Aangezien hij nieuw voor 25 is te krijgen (zie koopjestopic) nieuwe vaste prijs 20 euro incl.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop: Rainbow Six Vegas 2 in uitstekende staat. NTSC maar speelt uitstekend op je Nederlandse XBox 360. Vaste prijs 32,50 incl.
Toch maar nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
25 inc?
Onder voorbehoud, over 2 dagen doe ik een definitief bod
Lijkt me wel hoor. NTSC is een beeldsysteem; het heeft verder niets te maken met de functies binnen een game. Overigens is alleen Condemned 2: Bloodshot nog te koop inmiddelsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef mug89 het volgende:
Kun je met die NTSC ook online met PAL games?
(ik hou niet van six vegas, maar vroeg het me gewoon af, misschien heb jij er ervaring mee)
Ik moet van die shit afquote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende games te koop of te ruil:
Bully: Scholarship Edition
GRAW 2
Xbox live Arcade Compilatie met daarop de volgende 5 spellen:
(Boom Boom Rocket, Uno, Luxor 2, Feeding Frenzy, Pacman)
Oke, ik wist wel dat het met het beeld te maken heeft, maar misschien zit er een andere regio in ofzo waardoor je alleen tegen ntsc gamers kunt spelen, maar dan weet ik tquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor. NTSC is een beeldsysteem; het heeft verder niets te maken met de functies binnen een game. Overigens is alleen Condemned 2: Bloodshot nog te koop inmiddels
Ace Combat heb ik voor je, 25 incl. verzenden. Ik heb RB6V2 al.quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:08 schreef nogal het volgende:
TR: Rainbow Six Las Vegas 2 (wel NTSC maar is regiovrij)
Ik zoek Burnout Paradise of Ace Combat 6.
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop:
Condemned 2: Bloodshot 35 incl.
In uitstekende staat, NTSC, speelt uitstekend op de Nederlandse Xbox 360.
mits zonder draadje 30euquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef s0ul1991 het volgende:
TK:
Een 20gb harde schijf en een zwarte 360 controller.
Geen idee wat het waard is doe maar een bod. Liefst in 1x weg
Je zou me PM'en voor de arcade druif.quote:
PES 6 10,- incl.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:31 schreef Wessiej het volgende:
Hier in perfecte staat een aantal 360 spellen te koop, hier komen ze
-Viva Piñata
-Xbox Live Arcade vol 1
-Splinter Cell Double Agent
-Lord of the rings battle for middle earth 2
-The Darkness
-Just Cause
-PES 6
-Bully
-Crackdown
-PGR4
-Orange Box (maybe)
-Rainbow Six Vegas 2 (maybe)
Zelfs IK ben hem nog niet zatquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef Trigalti het volgende:
Ik zoek eigenlijk GTA IV nog.. iemand die em al zat is?
quote:
Ik was hem na een kwartiertje spelen al helemaal zat... Snap de hype niet, wat een enorme kutgame.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef Trigalti het volgende:
Ik zoek eigenlijk GTA IV nog.. iemand die em al zat is?
ik vind hem verbluffend goed...quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was hem na een kwartiertje spelen al helemaal zat... Snap de hype niet, wat een enorme kutgame.
Gelukkig had ik hem geleend van een vriend van me en niet gekocht.
Arcade wel?quote:
Nu is het dan eindelijk rond en komt die jouw kant uitquote:Op maandag 19 mei 2008 12:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zou me PM'en voor de arcade druif.
Nu pasquote:Op zondag 25 mei 2008 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 te koop! Ben helemaal klaar met dat kutspel![]()
Ik wil em.. wat moet je der voor hebben?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:47 schreef AQuila360 het volgende:
GTA 4 te koop! Ben helemaal klaar met dat kutspel![]()
Graag ruilen tegen Vikings met bijbetaling van jouw kant of gewoon tegen geld!
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kopen/ruilen... doe maar een bod.
-Bioshock
-Superman Returns
-N3
Bioshock ruilen voor DoA4?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Viva Pinata?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:16 schreef NeHoX het volgende:
TR: Oblivion
GEZ: Maakt me niet zoveel uit, doe maar voorstel.
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:47 schreef zquing het volgende:
5eu voor N3
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:45 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Bioshock ruilen voor DoA4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door paarse_paashaas op 28-05-2008 20:30:05 ]Scheren is voor schapen!
DoA4quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:16 schreef NeHoX het volgende:
TR: Oblivion
GEZ: Maakt me niet zoveel uit, doe maar voorstel.
TE RUIL: OBLIVIONquote:
Ik heb Fifa 06 Road to FIFA World Cup of The Lord of the Rings: The Battle of Middle Earth 2.quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:35 schreef NeHoX het volgende:
[..]
TE RUIL: OBLIVION
Helaas DoA4 ook al in bezit. Wil best oblivion ruilen voor een classic.
Ik heb al:
Viva Pinata, Dead Or Alive 4, Saints Row, Forza Motorsport 2, GTA IV, Gears Of War, Assassins Creed, Dead Rising, Rainbow Six Vegas, Burnout Revenge, Halo 3 en Need For Speed Carbon.
PGR4 voor Forza2? Of wat wil je er anders voor hebben (cash)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:48 schreef Wessiej het volgende:
PGR4
Lord of the rings battle for middle earth 2
Smackdown vs RAW 2007
Splinter Cell double agent
Skate.
Someone interested?
Ik tief DoA4 in de vuilnisbak denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:35 schreef NeHoX het volgende:
[..]
TE RUIL: OBLIVION
Helaas DoA4 ook al in bezit. Wil best oblivion ruilen voor een classic.
Ik heb al:
Viva Pinata, Dead Or Alive 4, Saints Row, Forza Motorsport 2, GTA IV, Gears Of War, Assassins Creed, Dead Rising, Rainbow Six Vegas, Burnout Revenge, Halo 3 en Need For Speed Carbon.
wtf is dat voor een spel?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef existenz het volgende:
A-Train HX te ruil. In principe geen voorkeur qua game...
200% Aquila proof: http://xbox360.ign.com/objects/761/761547.htmlquote:
Hoe kom je hier in godsnaam aan manquote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef existenz het volgende:
[..]
200% Aquila proof: http://xbox360.ign.com/objects/761/761547.html
Dus ruilen die hap en dan stop ik met jou een duitser te noemen
wat een spel zegquote:Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef existenz het volgende:
A-Train HX te ruil. In principe geen voorkeur qua game...
Hij is tofquote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat een spel zeg
Heb ff screenshots gekeken... whehe...
Ik zag hem zaterdag al bij de FRS in de schappen liggen inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2008 23:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik las dat sommigen al in het bezit waren van DBZ: Burst Limit, dan zijn er ook vast wel een paar die er al zat van zijn. Dus bij deze:
Te Ruil: Lost Odyssey (geïmporteerd uit Canada, werkt perfect hier, amper gespeeld en in nieuwstaat) voor DBZ: Burst Limit.
Niet doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik tief DoA4 in de vuilnisbak denk ik. Mooie line-up heb je trouwens
.
Wat heb je over voor AC?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Ferrox het volgende:
Ik ben op zoek naar Assassins Creed en GTA IV
Ik wil ze wel kopen, of ruilen tegen Splinter Cell Double Agent ( met bijbetaling van mijn kant uiteraard)
Wie helpt me aan deze games?
Ter info: De PAL versie van AC is Engels in game...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zonder SP dan graag, die heb ik al gehad. Even voor jouw informatie: het is de NTSC versie van AC. Daar merk je verder niets van hoor, het spel en boekje zijn in het Engels en het speelt prima op je 360.
Ik hoor het wel
Dat dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ter info: De PAL versie van AC is Engels in game...
alleen boekje is dan Nederlands dus, maar die heb je niet bepaald nodig
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:59 schreef Ferrox het volgende:
zonder SP: DA 25 euro
met SP: DA 10 euro
+ verzendkosten voor mij
deal?
Wie helpt me hiervan af? ik sta open voor een serieus bod.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop:
Condemned 2: Bloodshot 30 incl.
In uitstekende staat, NTSC, speelt uitstekend op de Nederlandse Xbox 360.
wat is het verschil tussen silver en gold?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Blinker het volgende:
Ik heb ook nog een jaar Xbox Live Silver te koopBieden mag!
Kijk ook even in mijn topic!
[TK] Xbox 360 games, Xbox Games, DVD's, Boeken
tientje geboden en dan mag je de seal er zelf vanaf halen en de code naar me PM'enquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef Snever het volgende:
[..]
15 euro. winkelwaarde is 20. Geseald enz
Ik heb je geld gisteren ontvangen en je spel is vandaag op de post gegaan. Sorry ik heb er eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan om je terug te PM-enquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef mug89 het volgende:
@ SpotlessMind00,
heb je mn geld al ontvangen voor virtua tennis? had je een PM gestuurd, maar nog geen antwoord gehad (3 jun verstuurd) dus vandaar dat ik het zo even onder de aandacht breng
en hij is binnen! ziet er netjes uit, bedankt he! top...quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb je geld gisteren ontvangen en je spel is vandaag op de post gegaan. Sorry ik heb er eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan om je terug te PM-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |