Echt gaan hoor! Dit klinkt helemaal niet goed!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou.
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks.
Wow klinkt ernstig! Zet z'n mandje voor hem en kijk of hij er zelf inkruipt?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij loopt niet.
Mark zei dat hij net omviel tegen de kast aan en toen 'ie probeerde de ladder naar Marks bed op te klimmen pleurde 'ie ook halverwege naar beneden.
En hij kwam ook niet toen we met een bakje snoepjes gingen rammelen.
Dus ik wacht nog even tot 15 uur en dan ga ik toch maar even naar de dierenarts. Hij kijkt zo duf en glazig uit z'n oogjes, echt van: Help me nou.
Maar ik durf hem eigenlijk ook niet op te pakken straks.
second thatquote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan ben ik nu de enige; denk ik.... ik ben het namelijk niet eens met DandD....
ik vind het heeeel leuk hoor als je vriend je steunt enzo en dan maar niets eet als je er bent enzo..
maar WIE is er op dieet? en hoe lang kan dat wel niet duren? ik vind het eerlijk gezegd ook andersom egoistisch om te zeggen dat omdat ik op dieet ben, mijn vriend ook geen lekkere dingen meer in huis mag halen en lekker mag genieten van dingen die ik op dat moment niet WIL (mag is heel wat anders) eten..
ik woon ook samen, misschien is het dan anders.....
maar je kan toch niet verwachten dat iedereen in je omgeving zich aanpast, omdat je op dieet bent???
ik denk dat het meer een wilskracht-issue is...gewoon hard zijn voor jezelf. Verleidingen leren weerstaan
naja das dan mijn meningen het werkt heeeeel goed
haha
naja zeg ook niet dat het bij iedereen werkt, maar bij mij werkt het primaquote:
Als iemand anders chips eet - en ik niet -quote:Op donderdag 24 april 2008 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
naja zeg ook niet dat het bij iedereen werkt, maar bij mij werkt het prima
Het is heel bijzonder als iedereen het met Miss S eens is.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo is iedereen het met Miss_S eens?. Ik kwam ermee!
Hahah aahw. Niet zo gemeen doenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is heel bijzonder als iedereen het met Miss S eens is.Dat gebeurt niet zo vaak.
Dat we het met jou eens zijn, is een stuk vanzelfsprekender.
Sorry, maar ik heb collega's die WordArt gebruiken. Ik mag vandaag gemeen zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hahah aahw. Niet zo gemeen doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb collega's die WordArt gebruiken. Ik mag vandaag gemeen zijn.
Eet jouw vriend ook elke avond koek en chips bij jullie op de bank?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou dan ben ik nu de enige; denk ik.... ik ben het namelijk niet eens met DandD....
ik vind het heeeel leuk hoor als je vriend je steunt enzo en dan maar niets eet als je er bent enzo..
maar WIE is er op dieet? en hoe lang kan dat wel niet duren? ik vind het eerlijk gezegd ook andersom egoistisch om te zeggen dat omdat ik op dieet ben, mijn vriend ook geen lekkere dingen meer in huis mag halen en lekker mag genieten van dingen die ik op dat moment niet WIL (mag is heel wat anders) eten..
ik woon ook samen, misschien is het dan anders.....
maar je kan toch niet verwachten dat iedereen in je omgeving zich aanpast, omdat je op dieet bent???
ik denk dat het meer een wilskracht-issue is...gewoon hard zijn voor jezelf. Verleidingen leren weerstaan
naja das dan mijn meningen het werkt heeeeel goed
haha
precies datquote:Op donderdag 24 april 2008 15:05 schreef octopussy het volgende:
Mja wilskracht houdt ook een keertje op. Ik zou zeker niet expres de verleiding opzoeken door lekkere dingen op tafel te zetten om er niet van te mogen eten. Dat is toch pure zelfkwelling?
En ik ontzeg mijn vriend ook niets hoor. Maar hij weet gewoon dat ik het er moeilijk mee heb als hij bijvoorbeeld roze koeken gaat zitten eten naast me. Het is en blijft een eeuwige strijd voor mij, een licht eetprobleem. Een beetje als een verslaving: je komt er nooit helemaal van af. Een afgekickt alcoholist zet je ook geen glas whiskey voor, daar houdt je rekening mee.
Vind zeker als je samenwoont dat je dit soort dingen wel voor elkaar over moet hebben. En snoepen is geen eerste levensbehoefte!
Dat soort dingen moet 'ie toch zelf weten? Ik vind wel dat ie kan benadrukken dat jij andere plannen hebt. Dat het gemeen is om dingen te eten waar je bij bent valt wel mee eigenlijk, want je krijgt er ook weer wat positiefs voor terug om van de vettigheid af te blijven, namelijk afvallen en zo wrs. beter in je vel zitten!quote:Ik vind ook niet dat andere zich hoeven aan te passen aan jou, maar voor hem is het net zo min gezond
En als hij nog geen chips voor je wil opgeven vind ik dat ook niet echt goed klinken
Ik ben blij dat mijn vriendje net zo gezond leeft als ik, waarschijnlijk was het anders ook niet mijn vriendje
owgets!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
Oh en vannacht lag 'ie vrijwel de hele nacht bij mij op bed en zelfs als ik bewoog, bewoog hij niet. Dat vond ik wel merkwaardig en hij lag ook op mijn tas in de kast.
Volgens Mark ligt het aan z'n ribben. Hij beweegt ook amper. Draait wel z'n kopje om maar ligt verder doodstil. Dus het is niet gewoon z'n poot.
Ik zou slecht kunnen tegen iemand die bijvoorbeeld elke dag junkfood eet of elke dag chips en koek etcquote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Renske: succes met je katje!
Als er echt iets is moet hij/zij gewoon echt mee... Bij de jaarlijkse vaccinaties & controle ging die van ons ook altijd krijsen als ze vermoord was in het reismandje achterop de fiets. Maar dat is nou eenmaal het beste.
[..]
Dat soort dingen moet 'ie toch zelf weten? Ik vind wel dat ie kan benadrukken dat jij andere plannen hebt. Dat het gemeen is om dingen te eten waar je bij bent valt wel mee eigenlijk, want je krijgt er ook weer wat positiefs voor terug om van de vettigheid af te blijven, namelijk afvallen en zo wrs. beter in je vel zitten!
En smaakcompatibiliteit ken ik en is ook wel wat belangrijk, maar dat je het zo belangrijk vindt voor eten???
Met mate is inderdaad erg belangrijk, dan heb ik ook echt nergens problemen mee hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zou het wel belangrijk vinden dat ie een beetje fatsoenlijk kan koken en dat het niet elke dag macaroni of boterhammen isLekkere hapjes eten nog met mate vind ik niets mis mee eigenlijk. Maar mate is het toverwoord. En eerlijk gezegd lukt dat veel beter met iemand erbij dan helemaal in m'n eentje. Dus als er dan toch iets lekkers in huis is, liever samen opeten, want op komt het toch wel waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |