Wat heb je over voor AC?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Ferrox het volgende:
Ik ben op zoek naar Assassins Creed en GTA IV
Ik wil ze wel kopen, of ruilen tegen Splinter Cell Double Agent ( met bijbetaling van mijn kant uiteraard)
Wie helpt me aan deze games?
Ter info: De PAL versie van AC is Engels in game...quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zonder SP dan graag, die heb ik al gehad. Even voor jouw informatie: het is de NTSC versie van AC. Daar merk je verder niets van hoor, het spel en boekje zijn in het Engels en het speelt prima op je 360.
Ik hoor het wel
Dat dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ter info: De PAL versie van AC is Engels in game...
alleen boekje is dan Nederlands dus, maar die heb je niet bepaald nodig
Ik heb je even een PM gestuurd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:59 schreef Ferrox het volgende:
zonder SP: DA 25 euro
met SP: DA 10 euro
+ verzendkosten voor mij
deal?
Wie helpt me hiervan af? ik sta open voor een serieus bod.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop:
Condemned 2: Bloodshot 30 incl.
In uitstekende staat, NTSC, speelt uitstekend op de Nederlandse Xbox 360.
wat is het verschil tussen silver en gold?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Blinker het volgende:
Ik heb ook nog een jaar Xbox Live Silver te koopBieden mag!
Kijk ook even in mijn topic!
[TK] Xbox 360 games, Xbox Games, DVD's, Boeken
tientje geboden en dan mag je de seal er zelf vanaf halen en de code naar me PM'enquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:50 schreef Snever het volgende:
[..]
15 euro. winkelwaarde is 20. Geseald enz
Ik heb je geld gisteren ontvangen en je spel is vandaag op de post gegaan. Sorry ik heb er eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan om je terug te PM-enquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:12 schreef mug89 het volgende:
@ SpotlessMind00,
heb je mn geld al ontvangen voor virtua tennis? had je een PM gestuurd, maar nog geen antwoord gehad (3 jun verstuurd) dus vandaar dat ik het zo even onder de aandacht breng
en hij is binnen! ziet er netjes uit, bedankt he! top...quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb je geld gisteren ontvangen en je spel is vandaag op de post gegaan. Sorry ik heb er eigenlijk helemaal niet meer bij stilgestaan om je terug te PM-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |