Neuh, niks belangrijks.quote:Op donderdag 24 april 2008 07:51 schreef Inderdaad het volgende:
Goedemorgen.
Er na slapen zorgt er wel voor dat je vanavond waarschijnlijk niet kan slapen of er erg lang over doet om in slaap te komen.Maar als je nog iets belangrijks moet doen vandaag kan het beter wel..
Gister Evy 1 gelopen zonder problemen! Andere kant oplopen zorgt ervoor dat ik een hele hoge heuvel ontloop en dan lukt het allemaal wel.Ook voor het eerst in maanden zuivel in een vloeibare vorm gegeten, lol. Best prettig.
Dat moet ze er dan maar voor over hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, niks belangrijks.
Overigens merk ik vaak pas de volgende dag iets van slaapgebrek. Morgen ben ik bij een vriendin in Utrecht, dus die krijgt met een lekkere sjaggo te maken dan.
5 kilo in een jaar dat is best netjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:19 schreef conleche het volgende:
Ik weeg 63,4Ik heb net even gecheckt en dat is het laagterecord sinds ik ben begonnen in feb. 2007.
Vorig jaar op 25 april woog ik nog 68,5. Dus das 5 kilo in 1 jaar.
Maar goed, na lange tijd van schommelen zit er nu echt weer daling in, om precies te zijn anderhalve kilo in anderhalve week. Fijn!
Ik krijg erg last van mijn ogen als ik een week ofzo weg ben geweest en dan weer terug komquote:Op donderdag 24 april 2008 10:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben allergisch voor mijn twee katten,
maar doordat mijn ouders sinds mijn geboorte al katten hebben krijg ik steeds een kleine "dosis" dus heb ik er niet echt last van tenzij ik heel erg ga knuffele e.d.
Ben ik echter vijf weken op vakantie geweest, ergens zonder katten, dan krijg ik gelijk een keiharde allergische aanval bij terugkomst
Ja dat is een shin splint (google maar even), een veelvoorkomende blessure bij beginners.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Auw, pijn.. Aan/in m'n linkerscheenbeen, ik denk door het lopen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
.
Haha, ja dat had ik dus ookquote:Op donderdag 24 april 2008 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word behoorlijk bang van dat gegoogle op shin splits..
Tja, het is maar 2 weken, dus valt wel mee. Ga wel zoveel mogelijk proberen zelf al beginnen te proberen met gezond eten, gisteren ging heel goed. Maarja, maar even kijken hoe het gaat als ik samen met Peter ben, dan gaat het meestal een stuk minder goed dan wanneer ik gewoon alleen ben.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:21 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana wat ga je doen om de weken te overbruggen totdat je naar de dietist kan?
Ben benieuwd wat de dietist gaat zeggenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, het is maar 2 weken, dus valt wel mee. Ga wel zoveel mogelijk proberen zelf al beginnen te proberen met gezond eten, gisteren ging heel goed. Maarja, maar even kijken hoe het gaat als ik samen met Peter ben, dan gaat het meestal een stuk minder goed dan wanneer ik gewoon alleen ben.
Voor ik Peter leerde kennen, at ik 's avonds eigenlijk nooit chips of een koek bij de koffie/thee ( als ik thuis ben drink ik geen eens thee 's avonds) Maar hij eet dus wel elke avond chips, heeft altijd chips in huis, drinkt elke avond koffie met een koek erbij, en dan vind ik het gewoon erg lastig om dan nee te zeggen als hij wel zit te eten 's avonds. Of om zelf wat gezonds te eten terwijl hij een zak chips eet ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo gaat het fout als je bij je vriend bent Sylvana? Op welke manier?
Hij zou toch juist een goede motivator kunnen zijn (als dat een woord is, dan).
Maar hoe zie je dat dat anders gaat worden met een dietist?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Voor ik Peter leerde kennen, at ik 's avonds eigenlijk nooit chips of een koek bij de koffie/thee ( als ik thuis ben drink ik geen eens thee 's avonds) Maar hij eet dus wel elke avond chips, heeft altijd chips in huis, drinkt elke avond koffie met een koek erbij, en dan vind ik het gewoon erg lastig om dan nee te zeggen als hij wel zit te eten 's avonds. Of om zelf wat gezonds te eten terwijl hij een zak chips eet ofzo.
En hij zei al, goed van je dat je naar een diëtist gaat, zolang ik maar niet op dieet hoef. Dus maar even kijken dan hoe we dat allemaal gaan doen.
Ik ben gewoon 3 avonden in de week thuis, alleen, en dan gaat het meestal wel vrij goed, haal ik geen chips in huis, eet geen koeken enzo. Maarja, ben ook 4 avonden bij hem, en dan gaat het meestal dus gewoon minder goed.
Hij vind mijn lichaam wel mooi, vind het zelf helemaal geen probleem dat ik 9 kg ben aangekomen sinds ik hem ken, vindt me nog steeds een lekker ding enzo ( ik vind dat totaal niet van mezelf dusquote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ben ik nu wel heel hard, maar als hij je wil steunen, en dat wil ie vast, zorgt ie dat ie die lekkere dingen niet in huis haalt/gaat zitten opeten als jij er bij bent.
Misschien nog een rare vraag, maar hoe vindt hij jouw lichaam dan?
Zo zou ik ook willen dat mijn vriend zou reageren maar dat kan je niet altijd verwachtenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien ben ik nu wel heel hard, maar als hij je wil steunen, en dat wil ie vast, zorgt ie dat ie die lekkere dingen niet in huis haalt/gaat zitten opeten als jij er bij bent.
Misschien nog een rare vraag, maar hoe vindt hij jouw lichaam dan?
Sorry, maar dat vind ik dan geen steunen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij vind mijn lichaam wel mooi, vind het zelf helemaal geen probleem dat ik 9 kg ben aangekomen sinds ik hem ken, vindt me nog steeds een lekker ding enzo ( ik vind dat totaal niet van mezelf dus)
En ik denk echt niet dat ik hem zo gek krijg dat hij het niet meer in huis haalt en zelf niet opeetHij wil me best steunen, als ie er zelf maar niks voor hoeft te laten.
Daarbij is het ook nog eens ongezond voor hem zelf en voor zijn vriendin dus een beetje verandering zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dan geen steunen.
Het spijt me echt als ik hard overkom, maar als het andersom was, en mijn vriend ongelukkig was met z'n lichaam en af wilde vallen, zou ik het niet eens durven om voor zijn neus vette dingen te gaan zitten eten...
Het moet natuurlijk ook uit jezelf komenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hey, ik ben de quotefunctie kwijt???
Ik zou tenminste erop aangesproken willen worden door iemand als je mee dreigt te gaan doen met snacken. Of dat wel zo slim is enzo. Maar toen ik ècht goede motivatie voor het afvallen had (het eerste half jaar) kon ik goed mandarijntjes eten terwijl hij (met ook wel wat overgewicht) met een zak chips naast me zit.
En bij mij zei hij ook dat ie me nog steeds mooi vond, maar toen ik eenmaal afgevallen was vond ie me veeeel mooier en kreeg ik ook meer complimentjes!
Hij loopt niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Moet je hem gewoon een stukje lopen en kijken of ie hinkt oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |