abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58270394
Ik heb geloof ik altijd nachtdienst de laatste tijd Succes met slapen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_58270509
Goedemorgen.
Hier in totaal erg weinig slaap gehad vanacht, maar ben toch vrij wakker, dus bljkbaar had ik het ook niet heel hard nodig.
Heb m'n ontbijt weer op en ga zo naar het werk
pi_58270540
Goedemorgen. Het ruikt hier naar ozon .
En ik heb mandarijntjes, en yoghurt, en het wordt een mooie dag vandaag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2008 07:08:28 ]
  donderdag 24 april 2008 @ 07:46:47 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58270706
Zucht.
Ik geef het op .
Moet er zo uit, want ik moet straks naar de dokter. Benieuwd hoe ik de dag doorkom. Misschien daarna nog even slapen?
Ik ga nu iig even een overheerlijk bakje optimel yoghurt eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58270728
Goedemorgen.
Er na slapen zorgt er wel voor dat je vanavond waarschijnlijk niet kan slapen of er erg lang over doet om in slaap te komen. Maar als je nog iets belangrijks moet doen vandaag kan het beter wel..

Gister Evy 1 gelopen zonder problemen! Andere kant oplopen zorgt ervoor dat ik een hele hoge heuvel ontloop en dan lukt het allemaal wel. Ook voor het eerst in maanden zuivel in een vloeibare vorm gegeten, lol. Best prettig.
  donderdag 24 april 2008 @ 08:09:44 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58270858
quote:
Op donderdag 24 april 2008 07:51 schreef Inderdaad het volgende:
Goedemorgen.
Er na slapen zorgt er wel voor dat je vanavond waarschijnlijk niet kan slapen of er erg lang over doet om in slaap te komen. Maar als je nog iets belangrijks moet doen vandaag kan het beter wel..

Gister Evy 1 gelopen zonder problemen! Andere kant oplopen zorgt ervoor dat ik een hele hoge heuvel ontloop en dan lukt het allemaal wel. Ook voor het eerst in maanden zuivel in een vloeibare vorm gegeten, lol. Best prettig.
Neuh, niks belangrijks.
Overigens merk ik vaak pas de volgende dag iets van slaapgebrek. Morgen ben ik bij een vriendin in Utrecht, dus die krijgt met een lekkere sjaggo te maken dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58271304
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neuh, niks belangrijks.
Overigens merk ik vaak pas de volgende dag iets van slaapgebrek. Morgen ben ik bij een vriendin in Utrecht, dus die krijgt met een lekkere sjaggo te maken dan .
Dat moet ze er dan maar voor over hebben. Ik zou wakker blijven, anders heb je het zometeen een paar dagen dat je niet of moeilijk kan slapen. En dat is zeer vervelend..

--

Dilemma.. Het is donderdag en dan eet ik met mijn huisgenoot altijd friet. Ik hou van friet, dus ik hou deze dag graag in ere. En het is gezelliger hetzelfde te eten. Maar, is dit wel handig als je af wil vallen? Kan ik er gewoon mee doorgaan als ik meer beweeg en over het algemeen gezonder eet? Ik wil het allebei iets te graag. Ik ben alleen bang dat ik het meteen verpest als ik weer friet eet vandaag?
pi_58271968
tvp
Ja doei.
  donderdag 24 april 2008 @ 09:38:56 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58272230
Jeetje, heb ik alweer 10 topics gemist ofzo .

Ik heb de weegschaal gemaakt en bij de laatste meting woog ik 80,9kg . Dat is officieel 5kg teveel, maar ik weeg liever rond de 70kg, dus ik wandel nog maar even door de komende tijd .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58272267
zo, even een postje

goedemorgen zo direct snel vertrekken richting Nijmegen, met motorkleren bij me, want die staat nog op de uni, de motor dus.

Gisteren naar een motor wezen kijken.

motor was mooi

maar er was iets mis met 't voorwiel 'waar de eigenaar niets van wist' en heel onverschillig over deed..

Eerst was de bandenspanning van het voorwiel onder de maat wat ervoor zorgde dat hij klote de bocht in ging: wiebelend voorwiel.

Terug, toen kon de meneer het band wel oppompen, dus gedaan, tot 2.5 bar, maar toen alsnog een trillend voorwiel, want zodra ik het stuur losliet (je voelde met rijden dat hij wilde) schokte hij zó erg dat ik snel weer ben teruggereden.

De motor an sich was dus wel tof, ik kon 'm wel hebben, zat nog lager dan mn 600F en nou ja.. jammer van de staat van de motor dus.. De meneer wilde er niet naar laten kijken, en 'probeerde hem dan wel aan de volgende in de wachtrij te verkopen'

dus nou ja.. verder zoeken dan maar

73,5 overigens
Ja doei.
pi_58272296
Goeiemorgen

Zometeen naar de huisarts voor doorverwijzing naar de diëtist. Neem aan dat ze dat geen probleem vindt met mn bmi van 25+,. maar als ze het niet wil, dan wil mn MDL-arts wel een doorverwijzing schrijven zei ze gisteren Daarna naar school om me uit te laten schrijven en vanmiddag werken En dan vanavond hier het huis maar schoonmaken, want Peter komt dit weekend bij mij
pi_58272496
Als je een hoog bmi hebt moet je toch juist naar de Dieëtist ?
pi_58272893
Gorki Het was nog uitverkocht ook en we waren niet eens de jongste Het was wel wat kort.
Gisteren bij de miniwok vlakbij paradiso gegeten, het is niet zo'n goeie miniwok, maar de alternatieven waren McD, febo en BK, dus dan is het nog wel goed. En één biertje, dus heel slecht is dat ook weer niet.

Een briefje vinden in een uitgeleend boek is zo trouwens!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58272915
Niet alleen met een te hoog bmi krijg je een doorverwijzing , toch?
Mijn nichtje ging ook en had geen bmi van boven de 25

Ik ben trouwens weer verkouden of heb tenminste een loopneus
Grote kans dat ik dus wel allergisch ben voor iets (nog een grotere kans allergisch voor mijn katten)
Maar goed zolang ik gewoon kan functioneren ga ik niet naar de dokter
Met een loopneus eens in de zoveel weken valt wel te leven

Ik heb trouwens wel een heel mager ontbijt op, groente bouillon, ik zag het staan en had er opeens zin in
pi_58272979
Auw, pijn. . Aan/in m'n linkerscheenbeen, ik denk door het lopen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58273055
Ik weeg 63,4 Ik heb net even gecheckt en dat is het laagterecord sinds ik ben begonnen in feb. 2007.
Vorig jaar op 25 april woog ik nog 68,5. Dus das 5 kilo in 1 jaar.

Maar goed, na lange tijd van schommelen zit er nu echt weer daling in, om precies te zijn anderhalve kilo in anderhalve week. Fijn!
pi_58273092
Ik ben allergisch voor mijn twee katten,
maar doordat mijn ouders sinds mijn geboorte al katten hebben krijg ik steeds een kleine "dosis" dus heb ik er niet echt last van tenzij ik heel erg ga knuffele e.d.
Ben ik echter vijf weken op vakantie geweest, ergens zonder katten, dan krijg ik gelijk een keiharde allergische aanval bij terugkomst
pi_58273106
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik weeg 63,4 Ik heb net even gecheckt en dat is het laagterecord sinds ik ben begonnen in feb. 2007.
Vorig jaar op 25 april woog ik nog 68,5. Dus das 5 kilo in 1 jaar.

Maar goed, na lange tijd van schommelen zit er nu echt weer daling in, om precies te zijn anderhalve kilo in anderhalve week. Fijn!
5 kilo in een jaar dat is best netjes (voor iemand die geen overgewicht heeft)
fijn dat het weer lekker gaat
pi_58273128
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben allergisch voor mijn twee katten,
maar doordat mijn ouders sinds mijn geboorte al katten hebben krijg ik steeds een kleine "dosis" dus heb ik er niet echt last van tenzij ik heel erg ga knuffele e.d.
Ben ik echter vijf weken op vakantie geweest, ergens zonder katten, dan krijg ik gelijk een keiharde allergische aanval bij terugkomst
Ik krijg erg last van mijn ogen als ik een week ofzo weg ben geweest en dan weer terug kom
Maar goed of het echt aan de katten ligt weet ik niet, zolang het niet erger word is het goed
  donderdag 24 april 2008 @ 11:53:04 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58275103
quote:
Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Auw, pijn. . Aan/in m'n linkerscheenbeen, ik denk door het lopen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? .
Ja dat is een shin splint (google maar even), een veelvoorkomende blessure bij beginners.
En als je er last van blijft houden moet je even naar een fysio gaan, want anders kun je de boel flink vererren. Ik had er ook last van, maar later niet meer.

Dit is echt een alles-gaat-foutdag. Ik ging te laat van huis weg en ik bedacht me pas toen ik er bijna was dat de huisarts verhuisd is. En toen kon ik z'n nieuwe stek niet vinden en toen ben ik maar gaan shoppen . Buit: vijf nw shirtjes, waarvan ééntje terug gaat, omdat ik die niet goed over m'n voorgevel krijg .

En nee, geen pics, want ik kijk loeichagrijnig vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_58275213
Zo, ik heb mn regelochtendje er weer op zitten Verwijzing naar diëtist was geen probleem, zometeen ff op internet zoeken naar 1 hier in de buurt. Ook nog formulier meegekregen om bloed te laten prikken in ziekenhuis of Hepatites B vaccinaties geholpen hebben. Daarna naar bank geweest om studentenkrediet af te lossen en toen nog naar school geweest om me uit te laten schrijven. Zometeen nog even bij IBG uitschrijven, afspraak maken bij diëtist en dan is alles weer geregeld

Nu brood eten, kaas met tomaat, dan werken en vanavond de stad in om nog een paar dingen te kopen en schoonmaken, dus druk dagje

@Conleche, zo dat gaat goed zeg

@ DevilsAndDust, sterkte met je scheenbeen
pi_58275268
Dan foto's van alleen je shirtjes
Heb een shirtje aan dat meneer lief gevonden heeft in de was (maar niet van hem is en voor een meisje bedoeld). Uitgaansshirtjes stinken zo altijd, die van gister kon ik echt niet meer aan.
Wit met drie rode bloemetjes voorop en best verwassen en eigenlijk te kort voor mij. I.c.m. een grijs vestje en spijkerbroek voel ik me zo veel te lief voor m'n normale stijl.

Straks een boterham met jam en een met chocopasta eten.
pi_58275307
Hier een rustig dagje
Al op mijn balkon zitten lezen en nu banaan eten
pi_58275310
Ik word behoorlijk bang van dat gegoogle op shin splits. .
pi_58275472
college is alweer afgelopen

maar wel zo sporten met de mannen en daarna vergadering en dan vanavond hardlopen

zin in!

DandD: pas op, en als je het niet vertrouwt, gewoon even naar laten kijken hoor! Beter te vroeg een goede constatering en behandeling, dan te laat en dat het alleen maar lastiger gaat het te herstellen
Ja doei.
pi_58275539
Dank je moblo. . Morgen moet ik eigenlijk les 15 lopen, als ik er dan nog last van heb stel ik dat uit tot na een paar dagen rust. Het vervelende is alleen dat ik de hele komende week in Breda ben (woon zelf in Groningen), dus niet naar de HA kan dan... .
pi_58275581
Donderdag 8 mei om kwart voor 1 eerste afspraak met diëtist Is wel in Colmaschate dan, als ik hier in Deventer zelf wilde, moest ik tot 23 mei wachten. Maar kan wel zo dat de eerste keer dan in Colmschate is, en dan volgende keer met zelfde diëtist gewoon hier in Deventer
  donderdag 24 april 2008 @ 12:18:31 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58275693
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word behoorlijk bang van dat gegoogle op shin splits. .
Haha, ja dat had ik dus ook .
Ik weet niet of het nu definitief voorbij is, maar als ik weer ga lopen, ga ik wel even bij de fysio langs ook.
Niet meer actief op Fok!
pi_58275753
Zelf op google zoeken naar diagnoses is niet het slimste wat er is

Sylvana wat ga je doen om de weken te overbruggen totdat je naar de dietist kan?
pi_58275789
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Miss_S het volgende:

Sylvana wat ga je doen om de weken te overbruggen totdat je naar de dietist kan?
Tja, het is maar 2 weken, dus valt wel mee. Ga wel zoveel mogelijk proberen zelf al beginnen te proberen met gezond eten, gisteren ging heel goed. Maarja, maar even kijken hoe het gaat als ik samen met Peter ben, dan gaat het meestal een stuk minder goed dan wanneer ik gewoon alleen ben.
pi_58275827
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, het is maar 2 weken, dus valt wel mee. Ga wel zoveel mogelijk proberen zelf al beginnen te proberen met gezond eten, gisteren ging heel goed. Maarja, maar even kijken hoe het gaat als ik samen met Peter ben, dan gaat het meestal een stuk minder goed dan wanneer ik gewoon alleen ben.
Ben benieuwd wat de dietist gaat zeggen
Want als het fout gaat bij Peter is er weinig wat zij kan doen lijkt me.....of hij moet mee gaan
pi_58275940
Hoezo gaat het fout als je bij je vriend bent Sylvana? Op welke manier?

Hij zou toch juist een goede motivator kunnen zijn (als dat een woord is, dan).
pi_58276031
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo gaat het fout als je bij je vriend bent Sylvana? Op welke manier?

Hij zou toch juist een goede motivator kunnen zijn (als dat een woord is, dan).
Voor ik Peter leerde kennen, at ik 's avonds eigenlijk nooit chips of een koek bij de koffie/thee ( als ik thuis ben drink ik geen eens thee 's avonds) Maar hij eet dus wel elke avond chips, heeft altijd chips in huis, drinkt elke avond koffie met een koek erbij, en dan vind ik het gewoon erg lastig om dan nee te zeggen als hij wel zit te eten 's avonds. Of om zelf wat gezonds te eten terwijl hij een zak chips eet ofzo.

En hij zei al, goed van je dat je naar een diëtist gaat, zolang ik maar niet op dieet hoef. Dus maar even kijken dan hoe we dat allemaal gaan doen.

Ik ben gewoon 3 avonden in de week thuis, alleen, en dan gaat het meestal wel vrij goed, haal ik geen chips in huis, eet geen koeken enzo. Maarja, ben ook 4 avonden bij hem, en dan gaat het meestal dus gewoon minder goed.
pi_58276124
Misschien ben ik nu wel heel hard, maar als hij je wil steunen, en dat wil ie vast, zorgt ie dat ie die lekkere dingen niet in huis haalt/gaat zitten opeten als jij er bij bent.

Misschien nog een rare vraag, maar hoe vindt hij jouw lichaam dan?
pi_58276131
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Voor ik Peter leerde kennen, at ik 's avonds eigenlijk nooit chips of een koek bij de koffie/thee ( als ik thuis ben drink ik geen eens thee 's avonds) Maar hij eet dus wel elke avond chips, heeft altijd chips in huis, drinkt elke avond koffie met een koek erbij, en dan vind ik het gewoon erg lastig om dan nee te zeggen als hij wel zit te eten 's avonds. Of om zelf wat gezonds te eten terwijl hij een zak chips eet ofzo.

En hij zei al, goed van je dat je naar een diëtist gaat, zolang ik maar niet op dieet hoef. Dus maar even kijken dan hoe we dat allemaal gaan doen.

Ik ben gewoon 3 avonden in de week thuis, alleen, en dan gaat het meestal wel vrij goed, haal ik geen chips in huis, eet geen koeken enzo. Maarja, ben ook 4 avonden bij hem, en dan gaat het meestal dus gewoon minder goed.
Maar hoe zie je dat dat anders gaat worden met een dietist?

En op dieet is iets anders dan 4 dagen geen chips en koek (voor je vriend dan he)
pi_58276164
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ben ik nu wel heel hard, maar als hij je wil steunen, en dat wil ie vast, zorgt ie dat ie die lekkere dingen niet in huis haalt/gaat zitten opeten als jij er bij bent.

Hij vind mijn lichaam wel mooi, vind het zelf helemaal geen probleem dat ik 9 kg ben aangekomen sinds ik hem ken, vindt me nog steeds een lekker ding enzo ( ik vind dat totaal niet van mezelf dus )

En ik denk echt niet dat ik hem zo gek krijg dat hij het niet meer in huis haalt en zelf niet opeet Hij wil me best steunen, als ie er zelf maar niks voor hoeft te laten.
pi_58276166
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

Zo zou ik ook willen dat mijn vriend zou reageren maar dat kan je niet altijd verwachten
Toen ik begon met afvallen lette mijn ouders en omgeving daar helemaal niet op, dus zat ik ook altijd met mijn neus tussen de chips, koeken en snoep (die altijd op tafel stonden bij ons)
pi_58276275
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij vind mijn lichaam wel mooi, vind het zelf helemaal geen probleem dat ik 9 kg ben aangekomen sinds ik hem ken, vindt me nog steeds een lekker ding enzo ( ik vind dat totaal niet van mezelf dus )

En ik denk echt niet dat ik hem zo gek krijg dat hij het niet meer in huis haalt en zelf niet opeet Hij wil me best steunen, als ie er zelf maar niks voor hoeft te laten.
Sorry, maar dat vind ik dan geen steunen.

Het spijt me echt als ik hard overkom, maar als het andersom was, en mijn vriend ongelukkig was met z'n lichaam en af wilde vallen, zou ik het niet eens durven om voor zijn neus vette dingen te gaan zitten eten...
pi_58276329
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Sorry, maar dat vind ik dan geen steunen.

Het spijt me echt als ik hard overkom, maar als het andersom was, en mijn vriend ongelukkig was met z'n lichaam en af wilde vallen, zou ik het niet eens durven om voor zijn neus vette dingen te gaan zitten eten...
Daarbij is het ook nog eens ongezond voor hem zelf en voor zijn vriendin dus een beetje verandering zou geen kwaad kunnen

Je vriend moet natuurlijk van je blijven houden hoe zwaar je ook weegt, maar samen er aan werken lijkt me toch ook een bewijs van liefde
pi_58276408
Hey, ik ben de quotefunctie kwijt???
Ik zou tenminste erop aangesproken willen worden door iemand als je mee dreigt te gaan doen met snacken. Of dat wel zo slim is enzo. Maar toen ik ècht goede motivatie voor het afvallen had (het eerste half jaar) kon ik goed mandarijntjes eten terwijl hij (met ook wel wat overgewicht) met een zak chips naast me zit.
En bij mij zei hij ook dat ie me nog steeds mooi vond, maar toen ik eenmaal afgevallen was vond ie me veeeel mooier en kreeg ik ook meer complimentjes!
pi_58276477
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hey, ik ben de quotefunctie kwijt???
Ik zou tenminste erop aangesproken willen worden door iemand als je mee dreigt te gaan doen met snacken. Of dat wel zo slim is enzo. Maar toen ik ècht goede motivatie voor het afvallen had (het eerste half jaar) kon ik goed mandarijntjes eten terwijl hij (met ook wel wat overgewicht) met een zak chips naast me zit.
En bij mij zei hij ook dat ie me nog steeds mooi vond, maar toen ik eenmaal afgevallen was vond ie me veeeel mooier en kreeg ik ook meer complimentjes!
Het moet natuurlijk ook uit jezelf komen
Maar als dat al niet goed zit kan je steun wel goed gebruiken
pi_58276808
Ik ben het in deze met Miss_s eens dat je vriend zich best wel kan aanpassen. Het is voor hem net zo min gezond om te snacken en dergelijke. Wat dat betreft ben ik blij dat mijn vriend geen snoeper is. Hij zal nooit naast me komen zitten en een zak m&m's open trekken. Wel af en toe als hij bij zijn computer zit, maar dan heb ik er geen zicht op. De meeste snoep die hij lekker vindt, vind ik toch niet lekker gelukkig
  donderdag 24 april 2008 @ 13:53:21 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58277846
Ik ben het ook met Miss_S eens.
Gelukkig letten Mark en ik allebei op ons eten, maar ook anders zou hij geen zak chips leegvreten voor mijn neus.
Ik heb net twee bammetjes met aardbei op . De accu van mijn camera zit in de lader en dan maak ik straks even foto's van de shirtjes .
Ik knap alweer een beetje op. Eerst even opruimen en dan nog even buiten zitten, denk ik .

Gaan jullie nog wat doen met koninginnedag? Mark en ik gaan waarschijnlijk gewoon even de stad in hier . Er is oa een middeleeuwse en keltische markt. Dat lijkt me wel heel tof .
Niet meer actief op Fok!
pi_58278068
Ik ben het ook met Miss S eens!
Hij wil je wel steunen Sylvana, maar hij wil ook zijn chips eten. Ik vind het een beetje tegenstrijdig. Het minste wat hij kan doen is het niet eten als jij er bent. Of als hij dan zo nodig moet snacken, iets te nemen wat een stuk gezonder is.

Ik ga overigens op vakantie met Koninginnedag.
pi_58278207
Hoezo is iedereen het met Miss_S eens? . Ik kwam ermee!

Ik ben met Koninginnedag bij vriendlief in Breda, geen idee wat daar zoal te beleven is! Maar het wordt vast leuk. En 1 mei zijn we een jaar samen. .
pi_58278561
IK ben het met DaD eens

Nou ja. Niet helemaal. Het is toch geen straf om niet ongezond te eten terwijl iemand anders dat wel doet. Of nou ja. Voor sommige mensen misschien ook wel.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:26:27 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58278566
Ik ben het ook met jou eens, hoor, DaD .

Er is iets met Taco. Hij ligt heel lusteloos naast Mark op de bank en jankt. Volgens Mark is er iets met z'n poot. Nou dat mag ook wel een keer met de megasprongen die 'ie steeds maakt . Dat móest gewoon een keer fout gaan.
Janneke deed er nog een schepje bovenop door hem in z'n hals te bijten . Dat is toch ook niet lief! .
We wachten even af en anders vanavond / morgenochtend maar even naar de dierenarts. Zucht. ZIt ik daar weer over te stressen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58278604
Moet je hem gewoon een stukje lopen en kijken of ie hinkt oid?
pi_58278630
Zo is het goed. Bedankt, Viking en P.F.
  donderdag 24 april 2008 @ 14:36:30 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58278754
quote:
Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Moet je hem gewoon een stukje lopen en kijken of ie hinkt oid?
Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou .
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')