quote:Ik heb de volgende games te ruil aangeboden:
Dead Rising
Over G Fighters
2006 FIFA World Cup
Ghost Recon Advanced Warfighter
Viva Pinata
Assassin's Creed
Mass Effect
Saint's Row
Rainbow Six: Vegas
Ik zoek Burnout Paradise, Ace combat 6, Blue Dragon, The Orange Box, Hitman: Blood Money, Lost, Overlord, Scene it, Spiderman 3, Stranglehold, TMNT of Viking: Battle for Asgard.
Maar het liefst heb ik Lost of Ace combat 6
En ik verkoop geen games, ik ruil ze alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Rainbow Six Vegas 2 ruilen tegen twee van mijn games? (Zie openingspostquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef eqjim het volgende:
Ik heb ook Gears of War nog liggen en Rainbow Six Vegas 2.
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ace Combat 6 is verkocht aan Leonos.
Niemand heeft PM schat... is uitgeschakeld...quote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
[quote]Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant kan Rossdale me nu geen erotische getinte voorstellen via PM meer doen
You got mailquote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef FREAKY_ME het volgende:
Sorry, volgens mij was alles geregeld (ik heb alles hier klaar liggen om morgen op de post te doen) Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben staat mijn e-mail adres een paar posts hierboven
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant krijg ik nu ook geen erotische getinte voorstellen van Rossdale meer![]()
![]()
Heb je een PM gestuurd (35 incl.)!quote:Op maandag 21 april 2008 22:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Ok, dan toch maar te koop:
Call of Duty 4
Assassins Creed
Per stuk een richtprijsje van 35 euro.
De verzendkosten zitten hierbij in.
Bij afhalen (Zwolle) zit er een kop koffie of een pilsje bij in
PM terug.quote:
Heb je even een mail gestuurd, maat van me wil m wel hebben voor 35 incl.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef FREAKY_ME het volgende:
Update:
bladiebladiebla
Burnout Paradise zou in eenst instantie verkocht zijn, maar de user heeft toch voor Burnout Revenge gekozen. Burnout Paradise is dus weer te koop. Ik had met de betreffende user afgeproken dat hij voor 35 euro incl. weg mocht, dus dat mag hij wat mij betreft nu weer.
E-mail kan overigens naar b[.]poort[@]chello[.]nl
zo.... jij bent ff flink aan het shoppenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef mug89 het volgende:
[..]
Heb je even een mail gestuurd, maat van me wil m wel hebben voor 35 incl.
Hoeveel wil je voor Perfect Dark hebben? Of ruilen tegen een van mijn spellen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:59 schreef Snever het volgende:
Verder de volgende games te koop:
Need for Speed Carbon
Amped 3
Perfect Dark Zero Limited Edition
Freakquote:Op woensdag 23 april 2008 00:13 schreef emokid het volgende:
Ik verkoop Call of Duty 4. Ik speel al tijden niet meer op de 360 dus kan ik dit net zo goed weg doen.
Voor minder dan 35 hoef je niet bij mij te zijn.
Interesse om Ace Combat 6 te ruilen tegen Flatout ultimate carnage, need for speed prostreet, kane & lynch of mass effect (NTSC J regiovrij)?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:07 schreef beelz het volgende:
Ik heb Ace Combat 6 in de aanbieding.
Ook in de aanbieding: Call of Duty2 game of the year edition (met gratix bonus dvd)
Het liefste ruil ik voor iets wat ik wel leuk vind
Ik verkoop hem dus ik ruil nietquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor Perfect Dark hebben? Of ruilen tegen een van mijn spellen?
Wieviel!?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
Bully te koop of te ruil!
Ben opzoek naar:
Dark Sector
Vikings
Maar kopen kan dus ook!
Doe maar een bodquote:
Je hebt PM!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe maar een bodMaar ik wil zowiezo even wachten of iemand hem wil ruilen tegen Vikings!
Jij ook!quote:
Ace Combat is al weg gegaan helaas.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef MauBro het volgende:
[..]
Interesse om Ace Combat 6 te ruilen tegen Flatout ultimate carnage, need for speed prostreet, kane & lynch of mass effect (NTSC J regiovrij)?
Toevallig heb ik die (360-versie) nog wel liggen jaquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef pandabeer het volgende:
Heeft iemand toevallig Harry Potter; Order of the Phoenix liggen?
voor PS2 als je die hebt staan...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef pandabeer het volgende:
Heeft iemand toevallig Harry Potter; Order of the Phoenix liggen?
15 incl. verzenden?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die (360-versie) nog wel liggen jaWat bied je?
30 inclquote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop/Te Ruil
Voor de Xbox 360
[b]Call of Duty 4
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mug89 het volgende:
Heb vandaag het spel Cod4 van rudedeltadude perfect ontvangen!! bedankt!
Ik ben weer ff cod spelenburnout laat ik maar rechts liggen aangezien ie toch niet voor mij is
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Jeskens het volgende:
Heb hier TK/TR:
Bioshock
Spiderman 3
Call of Duty 2
NFS Pro Street
Juiced 2
FIFA 08
Mailen kan op jimmy_eskens@hotmail.com
Heb wel intresse in Mass Effect of Saints row..mail anders even-->jimmy_eskens@hotmail.com,of voeg toe op MSNquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.
ik bied een eurotje of 40 incl verzendenquote:
Fifa ruilen voor Assassins Creed?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Jeskens het volgende:
Heb hier TK/TR:
Bioshock
Spiderman 3
Call of Duty 2
NFS Pro Street
Juiced 2
FIFA 08
Mailen kan op jimmy_eskens@hotmail.com
Graag gedaan :-)quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mug89 het volgende:
Ook burnout paradise is hier binnen FREAKY_ME!! bedankt!!
En inmiddels zelfs hier aangekomen. Doosje is beetje kapot maar das niet jouw schuld want duidelijk gekomen tijdens het overbrengen van jouw postdumpadres naar mijn brievenbus. Zolang de disk maar goed isquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.
Als Mass Effect jouw kant op komt dan heb ik Saints Row nog wel voor je liggen. Ruilen voor iets uit jouw lijst is wat mij betreft goed mogelijk dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Jeskens het volgende:
[..]
Heb wel intresse in Mass Effect of Saints row..mail anders even-->jimmy_eskens@hotmail.com,of voeg toe op MSN
Het doosje was idd heel toen ik hem opstuurde... Ik weet niet of ik hem al binnen heb eigenlijk. Ik ben vannacht niet thuis geweest. Ik zal vanavond even kijken of er wat in de bus ligtquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef beelz het volgende:
[..]
En inmiddels zelfs hier aangekomen. Doosje is beetje kapot maar das niet jouw schuld want duidelijk gekomen tijdens het overbrengen van jouw postdumpadres naar mijn brievenbus. Zolang de disk maar goed isHeb jij Ace Combat 6 ook al gekregen?
quote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende games te koop of te ruil:
Bully: Scholarship Edition
GRAW 2
Xbox live Arcade Compilatie met daarop de volgende 5 spellen:
(Boom Boom Rocket, Uno, Luxor 2, Feeding Frenzy, Pacman)
Ik ben opzoek naar de volgende spel:
Vikings: Battle for Asgard
Iets aanbieden of een voorstel doen van ruilen + bijbetaling kun je ook doen dan kijk ik er even na!
Ik heb een vrij snelle doorloop tijd wat 360 games betreftquote:
Hey dennis,quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop/Te Ruil
Voor de Xbox 360
Call of Duty 4
Jumper: Griffin's Story (Makkelijke achievements)
Spellen zijn in perfecte staat en zijn gewoon de nederlandse PAL versie's
Bied geld of een ander leuke game die ik nog niet heb gehad (zie gamertag)
Vr Groeten Dennis
Wat is je vraagprijs voor bully incl. verzending?quote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
GRAW 2
Ik ben opzoek naar de volgende spel:
Vikings: Battle for Asgard
Iets aanbieden of een voorstel doen van ruilen + bijbetaling kun je ook doen dan kijk ik er even na!
Assassin's Creed vs NeedForSpeed ProStreet?quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef FREAKY_ME het volgende:
Update:
- Tony Hawk's project 8 25,00
- Kameo 15,00
- Project Gotham Racing 3 15,00
- Smackdown VS Raw 2007 15,00
- Uefa champions league 2006 - 2007 15,00
- Fifa 2007 15,00
- Assassins Creed 32,50
- Need for speed: Most Wanted 15,00
- Need for speed: Carbon 15,00
- Saints Row 15,00
- Table tennis 15,00
waar evt op te halen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:15 schreef LostBoyNL het volgende:
Halo 3 is al weg
Te koop! Wegens dubbel!
Grand Theft Auto IV 4 voor de Xbox 360
Nog spinternieuw in seal!
Het is gewoon de nederlandse winkel versie PAL
Ophalen of opsturen is geen probleem!
Vr Groeten Dennis van der Weg
25 inc?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:24 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop te Ruil
Halo 3
[ afbeelding ]
Spel is in perfecte staat en is gewoon de PAL versie
Doe een geld bod of ruilen tegen een ander spel
Vr Groeten Dennis
Aangezien hij nieuw voor 25 is te krijgen (zie koopjestopic) nieuwe vaste prijs 20 euro incl.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop: Rainbow Six Vegas 2 in uitstekende staat. NTSC maar speelt uitstekend op je Nederlandse XBox 360. Vaste prijs 32,50 incl.
Toch maar nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
25 inc?
Onder voorbehoud, over 2 dagen doe ik een definitief bod
Lijkt me wel hoor. NTSC is een beeldsysteem; het heeft verder niets te maken met de functies binnen een game. Overigens is alleen Condemned 2: Bloodshot nog te koop inmiddelsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef mug89 het volgende:
Kun je met die NTSC ook online met PAL games?
(ik hou niet van six vegas, maar vroeg het me gewoon af, misschien heb jij er ervaring mee)
Ik moet van die shit afquote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
GRAW 2
Oke, ik wist wel dat het met het beeld te maken heeft, maar misschien zit er een andere regio in ofzo waardoor je alleen tegen ntsc gamers kunt spelen, maar dan weet ik tquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor. NTSC is een beeldsysteem; het heeft verder niets te maken met de functies binnen een game. Overigens is alleen Condemned 2: Bloodshot nog te koop inmiddels
Ace Combat heb ik voor je, 25 incl. verzenden. Ik heb RB6V2 al.quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:08 schreef nogal het volgende:
TR: Rainbow Six Las Vegas 2 (wel NTSC maar is regiovrij)
Ik zoek Burnout Paradise of Ace Combat 6.
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop:
Condemned 2: Bloodshot 35 incl.
In uitstekende staat, NTSC, speelt uitstekend op de Nederlandse Xbox 360.
mits zonder draadje 30euquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef s0ul1991 het volgende:
TK:
Een 20gb harde schijf en een zwarte 360 controller.
Geen idee wat het waard is doe maar een bod. Liefst in 1x weg
Je zou me PM'en voor de arcade druif.quote:
PES 6 10,- incl.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:31 schreef Wessiej het volgende:
Hier in perfecte staat een aantal 360 spellen te koop, hier komen ze
-Viva Piñata
-Xbox Live Arcade vol 1
-Splinter Cell Double Agent
-Lord of the rings battle for middle earth 2
-The Darkness
-Just Cause
-PES 6
-Bully
-Crackdown
-PGR4
-Orange Box (maybe)
-Rainbow Six Vegas 2 (maybe)
Zelfs IK ben hem nog niet zatquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef Trigalti het volgende:
Ik zoek eigenlijk GTA IV nog.. iemand die em al zat is?
quote:
Ik was hem na een kwartiertje spelen al helemaal zat... Snap de hype niet, wat een enorme kutgame.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef Trigalti het volgende:
Ik zoek eigenlijk GTA IV nog.. iemand die em al zat is?
ik vind hem verbluffend goed...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was hem na een kwartiertje spelen al helemaal zat... Snap de hype niet, wat een enorme kutgame.
Gelukkig had ik hem geleend van een vriend van me en niet gekocht.
Arcade wel?quote:
Nu is het dan eindelijk rond en komt die jouw kant uitquote:Op maandag 19 mei 2008 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zou me PM'en voor de arcade druif.
Nu pasquote:Op zondag 25 mei 2008 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 te koop! Ben helemaal klaar met dat kutspel![]()
Ik wil em.. wat moet je der voor hebben?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 te koop! Ben helemaal klaar met dat kutspel![]()
Graag ruilen tegen Vikings met bijbetaling van jouw kant of gewoon tegen geld!
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kopen/ruilen... doe maar een bod.
-Bioshock
-Superman Returns
-N3
Bioshock ruilen voor DoA4?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Viva Pinata?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:16 schreef NeHoX het volgende:
TR: Oblivion
GEZ: Maakt me niet zoveel uit, doe maar voorstel.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:47 schreef zquing het volgende:
5eu voor N3
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Bioshock ruilen voor DoA4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door paarse_paashaas op 28-05-2008 20:30:05 ]Scheren is voor schapen!
DoA4quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:16 schreef NeHoX het volgende:
TR: Oblivion
GEZ: Maakt me niet zoveel uit, doe maar voorstel.
TE RUIL: OBLIVIONquote:
Ik heb Fifa 06 Road to FIFA World Cup of The Lord of the Rings: The Battle of Middle Earth 2.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:35 schreef NeHoX het volgende:
[..]
TE RUIL: OBLIVION
Helaas DoA4 ook al in bezit. Wil best oblivion ruilen voor een classic.
Ik heb al:
Viva Pinata, Dead Or Alive 4, Saints Row, Forza Motorsport 2, GTA IV, Gears Of War, Assassins Creed, Dead Rising, Rainbow Six Vegas, Burnout Revenge, Halo 3 en Need For Speed Carbon.
PGR4 voor Forza2? Of wat wil je er anders voor hebben (cash)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Wessiej het volgende:
PGR4
Lord of the rings battle for middle earth 2
Smackdown vs RAW 2007
Splinter Cell double agent
Skate.
Someone interested?
Ik tief DoA4 in de vuilnisbak denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:35 schreef NeHoX het volgende:
[..]
TE RUIL: OBLIVION
Helaas DoA4 ook al in bezit. Wil best oblivion ruilen voor een classic.
Ik heb al:
Viva Pinata, Dead Or Alive 4, Saints Row, Forza Motorsport 2, GTA IV, Gears Of War, Assassins Creed, Dead Rising, Rainbow Six Vegas, Burnout Revenge, Halo 3 en Need For Speed Carbon.
wtf is dat voor een spel?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef existenz het volgende:
A-Train HX te ruil. In principe geen voorkeur qua game...
200% Aquila proof: http://xbox360.ign.com/objects/761/761547.htmlquote:
Hoe kom je hier in godsnaam aan manquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef existenz het volgende:
[..]
200% Aquila proof: http://xbox360.ign.com/objects/761/761547.html
Dus ruilen die hap en dan stop ik met jou een duitser te noemen
wat een spel zegquote:Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef existenz het volgende:
A-Train HX te ruil. In principe geen voorkeur qua game...
Hij is tofquote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat een spel zeg
Heb ff screenshots gekeken... whehe...
Ik zag hem zaterdag al bij de FRS in de schappen liggen inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2008 23:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik las dat sommigen al in het bezit waren van DBZ: Burst Limit, dan zijn er ook vast wel een paar die er al zat van zijn. Dus bij deze:
Te Ruil: Lost Odyssey (geïmporteerd uit Canada, werkt perfect hier, amper gespeeld en in nieuwstaat) voor DBZ: Burst Limit.
Niet doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik tief DoA4 in de vuilnisbak denk ik. Mooie line-up heb je trouwens
.
Wat heb je over voor AC?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Ferrox het volgende:
Ik ben op zoek naar Assassins Creed en GTA IV
Ik wil ze wel kopen, of ruilen tegen Splinter Cell Double Agent ( met bijbetaling van mijn kant uiteraard)
Wie helpt me aan deze games?
Ter info: De PAL versie van AC is Engels in game...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zonder SP dan graag, die heb ik al gehad. Even voor jouw informatie: het is de NTSC versie van AC. Daar merk je verder niets van hoor, het spel en boekje zijn in het Engels en het speelt prima op je 360.
Ik hoor het wel
Dat dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ter info: De PAL versie van AC is Engels in game...
alleen boekje is dan Nederlands dus, maar die heb je niet bepaald nodig
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:59 schreef Ferrox het volgende:
zonder SP: DA 25 euro
met SP: DA 10 euro
+ verzendkosten voor mij
deal?
Wie helpt me hiervan af? ik sta open voor een serieus bod.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop:
Condemned 2: Bloodshot 30 incl.
In uitstekende staat, NTSC, speelt uitstekend op de Nederlandse Xbox 360.
wat is het verschil tussen silver en gold?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Blinker het volgende:
Ik heb ook nog een jaar Xbox Live Silver te koopBieden mag!
Kijk ook even in mijn topic!
[TK] Xbox 360 games, Xbox Games, DVD's, Boeken
tientje geboden en dan mag je de seal er zelf vanaf halen en de code naar me PM'enquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef Snever het volgende:
[..]
15 euro. winkelwaarde is 20. Geseald enz
Ik heb je geld gisteren ontvangen en je spel is vandaag op de post gegaan. Sorry ik heb er eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan om je terug te PM-enquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef mug89 het volgende:
@ SpotlessMind00,
heb je mn geld al ontvangen voor virtua tennis? had je een PM gestuurd, maar nog geen antwoord gehad (3 jun verstuurd) dus vandaar dat ik het zo even onder de aandacht breng
en hij is binnen! ziet er netjes uit, bedankt he! top...quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb je geld gisteren ontvangen en je spel is vandaag op de post gegaan. Sorry ik heb er eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan om je terug te PM-en
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:36 schreef lennartb.nl het volgende:
Is er al iemand die zijn DBZ: Burst Limit wil ruilen tegen Lost Odyssey?
Goede verkoper ben jijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek Vikings: Battle for Asgard!
En ik moet nog van dat tyfus GRAW 2 af![]()
35 voor gta4 en n3?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
(Nog steeds) te koop/te ruil:
-GTA 4
-Bioshock
-Stranglehold
-Superman Returns
-N3
Ik zoek (enigzins) CoD4 nog, liefst de GOTY uitvoering.
Eternal Sonata ruilen tegen Assisins Creed?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:42 schreef killermj het volgende:
Ik heb:
Eternal Sonata
Ik zoek:
Assasin Creed
Wie wil GRAW 2 van me kopenquote:
Ruilen voor twee stuivers en een babbelaar?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie wil GRAW 2 van me kopenHet spel dat zo'n beetje in elk blad en website beloond werd met 10
heeft ook de beste GFX ever!!
zo beter?
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ruilen voor twee stuivers en een babbelaar? lolly
Serieus??quote:Op zondag 8 juni 2008 21:28 schreef existenz het volgende:
Aquila, als je er 5 euro bij doet, ruilen we hem voor A-Train HX! Voor 10 euro extra stop ik je ook nog een bepaalde buurlander te noemen..
Dude ik heb het over GRAW 2+ 5 euro vs dat stomme treinspelletjequote:Op zondag 8 juni 2008 21:35 schreef existenz het volgende:
Nee hoor, we hebben nog de olympische spelen en de tour de france. Daar doen ze ook aan mee.
Ja, niet dat er veel geinteresseerde zullen zijn verdersquote:Op zondag 8 juni 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude ik heb het over GRAW 2+ 5 euro vs dat stomme treinspelletje
Denk het ook niet want alleen mongolen spelen dat spel!quote:Op zondag 8 juni 2008 21:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, niet dat er veel geinteresseerde zullen zijn verders
*schop*quote:Op maandag 26 mei 2008 17:01 schreef Strolie75 het volgende:
[TK]
Tomb Raider: Anniversary
Assassin's Creed
Laten we zeggen: 20 euro per spel ex. verzendkosten.
PM me maarquote:Op zondag 8 juni 2008 18:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Eternal Sonata ruilen tegen Assisins Creed?
10 cent en een aardbeienlolly gebodenquote:
Aightquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:31 schreef Snever het volgende:
[TK] The Orange Box en 3 maanden live gold nog in seal!
Nog steeds beschikbaar!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:28 schreef MauBro het volgende:
Te koop / te ruil:
Need For Speed Prostreet 27.50 Incl
Mass effect (NTSC-J, regiovrij) 25 Incl.
Flatout ultimate carnage 20 incl
Project Gotham Racing IV 30 incl
alle spellen zijn krasvrij en compleet.
Ik ben op zoek naar Ace Combat 6, Burnout paradise.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:59 schreef Blinker het volgende:
The Godfather: 20 inc
The Darkness: 20 inc
The Orange Box (zonder boekje): 25inc
quote:
Hier iets voor jullie tussen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:28 schreef MauBro het volgende:
Godfather ruilen tegen N3?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:00 schreef killermj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier iets voor jullie tussen?
Final Fantasy XI online (incl 3 uitbreidingen)
Ninety-Nine-Nights
Saint Row
Tientje gebodenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:
Gears of war
Ghost recon advance warfigheter
Far cry instrincts predator
Need for speed Carbon
Ik heb eventueel ook nog een messengerkit mocht iemand daar interesse in hebben.
Kan ik GH2 ook gewoon spelen op nederlandse tv en xbox360?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:47 schreef Blinker het volgende:
En besloten nog een spel aan de lijst toe te voegen:
Xbox 360 games:
Call of Duty 2: 12 inc
Call of Duty 3: 20inc
Splinter Cell: Double Agent 17inc
Guitar Hero II (zonder officieel doosje) NTSC 30inc
Wat zoek je of wil je voor Far Cry hebben?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:
Gears of war
Ghost recon advance warfigheter
Far cry instrincts predator
Need for speed Carbon
Ik heb eventueel ook nog een messengerkit mocht iemand daar interesse in hebben.
Voor Halo 3 dan mss?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:11 schreef Blinker het volgende:
Jup, is gewoon helemaal regiovrij te spelen.
Maar Assassins Creed heb ik geen interesse in, die heb ik zelf af gehad en uitgespeeld.
Voor 10 euro excl. verzendkosten kun je van mij Far Cry overnemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 08:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat zoek je of wil je voor Far Cry hebben?
Vooruit. 15 euro voor Gears of War gebodenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:41 schreef robertlj_1984 het volgende:
Te koop:
- GTA 4
Prijs: ¤40,-
- Assasins Creed 360
prijs: ¤25,-
- Gears of War 360
- 2 in 1 doos: VIVA PINATA + FORZA Motorsport 2
- Pirates of the Caribbean
- Far Cry Predator (promotional copy)
prijs: ¤10,-
- Smackdown VS RAW 2007 (promotional copy)
prijs: ¤10,-
20 euro incl. en hij is voor jouw.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:03 schreef Snever het volgende:
[..]
Vooruit. 15 euro voor Gears of War geboden
Zie me post in je topicquote:Op maandag 16 juni 2008 00:42 schreef robertlj_1984 het volgende:
[..]
20 euro incl. en hij is voor jouw.
Voor 15 euro mag je mijn Gears of War hebben.quote:
15 inclusief en ik maak het geld morgen over.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor 15 euro mag je mijn Gears of War hebben.
Xbox 360 games:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Nemmii het volgende:
Assassins Creed - ruilen
Halo 3 - Ruilen of verkopen voor 30.
Zoekt : DBZ : Burst Limit , Guitar Hero 2/3(zonder-gitaar),racedriver grid/race/sport spellen of multiplayer first person shooters
Heb ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:01 schreef DoctorV64 het volgende:
Gezocht: Lego Star Wars The Complete Saga
Iemand die het wil hier nog?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Nemmii het volgende:
Assassins Creed - ruilen
Halo 3 - Ruilen of verkopen voor 30.
Zoekt : DBZ : Burst Limit , Guitar Hero 2/3(zonder-gitaar),racedriver grid/race/sport spellen of multiplayer first person shooters
Interesse in een ruil tegen 1 van de volgende spellen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:57 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te ruil:
Ace Combat 6
Tegen alles wat leuk is, voorkeur gaat uit naar Colin Mcrea: Dirt
Niet echtquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:27 schreef MauBro het volgende:
[..]
Interesse in een ruil tegen 1 van de volgende spellen?
(tevens een kick van mijn lijstje, de volgende titels zijn ook koop)
Mass effect (NTSC-J, regiovrij) 25 Incl.
Flatout ultimate carnage 20 incl
ik heb evt PES te ruil... maar wat heb je er tegen te ruilen dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben op zoek naar Fifa 2008 of.. PES 2008
¤..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb evt PES te ruil... maar wat heb je er tegen te ruilen dan?
Laatst Mass Effect gespeeld, leuk spel!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Xbox 360 games:
Guitar Hero II: 30 inc (geen officiele doos)
Xbox games:
Z.g.a.n. Halo Triple Pack (Halo 1, Halo 2, Halo 2 Multiplayer Pack) 17inc
Beide Call of Duties kunnen online gespeeld worden
mail me destroyer-cod_gamer@hotmail.com en we hebben een deal.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:16 schreef Glynnis het volgende:
Ik zoek Halo 3 voor een prijs van 30 inc.
klikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:16 schreef Glynnis het volgende:
Ik zoek Halo 3 voor een prijs van 30 inc.
40 inc is een deal. PM me maar evenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef Nemmii het volgende:
[..]
mail me destroyer-cod_gamer@hotmail.com en we hebben een deal.
edit:
Blinker , Heb je GH2 nog? Ik geef wel 30 incl. en als je CoD2 nog hebt geef ik je 40 incl.
Staat orginial bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Zijn dat geen gebrande games? wel erg goedkoop + ombouwnederland?
Ik heb nog geen bericht van je gehad. Had je nog interesse?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Zijn dat geen gebrande games? wel erg goedkoop + ombouwnederland?
kosten?quote:Op zondag 22 juni 2008 14:28 schreef Wessiej het volgende:
Uefa Euro 2008 te koop
* Trigalti Nog steeds zoekt..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben op zoek naar Fifa 2008 of.. PES 2008
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Xbox 360 games:
Guitar Hero II: 30 inc (geen officiele doos)
Xbox games:
Z.g.a.n. Halo Triple Pack (Halo 1, Halo 2, Halo 2 Multiplayer Pack) 17inc
Beide Call of Duties kunnen online gespeeld worden
Wat zou je daarvoor willen hebben?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:03 schreef Leonos het volgende:
Ik verkoop of ruil ook Euro 2008.
Heb genoeg van dat ek
Nog steeds op zoek naar colin mcrea dirt? Heb evt. ook nog Burnout Paradise?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:57 schreef Leonos het volgende:
Ik heb te ruil:
Ace Combat 6
Tegen alles wat leuk is, voorkeur gaat uit naar Colin Mcrea: Dirt
en bij jou kost ie hoeveel?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:03 schreef Leonos het volgende:
Ik verkoop of ruil ook Euro 2008.
Heb genoeg van dat ek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |