Grappigquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja gewoon in een winkeltje.
En dan in 2,5 uur ga je dan allemaal dingen maken en van alles proeven. Ik heb ook hele aparte bonbons op met peper enzo. Echt leuk
Tja wat kan ik daar verder nog aan toevoegen ...quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:05 schreef Miss_S het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Marz deze keer wel op mijn reactie reageert......
Ik lieg niet, het is hoe ik leef maar ja afentoe zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Tja wat kan ik daar verder nog aan toevoegen ...
Je vertelt ons dat je geen snoep eet en vervolgens vertel je nog dezelfde dag wat voor snoep en ijs je gaat eten.
In je discussie met CF zit je dus te liegen daarover om te standpunt kracht bij te zetten. Wie hou je dan voor de gek? Wil je nou afvallen of niet? Gezien je huidige BMI dacht ik automatisch van wel, maar zo niet dan moet je idd vooral lekkere dingetjes eten en je geen zorgen maken![]()
Uiteindelijk mag iedereen lekker doen wat hij wil uiteraard, daarom is deze discussie verder zinloos. Ik ga mij wijden aan mijn pannenkoeken.
Maakt dat wat uit dan wat je BMI 5 jaar geleden was? Dus als ik eerst 100 kilo woog en nu 80 dan is het goed? Nee dan ben ik alsnog dik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En mijn huidige BMI, misschien had je moeten zien waar ik vandaan kwam
Want nee ik hoef niet perse meer af te vallen, ik ben erg gelukkig met hoe ik nu ben
Alleen met het punt dat een BMI van 25 betekent dat je niet te dik bentquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:58 schreef -marz- het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan wat je BMI 5 jaar geleden was? Dus als ik eerst 100 kilo woog en nu 80 dan is het goed? Nee dan ben ik alsnog dik.
Dat ligt inderdaad aan je figuur en hoeveel spieren je hebtquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:10 schreef sjaak35 het volgende:
Hallo,
Mijn BMI is 21, dus dat is opzich erg netjes:),, maar een perfecte is 20 toch?
Njaa het is iig al super gezond.
Maar ik zou graag wat spieren willen zien, maar die zijn er echter niet.
Weet iemand op welke site of andere dingen een goed plan staat.
Het is voor mij, ik ben 15 jaar sport al veel. Alleen zou ik wat meer kracht/spieren willen hebben.
Nee, maar weet wel dat er een soort bodybuild topic in Sport is....quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:24 schreef sjaak35 het volgende:
Dat neem ik dan maar voor lief.
Beter een hoger BMI dan met meer spieren.
Dan een lager BMI met minder spieren.
Maar het is al goed te doen op mijn leeftijd mits goede disipline en controle.
Heb je misschien een site of ergens een programmaatje om te trainen?
ja, want niemand mag kritiek op jou hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
*daarom werkt de negeermodus dus het best*
ik pm helemaal niemandquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:00 schreef Miss_S het volgende:
Je mag me gerust een pm sturen
En op Marz ga ik gewoon in als zij (of hij?) iets wil weten
Dat vroeg ik me dus ook af maar wist het niet zekerquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je 15 bent en je gaat al "bodybuilden"
kan je kromme rug ewtc + is niet goed voor je
beter vanaf 16 of liever 18
dat dus..quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als je 15 bent en je gaat al "bodybuilden"
kan je kromme rug ewtc + is niet goed voor je
beter vanaf 16 of liever 18
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:06 schreef -Splash- het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben net terug van het sporten.... voelde goed... jammer dat het ging regenen op het eind!
En weer een nieuwe posterquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:06 schreef -Splash- het volgende:
Hoi allemaal
Ik ben net terug van het sporten.... voelde goed... jammer dat het ging regenen op het eind!
Ik ken het zelf niet.... maar als je het probeert en mocht je daarna oranje vlekken krijgen dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:57 schreef Miss_S het volgende:
*daarom werkt de negeermodus dus het best*
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Dove sunshine? Ik heb het ergens bij gekregen en ben normaal niet zo van die bruine smeersels maar is dit meer gewoon een lotion of krijg je ook echt oranje vlekken?
in mijn oude sportschool was 't IIG 16+ geloof ik... maar zou zelfs 18+ geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor
mag vanaf 14-16 ?
je kan namelijk ook cardio doen. groepslessen zijn meestal 18+
maar echt echt heel hard trainen kun je beter niet doen
zwemmen zou misschien wel goed zijn voor je lichaam.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ken het zelf niet.... maar als je het probeert en mocht je daarna oranje vlekken krijgen dan hoor ik het graag.
Ik zoek namelijk nog iets voor koninginnedag.
Ik weet dat ik 16 was en toen krachtraining mocht combineren met cardioquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee hoor
mag vanaf 14-16 ?
je kan namelijk ook cardio doen. groepslessen zijn meestal 18+
maar echt echt heel hard trainen kun je beter niet doen
zwemmen zou misschien wel goed zijn voor je lichaam.
Dank jequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En weer een nieuwe poster![]()
Welkom!
Wat heb je gesport?
Ik weet niet of het wel zo gezond was.... mijn mountainbike heeft namelijk geen verlichting en het was donkerquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat voor sport heb je gedaan?
Wel lekker gezond om te doen op je zaterdagavond
meisjes zijn ook uitgegroeid rond hun 12-14equote:Op zaterdag 19 april 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 16 was en toen krachtraining mocht combineren met cardio
Dat is waarquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
meisjes zijn ook uitgegroeid rond hun 12-14e
bij jongens begint het dan pas
je hebt gefietst?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dank je
Vond het erg lekker gaan! Had de vaart er goed in (is wel nodig met de aankomende zomer toch ?).
Heb met de tweewieler gespeeld!
Flink wat kilometers gemaakt in ieder geval!
Gelukkig bleef het droog.
Morgen hardlopen
Dat is wel heel gevaarlijk ja, dat moet je eigenlijk niet doenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het wel zo gezond was.... mijn mountainbike heeft namelijk geen verlichting en het was donker
I know maar dat was het enige topic dat ik wist waar ze misschien iets meer zouden wetenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, krachttraining is wel iets anders dan bodybuilding, hoor
Jaquote:
Ik heb ook een motorquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
jammer, hoopte op nog een motorrijder in 't topic
Heb ook de hele dag met de tweewieler gespeeld, maar dan gemotoriseerd en op de dijk
Nou ja, in het Dieettopic zit nog een stoere motordamedie mag hier ook eigenlijk al posten, maar nu ook echt bijna, zit al rond de 25 met BMI
Dank jequote:
Yup!quote:
Nee maar er werd een foto gepost van een jongen dus ging ff checkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, maar jij bent toch helemaal geen single
Ik ga me geloof ik vanavond maar even drukken hier, want ik heb banoffee pie gegetenNiet echt het toonbeeld van gezonde, evenwichtige voeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |