Aangezien hij nieuw voor 25 is te krijgen (zie koopjestopic) nieuwe vaste prijs 20 euro incl.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop: Rainbow Six Vegas 2 in uitstekende staat. NTSC maar speelt uitstekend op je Nederlandse XBox 360. Vaste prijs 32,50 incl.
Toch maar nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
25 inc?
Onder voorbehoud, over 2 dagen doe ik een definitief bod
Lijkt me wel hoor. NTSC is een beeldsysteem; het heeft verder niets te maken met de functies binnen een game. Overigens is alleen Condemned 2: Bloodshot nog te koop inmiddelsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:30 schreef mug89 het volgende:
Kun je met die NTSC ook online met PAL games?
(ik hou niet van six vegas, maar vroeg het me gewoon af, misschien heb jij er ervaring mee)
Ik moet van die shit afquote:Op zondag 27 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende games te koop of te ruil:
Bully: Scholarship Edition
GRAW 2
Xbox live Arcade Compilatie met daarop de volgende 5 spellen:
(Boom Boom Rocket, Uno, Luxor 2, Feeding Frenzy, Pacman)
Oke, ik wist wel dat het met het beeld te maken heeft, maar misschien zit er een andere regio in ofzo waardoor je alleen tegen ntsc gamers kunt spelen, maar dan weet ik tquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me wel hoor. NTSC is een beeldsysteem; het heeft verder niets te maken met de functies binnen een game. Overigens is alleen Condemned 2: Bloodshot nog te koop inmiddels
Ace Combat heb ik voor je, 25 incl. verzenden. Ik heb RB6V2 al.quote:Op donderdag 15 mei 2008 02:08 schreef nogal het volgende:
TR: Rainbow Six Las Vegas 2 (wel NTSC maar is regiovrij)
Ik zoek Burnout Paradise of Ace Combat 6.
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Te koop:
Condemned 2: Bloodshot 35 incl.
In uitstekende staat, NTSC, speelt uitstekend op de Nederlandse Xbox 360.
mits zonder draadje 30euquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef s0ul1991 het volgende:
TK:
Een 20gb harde schijf en een zwarte 360 controller.
Geen idee wat het waard is doe maar een bod. Liefst in 1x weg
Je zou me PM'en voor de arcade druif.quote:
PES 6 10,- incl.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:31 schreef Wessiej het volgende:
Hier in perfecte staat een aantal 360 spellen te koop, hier komen ze
-Viva Piñata
-Xbox Live Arcade vol 1
-Splinter Cell Double Agent
-Lord of the rings battle for middle earth 2
-The Darkness
-Just Cause
-PES 6
-Bully
-Crackdown
-PGR4
-Orange Box (maybe)