Ik wil hem ookquote:
Ga eens niet zo dwarsliggen.quote:
Hoe bedoel je dat precies. De games staan gewoon op een schijfje en zijn direct speelbaar. Je kan ze volgens mijn niet op je harde schijf zetten ofzoquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga eens niet zo dwarsliggen.![]()
Ik zet in op de gevraagde 5,-
(hoe kan je die games eigenlijk overdragen? Werkt dat met codes oid?)
Laat me heel even nadenkenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef Snever het volgende:
Wil je hem niet meer?
Ik zet in op 6 euro + 2 euro verzendkosten is 8 euro!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga eens niet zo dwarsliggen.![]()
Ik zet in op de gevraagde 5,-
(hoe kan je die games eigenlijk overdragen? Werkt dat met codes oid?)
Oke, als je je bedenkt hoor ik het welquote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat me heel even nadenkenGTA komt er bijna aan en vooral dat ik het spel op de PC al heb grijs gespeeld maakt me aan het twijfelen. Was iets te snel met m'n reactie dus
Dat is genoteerd!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zet in op 6 euro + 2 euro verzendkosten is 8 euro!!!
Dan heb ik met mijn neus zitten zoeken want ik kon geen arcade schijfje vinden met deze games erop.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Snever het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies. De games staan gewoon op een schijfje en zijn direct speelbaar. Je kan ze volgens mijn niet op je harde schijf zetten ofzo
10,- inclusief.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zet in op 6 euro + 2 euro verzendkosten is 8 euro!!!
Rekkie is een toffe peer, die komt morgen wel opdagenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:34 schreef Snever het volgende:
Project Gotham Racing 3
Test Drive Unlimited
Need for Speed Carbon
Deze zijn zo goed als verkocht aan Rekkie tenzij hij morgen niet komt opdagen
Snelle beslisser.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |