Brussel is hier een uur à anderhalf uur vandaan. (was het dan Leuven?) Wij wonen tussen Hasselt en Geel. Als je het nog breder bekijkt: tussen Maastricht en Antwerpen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, maar jij bent toch helemaal geen single
Ik ga me geloof ik vanavond maar even drukken hier, want ik heb banoffee pie gegetenNiet echt het toonbeeld van gezonde, evenwichtige voeding
Oh ja, @conleche: ik weet niet waar de Kempen in Belgie liggenMaar ik ga niet richting Gent, meer richting Brussel. Is dat in de buurt?
Ahh goh wat ben ik ook stomquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, maar ik kom hier sowieso niet om dieetadviezen te geven, Miss_S. Wel om kooktips en recepten te delen met jullie.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup!
Wil ik alleen nog even de interessevraag: wat rijd je zelf? terugstellen, en dan weer ontopic:
Wie ben je
Wat weeg je nu
Wat wil je kwijt
Waarom
Hoe?
Je mountainbiket (?) las ik ergens hierboven en doet hardlopen (wat goed! zijn er hier meer van), nog iets anders?
Ik kwam er gister achter dat Antwerpen helemaal niet zo ver weg isquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Brussel is hier een uur à anderhalf uur vandaan. (was het dan Leuven?) Wij wonen tussen Hasselt en Geel. Als je het nog breder bekijkt: tussen Maastricht en Antwerpen.
Je mag me wel Saskia noemen hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, ik ben echt een jammerlijk geval als het gaat om de topografie van mijn toekomstige home nationIk pak de atlas er even bij, denk ik.
Miss_S, het avondeten was gelukkig wel heel gezond en lekker. Maar banoffee pie is ongeveer het 'zondigste' eten dat ik me kan voorstellen. En zo vreselijk lekker
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wat overgeslagen![]()
Conleche!gefeliciteerd
Nou dan moet het maarquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, dat is zo verwarrend, want er loopt hier nog weleens een andere Saskia rond... EN die ken ik inmiddels vrij goed
Ik zit de hele week om m'n krent met die knie, maar een voordeel heb ik wel: ik drink bijna geen alcohol. Dat mag niet teveel, met pijnstillers. Maar geheelonthouderschap is natuurlijk best goed voor de lijn
Verdedigen ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne dag gehad?
@ -Splash-
Nou, welkomleuk om er eens een man bij te hebben (toch? dat zegt je icoontjedingetje bovenaan iig) en hoop dan ook dat je jouw geslacht eens komt verdedigen hier in 't topic
Succes in ieder geval!
Ik wil komen eten, want mijn taart was geen schuimtaart! Die hadden ze niet hier bij de bakker. De mijne was eerst een laag cake dan een laag witte puddingachtig iets, dan een laag soezendeeg en dan die torentjes van weer die pudding. Hij was wel lekker, maar als ik de bakker was had ik er een paar aardbeien in geduwd, voor het frisse, zeg maar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, was het schuimtaart? Lekker. Ik heb nog een paar eiwitten over van de taartbodem, ik ga morgen merengues maken, denk ik. En daar een wilde taart mee maken, ik heb ook nog wat korstdeeg. Mmmm, eens kijken wie er morgen wil komen eten!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Verdedigen ?
Is dit een mannen bash topic ofzo ?
En ja ik ben een man... tenminste.............. ja.. schrok even maar alles klopt nog(ahum)
nou ja, verdedigen, verdedigen.. hoe zeg je dat netjes? "To represent", ehm.. vertegenwoordigenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Verdedigen ?
Is dit een mannen bash topic ofzo ?
En ja ik ben een man... tenminste.............. ja.. schrok even maar alles klopt nog(ahum)
Wetenschappelijk is het inderdaad zo dat mannen sneller afvallen dan vrouwenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor we zijn altijd heel lief tegen mannen
Wel jammer dat er zo weinig overgebleven zijn inderdaad
Ja waarom is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is het inderdaad zo dat mannen sneller afvallen dan vrouwen
Wij zijn bezig met sporten terwijl jullie hier op het forum kibbelen over dat je WIL afvallenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja waarom is dat?
Oja jullie hebben meer spieren dat was het toch
Gemeenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wij zijn bezig met sporten terwijl jullie hier op het forum kibbelen over dat je WIL afvallen
Haha, even pesten hequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gemeen
Maar goed aangezien daar niets van klopt (tenminste bij mij persoonlijk) zal ik je het maar vergeven![]()
En ik heb liever de
Ofquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Haha, even pesten he
En sja... over dieeeeh..
Nou ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ofdie?
En je weet wat ze zeggen over meisjes plagen
Zo zie je maar waar zou je zijn zonder de damesquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nou ?
Ik kom zo te zien bij jou wel aan mijn lichaamsbeweging...
Ik loop trouwens ook met Evy, charmante dame
sorry sorry sorry! Is er niet van gekomen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Clayton1 het volgende:
Motorbloempje,
heb je mijn mailtje gehad voor het sturen van de Evy lessen (10km)
Zal ik doen, en hoezo dat ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:06 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Doe voorzichtig,
Kan ik niet meer, heb geen motor meer.
Zonde, niet voor je plezier rijden ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Gewoon verkocht, gebruikte hem niet zoveel, ik werk nl. vlakbij huis.
Oke,quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sorry sorry sorry! Is er niet van gekomen!
ik ga het nu even zippen, als het af is voordat ik ga slapen mail ik ze vanavond nog even, anders wordt 't morgenmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |