abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58167780
Oh, maar ik kom hier sowieso niet om dieetadviezen te geven, Miss_S. Wel om kooktips en recepten te delen met jullie.
pi_58167808
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, maar jij bent toch helemaal geen single

Ik ga me geloof ik vanavond maar even drukken hier, want ik heb banoffee pie gegeten Niet echt het toonbeeld van gezonde, evenwichtige voeding

Oh ja, @conleche: ik weet niet waar de Kempen in Belgie liggen Maar ik ga niet richting Gent, meer richting Brussel. Is dat in de buurt?
Brussel is hier een uur à anderhalf uur vandaan. (was het dan Leuven?) Wij wonen tussen Hasselt en Geel. Als je het nog breder bekijkt: tussen Maastricht en Antwerpen.
pi_58167813
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, maar ik kom hier sowieso niet om dieetadviezen te geven, Miss_S. Wel om kooktips en recepten te delen met jullie.
Ahh goh wat ben ik ook stom
Ik kom hier wel om adviezen te geven en omdat het gezellig is
pi_58167817
'Dieten' zonder lekker kunnen eten is echt zó dodelijk voor mij volgens mij als ik niet meer lekker zou mogen eten van mezelf (of mijn 'dieet') dan.. nou ja.. dat kan ik me dus niet voorstellen
Ja doei.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:29:52 #205
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58167841
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup!

Wil ik alleen nog even de interessevraag: wat rijd je zelf? terugstellen, en dan weer ontopic:

Wie ben je
Wat weeg je nu
Wat wil je kwijt
Waarom
Hoe?

Je mountainbiket (?) las ik ergens hierboven en doet hardlopen (wat goed! zijn er hier meer van), nog iets anders?

Honda CBR 600F4I
Met een ERG mooie BOS uitlaat

Ik ben Splash ?
96
Mijn oude mountainbike en 3 kg (sja... als het kan op 88, maar met 93 zit ik op 25 )
Geen specifieke reden..... het ging me eigenlijk het meest om het sporten zelf en een betere conditie krijgen... de rest is bonus.

Sja..... ik ben geen dieter... ik krijg al neigingen als iemand begint met een dieet.... hopeloos.....
Vooral lekker hardlopen en mountainbiken (en mijn ochtend baantje als krantenloper Viking84!! Kan niet wachten tot je je volgende fooitjes topic gaat openen rond December Krantenlopen = betaald beweging ).

Ik heb ook absoluut geen haast, mijn overgewicht is niet echt zo erg merkbaar... maar wat dingen weg werken is beter toch
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58167853
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Brussel is hier een uur à anderhalf uur vandaan. (was het dan Leuven?) Wij wonen tussen Hasselt en Geel. Als je het nog breder bekijkt: tussen Maastricht en Antwerpen.
Ik kwam er gister achter dat Antwerpen helemaal niet zo ver weg is
Deze zomer dan maar eens een dagje naartoe met vriendje
pi_58167903
Conleche, ik ben echt een jammerlijk geval als het gaat om de topografie van mijn toekomstige home nation Ik pak de atlas er even bij, denk ik.

Miss_S, het avondeten was gelukkig wel heel gezond en lekker. Maar banoffee pie is ongeveer het 'zondigste' eten dat ik me kan voorstellen. En zo vreselijk lekker
pi_58167920
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, ik ben echt een jammerlijk geval als het gaat om de topografie van mijn toekomstige home nation Ik pak de atlas er even bij, denk ik.

Miss_S, het avondeten was gelukkig wel heel gezond en lekker. Maar banoffee pie is ongeveer het 'zondigste' eten dat ik me kan voorstellen. En zo vreselijk lekker
Je mag me wel Saskia noemen hoor
En ik vind het eerlijk gezegd niet zo lekker klinken.......maar daar hebben we het volgens mij al ooit eens over gehad
pi_58167926
ik heb wat overgeslagen

Conleche! gefeliciteerd
Ja doei.
pi_58168003
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wat overgeslagen

Conleche! gefeliciteerd

Dank u! Het kan nog net!

Ik heb ook taart op vanochtend. Een soort witte torentjes taart. Erg fijn.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:37:14 #211
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168013
motorbloempje, waar woon je ergens ?
Misschien kunnen we samen eens rijden

Ik weet nog wel een leuke route in de buurt van Doetinchem (zag dat je daar vandaag geweest was).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_58168034
Fijne dag gehad?

@ -Splash-

Nou, welkom leuk om er eens een man bij te hebben (toch? dat zegt je icoontjedingetje bovenaan iig) en hoop dan ook dat je jouw geslacht eens komt verdedigen hier in 't topic

Succes in ieder geval!
Ja doei.
pi_58168104
o ja, welkom splash !
pi_58168120
Miss_S, dat is zo verwarrend, want er loopt hier nog weleens een andere Saskia rond... EN die ken ik inmiddels vrij goed

Ik zit de hele week om m'n krent met die knie, maar een voordeel heb ik wel: ik drink bijna geen alcohol. Dat mag niet teveel, met pijnstillers. Maar geheelonthouderschap is natuurlijk best goed voor de lijn
pi_58168126
Ja best fijn! Gezien het feit dat ik niet van verjaarsfeesten hou, vind ik deze nogal rustige verjaardag erg prettig!

O ja, : Dag Splash! Welkom!
pi_58168166
Conleche, was het schuimtaart? Lekker. Ik heb nog een paar eiwitten over van de taartbodem, ik ga morgen merengues maken, denk ik. En daar een wilde taart mee maken, ik heb ook nog wat korstdeeg. Mmmm, eens kijken wie er morgen wil komen eten!
pi_58168177
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, dat is zo verwarrend, want er loopt hier nog weleens een andere Saskia rond... EN die ken ik inmiddels vrij goed

Ik zit de hele week om m'n krent met die knie, maar een voordeel heb ik wel: ik drink bijna geen alcohol. Dat mag niet teveel, met pijnstillers. Maar geheelonthouderschap is natuurlijk best goed voor de lijn
Nou dan moet het maar
En ja ik wist dat er meer rondliepen maar volgens mij ben ik toch de enige die elke dag hier is
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:46:05 #218
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168240
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
Fijne dag gehad?

@ -Splash-

Nou, welkom leuk om er eens een man bij te hebben (toch? dat zegt je icoontjedingetje bovenaan iig) en hoop dan ook dat je jouw geslacht eens komt verdedigen hier in 't topic

Succes in ieder geval!
Verdedigen ?
Is dit een mannen bash topic ofzo ?

En ja ik ben een man... tenminste.............. ja.. schrok even maar alles klopt nog (ahum)
pi_58168272
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, was het schuimtaart? Lekker. Ik heb nog een paar eiwitten over van de taartbodem, ik ga morgen merengues maken, denk ik. En daar een wilde taart mee maken, ik heb ook nog wat korstdeeg. Mmmm, eens kijken wie er morgen wil komen eten!
Ik wil komen eten, want mijn taart was geen schuimtaart! Die hadden ze niet hier bij de bakker. De mijne was eerst een laag cake dan een laag witte puddingachtig iets, dan een laag soezendeeg en dan die torentjes van weer die pudding. Hij was wel lekker, maar als ik de bakker was had ik er een paar aardbeien in geduwd, voor het frisse, zeg maar.
pi_58168273
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Verdedigen ?

En ja ik ben een man... tenminste.............. ja.. schrok even maar alles klopt nog (ahum)

Nee hoor we zijn altijd heel lief tegen mannen
Wel jammer dat er zo weinig overgebleven zijn inderdaad
pi_58168281
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:46 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Verdedigen ?

nou ja, verdedigen, verdedigen.. hoe zeg je dat netjes? "To represent", ehm.. vertegenwoordigen
Ja doei.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:49:10 #222
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168327
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee hoor we zijn altijd heel lief tegen mannen
Wel jammer dat er zo weinig overgebleven zijn inderdaad
Wetenschappelijk is het inderdaad zo dat mannen sneller afvallen dan vrouwen
pi_58168355
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wetenschappelijk is het inderdaad zo dat mannen sneller afvallen dan vrouwen
Ja waarom is dat?
Oja jullie hebben meer spieren dat was het toch
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:51:46 #224
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168397
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja waarom is dat?
Oja jullie hebben meer spieren dat was het toch
Wij zijn bezig met sporten terwijl jullie hier op het forum kibbelen over dat je WIL afvallen
pi_58168447
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:51 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wij zijn bezig met sporten terwijl jullie hier op het forum kibbelen over dat je WIL afvallen
Gemeen
Maar goed aangezien daar niets van klopt (tenminste bij mij persoonlijk) zal ik je het maar vergeven
En ik heb liever de
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:54:41 #226
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168472
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gemeen
Maar goed aangezien daar niets van klopt (tenminste bij mij persoonlijk) zal ik je het maar vergeven
En ik heb liever de
Haha, even pesten he
En sja... over die eeeh..
pi_58168513
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Haha, even pesten he
En sja... over die eeeh..
Of die?
En je weet wat ze zeggen over meisjes plagen
pi_58168520
Motorbloempje,
heb je mijn mailtje gehad voor het sturen van de Evy lessen (10km)
#35.
pi_58168551
Wees welkom, conleche!
Ik ben dol op aardbeien in taart, ja, nu weet ik meteen waar ik morgen de merengue mee vul. Mmm, of ik maak geen taart maar een pavlova
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:57:29 #230
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168560
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Of die?
En je weet wat ze zeggen over meisjes plagen
Nou ?
Ik kom zo te zien bij jou wel aan mijn lichaamsbeweging...

Ik loop trouwens ook met Evy, charmante dame
pi_58168589
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nou ?
Ik kom zo te zien bij jou wel aan mijn lichaamsbeweging...

Ik loop trouwens ook met Evy, charmante dame
Zo zie je maar waar zou je zijn zonder de dames
Maar volgens mij is het bedtijd voor mij
pi_58168599
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Clayton1 het volgende:
Motorbloempje,
heb je mijn mailtje gehad voor het sturen van de Evy lessen (10km)
sorry sorry sorry! Is er niet van gekomen!

ik ga het nu even zippen, als het af is voordat ik ga slapen mail ik ze vanavond nog even, anders wordt 't morgenmiddag
Ja doei.
pi_58168685
Voor iedereen die nu gaat slapen, Welterusten.
Morgen gezond weer op en pak de Evy les weer op.
Morgen mooi loopweer
#35.
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:05:11 #234
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168784
Morgen motorrijden
pi_58168814
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:05 schreef -Splash- het volgende:
Morgen motorrijden
Doe voorzichtig,
Kan ik niet meer, heb geen motor meer.
#35.
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:07:53 #236
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58168848
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:06 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Doe voorzichtig,
Kan ik niet meer, heb geen motor meer.
Zal ik doen, en hoezo dat ?
pi_58168932
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zal ik doen, en hoezo dat ?
Gewoon verkocht, gebruikte hem niet zoveel, ik werk nl. vlakbij huis.
#35.
pi_58169004
@Miss_S, de andere Saskia ken ik ook irl, dus dat is de echte fok!-Saskia voor mij

Eens even kijken of er nog wat eetbaars in huis is Ik heb zin in dingen met rauwe groente. Appel-wortel-venkelsap ofzo Slank, toch? Om de banoffee pie een beetje te compenseren
Het is niet zo mierzoet als het klinkt trouwens, die toffee. Je kookt die gecondenseerde melk urenlang in heet watre, waardoor het dikke caramelpasta wordt. Maar caramel is lang niet zo zoet als suiker. En bananen zijn gelukkig erg gezond
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:14:19 #239
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_58169011
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:10 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Gewoon verkocht, gebruikte hem niet zoveel, ik werk nl. vlakbij huis.
Zonde, niet voor je plezier rijden ?
pi_58169021
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sorry sorry sorry! Is er niet van gekomen!

ik ga het nu even zippen, als het af is voordat ik ga slapen mail ik ze vanavond nog even, anders wordt 't morgenmiddag
Oke,
Alvast bedankt.
#35.
pi_58169263
merengues
schuimtaart
merengue ijs

IK KOM OP VISITEE !
pi_58169298
Best, PF. Jou wil ik weleens in het echt zien
pi_58169310
Ja maar dan mag ik niet meer hier posten
Dan zeg je. Ja maar je ziet er toch dun uit *blabla*
pi_58169327
Godver, 2 L cola light was slecht plan
SPACE SPACE STUITERRR

pi_58169334
Nee hoor. Dan voer ik je net zo lang schuimtaart en risotto totdat je hier helemaal op je plek bent
pi_58169389
Okee

Ik heb 72 kilo en 61 gewogen
maar niemand ziet verschil

Ja ik, aan m'n hamsterwangen.
Af en toen dacht ik ook van WOW IK WEEG 10 KG MINDER DAN VORIG JAAR
COMPLIMENTJESS kom maar

Alleen 1 jongen: o je armen waren eerst. dikker.
pi_58169502
Maar het moet toch ergens verdwenen zijn, PF? Een broekmaat kleiner viel niemand op

Afijn, stuiter nog even lekker door. Ik ga eens even mijn verband verversen en tukken. Toedels. PM maar als je eens wilt komen eten
pi_58169607
* octopussy komt ook maar eens voorzichtig om een hoekje kijken

Splash, een mede motorrijder wat leuk. De rit met Motorbloempje vandaag was echt leuk
pi_58172456
Goedemorgen
ONtbijt op, ik moet zo weg

Ik begin langzamerhand te balen van mijn weekenddiensten, maar in de volgende maand nog 2x een weekenddienst (1x een zaterdag, 1x een zaterdag én zondag) en dan ben ik er voor dit jaar hélemaal van af
pi_58172759
Goedemorgen allemaal

Hey Octo ga jij de eerste in dit topic worden die een operatie heeft gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')