Doe maar een bodquote:
Je hebt PM!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe maar een bodMaar ik wil zowiezo even wachten of iemand hem wil ruilen tegen Vikings!
Jij ook!quote:
Ace Combat is al weg gegaan helaas.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef MauBro het volgende:
[..]
Interesse om Ace Combat 6 te ruilen tegen Flatout ultimate carnage, need for speed prostreet, kane & lynch of mass effect (NTSC J regiovrij)?
Toevallig heb ik die (360-versie) nog wel liggen jaquote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef pandabeer het volgende:
Heeft iemand toevallig Harry Potter; Order of the Phoenix liggen?
voor PS2 als je die hebt staan...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:52 schreef pandabeer het volgende:
Heeft iemand toevallig Harry Potter; Order of the Phoenix liggen?
15 incl. verzenden?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik die (360-versie) nog wel liggen jaWat bied je?
30 inclquote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef LostBoyNL het volgende:
Te Koop/Te Ruil
Voor de Xbox 360
[b]Call of Duty 4
Mooi zo!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mug89 het volgende:
Heb vandaag het spel Cod4 van rudedeltadude perfect ontvangen!! bedankt!
Ik ben weer ff cod spelenburnout laat ik maar rechts liggen aangezien ie toch niet voor mij is
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Jeskens het volgende:
Heb hier TK/TR:
Bioshock
Spiderman 3
Call of Duty 2
NFS Pro Street
Juiced 2
FIFA 08
Mailen kan op jimmy_eskens@hotmail.com
Heb wel intresse in Mass Effect of Saints row..mail anders even-->jimmy_eskens@hotmail.com,of voeg toe op MSNquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.
ik bied een eurotje of 40 incl verzendenquote:
Fifa ruilen voor Assassins Creed?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Jeskens het volgende:
Heb hier TK/TR:
Bioshock
Spiderman 3
Call of Duty 2
NFS Pro Street
Juiced 2
FIFA 08
Mailen kan op jimmy_eskens@hotmail.com
Graag gedaan :-)quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef mug89 het volgende:
Ook burnout paradise is hier binnen FREAKY_ME!! bedankt!!
En inmiddels zelfs hier aangekomen. Doosje is beetje kapot maar das niet jouw schuld want duidelijk gekomen tijdens het overbrengen van jouw postdumpadres naar mijn brievenbus. Zolang de disk maar goed isquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spiderman 3 ruilen tegen 1 van mijn games? (Zie OP) Assassin's Creed is wel al weg trouwens.
Als Mass Effect jouw kant op komt dan heb ik Saints Row nog wel voor je liggen. Ruilen voor iets uit jouw lijst is wat mij betreft goed mogelijk dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef Jeskens het volgende:
[..]
Heb wel intresse in Mass Effect of Saints row..mail anders even-->jimmy_eskens@hotmail.com,of voeg toe op MSN
Het doosje was idd heel toen ik hem opstuurde... Ik weet niet of ik hem al binnen heb eigenlijk. Ik ben vannacht niet thuis geweest. Ik zal vanavond even kijken of er wat in de bus ligtquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:37 schreef beelz het volgende:
[..]
En inmiddels zelfs hier aangekomen. Doosje is beetje kapot maar das niet jouw schuld want duidelijk gekomen tijdens het overbrengen van jouw postdumpadres naar mijn brievenbus. Zolang de disk maar goed isHeb jij Ace Combat 6 ook al gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |