Ziet er goed uit! (Zit er dan aan de onderkant ook nog een beetje vruchtenspul, beetje jam-achtig?)quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Toetjestip:
[ afbeelding ]
Vruchtenmousse aardbei/framboos.
Maar 55 kcal per bakje, en het is lekker!!!
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
Ontbijt met 2 bruine pistoletjes met filet americain en een stuk komkommer
Dat toetje ziet er wel lekker uit alleen eet ik geen toetjes of er nu veel of weinig in zitzie het nut niet zo
Tja eten omdat het lekker is.......dat doe ik zo min mogelijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
Tja nut, nut,... sommige dingen eet je omdat het lekker is! (voor mij is het ook vaak de enige vorm van zuivel, omdat ik zelden melk drink, dus toch nog nuttig!)
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef conleche het volgende:
Pssssst: ben dus jaaaarg hè, nu is het moment om metop de proppen te komen
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben net op hyves geweest en dan nog gemist, sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je 108e verjaardag
O jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef conleche het volgende:
![]()
Ik heb hetzelfde! Toetjes zijn ook echt een afsluiting van een maaltijd vind ik! Als meneer C. zo wakker is ga ik een klein stukje taart eten en dan krijg ik m'n cadeautjesquote:Op zaterdag 19 april 2008 10:48 schreef cinnamongirl het volgende:
GEFELICITEERD!!!!![]()
Gewoon taart eten, hoor!
En over dat toetje: ik eet eigenlijk te weinig zivel, melk vind ik vies.
'S ochtends heb ik iet altijd tijd voor yoghurt en muesli. En soms smacht ik naar zoet, en dan voldoet dat toetjes wel aan mijn snoeplust.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:45 schreef conleche het volgende:
![]()
Ik geloof dat ik zou sterven van ellende met jouw dieetfilosofiequote:Op zaterdag 19 april 2008 10:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja eten omdat het lekker is.......dat doe ik zo min mogelijk
Je kan wel dingen eten die lekker zijn (in je maaltijd) maar dan niet dingen erbij verzinnen zoals toetjes
Maar zoals bij jou is het misschien dan wel handig maarja mijn ontbijt is al een en al zuivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |