Heb je je andere al verkocht dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:56 schreef Faithy het volgende:ik heb een prachtige nieuwe motor gezien
oeh, das wel ideaal zegquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij een dealer, en als de motor bevalt is inruil mogelijk
Whahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:
voordelen:
[ afbeelding ]
Makkelijker boodschappen dragen door krachttraining
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef freecell het volgende:
Echt Faithy, ga je niet een beetje ver met je poepfetish?
Nou, geniaal zegquote:
Chocomelk over m'n Malibu?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, geniaal zeg![]()
Ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar ik word t ook een beetje zat
Viking: warme chocolademelk over je malibu dan maar
Ik ben geen fan, maar dat schijnt heel erg fijn te zijn. En oh, aardbeien
Lekker, ik stuur Mr CF morgen naar de markt. Of ik ga zelf, met krukken, kijken of mensen me voor laten gaan
Veel plezier, Chico!quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:44 schreef Chicolate het volgende:Ik ga dit weekend weg, onverwacht. Heb niet bijgelezen, en vertrek nu. Fijn weekend allemaal!
Dan beter ook geen malibu drinken!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocomelk over m'n Malibu?
Jullie moeten mij steunen in gezonder eten en niet met nog meer slechte suggesties aan komen zetten![]()
.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocomelk over m'n Malibu?
Jullie moeten mij steunen in gezonder eten en niet met nog meer slechte suggesties aan komen zetten![]()
.
Dank je!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Inderdaad, succes. Kunnen we je helpen met lekkere recepten?
Gefeliciteerd alvast!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:11 schreef conleche het volgende:
Mijn vader en zijn vrouw waren hier een paar dagen voor mijn verjaardag en ze hebben ons gisteren getrakteerd op een sjiek de friemel restaurant. Daar heb ik mij heel netjes gehouden. Géén brood, géén toetje. Maar 1 vlaams frietje om te proeven en 2 glazen wijn. Vanochtend van de taart maar een 2 cm. dik stukje gegeten. Ben trots! (ben pas morgen jarig, dus misschien morgen nog een centimetertje)
Nee, 108!!!! Ben nu nog 107quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!
En ik heb al begrepen dat je 109 wordt dus dan hoeven we dat ook niet meer te vragen
Oei, dat is inderdaad niet veel. Eet je rijst? Vis? En wat voor pastasauzen lust je?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Dank je!
De meeste lekkere recepten lust ik niet, ik ben echt triest qua eten (staat op mijn to-do lijstje om dat te veranderen, maar het is nu iets te moeilijk nog). Ik lust eigenlijk alleen spaghetti/macaroni en gekookte aardappelen als warme maaltijd (met groenten en vlees natuurlijk (en friet, maar daar stop ik dus mee)).
Hoe houden jullie eigenlijk bij of jullie genoeg eten en niet te veel/te weinig? Kalorieen tellen ofzo?
Ik lust voornamelijk hollandse kost. Stamppotten enzo. Rijst lust ik (liever) niet. Vaak zo droog.. En ik weet niet hoe ik het klaar maak op een lekkere manier.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oei, dat is inderdaad niet veel. Eet je rijst? Vis? En wat voor pastasauzen lust je?
Hou je van salade, misschien? Of ben je een liefhebber van maaltijdsoepen?
Vind je pittig eten lekker?
Ik ben trouwens echt dol op friet, ik mag het eens per maand van mezelf.
Heb je ook wel een beetje gelijk in hoor, Marz. Ik ben wel echt een dridubbeldoorgeflipte hobbykok, natuurlijk. En een beetje variatie is wel leuk, op z'n tijd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:00 schreef -marz- het volgende:
Valt toch wel mee Inderdaad?
Als je hier zo leest wat mensen allemaal koken denk je (ik) soms echt dat je een karig eenzijdig eetpatroon hebt. Maar vroegah aten mensen alleen maar brood en Hollandse warme prak (en als je Sonja doet nog steeds).
Maar ik eet ook niks bijzonders over het algemeen. Daar kan je best mee afvallen. Gewoon hetzelfde blijven eten maar dan minder![]()
Dat is hoe ik erover denk iig.
Heel erg bedankt! Ik wil zo grag meer dingen eten, maar als je zo gewend bent aan een aantal vaste dingen is het zo moeilijk te veranderen.. En nee, uit eten gaat dus niet op deze manier (als je echt eten wilt dan, dus geen friet).quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:
Inderdaad! Dat is wel iets om aan te werken misschien, je smakenhorizon wat verbreden. Een keertje uit eten is al bijna lastig, zo.
Half bord met een stukje vlees is inderdaad genoeg dan. Erg prettig en smakkelijk.quote:Stamppotten vind ik ook erg lekker. Als je er maar geen liters vette jus en kilo's worst bij eet, best een gezond maal. Je hoeft geen berg te eten om goed vol te raken.
Meestal doe ik door die pastasaus nog 2 blikjes normale tomatensaus.quote:Pastasauzen uit een pot zijn vaak best vet; zelf tomatensaus maken kan wel lonen. Maar als je dat overdreven vindt, kun je ook wat groenten bakken met stukken tomaat erbij en dat door je pasta scheppen. Bijvoorbeeld een uitje fruiten, wat courgette erbij, een flinke handvol gehalveerde cherrytomaatjes en wat olijven.
Gewokte kip met groente en rijst is lekker. Ik doe er (als ik het eet) veel satesaus bij. Sojasaus/chilisaus ken ik niet. Dat is toch niet dat zoete spul he?quote:Rijst eet je vaak met een sausje, zo kaal is het inderdaad te droog. Ik maak bijvoorbeeld weleens een sausje van o.m. sojasaus en chilisaus, wat ik bij gewokte kip met groente gooi. Maar dat vind je misschien te pittig.
Oh, overmaaltijden lust ik dus niet. Alleen broodjes uit de oven.. Mijn moeder was altijd iets te uitproberend ermee. Maar witvis alleen is wel lekker bij de aardappelen dacht ik.quote:Denk je dat je witvis (waar lekkerbekjes ook van gemaakt zijn) ook lust als het niet gefrituurd is? Bijvoorbeeld in een pakketje met wat groenten en kruiden uit de oven?
Tauge lust ik niet echt. En pinda in een salade?quote:Of een salade met stukjes kip, wortel, lente-ui en tauge, bijvoorbeeld, met pinda's? Zou je zoiets lusten?
Ik hou van soep.quote:Maaltijdsoep moet stevig en vullend zijn, wat je maar wilt. Heb je een blender of staafmixer?
Ik voel me nu al een stuk beter hierover, dus nogmaals bedankt.quote:Heel erg veel vragen Maar ik wil je graag helpen.
Tomaten op sap doe ik de andere helft van de tijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
Meer bewegen is altijd een goed idee, Inderdaad. Niet alleen voor je lijn!
Verder: als je zelf tomatensaus wilt maken, neem liever een blik tomaten op sap dan een blikje tomatenpuree. Dat is namelijk best zuur! Koop wat italiaanse kruiden om het op smaak te maken, en knoflook is natuurlijk altijd lekker
Tomatenpuree moet best lang sudderen voordat het lekker (=minder zuur) wordt, vind ik. een lepel tomatenpuree door een from scratch gemaakte tomatensaus komt natuurlijk minder hard aanquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Tomaten op sap doe ik de andere helft van de tijdResultaat zit inderdaad wel verschil in, maar ik vind het allebei lekker
Mja, het staat hier ook altijd wel een tijdje te pruttelen en is meer een bij-ingrediënt dan de basis, dat scheelt denk ik ook. Voor 2 personen gebruik ik maar 1 klein blikje. En een beetje Zuid Afrikaanse rode wijn erdoor helpt ook om het wat minder zuur te makenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tomatenpuree moet best lang sudderen voordat het lekker (=minder zuur) wordt, vind ik. een lepel tomatenpuree door een from scratch gemaakte tomatensaus komt natuurlijk minder hard aan
Oh noes.... Arme jijquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet net als jij ook mijn smakenhorizon wat gaan verbreden. En er zit niets anders op dan gewoon in de keuken te gaan staan en dingen te gaan uitproberen, vrees ik..
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef ColdFeet het volgende:
Gepelde tomaten mag je ongelimiteerd eten, toch?
Weinig calorieen, heel erg veel gezonderigheid!
Laatst zelfs portquote:Enne: WIJN??? In jouw conditie? Tsk![]()
Als je echt misselijk wordt bij sporten zou ik op dat moment wel wat rustiger aan gaan doen. Rustiger opbouwenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
En net gesport, maar ik werd echt misselijk, de laatste tijd wel vaker. Volgens mij een combinatie van te weinig eten en meer doen dan in mijn schema staat. Maargoed het helpt welVolgende keer dus meer eten dan ik gewend ben bij de lunch voordat ik ga sporten.
Hahaha.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh noes.... Arme jij
Koken is leuk, en je geniet meer van je eten naarmate je meer plezier hebt in koken. Echt.
Bij pattiserie komt het heel nauw: de grammen en zo, maar bij gewoon koken, moet je een beetje op je gevoel afgaan. Als er staat zoveel van dit of dat, mag je daar best een beetje mee schipperen hoor! En je moet altijd proeven!! Als je iets voor het eerst maakt dan maak je het misschien vanaf een recept, maar als je proeft en het is bv. nog wat te vlak van smaak, dan hoppa, meer kruiden erdoor. Te zuur? Iets suiker erdoor, te zoet? Scheutje azijn. Te zout? Voeg een aardappel toe. Langzamerhand, krijg je er dan echt feeling mee!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik bedoelde het niet zo dramatisch, hoor.
Maar weet je wat het is? Ik word een beetje zenuwachtig van die recepten. Een snufje van dit, een theelepeltje van dat, een takje van dat... en vaak heb ik van de helft van de dingen nog nooit gehoord en ik weet al helemaal niet waar ik het vandaan moet halen.
Verder kloppen de verhoudingen van de recepten die ik van internet (allerhande.nl) haal nooit en daar word ik - uiteraard - superchagrijnig van.
Terwijl ik koken op zich best leuk vind, vooral als er ook nog een nieuw lekker recept aan m'n repertoire toegevoegd kan worden,
Ik moet gewoon een vriendin zoeken die graag kookt.
Oh ja, dat wilde ik ook nog zeggen, idd, dat iedereen precies schijnt te weten wat er allemaal bij elkaar past en men experimenteert erop los in de keuken, maar bij mij gaat dat echt geheid misquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij pattiserie komt het heel nauw: de grammen en zo, maar bij gewoon koken, moet je een beetje op je gevoel afgaan. Als er staat zoveel van dit of dat, mag je daar best een beetje mee schipperen hoor! En je moet altijd proeven!! Als je iets voor het eerst maakt dan maak je het misschien vanaf een recept, maar als je proeft en het is bv. nog wat te vlak van smaak, dan hoppa, meer kruiden erdoor. Te zuur? Iets suiker erdoor, te zoet? Scheutje azijn. Te zout? Voeg een aardappel toe. Langzamerhand, krijg je er dan echt feeling mee!
Je moet tegen de liefde aanlopenquote:Je kan natuurlijk ook gewoon die vriendin zoeken![]()
Over voor mensen koken gesproken, mag ik misschien het recept van die couscoussalade voor jou? Ik wil hem graag eten als hoofdgerecht voor 2 personenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Wees welkom om eens te komen eten als je in Den Haag bent, Viking (en nee, dat is geen versierpoging). Ik hou van koken, helemaal voor anderen. Heerlijk met z'n allen tafelen en drinken
Veel plezier!quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Viking: het aanbod is beperkt geldig![]()
omdat ik naar Belgie ga verhuizen!
Freecell, herinner me er morgen even aan... Ik ga een panty aantrekkenen naar een bruiloft.
Ja, waar was jij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
Zo ik ben er ook weer
Wat zijn jullie snel gegaan
*gaat terug lezen*
Ik was bij mijn vriendje omdat er vandaag een open dag in Leiden wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, waar was jij?
Ik ben gewend dat ik 's morgens iets van jou lees, dus het viel meteen op dat je er niet was.
Ziet er goed uit! (Zit er dan aan de onderkant ook nog een beetje vruchtenspul, beetje jam-achtig?)quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Toetjestip:
[ afbeelding ]
Vruchtenmousse aardbei/framboos.
Maar 55 kcal per bakje, en het is lekker!!!
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
Ontbijt met 2 bruine pistoletjes met filet americain en een stuk komkommer
Dat toetje ziet er wel lekker uit alleen eet ik geen toetjes of er nu veel of weinig in zitzie het nut niet zo
Tja eten omdat het lekker is.......dat doe ik zo min mogelijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
Tja nut, nut,... sommige dingen eet je omdat het lekker is! (voor mij is het ook vaak de enige vorm van zuivel, omdat ik zelden melk drink, dus toch nog nuttig!)
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef conleche het volgende:
Pssssst: ben dus jaaaarg hè, nu is het moment om metop de proppen te komen
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben net op hyves geweest en dan nog gemist, sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 108e verjaardag
O jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef conleche het volgende:
![]()
Ik heb hetzelfde! Toetjes zijn ook echt een afsluiting van een maaltijd vind ik! Als meneer C. zo wakker is ga ik een klein stukje taart eten en dan krijg ik m'n cadeautjesquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:48 schreef cinnamongirl het volgende:
GEFELICITEERD!!!!![]()
Gewoon taart eten, hoor!
En over dat toetje: ik eet eigenlijk te weinig zivel, melk vind ik vies.
'S ochtends heb ik iet altijd tijd voor yoghurt en muesli. En soms smacht ik naar zoet, en dan voldoet dat toetjes wel aan mijn snoeplust.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef conleche het volgende:
![]()
Ik geloof dat ik zou sterven van ellende met jouw dieetfilosofiequote:Op zaterdag 19 april 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja eten omdat het lekker is.......dat doe ik zo min mogelijk
Je kan wel dingen eten die lekker zijn (in je maaltijd) maar dan niet dingen erbij verzinnen zoals toetjes
Maar zoals bij jou is het misschien dan wel handig maarja mijn ontbijt is al een en al zuivel
Wat is er erg aan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zou sterven van ellende met jouw dieetfilosofie
Ja maar ik eet ook lekker, wat ik eet (behalve als ik dan iets nieuws probeer en het blijkt niet lekker te zijn)quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, ik bedoel dieet niet als in 'montignacdieet' maar als in 'dagelijks eetpatroon'.
Mijn filosofie is precies andersom: eten moet lekker zijn, en als het slank kan: graag! Maar ik beknibbel nooit op smaak, daarvoor hou ik teveel van eten en koken.
Absoluut! Maar van wat stukjes kipfilet, een zakje wokgroente en een scheut woksaus word ik heel erg verdrietig. En dat soort 'slanke' maaltijden komt er bij mij niet in.quote:
Gelukkig verschillen smakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Absoluut! Maar van wat stukjes kipfilet, een zakje wokgroente en een scheut woksaus word ik heel erg verdrietig. En dat soort 'slanke' maaltijden komt er bij mij niet in.
Als dingen vet of calorierijk zijn, pas ik de portie aan. Van gezonde en caloriearme dingen eet ik bergen
Jup!quote:
Neuh, geen feest; ik ben in Belgie en daar wonen we in het bos! En die ezel staat nog niet op de goede plek, want die komt uiteindelijk in A'dam. (hier heb ik al een mooie) Ik zal eraan proberen te denken als hij eenmaal goed staatquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, conlecheDoe 's een foto van jou achter de ezel?
Ga je vanavond een big party geven, met sloten drank, bergen hippe hapjes en massa's coole vrienden?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:20 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt een supergave ezel cadeau gekregen!!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar in Belgie zit je eigenlijk? Gaan we 's een pilsje spa rood doen op een terrasje, als ik die kant op ben verhuisd?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja eten omdat het lekker is.......dat doe ik zo min mogelijk
Je kan wel dingen eten die lekker zijn (in je maaltijd) maar dan niet dingen erbij verzinnen zoals toetjes
Maar zoals bij jou is het misschien dan wel handig maarja mijn ontbijt is al een en al zuivel
Nou dat was eigenlijk mijn lunchquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:51 schreef -marz- het volgende:
Je eet geen snoep en snacks en bijgerechten Miss_S. Of was het een maaltijdkoekje?
Ik heb zin in appeltaart.
Een koekje als lunchquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk mijn lunch![]()
geen brood in huis
En in het weekend let ik sowieso niet op, waarschijnlijk ook ijs vanavond
Volgens mij ga ik daar niet dood aan voor een keertjequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een koekje als lunch.
Ik heb twee volkoren bammetjes met ei gegeten als lunch, een hele fles bosbessensmoothie (ik moet echt eens leren slechts de helft op te drinken) en ik ga straks pannenkoeken bakken
. Heb ik meer zin in dan de tagliatelle. Die ga ik morgen klaar maken
.
En als ik onder de 75 zit, mag ik van mezelf die kokoscake klaar maken. Moet ik wel even zorgen dat ik die week ook even bij mijn ouders langs ga, want als Mark en ik die cake in ons eentje opeten, zit ik zo weer op 77
.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar in Belgie zit je eigenlijk? Gaan we 's een pilsje doen op een terrasje, als ik die kant op ben verhuisd?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dan in 3 maaltijden en de juiste tussendoortjes en niet in snoep en snacks en bijgerechten
Niet om te bitchen, maar ik vraag me af of je je hier zelf bewust van bent Miss_S?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk mijn lunch![]()
geen brood in huis
En in het weekend let ik sowieso niet op, waarschijnlijk ook ijs vanavond
2 keer eensch!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zou sterven van ellende met jouw dieetfilosofie
Conleche, gefeliciteerd![]()
Dank! En jij en Isa veel succes morgen tijdens jullie wedstrijdloop!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
2 keer eensch!
Gefeliciteerd Conleche!Geniet er van vandaag!
Ik ben al slank dus dat zou geen probleem zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef -marz- het volgende:
[..]
[..]
Niet om te bitchen, maar ik vraag me af of je je hier zelf bewust van bent Miss_S?
Als je slank de zomer in wilt zul je je helaas ook in het weekend aan je dieet moeten houden. Door in het weekend veel te eten verpest je de hele week waarin je wel opgelet hebt.
Klinkt als een puik plan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
alleen vertellen dat je een date hebt gehad en hoe die was![]()
?
Je moet dus een beetje in het midden gaan zittenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik moet ook weer opletten
ik at eerst waar ik zin in had = niets
en viel veel af
nu doe ik het zelfde maar heb altijd trek dus werkt niet meer
Watquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik kijk morgen al uit naar de bios, een lekkere vruchten (alcohol vrij) cocktail
Nou dat ook maar vooral naar die cocktailquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat.
Je bedoelt dat je uitkijkt naar de bios van morgen?. Welke film?
jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je moet dus een beetje in het midden gaan zitten
Ik kijk morgen al uit naar de bios, een lekkere vruchten (alcohol vrij) cocktail
Dunya en Desie zijn tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat ook maar vooral naar die cocktail
Duny en Desie
Was het een workshop?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Bonbons en truffels maken was leuk![]()
Heb ze wel gelijk aan m'n ouders gegeven
Ja gewoon in een winkeltje.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was het een workshop?
Lijkt me leuk om een keer te doen
Grappigquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja gewoon in een winkeltje.
En dan in 2,5 uur ga je dan allemaal dingen maken en van alles proeven. Ik heb ook hele aparte bonbons op met peper enzo. Echt leuk
Tja wat kan ik daar verder nog aan toevoegen ...quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Marz deze keer wel op mijn reactie reageert......
Ik lieg niet, het is hoe ik leef maar ja afentoe zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Tja wat kan ik daar verder nog aan toevoegen ...
Je vertelt ons dat je geen snoep eet en vervolgens vertel je nog dezelfde dag wat voor snoep en ijs je gaat eten.
In je discussie met CF zit je dus te liegen daarover om te standpunt kracht bij te zetten. Wie hou je dan voor de gek? Wil je nou afvallen of niet? Gezien je huidige BMI dacht ik automatisch van wel, maar zo niet dan moet je idd vooral lekkere dingetjes eten en je geen zorgen maken![]()
Uiteindelijk mag iedereen lekker doen wat hij wil uiteraard, daarom is deze discussie verder zinloos. Ik ga mij wijden aan mijn pannenkoeken.
Maakt dat wat uit dan wat je BMI 5 jaar geleden was? Dus als ik eerst 100 kilo woog en nu 80 dan is het goed? Nee dan ben ik alsnog dik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En mijn huidige BMI, misschien had je moeten zien waar ik vandaan kwam
Want nee ik hoef niet perse meer af te vallen, ik ben erg gelukkig met hoe ik nu ben
Alleen met het punt dat een BMI van 25 betekent dat je niet te dik bentquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:58 schreef -marz- het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan wat je BMI 5 jaar geleden was? Dus als ik eerst 100 kilo woog en nu 80 dan is het goed? Nee dan ben ik alsnog dik.
Dat ligt inderdaad aan je figuur en hoeveel spieren je hebtquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:10 schreef sjaak35 het volgende:
Hallo,
Mijn BMI is 21, dus dat is opzich erg netjes:),, maar een perfecte is 20 toch?
Njaa het is iig al super gezond.
Maar ik zou graag wat spieren willen zien, maar die zijn er echter niet.
Weet iemand op welke site of andere dingen een goed plan staat.
Het is voor mij, ik ben 15 jaar sport al veel. Alleen zou ik wat meer kracht/spieren willen hebben.
Nee, maar weet wel dat er een soort bodybuild topic in Sport is....quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:24 schreef sjaak35 het volgende:
Dat neem ik dan maar voor lief.
Beter een hoger BMI dan met meer spieren.
Dan een lager BMI met minder spieren.
Maar het is al goed te doen op mijn leeftijd mits goede disipline en controle.
Heb je misschien een site of ergens een programmaatje om te trainen?
ja, want niemand mag kritiek op jou hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
*daarom werkt de negeermodus dus het best*
ik pm helemaal niemandquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
Je mag me gerust een pm sturen
En op Marz ga ik gewoon in als zij (of hij?) iets wil weten
Dat vroeg ik me dus ook af maar wist het niet zekerquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je 15 bent en je gaat al "bodybuilden"
kan je kromme rug ewtc + is niet goed voor je
beter vanaf 16 of liever 18
dat dus..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je 15 bent en je gaat al "bodybuilden"
kan je kromme rug ewtc + is niet goed voor je
beter vanaf 16 of liever 18
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:06 schreef -Splash- het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben net terug van het sporten.... voelde goed... jammer dat het ging regenen op het eind!
En weer een nieuwe posterquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:06 schreef -Splash- het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben net terug van het sporten.... voelde goed... jammer dat het ging regenen op het eind!
Ik ken het zelf niet.... maar als je het probeert en mocht je daarna oranje vlekken krijgen dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
*daarom werkt de negeermodus dus het best*
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Dove sunshine? Ik heb het ergens bij gekregen en ben normaal niet zo van die bruine smeersels maar is dit meer gewoon een lotion of krijg je ook echt oranje vlekken?
in mijn oude sportschool was 't IIG 16+ geloof ik... maar zou zelfs 18+ geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor
mag vanaf 14-16 ?
je kan namelijk ook cardio doen. groepslessen zijn meestal 18+
maar echt echt heel hard trainen kun je beter niet doen
zwemmen zou misschien wel goed zijn voor je lichaam.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ken het zelf niet.... maar als je het probeert en mocht je daarna oranje vlekken krijgen dan hoor ik het graag.
Ik zoek namelijk nog iets voor koninginnedag.
Ik weet dat ik 16 was en toen krachtraining mocht combineren met cardioquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor
mag vanaf 14-16 ?
je kan namelijk ook cardio doen. groepslessen zijn meestal 18+
maar echt echt heel hard trainen kun je beter niet doen
zwemmen zou misschien wel goed zijn voor je lichaam.
Dank jequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En weer een nieuwe poster![]()
Welkom!
Wat heb je gesport?
Ik weet niet of het wel zo gezond was.... mijn mountainbike heeft namelijk geen verlichting en het was donkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat voor sport heb je gedaan?
Wel lekker gezond om te doen op je zaterdagavond
meisjes zijn ook uitgegroeid rond hun 12-14equote:Op zaterdag 19 april 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 16 was en toen krachtraining mocht combineren met cardio
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
meisjes zijn ook uitgegroeid rond hun 12-14e
bij jongens begint het dan pas
je hebt gefietst?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dank je
Vond het erg lekker gaan! Had de vaart er goed in (is wel nodig met de aankomende zomer toch ?).
Heb met de tweewieler gespeeld!
Flink wat kilometers gemaakt in ieder geval!
Gelukkig bleef het droog.
Morgen hardlopen
Dat is wel heel gevaarlijk ja, dat moet je eigenlijk niet doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo gezond was.... mijn mountainbike heeft namelijk geen verlichting en het was donker
I know maar dat was het enige topic dat ik wist waar ze misschien iets meer zouden wetenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, krachttraining is wel iets anders dan bodybuilding, hoor
Jaquote:
Ik heb ook een motorquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
jammer, hoopte op nog een motorrijder in 't topic
Heb ook de hele dag met de tweewieler gespeeld, maar dan gemotoriseerd en op de dijk
Nou ja, in het Dieettopic zit nog een stoere motordamedie mag hier ook eigenlijk al posten, maar nu ook echt bijna, zit al rond de 25 met BMI
Dank jequote:
Yup!quote:
Nee maar er werd een foto gepost van een jongen dus ging ff checkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, maar jij bent toch helemaal geen single
Ik ga me geloof ik vanavond maar even drukken hier, want ik heb banoffee pie gegetenNiet echt het toonbeeld van gezonde, evenwichtige voeding
Brussel is hier een uur à anderhalf uur vandaan. (was het dan Leuven?) Wij wonen tussen Hasselt en Geel. Als je het nog breder bekijkt: tussen Maastricht en Antwerpen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, maar jij bent toch helemaal geen single
Ik ga me geloof ik vanavond maar even drukken hier, want ik heb banoffee pie gegetenNiet echt het toonbeeld van gezonde, evenwichtige voeding
Oh ja, @conleche: ik weet niet waar de Kempen in Belgie liggenMaar ik ga niet richting Gent, meer richting Brussel. Is dat in de buurt?
Ahh goh wat ben ik ook stomquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, maar ik kom hier sowieso niet om dieetadviezen te geven, Miss_S. Wel om kooktips en recepten te delen met jullie.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!
Wil ik alleen nog even de interessevraag: wat rijd je zelf? terugstellen, en dan weer ontopic:
Wie ben je
Wat weeg je nu
Wat wil je kwijt
Waarom
Hoe?
Je mountainbiket (?) las ik ergens hierboven en doet hardlopen (wat goed! zijn er hier meer van), nog iets anders?
Ik kwam er gister achter dat Antwerpen helemaal niet zo ver weg isquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Brussel is hier een uur à anderhalf uur vandaan. (was het dan Leuven?) Wij wonen tussen Hasselt en Geel. Als je het nog breder bekijkt: tussen Maastricht en Antwerpen.
Je mag me wel Saskia noemen hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, ik ben echt een jammerlijk geval als het gaat om de topografie van mijn toekomstige home nationIk pak de atlas er even bij, denk ik.
Miss_S, het avondeten was gelukkig wel heel gezond en lekker. Maar banoffee pie is ongeveer het 'zondigste' eten dat ik me kan voorstellen. En zo vreselijk lekker
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wat overgeslagen![]()
Conleche!gefeliciteerd
Nou dan moet het maarquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, dat is zo verwarrend, want er loopt hier nog weleens een andere Saskia rond... EN die ken ik inmiddels vrij goed
Ik zit de hele week om m'n krent met die knie, maar een voordeel heb ik wel: ik drink bijna geen alcohol. Dat mag niet teveel, met pijnstillers. Maar geheelonthouderschap is natuurlijk best goed voor de lijn
Verdedigen ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne dag gehad?
@ -Splash-
Nou, welkomleuk om er eens een man bij te hebben (toch? dat zegt je icoontjedingetje bovenaan iig) en hoop dan ook dat je jouw geslacht eens komt verdedigen hier in 't topic
Succes in ieder geval!
Ik wil komen eten, want mijn taart was geen schuimtaart! Die hadden ze niet hier bij de bakker. De mijne was eerst een laag cake dan een laag witte puddingachtig iets, dan een laag soezendeeg en dan die torentjes van weer die pudding. Hij was wel lekker, maar als ik de bakker was had ik er een paar aardbeien in geduwd, voor het frisse, zeg maar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, was het schuimtaart? Lekker. Ik heb nog een paar eiwitten over van de taartbodem, ik ga morgen merengues maken, denk ik. En daar een wilde taart mee maken, ik heb ook nog wat korstdeeg. Mmmm, eens kijken wie er morgen wil komen eten!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Verdedigen ?
Is dit een mannen bash topic ofzo ?
En ja ik ben een man... tenminste.............. ja.. schrok even maar alles klopt nog(ahum)
nou ja, verdedigen, verdedigen.. hoe zeg je dat netjes? "To represent", ehm.. vertegenwoordigenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Verdedigen ?
Is dit een mannen bash topic ofzo ?
En ja ik ben een man... tenminste.............. ja.. schrok even maar alles klopt nog(ahum)
Wetenschappelijk is het inderdaad zo dat mannen sneller afvallen dan vrouwenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor we zijn altijd heel lief tegen mannen
Wel jammer dat er zo weinig overgebleven zijn inderdaad
Ja waarom is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is het inderdaad zo dat mannen sneller afvallen dan vrouwen
Wij zijn bezig met sporten terwijl jullie hier op het forum kibbelen over dat je WIL afvallenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarom is dat?
Oja jullie hebben meer spieren dat was het toch
Gemeenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met sporten terwijl jullie hier op het forum kibbelen over dat je WIL afvallen
Haha, even pesten hequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gemeen
Maar goed aangezien daar niets van klopt (tenminste bij mij persoonlijk) zal ik je het maar vergeven![]()
En ik heb liever de
Ofquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Haha, even pesten he
En sja... over dieeeeh..
Nou ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ofdie?
En je weet wat ze zeggen over meisjes plagen
Zo zie je maar waar zou je zijn zonder de damesquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou ?
Ik kom zo te zien bij jou wel aan mijn lichaamsbeweging...
Ik loop trouwens ook met Evy, charmante dame
sorry sorry sorry! Is er niet van gekomen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Clayton1 het volgende:
Motorbloempje,
heb je mijn mailtje gehad voor het sturen van de Evy lessen (10km)
Zal ik doen, en hoezo dat ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:06 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Doe voorzichtig,
Kan ik niet meer, heb geen motor meer.
Zonde, niet voor je plezier rijden ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Gewoon verkocht, gebruikte hem niet zoveel, ik werk nl. vlakbij huis.
Oke,quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sorry sorry sorry! Is er niet van gekomen!
ik ga het nu even zippen, als het af is voordat ik ga slapen mail ik ze vanavond nog even, anders wordt 't morgenmiddag
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Eet je eigenlijk havermout omdat je het lekker vindt of omdat het gezond is? Ik zou er niet aan moeten denken persoonlijk.........
Ik vind het lekker (alleen niet die drab die ik nu heb danquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef conleche het volgende:
Eet je eigenlijk havermout omdat je het lekker vindt of omdat het gezond is? Ik zou er niet aan moeten denken persoonlijk.........
Heb je de drab wel opgegeten of iets anders genomen?quote:Op zondag 20 april 2008 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het lekker (alleen niet die drab die ik nu heb dan) en dat het gezond is, is mooi meegenomen
.
Klinkt weer lekker positiefquote:Op zondag 20 april 2008 10:23 schreef conleche het volgende:
Gisteren heb ik behalve de taart niet veel raars gegeten. Dus er was geen aankom-schade. Vandaag gaan we weer door met het koolhydraat-arme regime. Het is goed voor m'n motivatie dat er eindelijk weer wat lijkt af te gaan, dus ik hou het nog maar even vol. (en zo moeilijk is dat niet!)
Vandaag ook weer rennen. Ik denk dat ik 8 kilometer ga doen, kijken of dat nog lukt, ik ben al een hele tijd niet verdergegaan als 6 km.
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je de drab wel opgegeten of iets anders genomen?
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eensquote:Op zondag 20 april 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt weer lekker positief
Succes met die 8km
Dat is wel apart jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eensIk kan echt alleen maar 's middags of 's avonds rennen, gek is dat hè!
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik 's avonds zou gaan rennen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan rennen, haal ik de 500 meter nog niet eensIk kan echt alleen maar 's middags of 's avonds rennen, gek is dat hè!
Ik lust bijna alles zeker de gezonde dingenquote:Op zondag 20 april 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.
Nu heb ik twee bolletje crackers.
Eten jullie wel eens dingen die je niet zo lekker vindt, omdat het gezond is?
Als ik iets niet lekker vind, maar het is wel heel gezond, kijk ik of ik het op één of andere manier ergens doorheen kan gooien, zodat ik het minder / niet proef. Ik lust veel groente niet en bij aardappelen met groente en vlees is de groente zo dominant aanwezig, dus ik heb dan liever een groentepakket door m'n pasta ofzo.
En als ik het écht niet lust, dan eet ik het ook niet. Vis bijvoorbeeld eet ik niet. Nu vind ik dat wel passen bij een vegetarische levensstijl (want waarom wel vis en geen vlees), maar anders zou ik het ook niet eten. Alleen vissticks vind ik nog wel lekker, maar die zijn zo gemodificeerd dat het niet gezond meer is.
Ik eet eigenlijk geen dingen die ik niet lekker vind, ook al is het gezond. Dan vervang ik het door iets dat wel lekker is en uit de zelfde groep komt. Ik heb wel het geluk, dat ik echt veel gezonde dingen lekker vind. Behalve bleekselderij lust ik volgens mij wel alle groenten. En pap vind ik niet lekker, maar dat kan je ook vervangen door allerlei andere dingen. Sommige dingen ben ik in de loop der jaren wel lekkerder gaan vinden: ik ben nu dol op bv olijven en koriander, dat vond ik vroeger te sterk van smaak.quote:Op zondag 20 april 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Paar hapjes en toen weggeflikkerd.
Nu heb ik twee bolletje crackers.
Eten jullie wel eens dingen die je niet zo lekker vindt, omdat het gezond is?
Als ik iets niet lekker vind, maar het is wel heel gezond, kijk ik of ik het op één of andere manier ergens doorheen kan gooien, zodat ik het minder / niet proef. Ik lust veel groente niet en bij aardappelen met groente en vlees is de groente zo dominant aanwezig, dus ik heb dan liever een groentepakket door m'n pasta ofzo.
En als ik het écht niet lust, dan eet ik het ook niet. Vis bijvoorbeeld eet ik niet. Nu vind ik dat wel passen bij een vegetarische levensstijl (want waarom wel vis en geen vlees), maar anders zou ik het ook niet eten. Alleen vissticks vind ik nog wel lekker, maar die zijn zo gemodificeerd dat het niet gezond meer is.
Had ik verteld dat mijn vriend de vis van vorige week in het kasteel naar vissticks vond smaken?quote:Op zondag 20 april 2008 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]
En vis vind ik ook heerlijk. Ik denk dat jij wel vis zou kunnen leren eten, als het heeeel lekker zou zijn klaargemaakt? Vind je haring met uitjes ook niet lekker?
Hihi, dat klinkt net als de kleine wilde bosaardbeitjes die hier zomers in de tuin groeien: die smaken naar die chemische aardbeiensnoepjes!quote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Had ik verteld dat mijn vriend de vis van vorige week in het kasteel naar vissticks vond smaken?
Dat is voor hem positief maar moest er wel om lachen
Dat is ook een goede jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, dat klinkt net als de kleine wilde bosaardbeitjes die hier zomers in de tuin groeien: die smaken naar die chemische aardbeiensnoepjes!
Dat vind ik dan wél weer gruwelijk lekkerquote:Op zondag 20 april 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij word je echt makkelijker in de loop der jaren, conleche. Ik eet idd ook bijna alles. Nou ja, behalve vieze dingen als smeerleverworst, maar dat is toch dusdanig bewerkt dat ik het ook ongezond vind.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet er echt niet aan denkenIk ben meer van de rosbief en rookvlees enzo.
iedereen legt z'n prioriteiten ergens andersquote:Op zondag 20 april 2008 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat die blokken kaas van de Aldi verboden zouden moeten wordenEcht heel vies. Ik begrijp dat je wat minder te besteden hebt, maar ik zou dan liever minder kaas eten en wel lekkere, dan die Aldi meuk. Begrijp me goed hoor: tegen sommige dingen van de Aldi heb ik niets, maar het meeste spul vind ik toch echt van inferieure kwaliteit.
Oh ja, zó eens hè.quote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
fruit ontbijt van de aldi (of lidl) is net zo lekker als die van hero en 1.09 ipv 2.29
sowieso heb je ook bij de albert heyn van die vieze plastic gele rommel dat echt NIETS meer met kaas te maken heeft
ik heb wel eens zelf kaas gemaakt, dus kaas is lekker
hier dus ook niet veel problemen mee.quote:Op zondag 20 april 2008 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind de kaas van de Aldi wel lekker. Ik ga sws eens zoeken naar een Aldi hier in de buurt. Kan toch wel schelen voor bepaalde dingen
.
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plasticquote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, zó eens hè.
Ik heb nu kaas van de AH. 'Belegen' geloof ik, gewoon 48+. Ik kon geen extra belegen kaas vinden. Nou, het is geen smerige kaas (zeker niet tussen twee crackers), maar de 'extra belegen' van de Plus is duizendmaal lekkerder en ik geloof niet dat dat alleen maar ligt aan het verschil belegen - extra belegen.
Dat klinkt obsessiefquote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk met eten
Bij iemand anders lust ik alles maar thuis:
melk moet uit m'n melkbeker
koffie uit m'n roze koffie beker
thee uit 1 van m'n drie uit een serie thee bekers
cola in een smal glas of m'n cola glas (melk mag ook in dat smalle glas)
ieder ander drinken in een "gewoon" glas
we hebben vijf soorten eetlepels, ik moet altijd per se met "de goeie"
er zijn twee soorten dessert lepels (verschil zie je bijna niet) maar ik moet ook altijd met "de goeie"
erg eigenlijk
quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er zijn twee soorten dessert lepels (verschil zie je bijna niet) maar ik moet ook altijd met "de goeie"
erg eigenlijk
Ja, een plak afschaven gaat ook heel raar (er kruimelt van alles af).quote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plasticieow.. de Aldi kaas is in vergelijking daarmee goddelijk en vers
ik heb maar 3 no-go's:quote:Op zondag 20 april 2008 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
erg eigenlijk
Ja zo ziet die kaas er ook uitquote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
AH Kaas, die hele goedkope in dat plastic SMAAKT ook écht naar dat plasticieow.. de Aldi kaas is in vergelijking daarmee goddelijk en vers
Hier is het volgens mij ook echt 5 jaar geleden dat ik chips heb gekochtquote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Chips koop ik nooit.
Vind ik erg lekker, maar zó zonde van mijn calorieën. Snoep idem dito (al laat ik me heel af en toe nog wel eens verleiden tot snoepen). Op verjaardagen eet ik overigens nog wel eens chips en andere zoutjes.
Nee, áls ik dan m'n boekje te buiten ga, dan snoep ik liever op niveau en bak ik een cake of een appeltaart oid.
Chips is voor het plebs.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:06 schreef Viking84 het volgende:
Chips koop ik nooit.
Vind ik erg lekker, maar zó zonde van mijn calorieën. Snoep idem dito (al laat ik me heel af en toe nog wel eens verleiden tot snoepen). Op verjaardagen eet ik overigens nog wel eens chips en andere zoutjes.
Nee, áls ik dan m'n boekje te buiten ga, dan snoep ik liever op niveau en bak ik een cake of een appeltaart oid.
Chips is voor het plebs.
Ik denk beidequote:Op zondag 20 april 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
PFJe bent een beetje autistisch, of gewoon een snob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |