quote:Ik heb de volgende games te ruil aangeboden:
Dead Rising
Over G Fighters
2006 FIFA World Cup
Ghost Recon Advanced Warfighter
Viva Pinata
Assassin's Creed
Mass Effect
Saint's Row
Rainbow Six: Vegas
Ik zoek Burnout Paradise, Ace combat 6, Blue Dragon, The Orange Box, Hitman: Blood Money, Lost, Overlord, Scene it, Spiderman 3, Stranglehold, TMNT of Viking: Battle for Asgard.
Maar het liefst heb ik Lost of Ace combat 6
En ik verkoop geen games, ik ruil ze alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Rainbow Six Vegas 2 ruilen tegen twee van mijn games? (Zie openingspostquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef eqjim het volgende:
Ik heb ook Gears of War nog liggen en Rainbow Six Vegas 2.
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.quote:Op maandag 21 april 2008 13:07 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ace Combat 6 is verkocht aan Leonos.
Niemand heeft PM schat... is uitgeschakeld...quote:Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
[quote]Op maandag 21 april 2008 22:21 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mijn inbox van me PM doet het niet meer, kan dus geen geld overmaken.
Kan je het misschien mailen?
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant kan Rossdale me nu geen erotische getinte voorstellen via PM meer doen
You got mailquote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef FREAKY_ME het volgende:
Sorry, volgens mij was alles geregeld (ik heb alles hier klaar liggen om morgen op de post te doen) Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben staat mijn e-mail adres een paar posts hierboven
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
Maar aan de andere kant krijg ik nu ook geen erotische getinte voorstellen van Rossdale meer![]()
![]()
Heb je een PM gestuurd (35 incl.)!quote:Op maandag 21 april 2008 22:57 schreef rudedeltadude het volgende:
Ok, dan toch maar te koop:
Call of Duty 4
Assassins Creed
Per stuk een richtprijsje van 35 euro.
De verzendkosten zitten hierbij in.
Bij afhalen (Zwolle) zit er een kop koffie of een pilsje bij in
PM terug.quote:
Heb je even een mail gestuurd, maat van me wil m wel hebben voor 35 incl.quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef FREAKY_ME het volgende:
Update:
bladiebladiebla
Burnout Paradise zou in eenst instantie verkocht zijn, maar de user heeft toch voor Burnout Revenge gekozen. Burnout Paradise is dus weer te koop. Ik had met de betreffende user afgeproken dat hij voor 35 euro incl. weg mocht, dus dat mag hij wat mij betreft nu weer.
E-mail kan overigens naar b[.]poort[@]chello[.]nl
zo.... jij bent ff flink aan het shoppenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:51 schreef mug89 het volgende:
[..]
Heb je even een mail gestuurd, maat van me wil m wel hebben voor 35 incl.
Hoeveel wil je voor Perfect Dark hebben? Of ruilen tegen een van mijn spellen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:59 schreef Snever het volgende:
Verder de volgende games te koop:
Need for Speed Carbon
Amped 3
Perfect Dark Zero Limited Edition
Freakquote:Op woensdag 23 april 2008 00:13 schreef emokid het volgende:
Ik verkoop Call of Duty 4. Ik speel al tijden niet meer op de 360 dus kan ik dit net zo goed weg doen.
Voor minder dan 35 hoef je niet bij mij te zijn.
Interesse om Ace Combat 6 te ruilen tegen Flatout ultimate carnage, need for speed prostreet, kane & lynch of mass effect (NTSC J regiovrij)?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:07 schreef beelz het volgende:
Ik heb Ace Combat 6 in de aanbieding.
Ook in de aanbieding: Call of Duty2 game of the year edition (met gratix bonus dvd)
Het liefste ruil ik voor iets wat ik wel leuk vind
Ik verkoop hem dus ik ruil nietquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor Perfect Dark hebben? Of ruilen tegen een van mijn spellen?
Wieviel!?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
Bully te koop of te ruil!
Ben opzoek naar:
Dark Sector
Vikings
Maar kopen kan dus ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |