quote:Ik heb de volgende games te ruil aangeboden:
Dead Rising
Over G Fighters
2006 FIFA World Cup
Ghost Recon Advanced Warfighter
Viva Pinata
Assassin's Creed
Mass Effect
Saint's Row
Rainbow Six: Vegas
Ik zoek Burnout Paradise, Ace combat 6, Blue Dragon, The Orange Box, Hitman: Blood Money, Lost, Overlord, Scene it, Spiderman 3, Stranglehold, TMNT of Viking: Battle for Asgard.
Maar het liefst heb ik Lost of Ace combat 6
En ik verkoop geen games, ik ruil ze alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Rainbow Six Vegas 2 ruilen tegen twee van mijn games? (Zie openingspostquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef eqjim het volgende:
Ik heb ook Gears of War nog liggen en Rainbow Six Vegas 2.
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ace Combat 6 is verkocht aan Leonos.
Niemand heeft PM schat... is uitgeschakeld...quote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
[quote]Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant kan Rossdale me nu geen erotische getinte voorstellen via PM meer doen
You got mailquote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef FREAKY_ME het volgende:
Sorry, volgens mij was alles geregeld (ik heb alles hier klaar liggen om morgen op de post te doen) Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben staat mijn e-mail adres een paar posts hierboven
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant krijg ik nu ook geen erotische getinte voorstellen van Rossdale meer![]()
![]()
Heb je een PM gestuurd (35 incl.)!quote:Op maandag 21 april 2008 22:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Ok, dan toch maar te koop:
Call of Duty 4
Assassins Creed
Per stuk een richtprijsje van 35 euro.
De verzendkosten zitten hierbij in.
Bij afhalen (Zwolle) zit er een kop koffie of een pilsje bij in
PM terug.quote:
Heb je even een mail gestuurd, maat van me wil m wel hebben voor 35 incl.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef FREAKY_ME het volgende:
Update:
bladiebladiebla
Burnout Paradise zou in eenst instantie verkocht zijn, maar de user heeft toch voor Burnout Revenge gekozen. Burnout Paradise is dus weer te koop. Ik had met de betreffende user afgeproken dat hij voor 35 euro incl. weg mocht, dus dat mag hij wat mij betreft nu weer.
E-mail kan overigens naar b[.]poort[@]chello[.]nl
zo.... jij bent ff flink aan het shoppenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef mug89 het volgende:
[..]
Heb je even een mail gestuurd, maat van me wil m wel hebben voor 35 incl.
Hoeveel wil je voor Perfect Dark hebben? Of ruilen tegen een van mijn spellen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:59 schreef Snever het volgende:
Verder de volgende games te koop:
Need for Speed Carbon
Amped 3
Perfect Dark Zero Limited Edition
Freakquote:Op woensdag 23 april 2008 00:13 schreef emokid het volgende:
Ik verkoop Call of Duty 4. Ik speel al tijden niet meer op de 360 dus kan ik dit net zo goed weg doen.
Voor minder dan 35 hoef je niet bij mij te zijn.
Interesse om Ace Combat 6 te ruilen tegen Flatout ultimate carnage, need for speed prostreet, kane & lynch of mass effect (NTSC J regiovrij)?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:07 schreef beelz het volgende:
Ik heb Ace Combat 6 in de aanbieding.
Ook in de aanbieding: Call of Duty2 game of the year edition (met gratix bonus dvd)
Het liefste ruil ik voor iets wat ik wel leuk vind
Ik verkoop hem dus ik ruil nietquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor Perfect Dark hebben? Of ruilen tegen een van mijn spellen?
Wieviel!?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
Bully te koop of te ruil!
Ben opzoek naar:
Dark Sector
Vikings
Maar kopen kan dus ook!
Doe maar een bodquote:
Je hebt PM!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe maar een bodMaar ik wil zowiezo even wachten of iemand hem wil ruilen tegen Vikings!
Jij ook!quote:
Ace Combat is al weg gegaan helaas.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef MauBro het volgende:
[..]
Interesse om Ace Combat 6 te ruilen tegen Flatout ultimate carnage, need for speed prostreet, kane & lynch of mass effect (NTSC J regiovrij)?
Toevallig heb ik die (360-versie) nog wel liggen jaquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef pandabeer het volgende:
Heeft iemand toevallig Harry Potter; Order of the Phoenix liggen?
voor PS2 als je die hebt staan...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef pandabeer het volgende:
Heeft iemand toevallig Harry Potter; Order of the Phoenix liggen?
15 incl. verzenden?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die (360-versie) nog wel liggen jaWat bied je?
30 inclquote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop/Te Ruil
Voor de Xbox 360
[b]Call of Duty 4
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mug89 het volgende:
Heb vandaag het spel Cod4 van rudedeltadude perfect ontvangen!! bedankt!
Ik ben weer ff cod spelenburnout laat ik maar rechts liggen aangezien ie toch niet voor mij is
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Jeskens het volgende:
Heb hier TK/TR:
Bioshock
Spiderman 3
Call of Duty 2
NFS Pro Street
Juiced 2
FIFA 08
Mailen kan op jimmy_eskens@hotmail.com
Heb wel intresse in Mass Effect of Saints row..mail anders even-->jimmy_eskens@hotmail.com,of voeg toe op MSNquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.
ik bied een eurotje of 40 incl verzendenquote:
Fifa ruilen voor Assassins Creed?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Jeskens het volgende:
Heb hier TK/TR:
Bioshock
Spiderman 3
Call of Duty 2
NFS Pro Street
Juiced 2
FIFA 08
Mailen kan op jimmy_eskens@hotmail.com
Graag gedaan :-)quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mug89 het volgende:
Ook burnout paradise is hier binnen FREAKY_ME!! bedankt!!
En inmiddels zelfs hier aangekomen. Doosje is beetje kapot maar das niet jouw schuld want duidelijk gekomen tijdens het overbrengen van jouw postdumpadres naar mijn brievenbus. Zolang de disk maar goed isquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.
Als Mass Effect jouw kant op komt dan heb ik Saints Row nog wel voor je liggen. Ruilen voor iets uit jouw lijst is wat mij betreft goed mogelijk dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Jeskens het volgende:
[..]
Heb wel intresse in Mass Effect of Saints row..mail anders even-->jimmy_eskens@hotmail.com,of voeg toe op MSN
Het doosje was idd heel toen ik hem opstuurde... Ik weet niet of ik hem al binnen heb eigenlijk. Ik ben vannacht niet thuis geweest. Ik zal vanavond even kijken of er wat in de bus ligtquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef beelz het volgende:
[..]
En inmiddels zelfs hier aangekomen. Doosje is beetje kapot maar das niet jouw schuld want duidelijk gekomen tijdens het overbrengen van jouw postdumpadres naar mijn brievenbus. Zolang de disk maar goed isHeb jij Ace Combat 6 ook al gekregen?
quote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende games te koop of te ruil:
Bully: Scholarship Edition
GRAW 2
Xbox live Arcade Compilatie met daarop de volgende 5 spellen:
(Boom Boom Rocket, Uno, Luxor 2, Feeding Frenzy, Pacman)
Ik ben opzoek naar de volgende spel:
Vikings: Battle for Asgard
Iets aanbieden of een voorstel doen van ruilen + bijbetaling kun je ook doen dan kijk ik er even na!
Ik heb een vrij snelle doorloop tijd wat 360 games betreftquote:
Hey dennis,quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop/Te Ruil
Voor de Xbox 360
Call of Duty 4
Jumper: Griffin's Story (Makkelijke achievements)
Spellen zijn in perfecte staat en zijn gewoon de nederlandse PAL versie's
Bied geld of een ander leuke game die ik nog niet heb gehad (zie gamertag)
Vr Groeten Dennis
Wat is je vraagprijs voor bully incl. verzending?quote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende games te koop of te ruil:
Bully: Scholarship Edition
GRAW 2
Xbox live Arcade Compilatie met daarop de volgende 5 spellen:
(Boom Boom Rocket, Uno, Luxor 2, Feeding Frenzy, Pacman)
Ik ben opzoek naar de volgende spel:
Vikings: Battle for Asgard
Iets aanbieden of een voorstel doen van ruilen + bijbetaling kun je ook doen dan kijk ik er even na!
Assassin's Creed vs NeedForSpeed ProStreet?quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef FREAKY_ME het volgende:
Update:
- Tony Hawk's project 8 25,00
- Kameo 15,00
- Project Gotham Racing 3 15,00
- Smackdown VS Raw 2007 15,00
- Uefa champions league 2006 - 2007 15,00
- Fifa 2007 15,00
- Assassins Creed 32,50
- Need for speed: Most Wanted 15,00
- Need for speed: Carbon 15,00
- Saints Row 15,00
- Table tennis 15,00
waar evt op te halen?quote:Op zondag 4 mei 2008 10:15 schreef LostBoyNL het volgende:
Halo 3 is al weg
Te koop! Wegens dubbel!
Grand Theft Auto IV 4 voor de Xbox 360
Nog spinternieuw in seal!
Het is gewoon de nederlandse winkel versie PAL
Ophalen of opsturen is geen probleem!
Vr Groeten Dennis van der Weg
25 inc?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:24 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop te Ruil
Halo 3
[ afbeelding ]
Spel is in perfecte staat en is gewoon de PAL versie