Wat bedoel je precies? Dat de camera naar een vast standpunt gaat (dat je em dus niet kan roteren oid) Of verspringt ie gewoon even?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zie elke keer als iemand ergens over heen klimt dat de camera van plek veranderd. Dit lijkt me zeer vervelend, hopelijk kan het uitgezet worden.
quote:Wow. Im shocked. GTA IV gameplay sucks- Game is slow paced, cars drive bad, camera sucks,frame rate....isnt solid 30frames per second. Guess I was hoping for more like saints row and crackdown
quote:hmm.. i gotta say, the game is great, but its not really living up to the massive hype. its not that much better than saints row to be honest, i even think the gfx is worse than saints row.
quote:I hope the game gets better than what I've played so far, sluggish framerate and the cars are hard to steer. Seems like the storyline is progressing nicely though, can't wait to get this game on PC so I can play with a mouse and keyboard with solid framerates.
Hopelijk geldt dat alleen voor de xbox versiequote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
En zo langzamerhand stromen ook de negatieve berichten binnen:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
En zo langzamerhand stromen ook de negatieve berichten binnen:
[..]
[..]
Zelfde hier. Echt jammer dat hij te downloaden is, zélfs al voor de releasequote:Op woensdag 23 april 2008 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Dus als ik hem "al" op 29 april binnenkrijg ben ik als nog de laatste hier die hem speelt.
Vooral die eerste is grappig, die kut-kleuters zijn 't waarschijnlijk niet gewend om iets te "sturen" wat ook maar een heel klein beetje in de buurt komt van wat realistisch is.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Van welk blad komen deze paupers?
Het 29-april-feestje is nu wel een beetje verneukt.....quote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zelfde hier. Echt jammer dat hij te downloaden is, zélfs al voor de release
Ach kom op, dit soort dingen zijn natuurlijk al van mijlen ver te voorzien.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het 29-april-feestje is nu wel een beetje verneukt.....
Dudequote:Op donderdag 24 april 2008 00:03 schreef TC03 het volgende:
Saint's Row is lelijk.
Ja, maar ik hoor dat men ook gast in de bochten. Als ik zo speel in San Andreas vlieg ik ook alle kanten uit. Maar het lijkt wel lastiger sturen idd. Gewoon kwestie van wennen denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:02 schreef Timmai het volgende:
Naja wat ik zie in die filmpjes is dat die auto's wel erg gaar sturen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/207155.html
Dit vind ik niet mooi inderdaad.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dudenee
[ afbeelding ]
Simpel? Sfeerloos? Ja dat enigzins wel ja, maar lelijk vind ik de game echt niet.
Huilie. Ik vind het gewoon lelijk, big deal.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
Naja prima, alsof SA er wel mooi uitziet man
fucking Gta fanboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Vetquote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
Geniaal. Hoop dat het ook buiten missies om kan.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
Downloaden is voor paupers.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:01 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Zelfde hier. Echt jammer dat hij te downloaden is, zélfs al voor de release
De 360-versie heeft geen optionele installatie.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef Merkie het volgende:
Heeft de 360-versie nou ook een optionele installatie? Dacht van wel namelijk, maar twijfel nu.
Psst.. dat mag je hier niet zeggen. Dan krijg je gezeik hier. Je mag hier eigenlijk helemaal niet posten als je tegen downloaden bent en gewoon GTA IV legaal in de winkel gaat kopen. Zulks een eerlijke mensen worden hier uitgelachen en uitgekotst.quote:
Oh werken voor je geld is je onbekend, dat zeg ik.. paupers.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
mja het houdt me wel van de straat de komende week
Mwah ik heb een beetje rondgereden nu is het mooi geweest. Geef hem aan me broertje dan kan ik dinsdag beginnen met de ps3 versiequote:Op donderdag 24 april 2008 08:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
mja het houdt me wel van de straat de komende week
Het is allemaal realistischer dan we gewend zijn, dus is het ook een kwestie van wennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef -Jewcookie- het volgende:![]()
Mja, wat moet je er van zeggen.
Vechten gaat langzaam.
Auto's rijden kut.
Die framerate...![]()
Maakt de leuke dingen van de game een stuk minder aantrekkelijk.
Dus jij gaat hem niet kopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb anderhalf uur gespeeld ofzo toen heb ik hem maar uitgezet en ben gaan BBQ'en.
Het gaat gewoon niet soepel zoals je van het vorige deel gewend bent. De gameplay niet en het beeld niet.
Heb je uberhaupt een vorig deel gespeeld of niet ?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Heb anderhalf uur gespeeld ofzo toen heb ik hem maar uitgezet en ben gaan BBQ'en.
Het gaat gewoon niet soepel zoals je van het vorige deel gewend bent. De gameplay niet en het beeld niet.
dat is het helemaal denk ik. En de laatste keer dat ik gta speelde was op mijn psp. En heb me er aardig mee vermaakt. En wat ik heb gezien van deze gta kan ik niet wachten.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is allemaal realistischer dan we gewend zijn, dus is het ook een kwestie van wennen.
Euh van mij mag je je warezkritiek wel ff voor je houden tot dinsdag as hoor.. laten we eerst nog even de hype opbouwen tot dinsdag voor ieder wel eerlijk persoon of maak je er een hobby van om een partypoeper te zijn?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef -Jewcookie- het volgende:![]()
Mja, wat moet je er van zeggen.
Vechten gaat langzaam.
Auto's rijden kut.
Die framerate...![]()
Maakt de leuke dingen van de game een stuk minder aantrekkelijk.
Whahahaquote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
http://toru.ee/view/ba06bc5c2ebb
Die dikke slaat per ongeluk zn raampie kapot
Gebaseerd op een kopie die wellicht niet lekker gebrand is of op een slechte kwaliteit medium. Tot je de retail versie in je handen hebt, mag je je mond wel houden hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:48 schreef -Jewcookie- het volgende:
Kun je nagaan hoe erg het is.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb je uberhaupt een vorig deel gespeeld of niet ?
Ik ken geeneen GTA die soepel loopt.
In de paar gameplay vids die ik heb gezien was de framerate prima, ook in drukke gebieden, dus ik vraag me af hoe het zal zijn in de retail-versie.quote:
Ja Mr. J. Clarkson. De DVD is alleen het medium. De game staat op het medium. En dat mijn DVD crappy kwaliteit is kan jij niet zien van achter je pc'tje.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Gebaseerd op een kopie die wellicht niet lekker gebrand is of op een slechte kwaliteit medium. Tot je de retail versie in je handen hebt, mag je je mond wel houden hoor.
Vreemd he? Dat dit in REVIEWS niet naar boven komt.
Heb ook een modded 360 gehad, Mass Effect liep kut. Game GEKOCHT en toen liep ie wel ok.....
Niet de game de schuld geven als je m nog niet eens hebt, ok? Je hebt een rip/ kopie. Niet de game zelf.
Serieus?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:42 schreef jp84 het volgende:
MM rijswijk verkoopt em al!!!!!!1111eiinzzz
De spellen zijn bij de meeste grote retailers al binnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:46 schreef jp84 het volgende:
srry dom grapje
ik ga zondag een week op vakantie, hoe vertiefd is dat,
weet iemand wanneer die spellen geleverd worden, ik ga smeken bij de intertoys bij ons int dorp, beter krijg ik hem mee.
volgens mij is die gozer zelf ook dronken. tering hou die camera is stil man.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Vind deze wel vet.
Dronken in GTA4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |