Hoe slechte kwaliteit van het filmpje ook is, wat is die belichting moddervet zeg!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
En nog meer gameplay.
Bekijk deze YouTube-video
shit, dat stukje dat hij tegen een auto op knalt en 12939 meter weg vliegt. Beetje jammer.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:54 schreef Sackboy het volgende:
En nog meer gameplay.
Nu alweer removed by user.quote:
This video has been removed by the user.quote:
Tering!quote:
Klopt. Ik youtubegooglede net op GTA IV en het is voor youtube echt dweilen met de kraan open. Voor elk geblokkeerd filmpje komen er 10 terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:21 schreef Sackboy het volgende:
En nu ga ik stoppen met die filmpjes te plaatsen want waarschijnlijk komen ze nu met bakken tegelijk
This video has been removed by the user.quote:
tinypic.comquote:Op woensdag 23 april 2008 15:31 schreef Snever het volgende:
Weet iemand waar ik video's kan uploaden naast Youtube dan. Dan kan ik ze met jullie delen
Gewoon hier kijken is makkelijker. Als het goed is worden ze daar niet verwijderd.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:59 schreef Gamer_V het volgende:
Voor de mensen die wel al die filmpjes willen zien, als filmpjes net verwijderd zijn staan ze nog even op de server en kan je ze nog bekijken met deze website (rechtsboven id invullen)
Dat pakket komt er zeker wel. Dat is al het goed is al bevestigdquote:Op woensdag 23 april 2008 16:00 schreef jna het volgende:
Komt er nou ook een pakket met een ps3 en gta erbij? of moet ik de ps3 en het spel apart kopen?
En terecht.. zo kun je anders aan de gang blijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Doen ze niet, mensen die 'm eerlijk kopen moeten gewoon wachten tot dinsdag, let maar op.
bah zit ik nog in het gta topic.....
Ik denk dat de meeste wel slim genoeg zijn om hun kabel eruit te trekken en verder spelen op een ander profiel dan hun *echte* profielquote:Op woensdag 23 april 2008 16:15 schreef Jovatov het volgende:
Sowieso is het wel grappig als met die versie online gaan, dan kunnen ze wellicht wel een xbox live ban oid krijgen.
Omdat niet alle winkels het op het zelfde moment binnen krijgen. Als winkel A het spel gaat verkopen terwijl winkel B het spel nog niet heeft, word winkel B genaaid en lopen ze verkopen mis.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het wel terecht, maar snap het hele streetdate-gebeuren gewoon niet, waarom niet gewoon verkopen zodra retailers de games binnen hebben ?
Met of zonder streetdate, dit gebeurt toch al.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat niet alle winkels het op het zelfde moment binnen krijgen. Als winkel A het spel gaat verkopen terwijl winkel B het spel nog niet heeft, word winkel B genaaid en lopen ze verkopen mis.
Prachtig tochquote:Op woensdag 23 april 2008 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met of zonder streetdate, dit gebeurt toch al.
Het heeft gewoon helemaal geen nut meer, games lekken altijd al eerder uit en/of worden eerder verkocht door winkels zonder clue.
quote:
Nah, heb liever dat ie gewoon overal direct in de schappen ligt ipv dat er gewacht moet worden tot een bepaalde datum.quote:
EZ Headhuntersquote:
Dankje.quote:
No shit. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Beste filmpje yet.
Op de snelwegen is het wel heel erg rustig kwa verkeer.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Beste filmpje yet.
OMG. Te vet gewoon.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:55 schreef Xrenity het volgende:
Beste filmpje yet.
Duitsland. Te ver.quote:
Als ik de filmpjes zo bekijk ben ik er ook niet bepaald weg van. Ik had gehoopt dat het rijden wat realistischer was geworden, en dat de voertuigen wat meer gewicht zouden hebben.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef -Dries- het volgende:
Las veel dat mensen klagen over het rijden. Dat het er niet uitziet vooral de veringen ofzo.. Klopt dit?
Realistisch!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
OMG. Te vet gewoon.![]()
Zo te zien moet je wel erg rustig rijden wil je je auto heel houden. Meet iets te veel snelheid de bocht nemen en je vliegt er al uit. De auto vliegt zelfs bij de laagste heuvel.
Ik kan niet wachten om zelf aan de slag te mogen.
Jij bent gewoon exact tong80.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef Timmai het volgende:
het is gewoon excact GTA:SA
Maar goed, je ziet ook maar één auto toch? Misschien hebben andere auto's meer gewicht.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als ik de filmpjes zo bekijk ben ik er ook niet bepaald weg van. Ik had gehoopt dat het rijden wat realistischer was geworden, en dat de voertuigen wat meer gewicht zouden hebben.
Ik heb al een stuk of 4/5 auto's gezien hoor.. inclusief een Hummerquote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar goed, je ziet ook maar één auto toch?
Ik zou eerst maar eens spelen, je zult er wel aan wennen denk ikquote:Op woensdag 23 april 2008 17:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb al een stuk of 4/5 auto's gezien hoor.. inclusief een Hummer![]()
Als zo'n zware SUV al zo door de lucht vliegt, hoe moet dat dan wel niet zijn met een sportwagen?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar goed, je ziet ook maar één auto toch? Misschien hebben andere auto's meer gewicht.
HAHHAHAHAHAH NIET GRAPPIGquote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Ik kwam net uit een cutscene waarbij mijn auto vol bloed en deuken zat terwijl een date zei dat ze het erg leuk vond
Ik vind het er wel allemaal vet uit zien!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef jorienvdherik het volgende:
omg die filmpjes
jongens
Met je eens, dit zijn games waar zo veel liefde is in gestoken. En dan heb je stakkers die het gaan downloaden. Optyfen.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kom op zeg, dit spel wil je toch niet eens illegaal spelen.
Als het goed is kan ik hem Vrijdag krijgen van een ex-scharrel die bij de intertoys werkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:28 schreef -Dries- het volgende:
Gaan er al mensen voor het weekend de stad in?
Ik wil dat welquote:Op woensdag 23 april 2008 17:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kom op zeg, dit spel wil je toch niet eens illegaal spelen.
hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik hem Vrijdag krijgen van een ex-scharrel die bij de intertoys werkt.
Hij is nu bezig te branden, ik ga geen missies spelen en niks verklappen natuurlijk, ik ben erg benieuwd naar de graphics en de gameplay. Ik heb nu toch niet eens tijd om te spelen, als ik hem op de ps3 krijg ben ik 3 dagen erna vrij voor extra veel speelplezierquote:Op woensdag 23 april 2008 18:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand hem hier al gespeeld?
En nu sterf je een geweldadige doodquote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef Dementor het volgende:
Ik kwam net uit een cutscene waarbij mijn auto vol bloed en deuken zat terwijl een date zei dat ze het erg leuk vond
ook bij jatten van een auto, beetje jammer jaquote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie elke keer als iemand ergens over heen klimt dat de camera van plek veranderd. Dit lijkt me zeer vervelend, hopelijk kan het uitgezet worden.
Gewoon kopen als hij in de winkel ligt, en als de Bol.com versie er is deze in seal terugbrengen naar de winkelquote:Op woensdag 23 april 2008 18:39 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik heb em besteld op Bol.com dus dat wordt toch pas dinsdagAan de ene kant vind ik het best wel een kut idee dat andere mensen em al hebben
Aan de andere kant zou ik het ook kut vinden als ik em vrijdag zou binnenkrijgen aangezien ik er komend weekend absoluut geen tijd voor heb. Lijkt me bovendien wel lekker als ik terugkom van stage op disndag, dat GTA 4 dan op de deurmat ligt
En dan 5 dagen vrij
Ik hoorde vandaag wel iets over stakingen van TNT. Als ze de 29e gaan staken ben ik zwaar over de zeik
Das wel een idee. Maar dat ga ik niet doen als ie bijvoorbeeld maandag ergens in de winkel ligt. Ik zag trouwens totaal geen pop-upquote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon kopen als hij in de winkel ligt, en als de Bol.com versie er is deze in seal terugbrengen naar de winkel.
Je kunt Smekkies verzamelen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef thedude0 het volgende:
ben ik nou blind of zit er helemaal niets verzamelbaars in de game, in tegenstelling tot de vorige gta's... of heeft iemand anders hier al wat gevonden?
zit niet in de game.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Sackboy het volgende:
Kan iemand al de aanwezigheid van de in-car-view bevestigen?
Oh noes!quote:
Shit! Ik oefen altijd voor m'n rijbewijs in GTA. Hoe moet ik nou m'n rijbewijs nog halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
wel grappigquote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet iig duiven neerschieten als 'verzamel-item.'
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Shit! Ik oefen altijd voor m'n rijbewijs in GTA. Hoe moet ik nou m'n rijbewijs nog halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Nuna het volgende:
Hm, buurjongen van me zit ook al te spelen. Ik wacht gewoon op dinsdag, zo'n tof spel wil ik niet eens downloaden
Ik zeg...ga naar de buren, doe charmant en ga daar zitten gta-en.quote:Geslacht: Vrouw
quote:
Haha, het is de buurjongen van mijn oudersquote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zeg...ga naar de buren, doe charmant en ga daar zitten gta-en.
Daar moet een ... in!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Een vrouwelijke GTA-fan!
Die trillen toch niet meer? Dus dan maar een Xbox-controller.quote:
DualShock 3 wel, de nieuwe dusquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die trillen toch niet meer? Dus dan maar een Xbox-controller.
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:29 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is nu wel zo'n beetje de tofste slowchat van FOK!.
Jawel, die van mij welquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die trillen toch niet meer? Dus dan maar een Xbox-controller.
Lang leve de private chatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Een vrouwelijke GTA-fan!
quote:
quote:TNT betreurt de gang van zaken. ,,Wij hebben onze klanten hoog in het vaandel staan en vinden het daarbij jammer dat de partijen niet tot elkaar kunnen komen.’’ De staking duurt een dag, daarna zullen acties in andere plaatsen volgen. Als TNT en de vakbonden er niet uitkomen, volgt 27 mei een landelijke actie.
ad.nl
gaat dat niet een beetje te verquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
LIVE GTA 4 FEED: http://smotri.com/broadcast/view/?id=489971&ktulhu=1
quote:Watching at the moment:
1075
die gozer is lekker aan t klotenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
Ik denk dat elke game wel zijn minpuntjes heeftquote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
ik zag een auto over een heuvel rijden. Leek wel of die ging opstijgen. Camera positie is idd ook irritant. Dat gewissel steeds. Ben nog niet echt overtuigd(zal nu wel iedereen over me heen krijgen). Ga 'm sowieso wel dinsdag halen mag woensdag avond pas echt spelen.
Las trouwens in dit topic iets over een staking dat is pas in mei.
[..]
Ik zag net dat er een hood-cam inzitquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
Ja, ik ook..quote:Op woensdag 23 april 2008 20:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
die gozer is lekker aan t kloten![]()
Word wel misselijk van de camera.Gigantisch kut
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou 1tje dan en het is kut kwaliteit telefoon:Eigenlijk last van pop-up? want in de filmpjes zelf zie ik niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat maar gewoon gaan. Z'n piemeltje staat waarschijnlijk ongelovelijk strak in z'n velletje na die opmerking.quote:
Tja, denk ook dat het een gamekinger is.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laat maar gewoon gaan. Z'n piemeltje staat waarschijnlijk ongelovelijk strak in z'n velletje na die opmerking.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tja, denk ook dat het een gamekinger is.
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]ik maakte die opmerken zodat je straks een beetje betere kwaliteit foto's kunt verwachten, maar ik stop nu met spelen ik wil eigenlijk de rest ontdekken als ik het originele spel heb.
Oke, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb hem ook al gespeeld
Leuk spelletje hoor
Je avatar pas perfect bij je postquote:Op woensdag 23 april 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Warezhoeren posts gedelete.
Je mag vanaf dinsdag komen praten over de inhoud van de game.
Of hij moet OFFICIEEL eerder in de winkel liggen.
Zo niet dan volgen er maatregelen.
Zielig.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Warezhoeren posts gedelete.
Je mag vanaf dinsdag komen praten over de inhoud van de game.
Of hij moet OFFICIEEL eerder in de winkel liggen.
Zo niet dan volgen er maatregelen.
Ik denk dat dat de bedoelking is. In Vice City en San Andreas reden bijna overal auto's, ook bij de haven was het net zo druk als lang het strand. Op de screenshots zie je in Alongquin heel veel auto's rijden, dus ik denkt dat ze de drukte aanpassen per locatie, specifieker dan in voorgaande delen. Maargoed, dat is slechts speculatie.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:20 schreef Timmai het volgende:
er rijden trouwens achterlijk weinig andere auto's op straat in de live-feed
Ah boehoequote:Op woensdag 23 april 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
Dat praten over de inhoud niet mag is nogal overdreven, maar het gepraat over warez loopt inderdaad de spuigaten uit hier. Zielige mannetjes die de gameindustrie verneuken en hier komen patsen.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat de drukte ook afhankelijk is van hoe laat het is. 's Ochtends in de spits is het natuurlijk drukker dan om 3 uur 's nachts..quote:Op woensdag 23 april 2008 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de bedoelking is. In Vice City en San Andreas reden bijna overal auto's, ook bij de haven was het net zo druk als lang het strand. Op de screenshots zie je in Alongquin heel veel auto's rijden, dus ik denkt dat ze de drukte aanpassen per locatie, specifieker dan in voorgaande delen. Maargoed, dat is slechts speculatie.
Ehh.. wanna bet?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah boehoe. Jij downloadt zeker nooit een MP3'tje of film
?
Het gaat meer om de ''ík ben al aan het spelen met mijn gedownloade versie en jullie mensen die op de release wachten lekker niet'' posts, denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ah boehoe. Jij downloadt zeker nooit een MP3'tje of film
?
Er zijn users die er dinsdag WEL bereid voor geld te gaan betalen die zich er dood aan ergeren. Ga eerst nog maar lekker hypen tot dinsdag voordat je met ingame ervaringen komt.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:11 schreef Gamer_V het volgende:
Dus als ik hem zondag/maandagochtend (of gewoon morgen al koop!) meekrijg bij de mediamarkt ofzo mag ik ook niet over de inhoud praten?Wat een onzin.
Ik zit ook filmpjes te kijken, nergens problemen meequote:Op woensdag 23 april 2008 21:46 schreef Gamer_V het volgende:
Hey! Ik BEN bereid om voor de game te betalen! Ik GA ook naar de winkels om een exemplaar te KOPEN. En zoals de meeste hier moet ik nog ZES dagen wachten. Maar dat betekend niet dat ik er problemen mee HEB om ervaringen te LEZEN van mensen die de game wel al hebben. Wat trouwens ook onder HYPEN valt.
OKE?
Waarschijnlijk, maar inhoudelijk over het spel praten mag óók niet. Beetje de omgekeerde wereld. Zullen we nog een week lang fail, LOL en andere lollercats picca's blijven posten dan? Er is eindelijk wat om over te praten en dan mag dat nietquote:Op woensdag 23 april 2008 21:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat meer om de ''ík ben al aan het spelen met mijn gedownloade versie en jullie mensen die op de release wachten lekker niet'' posts, denk ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zit ook filmpjes te kijken, nergens problemen meeWil je het niet lezen, lees je het niet. Wil je niet kijken, dan kijk je niet.
Second that.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zit ook filmpjes te kijken, nergens problemen meeWil je het niet lezen, lees je het niet. Wil je niet kijken, dan kijk je niet.
Serieus? Welke kneuzen zijn dit dan dat ze eerst bij de modjes gaan lopen zeiken ipv in dit topicquote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Er zijn users die er dinsdag WEL bereid voor geld te gaan betalen die zich er dood aan ergeren. Ga eerst nog maar lekker hypen tot dinsdag voordat je met ingame ervaringen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.............................
Touché! Maar ik bedoel is er iets bekend van bv straffen als winkels hem eerder verkopen. volgens mij is dat enkel bij 1st party games (Sony/Microsoft) en multiplatform van een 3rd party developper is volgens mij niet zo strict. Dus als ze hem zaterdag binnen hebben en het is een relaxte winkel moet t lukken lijkt me.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:31 schreef Merkie het volgende:
Ga zaterdag naar Haarlem, merk je het vanzelf.
Alleen als er 1 spreekwoordelijk schaap over de dam is volgen er meer en is 't voor de uitgever niet meer bij te houden wie een boete te geven.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:42 schreef Gamedemon het volgende:
Er IS een verkoopverbod zelfs.
Contract stond laatst op fok, staat een boete op van 25.000
Idd, en een verkoopverbod is geen koopverbodquote:Op woensdag 23 april 2008 22:54 schreef Gamer_V het volgende:
En dan nog maakt het niks uit voor de consument als wij de game eerder kopen, een contract is een overeenkomst tussen twee partijen en geen wet.
Elk voertuig heeft in GTA 4 z'n eigen suspension-systeem. Deze staat er zo te zien wat losser op.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef BereNDD het volgende:
hmm.. wel dik extreme vering in die auto als ik die filmpjes zo mag geloven.
Jammer dat hij al uitgelekt is, dit spel is gewoon koopwaardig
politiek correctquote:Op woensdag 23 april 2008 23:05 schreef Snever het volgende:
Vet, als je een motor jat die geparkeerd staat krijg je een helm op
Die gast 112 bellen vanuit z'n autoquote:Op woensdag 23 april 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
Speciaal voor de mensen die geen gameplay videos willen kijken, hier wat nieuwe screens:
Moet je je hiervoor aanmelden om wat te zienquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef Mutant01 het volgende:
LET OP LET OP LET OP:
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Haha ik heb GTA IV lekker gedownload. Wat willen jullie doen dan BITCHES?
Die heb ik hier al vaker gehoordquote:Op woensdag 23 april 2008 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
zal ik hem ook downloaden
heb dan wel geen omgebouwde xbox maar dan heb ik GTAIV tenminste
nee volgens mij is de server nu overbelast..quote:Op woensdag 23 april 2008 23:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Moet je je hiervoor aanmelden om wat te zien![]()
Geloof me, als ik hem had zat ik niet op Fok filmpjes te posten :pquote:
Tof filmpje, maar wat een zwabberbakken zijn die auto's tochquote:Op woensdag 23 april 2008 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
Deze video is ook fucking stoer
http://www.dailymotion.co(...)meplay-11_videogames
Wat bedoel je precies? Dat de camera naar een vast standpunt gaat (dat je em dus niet kan roteren oid) Of verspringt ie gewoon even?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie elke keer als iemand ergens over heen klimt dat de camera van plek veranderd. Dit lijkt me zeer vervelend, hopelijk kan het uitgezet worden.
quote:Wow. Im shocked. GTA IV gameplay sucks- Game is slow paced, cars drive bad, camera sucks,frame rate....isnt solid 30frames per second. Guess I was hoping for more like saints row and crackdown
quote:hmm.. i gotta say, the game is great, but its not really living up to the massive hype. its not that much better than saints row to be honest, i even think the gfx is worse than saints row.
quote:I hope the game gets better than what I've played so far, sluggish framerate and the cars are hard to steer. Seems like the storyline is progressing nicely though, can't wait to get this game on PC so I can play with a mouse and keyboard with solid framerates.
Hopelijk geldt dat alleen voor de xbox versiequote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
En zo langzamerhand stromen ook de negatieve berichten binnen:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
En zo langzamerhand stromen ook de negatieve berichten binnen:
[..]
[..]
Zelfde hier. Echt jammer dat hij te downloaden is, zélfs al voor de releasequote:Op woensdag 23 april 2008 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Dus als ik hem "al" op 29 april binnenkrijg ben ik als nog de laatste hier die hem speelt.
Vooral die eerste is grappig, die kut-kleuters zijn 't waarschijnlijk niet gewend om iets te "sturen" wat ook maar een heel klein beetje in de buurt komt van wat realistisch is.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Van welk blad komen deze paupers?
Het 29-april-feestje is nu wel een beetje verneukt.....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zelfde hier. Echt jammer dat hij te downloaden is, zélfs al voor de release
Ach kom op, dit soort dingen zijn natuurlijk al van mijlen ver te voorzien.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het 29-april-feestje is nu wel een beetje verneukt.....
Dudequote:Op donderdag 24 april 2008 00:03 schreef TC03 het volgende:
Saint's Row is lelijk.
Ja, maar ik hoor dat men ook gast in de bochten. Als ik zo speel in San Andreas vlieg ik ook alle kanten uit. Maar het lijkt wel lastiger sturen idd. Gewoon kwestie van wennen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef Timmai het volgende:
Naja wat ik zie in die filmpjes is dat die auto's wel erg gaar sturen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207155.html
Dit vind ik niet mooi inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dudenee
[ afbeelding ]
Simpel? Sfeerloos? Ja dat enigzins wel ja, maar lelijk vind ik de game echt niet.
Huilie. Ik vind het gewoon lelijk, big deal.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
Naja prima, alsof SA er wel mooi uitziet man
fucking Gta fanboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Vetquote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
Geniaal. Hoop dat het ook buiten missies om kan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
Downloaden is voor paupers.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zelfde hier. Echt jammer dat hij te downloaden is, zélfs al voor de release
De 360-versie heeft geen optionele installatie.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef Merkie het volgende:
Heeft de 360-versie nou ook een optionele installatie? Dacht van wel namelijk, maar twijfel nu.
Psst.. dat mag je hier niet zeggen. Dan krijg je gezeik hier. Je mag hier eigenlijk helemaal niet posten als je tegen downloaden bent en gewoon GTA IV legaal in de winkel gaat kopen. Zulks een eerlijke mensen worden hier uitgelachen en uitgekotst.quote:
Oh werken voor je geld is je onbekend, dat zeg ik.. paupers.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
mja het houdt me wel van de straat de komende week
Mwah ik heb een beetje rondgereden nu is het mooi geweest. Geef hem aan me broertje dan kan ik dinsdag beginnen met de ps3 versiequote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
mja het houdt me wel van de straat de komende week
Het is allemaal realistischer dan we gewend zijn, dus is het ook een kwestie van wennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef -Jewcookie- het volgende:![]()
Mja, wat moet je er van zeggen.
Vechten gaat langzaam.
Auto's rijden kut.
Die framerate...![]()
Maakt de leuke dingen van de game een stuk minder aantrekkelijk.
Dus jij gaat hem niet kopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb anderhalf uur gespeeld ofzo toen heb ik hem maar uitgezet en ben gaan BBQ'en.
Het gaat gewoon niet soepel zoals je van het vorige deel gewend bent. De gameplay niet en het beeld niet.
Heb je uberhaupt een vorig deel gespeeld of niet ?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb anderhalf uur gespeeld ofzo toen heb ik hem maar uitgezet en ben gaan BBQ'en.
Het gaat gewoon niet soepel zoals je van het vorige deel gewend bent. De gameplay niet en het beeld niet.
dat is het helemaal denk ik. En de laatste keer dat ik gta speelde was op mijn psp. En heb me er aardig mee vermaakt. En wat ik heb gezien van deze gta kan ik niet wachten.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is allemaal realistischer dan we gewend zijn, dus is het ook een kwestie van wennen.
Euh van mij mag je je warezkritiek wel ff voor je houden tot dinsdag as hoor.. laten we eerst nog even de hype opbouwen tot dinsdag voor ieder wel eerlijk persoon of maak je er een hobby van om een partypoeper te zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef -Jewcookie- het volgende:![]()
Mja, wat moet je er van zeggen.
Vechten gaat langzaam.
Auto's rijden kut.
Die framerate...![]()
Maakt de leuke dingen van de game een stuk minder aantrekkelijk.
Whahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
http://toru.ee/view/ba06bc5c2ebb
Die dikke slaat per ongeluk zn raampie kapot
Gebaseerd op een kopie die wellicht niet lekker gebrand is of op een slechte kwaliteit medium. Tot je de retail versie in je handen hebt, mag je je mond wel houden hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kun je nagaan hoe erg het is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb je uberhaupt een vorig deel gespeeld of niet ?
Ik ken geeneen GTA die soepel loopt.
In de paar gameplay vids die ik heb gezien was de framerate prima, ook in drukke gebieden, dus ik vraag me af hoe het zal zijn in de retail-versie.quote:
Ja Mr. J. Clarkson. De DVD is alleen het medium. De game staat op het medium. En dat mijn DVD crappy kwaliteit is kan jij niet zien van achter je pc'tje.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Gebaseerd op een kopie die wellicht niet lekker gebrand is of op een slechte kwaliteit medium. Tot je de retail versie in je handen hebt, mag je je mond wel houden hoor.
Vreemd he? Dat dit in REVIEWS niet naar boven komt.
Heb ook een modded 360 gehad, Mass Effect liep kut. Game GEKOCHT en toen liep ie wel ok.....
Niet de game de schuld geven als je m nog niet eens hebt, ok? Je hebt een rip/ kopie. Niet de game zelf.
Serieus?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:42 schreef jp84 het volgende:
MM rijswijk verkoopt em al!!!!!!1111eiinzzz
De spellen zijn bij de meeste grote retailers al binnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:46 schreef jp84 het volgende:
srry dom grapje
ik ga zondag een week op vakantie, hoe vertiefd is dat,
weet iemand wanneer die spellen geleverd worden, ik ga smeken bij de intertoys bij ons int dorp, beter krijg ik hem mee.
volgens mij is die gozer zelf ook dronken. tering hou die camera is stil man.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |