Je kunt Smekkies verzamelen.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:54 schreef thedude0 het volgende:
ben ik nou blind of zit er helemaal niets verzamelbaars in de game, in tegenstelling tot de vorige gta's... of heeft iemand anders hier al wat gevonden?
zit niet in de game.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Sackboy het volgende:
Kan iemand al de aanwezigheid van de in-car-view bevestigen?
Oh noes!quote:
Shit! Ik oefen altijd voor m'n rijbewijs in GTA. Hoe moet ik nou m'n rijbewijs nog halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
wel grappigquote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef Gamer_V het volgende:
Je moet iig duiven neerschieten als 'verzamel-item.'
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Shit! Ik oefen altijd voor m'n rijbewijs in GTA. Hoe moet ik nou m'n rijbewijs nog halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:15 schreef Nuna het volgende:
Hm, buurjongen van me zit ook al te spelen. Ik wacht gewoon op dinsdag, zo'n tof spel wil ik niet eens downloaden
Ik zeg...ga naar de buren, doe charmant en ga daar zitten gta-en.quote:Geslacht: Vrouw
quote:
Haha, het is de buurjongen van mijn oudersquote:Op woensdag 23 april 2008 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zeg...ga naar de buren, doe charmant en ga daar zitten gta-en.
Daar moet een ... in!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Een vrouwelijke GTA-fan!
Die trillen toch niet meer? Dus dan maar een Xbox-controller.quote:
DualShock 3 wel, de nieuwe dusquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die trillen toch niet meer? Dus dan maar een Xbox-controller.
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:29 schreef Gamer_V het volgende:
Dit is nu wel zo'n beetje de tofste slowchat van FOK!.
Jawel, die van mij welquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die trillen toch niet meer? Dus dan maar een Xbox-controller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |