quote:Bastiaan van Schaik : GOEDENAVOND AMSTERD M !!!!! D-DAY VOOR DE STYLEGUIDE...IS HET WAAR ? IS AMERICA'S NEXT TOPMODEL VOLGENDE WEEK IN AMSTERDAM VOOR OPNAMENS ??????? @knsm eiland amsterdam vandaag, 19:11
Nou?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De finale wordt hier idd opgenomen. Heb al wat details van verschillende bronnen.
Guess who's back, bitches?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:23 schreef Toeps het volgende:
Nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als je meer weet, PM me ff
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Nou, vooruit, dan mag je het mij ook pm-en. Ben echt supernieuwsgierig, ook omdat ik in de Amsterdamse binnenstad werk.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik weet genoeg... Zelfs het appartement van de meiden maar lijkt me niet slim om dat allemaal online te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |