Wat is er erg aan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zou sterven van ellende met jouw dieetfilosofie
Ja maar ik eet ook lekker, wat ik eet (behalve als ik dan iets nieuws probeer en het blijkt niet lekker te zijn)quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, ik bedoel dieet niet als in 'montignacdieet' maar als in 'dagelijks eetpatroon'.
Mijn filosofie is precies andersom: eten moet lekker zijn, en als het slank kan: graag! Maar ik beknibbel nooit op smaak, daarvoor hou ik teveel van eten en koken.
Absoluut! Maar van wat stukjes kipfilet, een zakje wokgroente en een scheut woksaus word ik heel erg verdrietig. En dat soort 'slanke' maaltijden komt er bij mij niet in.quote:
Gelukkig verschillen smakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Absoluut! Maar van wat stukjes kipfilet, een zakje wokgroente en een scheut woksaus word ik heel erg verdrietig. En dat soort 'slanke' maaltijden komt er bij mij niet in.
Als dingen vet of calorierijk zijn, pas ik de portie aan. Van gezonde en caloriearme dingen eet ik bergen
Jup!quote:
Neuh, geen feest; ik ben in Belgie en daar wonen we in het bos! En die ezel staat nog niet op de goede plek, want die komt uiteindelijk in A'dam. (hier heb ik al een mooie) Ik zal eraan proberen te denken als hij eenmaal goed staatquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, conlecheDoe 's een foto van jou achter de ezel?
Ga je vanavond een big party geven, met sloten drank, bergen hippe hapjes en massa's coole vrienden?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:20 schreef conleche het volgende:
Ik heb echt een supergave ezel cadeau gekregen!!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar in Belgie zit je eigenlijk? Gaan we 's een pilsje spa rood doen op een terrasje, als ik die kant op ben verhuisd?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja eten omdat het lekker is.......dat doe ik zo min mogelijk
Je kan wel dingen eten die lekker zijn (in je maaltijd) maar dan niet dingen erbij verzinnen zoals toetjes
Maar zoals bij jou is het misschien dan wel handig maarja mijn ontbijt is al een en al zuivel
Nou dat was eigenlijk mijn lunchquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:51 schreef -marz- het volgende:
Je eet geen snoep en snacks en bijgerechten Miss_S. Of was het een maaltijdkoekje?
Ik heb zin in appeltaart.
Een koekje als lunchquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk mijn lunch![]()
geen brood in huis
En in het weekend let ik sowieso niet op, waarschijnlijk ook ijs vanavond
Volgens mij ga ik daar niet dood aan voor een keertjequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een koekje als lunch.
Ik heb twee volkoren bammetjes met ei gegeten als lunch, een hele fles bosbessensmoothie (ik moet echt eens leren slechts de helft op te drinken) en ik ga straks pannenkoeken bakken
. Heb ik meer zin in dan de tagliatelle. Die ga ik morgen klaar maken
.
En als ik onder de 75 zit, mag ik van mezelf die kokoscake klaar maken. Moet ik wel even zorgen dat ik die week ook even bij mijn ouders langs ga, want als Mark en ik die cake in ons eentje opeten, zit ik zo weer op 77
.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waar in Belgie zit je eigenlijk? Gaan we 's een pilsje doen op een terrasje, als ik die kant op ben verhuisd?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dan in 3 maaltijden en de juiste tussendoortjes en niet in snoep en snacks en bijgerechten
Niet om te bitchen, maar ik vraag me af of je je hier zelf bewust van bent Miss_S?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk mijn lunch![]()
geen brood in huis
En in het weekend let ik sowieso niet op, waarschijnlijk ook ijs vanavond
2 keer eensch!quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zou sterven van ellende met jouw dieetfilosofie
Conleche, gefeliciteerd![]()
Dank! En jij en Isa veel succes morgen tijdens jullie wedstrijdloop!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
2 keer eensch!
Gefeliciteerd Conleche!Geniet er van vandaag!
Ik ben al slank dus dat zou geen probleem zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:09 schreef -marz- het volgende:
[..]
[..]
Niet om te bitchen, maar ik vraag me af of je je hier zelf bewust van bent Miss_S?
Als je slank de zomer in wilt zul je je helaas ook in het weekend aan je dieet moeten houden. Door in het weekend veel te eten verpest je de hele week waarin je wel opgelet hebt.
Klinkt als een puik plan.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
alleen vertellen dat je een date hebt gehad en hoe die was![]()
?
Je moet dus een beetje in het midden gaan zittenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik moet ook weer opletten
ik at eerst waar ik zin in had = niets
en viel veel af
nu doe ik het zelfde maar heb altijd trek dus werkt niet meer
Watquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik kijk morgen al uit naar de bios, een lekkere vruchten (alcohol vrij) cocktail
Nou dat ook maar vooral naar die cocktailquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat.
Je bedoelt dat je uitkijkt naar de bios van morgen?. Welke film?
jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je moet dus een beetje in het midden gaan zitten
Ik kijk morgen al uit naar de bios, een lekkere vruchten (alcohol vrij) cocktail
Dunya en Desie zijn tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dat ook maar vooral naar die cocktail
Duny en Desie
Was het een workshop?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Bonbons en truffels maken was leuk![]()
Heb ze wel gelijk aan m'n ouders gegeven
Ja gewoon in een winkeltje.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Was het een workshop?
Lijkt me leuk om een keer te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |