Ok hier komtie dan!
Na lang buiten wachten (ze hadden binnen wat vertraging) konden we eindelijk om 5 uur naar binnen. En daar zaten we dan, Front row

Veel bn'rs waren er niet. Vooral veel lui van HNTM. Daphne en de rest en wat oud kandidates
De tweelingen zagen er mooi uit
De runway was een soort van roze parcours met verschillende heuvels

De eerste heuvel was het hoogst, waarbij de modellen echt aanlopen moesten nemen en met hun hakken de heuvel op moesten rennen

Bij 1 meisje ging het bijna mis, helaas lukte het haar net de heuvel op te komen...
Iedereen vroeg zich af wie de final 2 waren, dat kregen we namelijk niet te horen.. Al gauw konden we zien wie het waren, aangezien de camera's het meest op hun gericht waren. Ik weet geen namen, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond ze allebei niet geweldig lopen. De jurken waren wel

! Oh en Whitney
Tyra was er, just like de rest van de jury. Aan het einde van de fashion show kwamen de meisjes klappend naar voren, just like any fashion show, alleen ging het dit keer te sloom door die stomme heuvels. Tyra werd chagi, stond op en verdween backstage. Ze vond het niet goed, niet mooi, te langzaam. Het moest opnieuw!

Toen werd een andere route genomen, wat beter uitzag op tv. Na de show verdween chagerijnige Tyra in a sec met haar bodyguard, terwijl de andere juryleden bleven staan voor een praatje. Viel me wel tegen van dr. Ik heb haar geen sec. zien glimlachen...
Al met al een toffe show, ow en nog een spoiler: Ik denk dat de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat winnen

CDP kom jij maar op met je juicy verhalen. Jij hebt er meer van
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
MisterO
wispelvurig
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
hehe nee, er zaten twee mensen schuin tegenover ons aan de catwalk die precies op jou en skaai leken! precies!

.
Oh meen je

Ik dacht dat jullie bedoelden dat zij het echt waren
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
tvp

Ben echt onwijs benieuwd naar de serie

En ik hoop zoooo dat ze een commercial in het Nederlands op moeten nemen
I had a signature once. It was awful.
CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Toeps het volgende:Brittains Missing Limb topmodel?

*insert die sketch met LiLo met dat model met 1 been.

De eerste aflevering was best tof en het is volgens mij best een interessante serie!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Copycat
I am a trigger hippie
quote:
Acht vrouwen met een lichamelijke handicap gaan in een nieuw BBC-programma strijden om een carrière als model. Britain's Missing Top Model zal deze zomer te zien zijn op BBC 3, meldt de Britse tv-zender op zijn website.
Vrouwen tussen de 18 en de 30 met een handicap kunnen zich nog inschrijven bij de BBC. De deelnemers zullen in het programma door drie experts getraind worden op allerlei aspecten voor het werken als model. De winnaar belooft de BBC een fotoreportage bij een vooraanstaand modetijdschrift.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
quote:
One of the 14 girls who will compete on the new season of America's Next Top Model – which returns to The CW on September 3 – is transgender.
"My cards were dealt differently," Isis, a 22-year-old former receptionist, tells Us Weekly exclusively in its new issue, on newsstands now.
Hailing from Prince George's County, Maryland, Isis identifies herself as "a woman born physically male."
Will she be a role model?
"I like to help people, but I'm here to follow my dreams," she tells Us.
The inclusion of Isis is being hailed by GLAAD president Neil Giuliano as "an unprecedented opportunity for a community that is underrepresented on television.
"We applaud Tyra Banks and The CW for making this historic visibility of transgender people possible," Giuliano said.
http://www.usmagazine.com(...)t-to-compete-on-antmApart verhaal, die Isis.
Sowieso omdat eerder Claudia Charriez(later van Janice Dickinson's Modeling Agency) zegt
geweigerd te zijn bij ANTM [volgens roddels cycle 6] vanwege haar geslacht en omdat Isis al eens meedeed aan de 'homeless' photoshoot van Cycle 10 als model (zie
http://honestlyantm.wordpress.com/isis/). Ze was trouwens niet homeless en al eens te zien in een MSNBC special over transgenders.
De rest van de meiden post ik zo maar hier alvast de promo-poster!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.