SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist de hele clou van deze ep, ze kwam niet naar de photoshoot!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:18 schreef emss het volgende:
Mooie foto trouwens. Vooral Anya en Lauren staan er gorgeous op. En waar is Fatima?
Ze zijn al eens in Milaan geweest, hoewel ik het ook logischer had gevonden. Hoewel,quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef PeRi het volgende:
Rome! Maar waarom niet Milaan?
.
Lauren was echt prachtig op het feestje en de foto. Anya is echt mijn #1.
En ergens wel suf, de producers wisten wel van Fatima's paspoort, dus ze had het wel aangekaart. Beetje fake dat ze het neerzetten alsof niemand er wat van wist, van de judges.
Ze kon waarschijnlijk niet eerder een visum regelen, omdat de show haar niet wilde zeggen waar ze heen zouden gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:53 schreef shut.up.and.love het volgende:
^ ^ Ik woon legaal in Amerika maar als ik naar het buitenland reis heb ik toestemming/papieren nodig.. ik weet Fatima's situatie niet, maar ook met greencard mag je volgens mij maar beperkt het land uit gaan. Anywayyyy, waarschijnlijk heeft ze gewoon nooit een paspoort aangevraagd en kon ze daarom het land niet uit. Wat dan ook, erg vaag want je zou denken dat dat toch wel ver voor de reis geregeld wordt!
Hopelijk wordt het vanavond leukI
Anya
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:41 schreef Toeps het volgende:
Leuk om te weten: In Cycle 3 gingen de meiden naar Japan. Bij aankomst werden ze door de douane geinterviewd, over wat ze gingen doen. Douane noemde het werken, en vond dat ze niet de goede visa hadden. Toen moesten ze via een ander land (Hong Kong?) alsnog een visum aanvragen, en kwamen ze later aan. In de show is er niks van te zien geweest, de meiden moesten net doen allsof ze net uit het vliegtuig kwamen, en eentje zegt zelfs: "It was such a long flight, I changed clothes!"
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 21:24 schreef Jerruh het volgende:
dat niet alleen, ik vond het een hilarische uitzending! anya die uit de bus dondert, whitney die later roept: "that's anya, blonde", diezelfde anya die grazia zegt in italie, lauren die de slechtse covergirl commercial ooit deed, dominique die me een jade-moment gaf en de immer lieve katarzhyna!!!!
mee eens! zonde als dat soort tpes verloren gaan want ze heeft gruwelijk veel potentie!quote:Op donderdag 24 april 2008 23:04 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het jammer van Lauren. Ze heeft het 100% aan zichzelf te danken, maar ik hoop toch dat een agency haar oppikt, haar flink drillt, en haar de fashionwereld in stuurt. Love her look.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
put
your
clothes
on!
precies, dat denk ik ook... en in plaats daarvan wint het meisje uit t-camp.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:49 schreef Toeps het volgende:
Jason kan haar naam tenminste uitspreken.leuk ook dat ze naar victoria verwijst. Tyra haat ivy league girls, duidelijk.
Mijn god nee, dan zou Dominique nu winnen!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
precies, dat denk ik ook... en in plaats daarvan wint het meisje uit t-camp.
zat die ook in t-camp dan!?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:05 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mijn god nee, dan zou Dominique nu winnen!
Amenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Whitney zo ontzettend Britney, y'all.
Die mag er van mij de volgende keer uit, gevolgd door Shemale Dominique. En dan mag Anya tijdens de final finale Fatima verslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Yup, wat een rotwijven zijn dat zeg deze cycle.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef JannekeB. het volgende:
maar zijn er ook mensen die australia's next top model kijken??
Ja, zijn ze inmiddels bij cycle 4?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef JannekeB. het volgende:
heb nog niet gekeken, maar ik vind het echt goed dat whitney gewonnen heeft![]()
maar zijn er ook mensen die australia's next top model kijken??
Is jou avatar die secretaresse van Ugly Betty?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saleisha vind ik nog steeds geen model. Gewoon een lelijkere versie van Rihanna.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is jou avatar die secretaresse van Ugly Betty?
eeensch!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Saleisha vind ik nog steeds geen model. Gewoon een lelijkere versie van Rihanna.
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:17 schreef Torio het volgende:
[ afbeelding ]
Fatima heeft nieuw haar, en Anya lijkt erg op Madonna
Het schijnt dat Anya haar achternaam (Kop) heeft veranderd in Rozova, en is inmiddeld verhuisd naar NY.
Wellicht is ze gesigned?
dit is de beste foto van cycle 10! alleen whitney heeft nog steeds een beetje een playboylook... ofzo...quote:Op zondag 18 mei 2008 11:17 schreef Torio het volgende:
[ afbeelding ]
Fatima heeft nieuw haar, en Anya lijkt erg op Madonna
Het schijnt dat Anya haar achternaam (Kop) heeft veranderd in Rozova, en is inmiddeld verhuisd naar NY.
Wellicht is ze gesigned?
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:51 schreef Toeps het volgende:
Jah, wie weet is Whitney over een half jaartje wel weer gewoon een regular size model. Staat TyTy toch mooi met haar mond vol tanden.
Nog niet gesigned dusquote:RNO: I have to ask, since I’ve been curious all season… what kind of accent do you have?
Anya: It’s kind of a Hawaiian-Creole type accent. Most people born and raised in Hawaii have the same accent, but my whole thing is that I was adopted when I was four years old. English was my second language, since I had already spoke Russian as well. It’s something I’m still working on – having people
understand me more clearly, but I’m not ashamed of my accent or who I am.
RNO: What are your plans from here? Do you plan on moving from Hawaii and pursuing a full time modeling career?
Anya: Oh, definitely… modeling is my passion and my heart. I’m moving to NYC soon to find and agent. I know I won’t be able to model for the rest of my life, so I definitely want to continue growing and possibly get into drama and maybe even writing. I love to write.
Yup, Lay-den wordt het uitgesproken. Demelza vind ik ook zo'n vage naam. Hehe die pesterijen daar: Er moest zelfs een PSA ervoor komen dat ze het gedrag in het huis niet tolereren.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:28 schreef PeRi het volgende:
Even zeiken over Australian's next top model. Alamella eruit! Zijn ze gek ofzo! Ze deed het niet eens zo slecht deze week! Ik kijk niet meer. Hoop dat Alexandra, Leiden of Jamie wint , want die andere bitches, gatverdamme
.
Is dit het Australias Next Topmodel topic?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef JannekeB. het volgende:
[..]
Alamela eruit, Belachelijk idd,![]()
zij was echt niet de slechtste deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was net op Shownieuws.
quote:Bastiaan van Schaik : GOEDENAVOND AMSTERD M !!!!! D-DAY VOOR DE STYLEGUIDE...IS HET WAAR ? IS AMERICA'S NEXT TOPMODEL VOLGENDE WEEK IN AMSTERDAM VOOR OPNAMENS ??????? @knsm eiland amsterdam vandaag, 19:11
Nou?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De finale wordt hier idd opgenomen. Heb al wat details van verschillende bronnen.
Guess who's back, bitches?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Toeps het volgende:
Nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als je meer weet, PM me ff
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Nou, vooruit, dan mag je het mij ook pm-en. Ben echt supernieuwsgierig, ook omdat ik in de Amsterdamse binnenstad werk.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet genoeg... Zelfs het appartement van de meiden maar lijkt me niet slim om dat allemaal online te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
zijn ze alweer het land uit?quote:Op zondag 15 juni 2008 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik heb Jay Alexander gesproken. He's fabulous <3
Zover ik begrijp zijn Jay, Miss Jay en Tyra dit weekend nog in Amsterdam gebleven voor wat lol.quote:Op zondag 15 juni 2008 06:07 schreef Jerruh het volgende:
zijn ze alweer het land uit?
Bij een van die ontwerpers in het Red Light Fashion Districtquote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waren de go-sees afgelopen seizoen ook niet gewoon in NY? Ik zie ze nu niet hier even bij Harry Klooster of Elite langsgaan...alhoewel hobbelende hakjes over de grachten-klinkertjes
Wil je mij ook pm'enquote:Op zondag 8 juni 2008 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet genoeg... Zelfs het appartement van de meiden maar lijkt me niet slim om dat allemaal online te gooien
Als het goed is, zijn ze alweer wegquote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef bondgirl007 het volgende:
Hoe lang blijft ze nog in NL??
Moet je snel mailen...quote:
Mja, ik kon ook niemand zo gauw vinden die meekon. Maar ik heb zoiets van; waarom zou ik er niet heen gaan? Lijkt me sowieso tof om mee te maken! En, ik wil met Tyra of Janice op de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:30 schreef MissBliss het volgende:
Mja, dan moet ik alleen, lijkt me een beetje saai
ze was nogal een bitch. en we zaten front seatquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:53 schreef Jerruh het volgende:
morgen zal ik wat neerplempenhet was iig leuk eens mee te maken, alleen tyra was een beetje chago denk ik
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond ze allebei niet geweldig lopen. De jurken waren wel! Oh en Whitney
![]()
Tyra was er, just like de rest van de jury. Aan het einde van de fashion show kwamen de meisjes klappend naar voren, just like any fashion show, alleen ging het dit keer te sloom door die stomme heuvels. Tyra werd chagi, stond op en verdween backstage. Ze vond het niet goed, niet mooi, te langzaam. Het moest opnieuw!Toen werd een andere route genomen, wat beter uitzag op tv. Na de show verdween chagerijnige Tyra in a sec met haar bodyguard, terwijl de andere juryleden bleven staan voor een praatje. Viel me wel tegen van dr. Ik heb haar geen sec. zien glimlachen...
Al met al een toffe show, ow en nog een spoiler: Ik denk dat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat winnen
CDP kom jij maar op met je juicy verhalen. Jij hebt er meer van
ja! naast skaai!quote:Op zondag 29 juni 2008 17:45 schreef MisterO het volgende:
Ik zag Peri ook vooraan zitten, vraag haar maar eens
hehe nee, er zaten twee mensen schuin tegenover ons aan de catwalk die precies op jou en skaai leken! precies!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:49 schreef PeRi het volgende:
Ik was er niet? Ik snap jullie niet! Heb ik een model lookalike?
Oh meen jequote:Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe nee, er zaten twee mensen schuin tegenover ons aan de catwalk die precies op jou en skaai leken! precies!.
De eerste aflevering was best tof en het is volgens mij best een interessante serie!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Toeps het volgende:
Brittains Missing Limb topmodel?![]()
*insert die sketch met LiLo met dat model met 1 been.
quote:Acht vrouwen met een lichamelijke handicap gaan in een nieuw BBC-programma strijden om een carrière als model. Britain's Missing Top Model zal deze zomer te zien zijn op BBC 3, meldt de Britse tv-zender op zijn website.
Vrouwen tussen de 18 en de 30 met een handicap kunnen zich nog inschrijven bij de BBC. De deelnemers zullen in het programma door drie experts getraind worden op allerlei aspecten voor het werken als model. De winnaar belooft de BBC een fotoreportage bij een vooraanstaand modetijdschrift.
http://www.usmagazine.com(...)t-to-compete-on-antmquote:One of the 14 girls who will compete on the new season of America's Next Top Model – which returns to The CW on September 3 – is transgender.
"My cards were dealt differently," Isis, a 22-year-old former receptionist, tells Us Weekly exclusively in its new issue, on newsstands now.
Hailing from Prince George's County, Maryland, Isis identifies herself as "a woman born physically male."
Will she be a role model?
"I like to help people, but I'm here to follow my dreams," she tells Us.
The inclusion of Isis is being hailed by GLAAD president Neil Giuliano as "an unprecedented opportunity for a community that is underrepresented on television.
"We applaud Tyra Banks and The CW for making this historic visibility of transgender people possible," Giuliano said.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar is het NL-topic? Anyway, vanaf aanstaande maandag wordt seizoen 9 (met Heather en Saleisha enzo) uitgezonden op RTL5.
Ik vond Saleisha wel heel mooi uitzien vóór haar metamorfose. Daarna niet meer zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Whitney echt een betere winnares danSaleisha
.
Whitney laat zich nogal ongelukkig uit over de 'normale' modellen... Anorexic little boys en zo. Ze komt nogal gefrustreerd over.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Waarom dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
kan ik me ergens toch wel in vinden hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Whitney laat zich nogal ongelukkig uit over de 'normale' modellen... Anorexic little boys en zo. Ze komt nogal gefrustreerd over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Clark zo'n heerlijke bitch
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef MisterO het volgende:
Ok, wie de 2 finalisten wil weten. ik weet het bijna zeker.
SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Clark zo'n heerlijke bitch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 4 september 2008 18:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef MisterO het volgende:
Ok, wie de 2 finalisten wil weten. ik weet het bijna zeker.
SPOILERInteressant want ik herinner me vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Clark zo'n heerlijke bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. i/d final runway.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Interessant want ik herinner me vooralAan het einde van de runway show waren alle overige modellen van de catwalk af en stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. i/d final runway.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Ik heb precies dezelfde favorietenquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering, en diegene die exit ging vond ik ook de minst mooie, lelijk zelfs en irritant ook, dus mooi. Favo's zijn Elina (prachtig koppie), Majorie (doet me een beetje aan HTNM-Kassandra denken, maar dan met een lievere uitstraling) en Annaleigh. Lekkere bekrompen reacties ook weer op Isis, die Amerikanen zijn niks gewend. Isis vind ik best apart, een beetje lelijk/mooi zeg maar. Mag er nog wel even inbljiven, de andere donkere meisjes zijn veel meer 13-in-een-dozijn. Ohja, dat Aziatische meisje vind ik ook wat hebben, vrolijke persoonlijkheid ook.
Ik ook!quote:Op zondag 7 september 2008 09:09 schreef Cee het volgende:
Ik wist trouwens vantevoren dat er een transgender meedoet aan deze cycle en dacht tijdens de introductie van de modellen in episode 1 even dat het om Clark ging.
Dan wordt haar/zijn piewiee groterquote:Op donderdag 11 september 2008 22:02 schreef Treezz het volgende:
Wat nou als ze / hij op gewonden is... wat dan..
Hey Hey!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
This is Isis her moment, so we're gonna have you be quiet for a moment.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig ook hoe haar gebrabbel maar door bleef lopen onder de aftiteling.
Ja en dan? Het is iig niet persoonlijk gericht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef missymuffet het volgende:
Draai 't eens om en laat die meiden 's naar Alaska gaan; ''Oh my gosh,..no water! Ànd no electricity!!!''
Is hier al voorbij gekomen dat Bianca en Nikki Blonski (Hairspray) in een gevecht zijn geraakt op een vliegveld, waarbij Bianca's moeder naar de Intensive Care is gevlogen (ze zaten op eoa eiland in de Cariben), en Nikki's vader gearresteerd is, en nog steeds vast zit omdat ie de bail van 75.000 niet kan betalen?quote:Op donderdag 11 september 2008 17:00 schreef Jerruh het volgende:
ik zit nu cycle 9 nog eens terug te kijken en check dit:
[ afbeelding ]
will smith!
zoiets had ik al gelezen, maar niet hier op Fok. Nikki's vader had als ik het goed begrepen heb de moeder van Bianca een schedelfractuur bezorgd? Oeh en er waren racial issues involvedquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is hier al voorbij gekomen dat Bianca en Nikki Blonski (Hairspray) in een gevecht zijn geraakt op een vliegveld, waarbij Bianca's moeder naar de Intensive Care is gevlogen (ze zaten op eoa eiland in de Cariben), en Nikki's vader gearresteerd is, en nog steeds vast zit omdat ie de bail van 75.000 niet kan betalen?
Ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe de shoots en de resultaten ervan best goed vind! die bikinishoot leverde eigenlijk bijna alleen maar goeie fotos op!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.
Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief isze doet me denken aan Nicolette Kluijver
Weer degene die eruit wilde ging exit
! Tof seizoen tot nu toe
Anna Leigh is gewoon de jongere versie van Denise Richardsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat valt me altijd op: degene die als eerste alleen aan het woord is, vliegt eruit. Zit er nu extra op te letten bij de herhaling van cycle 9 en tot nu toe was het altijd zo.
Mijn favo's zijn Elina, Marjorie en Anna Leigh, omdat ze zo lief isze doet me denken aan Nicolette Kluijver
Weer degene die eruit wilde ging exit
! Tof seizoen tot nu toe
Ze doet mij aan Hilary Swank denkenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
McKey doet me ook al zo denken aan iemand, ben er nog niet achter wie.
Ik krijg daar altijd zo'n plaatsvervangend schaamtegevoel van. Alsof ze ieder seizoen weer denkt een huzarenstukje af te leveren dat haar die ene rol zal bezorgen waarvoor ze een Oscar ontvangt.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:49 schreef Toeps het volgende:
Tyra, bitch pleeeeeeaaaaase! Niet achteren! Niet doen!
Ja, dat dus, wat een anti-climax zegquote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering!De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk. En het allerleukste van de make-overs (de verschrikte koppies als Tyra ze vertelt wat er gaat gebeuren) hebben ze eruit gehaald, wat ik erg jammer vond.
De make-overs zelf zijn wel mooi geworden. Maar; mooi = saai om naar te kijken![]()
Ze had dus in een 'bad apple' gebeten waardoor ze bijna dood ging, de prins haar moest redden maar door het gif in de appel wist ze helemaal niet meer wat voor make-overs de modellen kregen, vandaar dat ze het niet te horen kregen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:19 schreef Ephemera het volgende:
Ohh... wat een chaotische aflevering!De reden voor dat hele Sneeuwwitje-gedoe is mij volstrekt onduidelijk.
Volslank, alleen omdat ze grote boobies heeft?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:48 schreef Adelante het volgende:
Is die Sheena trouwens het volslanke model van deze cycle?
joslyn is dat hyper .. schreeuw en iieeh gehalte..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan me die hele Joslyn eigenlijk niet herinnerenvaag.
Volgens mij ook de laatste (solo dan). Dat is toch wel erg.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Toeps het volgende:
En laat 'r puh-leeeeeaaase ook eens ophouden met "Tyra was de first black model on the cover of SI" NOU to the fuckin' EN?! "
Wat is daar erg aan?quote:Op zondag 21 september 2008 16:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij ook de laatste (solo dan). Dat is toch wel erg.
Nog even, en modellen gaan huilen dat ze op hun uiterlijk worden beoordeeld...quote:Op zondag 21 september 2008 16:39 schreef Laureline het volgende:
Toont zo duidelijk dat je nog steeds veel minder kansen hebt als zwart model. En als je dan de Sports Illustratedcover krijgt, moet dat wel 'uitgebalanceerd' worden met een blanke chick ernaast, anders haken blijkbaar de lezers af. Voor 2008 vind ik dat behoorlijk erg.
Maar het is natuurlijk absoluut geen politiek correcte industrie, dus dit hoor je ook normaal te vinden als model neem ik aan?
Ben eff in de war je hebt het over seizoen 11 tochquote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef MisterO het volgende:
Heb net de nieuwe, 4e aflevering gezien. Ik vind het altijd zo jammer dat het zo voorspelbaar is wie bij de bottom 2 zullen komen... Diegene die het meest aan het woord zijn.![]()
Make-Overs!![]()
Elinadat haar ziet er niet uit, ondanks dat, vind ik haar gezicht nog steeds
![]()
Lauren Brie![]()
En verder zijn de make-overs dit jaar vrij saai geworden vind ik![]()
Elk deelneemster weet inmiddels dat ze er geen drama van kan maken, omdat ze dan meer kans heeft om eruit gekickt te worden..
Ja, we hebben het hier over seizoen 11quote:Op maandag 22 september 2008 22:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben eff in de war je hebt het over seizoen 11 toch![]()
Ik onthoud nooit de namen behalve Camille![]()
Bitches zijn leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, we hebben het hier over seizoen 11en als je van Camille houdt, zul je ook wel van Sheena houden
Oh.. ik vind dat zooooo'n grijs muisje in het echt. En eigenlijk nog wel lelijk ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:58 schreef MisterO het volgende:
Zo, ik ben echt verliefd op Lauren brie
Ik bedoel ook meer dat ik verliefd ben op haar foto's.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:42 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Oh.. ik vind dat zooooo'n grijs muisje in het echt. En eigenlijk nog wel lelijk ook.
Maar op foto'sDeze week was ze ook weer
Jeremy Scott is geen sukkel. Een gedreven designer, dat is ie!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel lekker overdreven 'you insulted the designer' huur dan geen onervaren modellen in, dat risico loop je, sukkel.
En hij had die blonde hoer al tien keer gezegd om niet d'r jurk op te trekken en ik zag ook geen excuses van haar kant... exitquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeremy Scott is geen sukkel. Een gedreven designer, dat is ie!
Juist. Domme sloerie dat 't is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:44 schreef Adelante het volgende:
En hij had die blonde hoer al tien keer gezegd om niet d'r jurk op te trekken en ik zag ook geen excuses van haar kant... exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |