het feit dat iemand zo slecht met z'n gezondheid omspringt vind ik dan veel erger. Ik bedoel, het is helemaal niet erg om af en toe een bakje chips te nemen, maar iedere avond en dan de hele zak. . Weinig respectvol. Niet naar jou en vooral niet tegenover zijn eigen lichaam. (kan best zijn dat hij mager is, maar hoe zit het met zijn aders??)
pi_58280511
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:49 schreef conleche het volgende:
Ik zou het verschrikkelijk vinden om met iemand te zijn die alleen ongezonde dingen eet. Maakt dan niet eens zoveel uit of dat voor mijn neus gebeurd. Het feit dat iemand zo slecht met z'n gezondheid omspringt vind ik dan veel erger. Ik bedoel, het is helemaal niet erg om af en toe een bakje chips te nemen, maar iedere avond en dan de hele zak. . Weinig respectvol. Niet naar jou en vooral niet tegenover zijn eigen lichaam. (kan best zijn dat hij mager is, maar hoe zit het met zijn aders??)
Dit is dus wat ik probeerde te zeggen
pi_58280591
Conleche, spijker ( ) op z'n kop.
Magere mensen met een ongezonde levensstijl hebben net zo goed kans op hart- en vaatziekten als dikke.
pi_58280620
Okee, ik las over elke avond een hele zak heen. Maar helemaal uitbannen vind ik niet fair tegenover de ander. En een andere stelregel bij ons was: Niet klagen en ongezonde dingen eten. Dus als ik iets ongezonds vrat mocht ik niet zeggen dat ik dik was ofzo en hij ook niet, maar zeiden we gewoon 'Dan doe je er wat aan'.
En dat werkte wel goed!
pi_58280650
Wat dat betreft heb ik geloof ik niet zo'n hele goede vent Hij weigert te koken als ik er niet ben, dus dan wordt het diepvriespizza, frituurvoedsel of hij gaat bij zijn moeder eten

Soms kook ik wel eens gewoon NIET uit protest, maar dan gebeurt er simpelweg niets want lief gaat niet uit zichzelf ineens koken ofzo. Dus dan is het 22.00 uur ofzo en zit ik mezelf al zo op te vreten dat ik maar een tosti voor mezelf maak

Vanavond eet ik bij Coldfeet dus er zal thuis wel geen fatsoenlijk avondeten gegeten worden
pi_58280671
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Okee, ik las over elke avond een hele zak heen. Maar helemaal uitbannen vind ik niet fair tegenover de ander. En een andere stelregel bij ons was: Niet klagen en ongezonde dingen eten. Dus als ik iets ongezonds vrat mocht ik niet zeggen dat ik dik was ofzo en hij ook niet, maar zeiden we gewoon 'Dan doe je er wat aan'.
En dat werkte wel goed!
Dat is inderdaad wel een goede regel
pi_58280686
Haha, wat een rampspoed, Octo.
Ik zet Mr CF gewoon aan het koken als ik geen zin heb - meestal kook ik met meer enthousiasme dan hij, maar dan nog...

Hij heeft inmiddels enkele specialiteiten: fajita's en sinaasappelpudding. Best lekker en zeker gezond!
pi_58280856
Bij mij is het soms zo dat ik ineens zeg dat ik geen zin heb om te koken. (dat heb je soms nu eenmaal) Als ik dat dan om 19 uur verkondig dan heeft meneer C. begrijpelijkerwijze ook niet meer zo'n zin en dan halen we meestal TjapTjoi bij de Chinees (als we in Belgie zijn, niet zoveel keus in resto's daar bij ons in de buurt) en als we in A'dam zijn laten we via thuisbezorgd.nl wat bezorgen, (meestal Thais).(of we gaan uiteten). Prima oplossing. Ook heb ik voor dat soort gevallen een pizza in de vriezer liggen (Toscaanse van AH excellent, met een boel groente erop) Die delen we dan en dan flans ik er nog wel even een salade bij. En heel af en toe, als ik er niet bij ben, eet hij babi pangang. Vind ik allemaal niet erg, hoor....Zolang de standaard maar gezond en vers is.
pi_58280898
En ik ben jaloers op Octopussy, ben ook benieuwd naar de kookkunsten van CF!
pi_58281145
Ik hoop snel iets van Renske te horen
Doet me denken aan hoe mijn kat was......
  donderdag 24 april 2008 @ 16:25:47 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58281250
Nou, we zijn naar de dierenarts geweest.
Het zag er in eerste instantie niet goed uit. Taco had erg veel pijn in de blaas/darmstreek en de arts dacht in eerste instantie aan een tumor.
Nou dan schrik je je natuurlijk kapot.
Hij zou foto's gaan maken en dan moesten wij even wachten in de zogenaamde afscheidskamer. Daar wil je trouwens ook niet echt zitten in zo'n situatie. Na 20 minuten waren de foto's klaar en gelukkig was het goed nieuws. Taco's blaas was enorm groot. Het schijnt iets te zijn wat veel voorkomt bij gecastreerde katten. Ze drinken minder, hun urine wordt dikker, ze kunnen hun urine niet goed kwijt. De arts vroeg of hij ook veel aan z'n geslachtsdelen likte. Ja, maar wisten wij veel dat dat een aanwijzing was? Nu moet Taco een paar nachtjes blijven en ze gaan een katheter plaatsen. Het is gelukkig een probleem dat goed te verhelpen is en ik ben allang blij dat het geen tumor oid is natuurlijk . Over het kostenplaatje ben ik minder (al worden we wel een beetje gematst, zei de dierenarts), maar als mijn schatje op die manier nog 10 jaar mee kan heb ik dat er graag voor over .
Hij belt straks nog even om te vertellen hoe het plaatsen van de katheter is gegaan.

Oh ja, verder kon hij Taco's pols niet goed voelen, dus er wordt ook nog een bloedonderzoek gedaan. Dan kunnen ze zich beter een beeld vormen van hoe het met hem gaat . Doordat ie niet kan plassen raakt 'ie zn afvalstoffen niet kwijt en dat zit allemaal in z'n blaas en nieren nu. Als er veel gif in z'n lijf zit, kan dat weer tot een hartstilstand leiden. Dat moeten we ook niet hebben natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_58281282
Gelukkig is het geen tumor
Hopelijk komt alles goed
  donderdag 24 april 2008 @ 16:28:17 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58281305
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Eet jouw vriend ook elke avond koek en chips bij jullie op de bank?
nou geen koek, maar wel chips, sate, pinda's, kaas, frituur etc etc mijn vriend is gek op snacken ...
en tja ik heb daar niet veel moeite mee, ik bedenk me altijd gewoon hoeveel calorien ik bespaar door het niet te nemen
pi_58281332
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

nou geen koek, maar wel chips, sate, pinda's, kaas, frituur etc etc mijn vriend is gek op snacken ...
en tja ik heb daar niet veel moeite mee, ik bedenk me altijd gewoon hoeveel calorien ik bespaar door het niet te nemen
En die eet dat elke dag voor jouw neus op? als jullie samen gezellig op de bank zitten
pi_58281397
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:25 schreef Viking84 het volgende:
-----Verslag dierenarts---
Goed dat je gegaan bent! Ik denk dat als zijn blaas eenmaal geleegd is, dat hij zich dan een stuk beter gaat voelen!!
  donderdag 24 april 2008 @ 16:37:51 #140
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58281490
Oh, blaasgruis. Dat is heel zielig, dan ben je er gelukkig nog op tijd bijgeweest . Krijgt ie nou ook aangepast voer straks?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 24 april 2008 @ 16:45:59 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58281649
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef k_i_m het volgende:
Oh, blaasgruis. Dat is heel zielig, dan ben je er gelukkig nog op tijd bijgeweest . Krijgt ie nou ook aangepast voer straks?
Oh, heet dat zo? Heb die term niet horen vallen, maar hij had het wel over steentjes dus het zal wel . Hij vertelde zoveel, ben de helft alweer kwijt .
Ik weet niet of 'ie aangepast voer krijgt. Nog niet over gehad. Eerst maar kijken hoe erg het is .
Ja, ik merkte dus pas vandaag echt wat en als ik merk dat iets niet in de haak ik sla ik wel meteen alarm.
Maar achteraf gezien waren al langer symptomen: aan geslachtsdelen likken, miauwen als je hem oppakt (wij dacht: stel je niet zo aan). Maar hij was gewoon wel actief. En vandaag kon 'ie gewoon amper meer lopen, zomaar ineens.
Niet meer actief op Fok!
pi_58281735
Aww, wat zielig, Viking

Conleche, wees welkom om eens mee te eten! Maar vanavond wordt het simpel, omdat ik nog steeds een beetje mank ben. Toetje is meringue met aardbeien en limoenroom
pi_58281802
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:

Gaan jullie nog wat doen met koninginnedag? Mark en ik gaan waarschijnlijk gewoon even de stad in hier . Er is oa een middeleeuwse en keltische markt. Dat lijkt me wel heel tof .
Peter en ik gaan met Koninginnedag gewoon hier de stad in, is altijd erg gezellig en met Hemelvaart gaan we naar Dauwpop

Ik ben weer klaar met werken, hard doorgewerkt, want heb de beneden- en de bovenverdieping helemaal schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild

Nou ff rustig zitten, zo de was opvouwen, eten, de stad in en dan vanavond hier mn kamer opruimen en schoonmaken en de badkamer, keuken en wc schoonmaken. Dus heb nog genoeg te doen Maar met zulk lekker weer heb ik ook bergen energie, dus komt wel goed
pi_58281806
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Aww, wat zielig, Viking

Conleche, wees welkom om eens mee te eten! Maar vanavond wordt het simpel, omdat ik nog steeds een beetje mank ben. Toetje is meringue met aardbeien en limoenroom

Das gemeen, mij een beetje lekker maken met dat toetje

Ik ga ook maar even aardbeitjes halen voor vanavond, heb ik zin in!
pi_58281849
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ga ook maar even aardbeitjes halen voor vanavond, heb ik zin in!
Gisteren heerlijke aarbeien op alleeen beetje jammer dan nog geen 20 aarbeien 3 euro kosten
pi_58281923
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Das gemeen, mij een beetje lekker maken met dat toetje

Weet ik toch, dat jij daar ook wel van houdt
pi_58281931
Mooi dat het nog meeviel viking!

Ik heb vanmiddag ook aardbei gehad
  donderdag 24 april 2008 @ 17:10:51 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58282146
Update over Taco:

De dierenarts heeft net gebeld. Het is allemaal iets moeizamer gegaan dan hij van tevoren had gedacht. Hij kreeg de katheter er niet zo gemakkelijk in en Taco moest aan het infuus. Bovendien was er een stukje van z'n piemel afgestorven oid .
Naja, iig zei hij ook dat Taco binnen een dag of 3 wel weer bij ons op de bank ligt .
Maar zielig is het wel . Ik ben alleen maar heel blij dat hij straks gewoon weer helemaal fit is.
Niet meer actief op Fok!
pi_58283326
quote:

Ik mag bepaalde dingen niet eten vanwege allergie/intolerantie, en dat zijn dingen die ik echt lekker vind. Een tijd geleden was ik ook op een soort 'dieet' en moest ik alle lekkere dingen laten staan. Iedereen in mijn omgeving bleef dat gewoon eten, bood het mij aan ( ) en dan moet je maar sterk zijn. Dat leer je na een tijdje vanzelf. Nu hoeft dat gelukkig niet meer, maar je test wel je wilskracht ermee.

Mijn vriend is een slechte eter, veel ongezond, maar hij weet ook nu welke dingen ik wel en niet mag. Als ik dan bij het avondeten een keer satesaus wil pakken kijkt hij me met een frons aan, pakt de lepel af en zegt me dat ik het niet mag hebben. Dat weet ik ook wel, en het is dan een stuk makkelijker om 'nee' te zeggen tegen dingen die ik niet mag hebben (buikpijn etc). Op die manier hoeft hij er zelf niets voor te laten, maar hij kan mij wel helpen met het volhouden .

voor Taco
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58283516
Viking wat zielig voor je katje en wat goed dat je toch naar de dierenarts bent gegaan zeg.

Hopelijk komt alles nu goed met hem (klinkt niet goed van die piemel? )

Zoals ik volgens mij al eerder postte eet ik weer 'normaal' zoals ik eerst at. Ik voel me slecht als ik minder eet en ik gun mezelf zoveel lekkere dingetjes

Verder veel te druk en daardoor te moe eigenlijk om te sporten. Eigenlijk is dat een smoes, maar ik kan ff de motivatie niet vinden. Over een paar dagen gaan we al op vakantie en mijn bikinistreven van 70 kg heb ik dan zeker weten niet gehaald maar ik maak me er ook niet echt druk om.

Gister naar "de afvallers" gekeken op SBS6, daarna voel ik me altijd een stuk beter
Springfield's looking pretty dusty today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')